Raituli76 Kirjoitettu September 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2007 YUP: Rakkaus On Pesti HulluuteenSanat: Jarkko MartikainenMeni turvallinen tiistaipäivä,tuiki tavallinen keskiviikko,tuttu torstaikin taisi mennäkoko viikko sitä samaa taas:rauha maass'Mä kävelen kadulla niin kuin nyt kadulla kävelläänkun sitten nään tän ilmestyksenensi silmäyksen myötäsaankin kädet täyteen työtä tässä rakkaudessa nähkääsMeni muutamia viikkoja lisäähurman hetkillä hulluus marssii sisäänja kysyy: onkos täällä rakastavaisiamä taisin tulla oikeaan paikkaanja niinpä nytsinä saat minut kiehumaan,minä saan sinut kiehumaanja yhdessä asutamme maan jonka nimenä rakkaus onHulluuteen, tälläiseen kerta kerran jälkeen mukaan meenmenee toraillessa tiistaipäivämykkäkoulussa keskiviikkotorstai on epätoivoa täynnäja perjantaikin kovin pitkätästä kaikesta saa helposti kyllikseenminne katsonkin aina punaista näänmun pää paisuumä hakkaan sitä seinäännään mustaa verkalleenkunnes taas ymmärretään toisiammekunnes on lämpöa ja tahtoa auttaaja ymmärrystä niille joilla on vain niidentasainen kelkkamäki hautaanJa niinpä taas sinä saat minut juopumaanminä saan sinut luopumaanleikiten antautumaan tällä maalla,jonka nimenä rakkaus onEikä tässä yhtään missäänole mitään normaaliuteen viittaavaarakkaus on pesti hulluuteenMe laitettiin nuo mitkä tuohon tummensin. Jotenkin kuvaa meitä. Aika pitkä teksti jäi mutta just mahtui, vaikka kaikki "turhat" välistä poistettiinkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eevis77 Kirjoitettu September 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2007 Itse ajattelin kutsuun yhtenä vaihtoehtona pätkää Kirkan biisistä Kun sinut siinä nään, säv. ja sanat Petri Munck. On jotenkin mielettömän kaunis... ( Kirkan biiseissä muutenkin paljon minua koskettavia kappaleita... :'() Kun sinut siinä nään, kuin sanat laulun kauneimman, viet uneen lempeään,sinne hetkeksi mä jään.Kun sinut siinä nään, sä täytät pienen maailman, en mitään enempäätoivo mun elämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu September 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2007 meille tulee kutsun alkuun Yö:n uusimmalta levyltä tämmönen: :-XKun taikasanat lausutaan,niin seisahtaa maa radallaan,ja katsoo kuu lapsiaan,kun kaksi maan kulkijaa ,tunnustaa rakkauttaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lap-81 Kirjoitettu September 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2007 ^sama tulee meille, mutta koko laulun sanat. 8-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miitu78 Kirjoitettu September 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2007 Mä olin aatellu tuota P. Hanhiniemen " Tahdotko mut tosiaan..."Mutta! Tuossa Rakkaus on pesti hulluuuteen on kyllä mielettömän hyvät sanat! Vaikeaksi menee! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
poppu82 Kirjoitettu September 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2007 Yön uusimmalla levyllä on biisi hengissä. Siitä poimin seuraavat sanat...Tämä värssy tulee meidän hääkutsuumme:Mutta luojani oi olen rakastanutolen rakastunut kaiken aikaaolen rakastanut taivaan sineä kaiaamun usvaista outoa taikaa.Olen rakastanut sinun nauruasiolen rakastanut kyyneleitäminä elän ja kuolen sun edessäsiolen rakastanut aina meitäOlen rakastanut illan hämärääkun on lumesta valkeat pellotolen rakastanut tätä elämääsoikoon sille ne kauneimmat kellot. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirguel Kirjoitettu September 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2007 Meillä on kutsujen kannessa Stellan Häävalssin kertosäkeen sanat, jotka joku olikin jo tänne aiemmille sivuille kirjoittanut. Kyseinen biisi tulee olemaan myös meidän "häävalssi". Minusta kappale on todella kaunis, vaikka onkin jotenkin jotenkin haikea tunnelmaltaan. Eniten sanoissa kosketti se, miten hyvin ne kuvaavat sitä, että suhteessa voi olla rankkojakin aikoja ja ajatuksia ja silti niistä selvitään yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zhanna1981 Kirjoitettu October 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2007 "Sinä vain saat mut luottamaanmeillä on aikaasinä vain saat mut tuntemaanettä mä kelpaansinä vain saat mut taistelemaan tuulimyllyjä vastaansinä vain saat mut nouisemaanläpi hangen ja jään"Stella: HäävalssiAivan ihana biisi, joka tulee meidän "häävalssiksi". Itkin kun vesiputous kun kuulin tän ekan kerran... :'( :'(Tää on niin IHANA. Luin juuri kesällä lehestä, että biisintekijä oli tehny tään kappaleen oman veljensä häihin niille häävalssiks.Mieltään lämmitti kovasti, että muutkin kuin veli pitivät.Minusta niin ihana teksti, että ollaan kyl harkittu, jos tää kiilaiskin Sir Elwoodin Viimeinkin-biisin ohi.Ja nyt menikin sitten lahjaakkaasti jo ohi topicin, mutta näin tähän väliin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellynelly Kirjoitettu October 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2007 Meille tulee tämä "Tahdon tanssia kanssasi tänään,niin kuin riemusta tanssia voi.Tahdon tanssia kanssasi huomenna, kun surun sammunut laulu soi.Tahdon tanssia kanssasi aina, läpi pitkien vuosien,käsivarsiisi kasvaa kiinni, niin, että irti mä pääse en." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serene Kirjoitettu November 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2007 Risto: Rakkauden rockVille Leinonen: Pieni ja lämpöinensanat hukassa, löytäiskö joku? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Repsi Kirjoitettu December 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2007 Minusta aivan ihanat sanat on Yön Pettävällä jäällä biisissä:"Vanhan sillan luona taas, poika rinnan tyttö lasta,virran tahtoo ylittää,Koskeen kuohuvaan, he varoo katsomasta,edelleen he käsissään, pitää toisen kättä, tahtoo empimättä,heikkoutta toisen ymmärtää,empimättä tahtoo virran ylittää..Matkallaan, he suojan saa, pienistä hetkistä toisiaan vasten,korkeuteen, huokailee,varjele tiet tämän maan orpo lasten,kun ilta viilenee..Luvanneet on rakastaa,he täällä toinen toistaan,vaikka polku pimeyteen,joskus kuljettaa,silti vielä loistaa usko tiehen yhteiseen..Riittäisikö täälläpettävällä jäällä,yksi jonka kanssa, ei yksinäinen ooriittääkö se täällä, pettävällä jäällä?Matkallaan, he suojan saa, pienistä hetkistä toisiaan vasten,korkeuteen, huokailee,varjele tiet tämän maan orpo lasten,Matkallaan, he suojan saa, pienistä hetkistä toisiaan vasten,korkeuteen, huokailee,varjele tiet tämän maan orpo lasten,kun ilta viilenee.."Sanoittajaa en nyt tähän hätään löytänyt, mutta kyllä se varmaankin netistä löytyy. Tuo lihavoitu kohta on ollut hieman mietinnässä laittaa kutsuihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
korppu Kirjoitettu December 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2007 Tuosta Pettävällä jäällä -biisistä. Alun perin taitaa olla Juha Tapion... Tai en tiedä kuka sitä ensiksi on levyttänyt/esittänyt, mutta mielestäni tekijä on nimen omaan Juha Tapio. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katiz Kirjoitettu December 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2007 Ajattelin omiin kutsuihin finlandersin oikeesti kappaleen sanoja, tosi kaunis kappale. Sopisi ehkä myös häävalssin tilalle? Joka päivä kaiken aikaamietin onko tämä totta ollenkaanettä kanssas tätä taikaa rakkauden me koetaanettä kantaa oikeasti Tämä tunne aina päivään huomiseenja taas hetken ihanasti tunnen sydämeni lentoon lähteneenTahdon oikeesti olla sinun enkä vain leikisti rakastaaKanssas oikeesti kokea kaiken mikä ollut on unelmaaTahdon syliisi painaa pääni Tahdon lämpöösi nukahtaaOlla kanssasi oikeesti onnellinen Sua oikeesti rakastaaUskonut en silloin ennenettä todellisen onnen löytäisin Kun mä aina tullen mennen sitä juuri pakeninMutta nyt on kaikki toisin,luotas lähteä mä koskaan tahdo en Olet nainen suurenmoisinMulle lahjoitit sä aidon rakkaudenTahdon oikeesti olla sinun enkä vain leikisti rakastaa Kanssas oikeesti kokea kaiken mikä ollut on unelmaa Tahdon syliisi painaa pääni Tahdon lämpöösi nukahtaa Olla kanssasi oikeesti onnellinen Sua oikeesti rakastaa Tahdon oikeesti olla sinun enkä vain leikisti rakastaa Kanssas oikeesti kokea kaiken mikä ollut on unelmaa Tahdon syliisi painaa pääni Tahdon lämpöösi nukahtaa Olla kanssasi oikeesti onnellinen Sua oikeesti rakastaa Olla kanssasi oikeesti onnellinensua oikeesti rakastaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
alma-kaarina Kirjoitettu December 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2007 Kuunnelkaapas joskus Juice Leskisen kappale Pyhä toimitus, alla sanatMaailman kyliin mä väsyin, ota syliinSun kätes otsaani viilentääSano jotain näinkatveessa sotainniin pääsen lähemmäksi elämääNaura vähän ja painaudu tähän, kun ihollamme on hämärääOot niin avoinsä miljoonin tavoinMua kiskot lähemmäksi elämääOta viini ja juo se on elämä munAnna ruumiisi tuo niin mä rauhoitunLuodut emme me olleet toisillemme,me kaiken loimme, loimme elämääOta viini ja juo se on elämä munAnna ruumiisi tuo niin mä rauhoitunPääsen sisään näin voimaani lisään näin liikun lähemmäksi elämääKyynel valuu ja taas alkaa paluu on tämä kaikki hyvin tärkeääVaivun uneen mun näät rauhoittuneennäin ollen lähempänä elämää Toinen kaunis, ei kuitenkaan suoraan hääbiisiksi soveltuva, on Nylon Beatin JosJos sun äänesi kuulisin uudestaanniin sen nauhalle voisin tallettaaja se kasetti olisi kultaa kalliimpaaJos sun bussi lähtee viimeinenniin mä kävelen kanssasi matkan senja sä kannat mua, jos itse jaksa enJos sun avaruuteen mentävä onja sun määränpää oisi Oriontähdet muut ois mulle pelkkää usvaa vaanJos sun täytyy valehdellakinniin mä uskon kaiken tietenkinkoko juttu tää on satua muutenkinJos sun silmissä näkisin kyyneleenotan talteen sen ja vien eteiseenniistä valtamerta itsellein mä teenJos sä lähdet ovesta kulkemaanonks sun aina mentävä kokonaansinut pitäisin vaikka palan kerrallaanJos vain olisi mustaa tummempaasen on värini silloin jos erotaanpala harmaata saisi vain sinua kaipaamaanJa kolmas, lähes klassikko; Mari Rantasila Vain rakkausHän vaeltaa läpi kaupunginhän silmin pimein etsii, ei löydä vainkun ruumiinsa on tulessahän kekäleitä kasaa syliinsäJa polte, joka sieluansa korventaase on vain, vain rakkausse on vain, vain rakkausHän kuuntelee vain varjojaja nälkänsä hän unelmillaan sammuttaajos kaipaus on myrkkyähän pimeydestä siihen sukeltaaJa polte...Hän tähtiyötä katselee ja kuulee, näkee kaiken, minkä nähdä voikun hiljaisuus on erämaase mykän huudon jostain parkaiseeJa polte, joka sieluansa korventaase on vain, vain rakkausse on vain vain rakkausse on vain, vain rakkaus. Ja hieman yllättävä, mutta todella kaunis, Rammsteinin Stirb nicht vor mir (duetto, mies saksaksi/nainen englanniksi)Die Nacht öffnet ihren SchoßDas Kind heißt EinsamkeitEs ist kalt und regungslosIch weine leise in die ZeitIch weiß nicht wie du heißtDoch ich weiß dass es dich gibtIch weiß dass irgendwannirgendwer mich liebtHe comes to me every nightNo words are left to sayWith his hands around my neckI close my eyes and pass awayI don't know who he isIn my dreams he does existHis passion is a kissAnd I can not resistIch warte hier (=odotan täällä)Don't die before I doIch warte hierStirb nicht vor mir (=älä kuole ennen minua)I don't know who you areI know that you existStirb nichtSometimes love seems so farIch warte hierYour love I can't dismissIch warte hierAlle Häuser sind verschneitUnd in den Fenstern KerzenlichtDort liegen sie zu zweitUnd ichIch warte nur auf dichIch warte hierDon't die before I doIch warte hierStirb nicht vor mirI don't know who you areI know that you existStirb nichtSometimes love seems so farIch warte hierYour love I can't dismissStirb nicht vor mir Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sinipiika Kirjoitettu April 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2008 Me laitettiin tuo lihavoitu kohta kutsuun Kotiteollisuutta, Hynynen sanoittanut...Maailman sydän on kuin kovaa kiveäse sykkii tahtiin mainosvalojenyksinäiset hapuilevat toisiaanloukoissa kerrostalojenUnet on katsottu moneen kertaankaikki kulkee samaa rataaihminen etsii ihmisen lämpöäjostain tekstiviestien takaaKuljen yksin yksinäisyyteenkuljen yksin yksinäisyyteenMutta naisen sydän rakkaudesta palava raudanluja onMutta miehen sydän terästä valava raudanluja onKylmä kuu valaisee rantaa, jonkapuut ovat pystyyn jäätyneetkylmä kuu valaisee jäätä, jonka alleunelmamme ovat päätyneetMaailman kylmää tuulta emmepakoon pääse mihinkäänvahva heikompaa syö kun nuija pöytään lyöja me vain täristäänEi ehkä ihan yhtä perinteistä kuin monet muut, mutta ihan meitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariam Kirjoitettu April 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2008 ^samaa lause on meitä "seurannut". Alkujaan olen lauseen "antanut" miehelleni "lahjaksi". Häihin liittyvissä jutuissa ei käytetty, vaan jätettiin se "meidän kahden keskeiseksi" jutuksi. (Saisiko mitenkään tähän viestiin vielä pari "sitaattia" vielä lisää? ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arkadian_Ulla Kirjoitettu April 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2008 Tuosta Pettävällä jäällä -biisistä. Alun perin taitaa olla Juha Tapion... Tai en tiedä kuka sitä ensiksi on levyttänyt/esittänyt, mutta mielestäni tekijä on nimen omaan Juha Tapio.Sävel ja sanat on tosiaan Juha Tapion käsialaa, Yölle tehty tuo biisi on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jafuli Kirjoitettu April 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2008 Mä olen sinunsinun enkä kenenkään muunMä olen sinunsama mitä tapahtuuSuistukoon tähdetkauaksi radoiltaanMä olen sinunnyt ja ainiaanTää ei oo unelmaasatua kaukaisen maanMä sulta kaiken saansun kanssas mä kaiken jaanMä olen sinunen tiedä varmempaaMä olen sinunmissä kuljetkaanAuringon allaalla polttavan kuunMä olen sinunsinun enkä kenenkään muunMä olen sinunkun kaikki unohtuuviimeiseen astisinun enkä kenenkään muun-J. Karjalainen- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinjaliini Kirjoitettu April 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2008 Mä olen sinunsinun enkä kenenkään muunMä olen sinunsama mitä tapahtuuSuistukoon tähdetkauaksi radoiltaanMä olen sinunnyt ja ainiaanTää ei oo unelmaasatua kaukaisen maanMä sulta kaiken saansun kanssas mä kaiken jaanMä olen sinunen tiedä varmempaaMä olen sinunmissä kuljetkaanAuringon allaalla polttavan kuunMä olen sinunsinun enkä kenenkään muunMä olen sinunkun kaikki unohtuuviimeiseen astisinun enkä kenenkään muun-J. Karjalainen-Mikä tämän biisin nimi on? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jafuli Kirjoitettu April 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2008 ^ Mä olen sinun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzu3 Kirjoitettu April 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2008 Meille tulee tämä, saa mut kyyneliin jo nyt..This is my life Its not what it was before All these feelings I´ve shared And these are my dreams That I´d never lived before Somebody shake me Cause I, I must be sleeping… Staind- So Far Away Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-...- Kirjoitettu June 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2008 (muokattu) . Muokattu: March 20, 2016, käyttäjä: M-J Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu June 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2008 You Raise Me Up / Josh Groban:When I am down and, oh my soul, so weary;When troubles come and my heart burdened be;Then, I am still and wait here in the silence,Until you come and sit awhile with me.You raise me up, so I can stand on mountains;You raise me up, to walk on stormy seas;I am strong, when I am on your shoulders;You raise me up: To more than I can be.There is no life - no life without its hunger;Each restless heart beats so imperfectly;But when you come and I am filled with wonder,Sometimes, I think I glimpse eternity.You raise me up, so I can stand on mountains;You raise me up, to walk on stormy seas;I am strong, when I am on your shoulders;You raise me up: To more than I can be.Annie´s Song / John Denver:Come let me love you, let me give my life to you, let me drown in your laughter, let me die in your arms, let me lay down beside you, let me always be with you, come let me love you, come love me again - meille tulee ehkä jompikumpi näistä. Huom on pätkitty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
omenainen Kirjoitettu July 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2008 Me tykätään molemmat Ismo Alangosta ja se on tehnyt joskus tällaisenkin biisin:Elokuun HäävalssiLoistakoon vaan kukkasillaanauringon kilossa järvien maapeltojen taa, elokuussaanhedelmät sadon vain poimijaa odottaaTodistakaa rakkaudestaankuin taivas ja maa ois häävuoteellaanpäivänä tään syyslemmekkääntanssia voimme ja juhlia lahjoista maanTuo valkea morsian onrakkauden siunaama sulhasessaankun tanssii he näinei talvea näyjota päin ei pelotta käyKun yö ennättää, pelloille jäävain pehmeä sumu päin hämärtyvääpian aamu on uus, se arkea onvaan ikuisuus helmassaan kantakoon tään tuokion:;Tuo valkea morsian on...:;MUTTA: Meidän häät on kesäkuussa ja nuo sanat voisivat sopia meidän kutsuun. Uskaltaako niitä yhtään käydä muokkaamaan vai suuttuuko joku taho? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilith Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 ^ Ismo Alanko vain laulaa kappaleen Osuuskuntaorkesterin säestyksellä. Sävellys ja sanat on A.W. Yrjänän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts