suskism Kirjoitettu March 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2005 Heipä hei!Ajattelin laittaa tännekin tiedoksi, jos haluaa hieman erilaista kutsua tai jotain:Teidän on IHAN PAKKO käydä näiltä sivuilta lataamassa fontteja!!! Sieltä löytyy mm. CSI, Frendit, Harry Potter, Matrix, Lord of The Rings, se haltiakirjoitus, mitä LOTR:in sormuksessa on, Walt Disney ja VAIKKA MITÄ!!!! Ja ilmaisia ovat. ;D www.simplythebest.net/fonts/fonts_w.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoraMariella Kirjoitettu March 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2005 Kiitti hyvästä linkistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BlueBride Kirjoitettu March 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2005 Wau..kiitti..aivan mahtavia!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BlueBride Kirjoitettu March 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2005 Minä en saanut noita fontteja toimiin ainakaan Worldillä..titäiskä joka missä vika? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suskism Kirjoitettu March 9, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2005 Lataa niitä koneelle - kyllä ne pitäis toimia ! Kokeile uudestaan tai sitten pyydä apua joltain atk-henkisemmältä ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BlueBride Kirjoitettu March 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2005 SAin onnistuun..harmi vaan kun kaikista fonteista ei löydy Ä ja Ö Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasu1976 Kirjoitettu March 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2005 Mä en saanu noita fontteja toimimaan Wordilla, osaisiko joku auttaa blondia? : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BlueBride Kirjoitettu March 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2005 Joissakin fonteissa täytyy olla Capslock päällä ja sitte ne pelittää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zinzin Kirjoitettu March 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2005 En mä tiedä oonko nuija mutta en saa noita toimimaan.. talletan ne koneelle, mutta ne ei aukee wordissa.. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crimson Kirjoitettu March 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2005 Start -> Control Panel -> Fonts -> File -> Install New FontJoku, jolla on suomenkielinen Windows, voi varmaan suomentaa..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zinzin Kirjoitettu March 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2005 Käynnistä->asetukset->ohjauspaneeli->fontit->tiedosto -> asenna uusi fontti-> UUSIA FONTTEJA EI LÖYTYNYT ;DTalletin koneelle, ei muka löydy... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BlueBride Kirjoitettu March 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2005 Sun täytyy ensin purkaa se ladattu fonttitiedosto..eli mulla se kävi näin;Hiiren oikealla napsautat sen tiedoston päällä ja sieltä löytyy "pura tänne"..sitte kun se purettune ilmestyy niin siitä "kopioi", meet Windowsiin ja siellä fontit ja "liitä".. sitte se toimii!!!! Jos ei onnistu tai et ymmärtänyt niin kysy rohkeesti..mä yritän neuvoa niin että onnistuu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zinzin Kirjoitettu March 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2005 Mulla vaan herjaa että fontti on viallinen... :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zinzin Kirjoitettu March 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2005 Mulla meni hermot, unohtakaa koko juttu. MUR. > Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Vanilla_ Kirjoitettu March 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2005 Ajattelin vaan laittaa infoa, että mikäli viette painoon asti kutsut/tekstit joissa on noita netistä otettuja fontteja, niin ei takuu varmasti toimi. Jotkut fontit varmaan ihan kivojakin, jos itse tulostelee! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jossu81 Kirjoitettu March 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2005 Kiitos ihanista fonteista!WOW : ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
samireijo Kirjoitettu March 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2005 Tässä olis toinen sivu, josta löytyy noita fontteja sitten enemmän:www.dafont.comSiellä on ainaki LotR-fontteja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Indira Kirjoitettu March 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2005 Kiitos mainioista sivuista! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Katrime Kirjoitettu March 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2005 Ihania fontteja!Mä sain ainakin toimimaan vaan niin että sieltä mihin tallensin fontin, siirsin sen kopioimalla windowsin kansioon jossa wordin fontit ovat. Sieltä ne sitten avautuvat muiden fonttien mukana wordissä.Emmä tiä kui pöljältä kuulostaa, mut toimi ainakin todella yksinkertaisesti 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crimson Kirjoitettu March 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2005 Mä sain ainakin toimimaan vaan niin että sieltä mihin tallensin fontin, siirsin sen kopioimalla windowsin kansioon jossa wordin fontit ovat. Sieltä ne sitten avautuvat muiden fonttien mukana wordissä.Emmä tiä kui pöljältä kuulostaa, mut toimi ainakin todella yksinkertaisesti 8)Tämä keino toimii useimmiten. Varmin konsti on kuitenkin mainittu tuolla aikaisemmin. 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suskism Kirjoitettu March 17, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2005 Painoon jos viet näillä fonteilla: kannattaa aina ottaa fontti mukaan CD:lle/disketille, jos haluat juuri sen fontin! Ainakin pienemmissä kopiointipaikoissa palvelevat asiakastakin näin ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Vanilla_ Kirjoitettu March 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2005 Niin palaan vielä tähän kirjapainon käyttöön. Mikäli fontti on (kuten yleisimmät netistä imuroitavat fontit) ns. näyttöfontti niin se ei auta vaikka veisitkin fontin mukanasi painoon. Mutta kannattaa toki kokeilla, riippuu usein painokoneesta ja -menetelmästä. Ja mikäli teet tuotoksesi Freehandilla voit konvertoida fontin, jolloin se muuttuu ns. elementiksi eikä ole enää ns. fontti (tiedän kuulostaa tyhmältä) Mutta tosiaan kuten suskim jo mainitsi niin fontti kannattaa ottaa mukaan cd:lle tms. toisissa painoissa tämä voi hyvinkin riittää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feliz Kirjoitettu April 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 1, 2005 Niin no en tiedä kuinka ihmiset yleensä fontit sun muut sinne painoon vie, mutta kun itse käytän paljon erikoisfontteja ja teen kaikenlaisia painojuttuja ja esitteitä jne, niin annanpa sellaisen neuvon, että tallettakaa juttunne pdf-muotoon! Eli jos teillä on se kutsu (tai muu kirjoitus) vaikka word-muodossa, niin tallettakaa pdf:ksi, silloin onnistuu fontin kuin fontin tulostus! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest carambola Kirjoitettu April 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2005 Aivan ihastuttavia fontteja, kaikkea sitä löytyykin kun täällä tutkiskelee.. ;DKiitos suuri teille! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kige Kirjoitettu April 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2005 mä en saanu niitä fontteja...tuli joku ihme laatikko kun yritin niitä ottaa..siinä luki englanniks että buy now..eli ne pitäs kuitenki ostaa...?!?! en kässää!? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts