namiskukkeli Kirjoitettu May 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2007 Häissä joissa on wc-korit ollu ni on kyllä ollu tarpeen. Myös minä aion tehdä omiin häihini Kerran elämässään sitä naimisiin menee, silloin saa hössöttää ;D Ja on tosi kiva hössöttää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
irene1 Kirjoitettu May 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2007 Meillekkin tulossa WC-korit. Missään häissä ei muistaakseni ole moisia ollut, mutta itsekkin kyllä jos yömyöhään juhlittu olen kaipaillut esim. lakkaa...häihin kun menee ei ainakaan minulla koskaan isoa laukkua ole mukana...no särkylääkkeitä minulla aina yleesä mukana on, mutta kokemuksella voin sanoa että monelta unohtuu sellaisten mukaan otto. Eihän niitä korin tavaroita varmasti kaikki tule käyttämään eikä tarkoituskaan, mutta jos jotain sattuu ei kukaan poistu häistä ainakaan sentakia, että päätäsärkee, tukkahapsottaa tai hikihaisee, hih!! SUURI Kiitos vinkeistä (niin korin sisällölle kun korin tekstille) kaikille täällä kirjoittaneille... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wendela Kirjoitettu May 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2007 Wc-koreista on tullut runsaasti kiitosta jälkikäteen, joten omiin häihimme sellaiset hankimme myös. Ei se ole minulta pois kuin pienen rahasumman (joka on itseasiassa tosi pieni, kun ajatellaan häiden muita menoeriä) ja vaivannäön. Silti se voi pelastaa jonkun minulle rakkaan ihmisen juhlaillan. Hössötystä tai ei, ihan sama, kiitos kun foorumi siitäkin muistutti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Green Kirjoitettu May 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2007 Todella kiva idea :)Taidan alkaa hössöttömään omia Wc-korejani ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristallihevonen Kirjoitettu May 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2007 meille tulle varmaankin wc-kori idea on ihana ja meillä juhlapaikan huomioden kaikkea pientä voi sattua ja korista voi olla oikeasti apua vieraille. pienen lisän asiaan tuo vielä, kun kori sijoitetaan ulkohuussiin ;D (ainut wc juhlapaikallamme) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kastehelmi Kirjoitettu May 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2007 Mä saatan tehdä wc-korit myös meille. Päänsärkylääkkeitä voi aina tarvita eikä niitä aina muista ottaa mukaan. Mulla tosin on yleensä aina käsilaukussa ;D Mutta multa usein unohtuu allergialääke ottaa ja näin siitepölyaikana olo on varsin tukala ilman, varsinkin jos on vieressä paljon kukkia ja kukkivia puita yms. kuten meidän juhlapaikalla. Joten ajattelin lisätä myös allergialääkettä koriin, varmuuden vuoksi jos joku tarvitsisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annokiplik Kirjoitettu May 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2007 Minusta tämmöinen WC-kori on huomaavaista, eikä siitä ole paljoa vaivaa... On hyödyllinen jos yksikin vieras saa siitä avun. Mä aion käyttää korina jotain jo kotoa löytyvää, en siis osta uutta. -hössöttää- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morris Kirjoitettu June 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2007 Aivan loistava idea minustakin, tuollaiselle olisi ollut monissa juhlissa käyttöä. Ja jos/kun kaikki tarvikkeet eivät juhlissa kulu niin onhan niille käyttöä myöhemmin kotonakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dulcet Kirjoitettu June 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2007 Mun mielestä hätäapukorin sukkahousut ja laastarit on kyllä jotain ihan muuta kuin hössötystä :-? Joku jo sanoikin, että pienellä valmistautumisella voi pelastaa jonkun häävieraan illan. Meille tulee myös jokin tällainen kori, mutta ei runoa kyllä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feyah Kirjoitettu June 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2007 Eipä tämä nyt ihan kirjallista tuotsta ole, mutta en löytänyt oikein muutakaan koriketjua :-?Idea ompelusettiä varten (jos sellainen korissa on): pieniä lankarulliakin myydään ja lankaa voi kietoa vaikkapa pahvin ympärille, mutta niillä ei ehkä ole käyttöä häiden jälkeen (käsinompeluun ainoastaan). Jos omistat ompelukoneen, puolaa setteihin valkoinen ja musta puola, jotka voit käyttää sitten koneessa häiden jälkeen (kuulostaa ihan Niksi-Pirkalta ;D) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piipa Kirjoitettu June 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2007 Loistava idea. En ole ennen edes kuullut. Sulho jo märmätti että sekin kasvattaa budjettia, mutta höpöhöpö, tuostahan selviää parilla eurolla. Monet tarvikkeet kun löytyy jo kotoa eikä niitä sukkahousujakaan 10 paria tarvitse olla. Ja korit löytyy kotoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amandy Kirjoitettu June 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2007 Vinkkinä teille, jotka vielä väsäilette wc- tai ea-koreja, niin laittakaa mukaan savetteja tai jotain muita kosteuspyyhkeitä. Itse raahaan niitä lähes aina mukana ja saan sitten jaella niitä kuumalla ilmalla itään ja länteen, kun ihmisillä dödöt pettää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feyah Kirjoitettu June 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2007 Amandy, kiitos vinkistä! Tulossa on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mvrzm Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Täähän on ihan loistava idea! Laitoinkin listan valmiiksi:Wc-koriNeulaLanka; musta, valkoinen (punanen, sininen)Savet-pyyheKosteuspyyheSeptidinPumpuli (Vanutyynyjä)LaastariAllergialääke (itsellä on allergia kesäkaudella)(Päänsärkylääke <- Kaason huolehdittaviksi)Suihke dödö (miesten ja naisten)HiuslakkaNenäliinojaKampaHammastikkuKynsiviilaKynsilakka (väritön)Tamponi/Pikkuhousunsuoja (johonkin pussukkaan)Melkein meinasin unohtaa LAPSET! Lapsille ajateltiinVärityskirjoja + kyniäPelikortteja (uno, mustapekka ym ym)Palloja (pehmeitä)Sulho meinas pleikkaria Mäen oikein syty ideasta... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2007 Aivan mahtava idis...tulee heti kâyttöön meidän hâissä ja lapsille oma kori.Ainakin mitä rakkaan siskoni lapsii tulee, 4 kpl ja olen heidän kaikkien sylikummi...joten laastarit ovat tarpeen ym. ja ehkä jopa lasten kuumelääke=tuppaavat aina juhlissa tuleen kipeiksi. :-[Ja aikuisille omat !! Kiitos idiksistänne !! Täällä todellakin ajatellaan kaikkea ja kaikkia !!! :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amalie Kirjoitettu June 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2007 (Tsiisus, 4 sivun keskustelu aiheesta WC-koriin teksti - tähän ei pystytä kuin naikkareissa...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hNade Kirjoitettu June 16, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2007 ( ;D ;D ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wendela Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 (Tsiisus, 4 sivun keskustelu aiheesta WC-koriin teksti - tähän ei pystytä kuin naikkareissa...)Aihe on loistava, mutta kovin montaa tekstiä ei ole kyllä näkynyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISSI07 Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 (Tsiisus, 4 sivun keskustelu aiheesta WC-koriin teksti - tähän ei pystytä kuin naikkareissa...)Mutta se on niin hauskaa, kerroin sulkullekin, muttei se ees tajunnu.Katto mua tyyliin : " oletkohan ihan seonnut .? " Liikkistä !!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu June 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2007 Aloinpa minäkin miettiä tätä wc-kori-ideaa Meillä tosin on häät ravintolassa. Että passsaako sinne sellaisia viedä ollenkaan, ja kehtaako sitä edes kysyäkään, jos pitävät ihan hoopona :. En ole edes katsonut millaiset vessat juhlapaikallamme on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vaarna to be.. Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Nappula: miksi ei, jos siellä vessassa käy vaan oma väki? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest temmitimmi Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Wc-kori on aivan ehdoton juttu :-X .... ja tekstejä niihin löytyy ketjun alkupäästä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu June 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2007 Nappula: miksi ei, jos siellä vessassa käy vaan oma väki? Siinähä se. Juhlapaikan terassilla saattaa olla muita asiakkaita jos kaunis päivä sattuu. Eli vessalla voi olla muitakin käyttäjiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrs Melen Kirjoitettu July 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 4, 2007 För er som söker texter till korgarna på svenska!Näitä olisin itse silloin halunnut löytää !!!"När en olycka skettbehöver du korgen på vår toalettGå sedan ut och fortsätt festendå blir du den perfekta gästen"Vad kul att få dela denna dag med digmen om nu något skulle strula sigi denna korg finns bl a tops och tångplåster, ipren, munskölj och tampongHär finner du bot mot blåsor och sårså du kan dansa igen så fort det gårLåna det du behöver, men lämna restenoch skynda dig sedan tillbaks till festen.Mycket kan gå fel under en festkväll, så sägOm frisyren faller kan du rädda den med hårsprayHuvudvärk, maskor och en stinkande armhålaDet finns ingen krämpa som inte det i korgen kan tålaHär kan du reparera om något går felDet finns även preparat för ett säkrare kelOm du har dansat dig sönder så mycket det gårKan en titt i korgen läka alla sårBorta är dina partyeksemVi har utmanat kvällens i-landsproblem Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiskukkeli Kirjoitettu July 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2007 Oisko jollain vielä ideoita wc-korin tekstiksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts