nellie80 Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 Meille Marko Saarestoa:Someone SpecialI wake up to the sound of rain upon my sillPick up the pieces of my yesterday old thrillCan I deliver this used up shiverTo how I pronounce my lifeAnd leave it up to faith to go by its own willBack row to the leftA little to the sideSlightly out of placeLook beyond the lightWhere you'd least expectThere's someone specialA foggy morning greets me quietly todayI smell a fragrance in the wind blowing my wayAnd ever further I run to find herI yearn to define my lifePlacing my faith in chance to meet me in half wayBack row to the leftA little to the sideSlightly out of placeLook beyond the lightWhere you'd least expectThere's someone specialAnd she's here to write her nameOn my skin with kisses in the rainHold my head and ease my painIn a world that's gone insane...TAIAll the Way / 4USeems to matter what I do, so I'm saving this 4 UCos it seems to be the last piece there isAnd you haven't had a chance yet to taste thisFragments of a life you shouldn't missSeems to matter what I say, so I'll hold my tongue at bayAnd rather use my mouth to kiss your frown awaySo your doubts no longer darken your daySo you can hold your head up high come what maySo please remember that I'm gonna follow through all the wayCos it seems to matter where I go, I will always let you knowThat the place where I am is never farYou know, you're not alone, don't be alarmedI'll find you no matter where you areSo please remember that I'm gonna follow through all the wayOh my love, if it's all I can do, I'll take the fall 4 UCos I will soar when I lay down with you and give my all 4 UJa samat toivottavasti suomeksi. Vanhemmalle väelle siis. Ei liian imelää, mutta silti aivan ihanaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lokamorsian2008 Kirjoitettu August 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2008 MEILLE NIIN RAKAS / TIMO RAUTIAINENOn lentänyt lintu ikkunaan.On pudonnut lumi sulaan maahan.Auringonsäde tuijottaa sen katsojaa.Siihen pysähdyn yllättäen,mutta silloin tiesin jo sen…Sitä miten, sitä vieläkään tiedä en.Sinä synnyit ja kaiken sekoitit.Sinä saavuit ja laitoit seinää vasten. En siitä sinua kuitenkaan syyttää saa.Minä syyttää tahdo en,olenhan vain onnellinenettä minulla on sinut, jota saan rakastaa. Jos pyydät, tulen kyllä vastaansinun kanssasi kulkemaansitä pitkää, yksinäistä matkaa… En lähde vierestäsi pois.Näen unessa ikkunasi taa:sieltä sininen valo ulos loistaa.Siellä ymmärrän sinun olevan ja odottavan, että tulisin turvaamaan,vielä vierellesi valvomaan…Tästä unestani herään ja sen pelkääntapahtuvan.Jos pyydät, tulen kyllä vastaansinun kanssasi kulkemaansitä pitkää, yksinäistä matkaa…En lähde vierestäsi pois.Jos pyydän, tule minua vastaanminun kanssani kulkemaantätä pitkää, yksinäistä matkaa…Et lähde vierestäni pois.Säv. & san. & sov. Timo Rautiainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amondae Kirjoitettu August 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2008 "seurakunta saapuu paikoilleense valmistautuu suureen lupaukseentaipaleet kahden ihmisenyhteiseksi suunnataanja elämä on kuin elokuvaaprinsessa prinssin lopulta saatiara ja kangasta valkeaasuru ja murhe unohtuurakkaus on suurempi kuin muukaikki tietävät sen ja uskovat"Meille tulee varmaan tää jos nyt ei ennätetä johonkin muuhun ihastua vielä enemmän.. (Tää on siis pätkästy Neljän Ruusun Tahdon -biisistä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinde81 Kirjoitettu August 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2008 "monet kortit katsoneet, moneen kertaan pettyneet, odottamatta löysivat he ainokaisensa.Huomenna kun huokaa suut, huojuu vanhat kuusipuutHe antavat toisilleen vapautensa""Kyllä ne murehet tulla saa, kyllä ne huolet tulla saa.Me kestetään mitä vaan, Me ollaan kimpale kultaa"-Lauri Tähkä, Kimpale kultaa- "Tuuli soitti laulun elämän, sitä kanssasi kuuntelemaan jäinsen vieläkin kuulen sisälläin.Niin monta vuotta odotin, elämän lankaa kadotinvuosia turhaan menetinÄlä jätä mua koskaanälä jätä mua yksin kulemaanjatka kanssani matkaa kunnes kuolema meidät erottaaKaduilta yksinäisyyden pelastit sielun murtuneenunohtuneen antautuneenMinä rakastan sinua enemmän kuin rakastaa voi koko elämääsinuun ikuisesti kiinni jäänVoimaa ilman syytöksiäRakkautta ilman epäilyjäpäivä päivältä enemmän"-Kilpi- Kunnes kuolema meidät erottaa-"mä en tarvii ketään kertomaan mulle taivaastaen tahdo kuulla paratiisistaen tietää öistä syntisistätietää helvetistämiten sielut iskee tultaMä sain kaiken sinulta"-Kilpi- sielut iskee tulta- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mixsu Kirjoitettu August 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2008 Ihania! Tippa silmässä ja nieleskellen näitä olen lukenut. Häät lähestyy, ja tuntuu mielettömältä saada maailman rakkain mies omaksi... Meille tulee näitä suomilyriikoita hääkarkkeihin. Ollaan molemmat suomimusiikin ystäviä. Erityisesti Yö, Ismo Alanko, Stella ja Lauri Tähkä sydäntä lähellä. Oisko niiltä lisää sanoja? Alla jotain Yön biisien lempparikohtia..."Silloin sankareiden patsaat meidän rakkaudellemme kumartaa ja mahtavimmatkin tekee kunniaa ja kiväärien pauke maailmassa hetkeksi taukoaa ja taivas meidän syntimme unohtaa""Minä rakastan sua nytminä rakastan sua ainaolet ainut mitä minulla onilman sinua ei aamuisin aurinko nouseilman sinua ei ole elämääminä rakastan sua nytolet ainut mitä minulla on""Nyt kun sanat oikeat löysintakaisin sain mitä mä hainja luokses vihdoin pääsinja viimein rauhan sainMe olemme aina nytmitä hainmyös sainkun mua huominen eilisen auttoi löytämään""On aamuherään sylistäsi sinunkiedot kätes kaulaan minunmä tunnen kuinka maailma tääallamme pyörähtää taas eteenpäinja uuteen päivään vieminne lievie mut minne vaantaivaanrannan taayli merten seilataanyli vuorten kahdestaankanssasi nähdä saankun yö taas peittää maansen hetken kanssasi jaanihan kahdestaanvie mut minne vaankuin varkain sä veit mun sydämenvaikka tuntenut sua enkuin tosta vaan teit sen hymyillenkuin varkain annan sulle senja päivän jokaisenjonka kanssas kulkea saanallamme pyörii maa taas eteenpäinja uuteen päivään vieminne lie" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kesämorsian-68 Kirjoitettu August 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2008 Musajutuista perillä oleva veljenpoikani ehdotti tällaista. Aika ihanalta kuulostaa. The Divine Comedy - Tonight We FlyOver the housesThe streets and the treesOver the dogs down belowThey'll bark at our shadowsAs we float by on the breezeTonight we flyOver the chimney topsSkylights and slates -Looking into all your livesAnd wondering whyHappiness is so hard to findOver the doctor, over the soldierOver the farmer, over the poacherOver the preacher, over the gamblerOver the teacher, over the ramblerOver the lawyer, over the dancerOver the voyeur,over the builder and the destroyer,Over the hills and far awayTonight we flyOver the mountainsThe beach and the seaOver the friends that we've knownAnd those that we now knowAnd those who we've yet to meetAnd when we dieOh, will we beThat disappointedOr sadIf heaven doesn't existWhat will we have missedThis life is the best we've ever had Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Repsi Kirjoitettu August 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2008 Meillä on toiveissa saada tuo elokuun häävalssi häävalssiksi. Se kun on niin kaunis kokonaisuudessaankin, kuten sanoiltaankin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeFeis Kirjoitettu August 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2008 (muokattu) En jaksanut lukea koko ketjua läpi.... (Eli jos olen jo vastannut niin sorry...) Meille ainakin tulee ensimmäiselle sivulle tämä pätkä Sir Elwoodin Hiljaisten Värien (vai miten bändin nimi nyt taipuukaan...) biisistä nimeltä Tango:"se on tanssia ihmisten, tanssia jumaltentanssia välillä taivaan ja maanmies naistaan vie, sydän tahteja lyökun poskea poskelle painaa"MUOKS: Miksi ihmeessä mä en oo tuota Rammsteinia (sivulla viisi tässä topikissa) aiemmin tajunnu (vaikkakin ko. bändiä tulee kuunneltua harvasen päivä)?MUOKS kakkonen: Voisihan sitä tietenkin laittaa Rammsteinin Ohne Dich -viisusta yhden ainoan lauseen:"Ohne dich kann ich nicht sein, ohne dich...."Eli suomennettuna: Ilman sinua en ole/minua ei olemassa, ilman sinua... Muokattu: August 14, 2008, käyttäjä: DeFeis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hidi Kirjoitettu August 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2008 Meille tulee kutsuun Metallicaa: (Wherever I may roam)"I have stripped of all but prideso in her I do confideAnd she keeps me satisfiedGives me all I need"-Hetfield/Ulrich-Biisi ei kokonaisuudessaan ole "ihan" sieltä herkimmästä päästä, muttei se meitä haittaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeFeis Kirjoitettu August 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2008 Täällä taas.... On tuosta mp3-soittimesta sitten hyötyä - ja harmia.Tuli mieleen (soi par'aikaa näet) myöt Toton Caught int he Balance -biisin kertosäkeistö, joka menee näin:"It's a crime to live my life without you,surround my years in darkness.Inside these walls I die without you,and when I close my eyesI'm caught in the balance."Niin tai tuosta lähinnä nuo kolme ekaa lausetta. Tässä käy pian niin, että ensimmäisellä sivulla on Sir Elwoodeja, Rammsteinia ja Totoa. Noh, mahtuuhan sinne.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Repsi Kirjoitettu September 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2008 Tässä on ihan kivat sanat myös, ja näistä voisi pätkiä laittaa hääkarkkeihin. Eli Juha Tapion Kaksi vanhaa puuta.Minä rakastan näitäiltojani kanssans sunkun hetken päässä aamu odottaaja me nauramme jasilmiämme pyyhimme jahelppo huominen on unohtaaoomme taas kuin kaksi lastajotka aikoinaanpuolivahingossa lähtisamaa tietä kulkemaanja sä viet mut ikkunan luoja sä sanot: "me kai ollaan niin kuin nuo"kaksi vanhaa puuta sateen pieksämääkatsoo kevääseen, seisoo erilläänja kestää joka tuulen ja säänkaksi vanhaa puuta, vaikket sitä nääkatsoo kevääseen, seisoo erilläänja jossain alla maanne kaiken aikaa yhteen punoneet on juuriaankaksi ylvästä ja nuortavarmoina on voimistaantaivaan kantta kohti kasvaneetehkä vuodet ovat kuortaja talvet viimoillaanhiukan ohuemmaks raapineetkuinka onkaan kaksi lastamatkan myötä muuttuneetse ihme on kai vastaoomme tänne selvinneetja sä viet mut ikkunan luoja sä sanot: "mehän ollaan niin kuin nuo"kaksi vanhaa puuta sateen pieksämääkatsoo kevääseen, seisoo erilläänja kestää joka tuulen ja säänkaksi vanhaa puuta, vaikket sitä nääkatsoo kevääseen, seisoo erilläänja jossain alla maanne kaiken aikaa yhteen punoneet on juuriaankaksi vanhaa puuta sateen pieksämääkatsoo kevääseen, seisoo erilläänja kestää joka tuulen ja säänkaksi vanhaa puuta, vaikket sitä nääkatsoo kevääseen, seisoo erilläänja jossain alla maanne kaiken aikaa yhteen punoneet on juuriaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Repsi Kirjoitettu September 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2008 (muokattu) Myös Jarkko Martikaisen Valssi tanssitaidottomille on ihana, mukavasti vähän huumoria mukana.Yksi, kaksi, kolme, vaihtuu valssin askeleet.Ei ne taitu, niinkuin vuodet ovat taittuneet.Painajaisten vierasväki saapuu irvimään:"Ei ne osaa tanssia omissa häissäänkään..." Vaan Fred Astairekin kademielinTanssii taivaassaan:Hän tanssii niin kuin enkeli,Vaan kuollut on.Ei voi palata maailmaan. Vanhaherra Cohen tanssi loppuun rakkauden.Itse suosin jatkuvuutta. Siksi tanssi en.Jos vain toisten toiveita käyn täällä täyttämään,Niin sekoitan vain pahemmin jo valmiin sekopään. Siksi muita selitysten syitä kuule et:Vain toisilleen on mies ja nainenJa vain toisilleen tilivelvollisetTällä matkalla, jossa näin kertosäe:Ylämäessä tönin sua eteenpäin,Alamäessä vauhtias' jarrutan...Vaikken kanssasi tanssimaan oppinut,Opin enemmän: opin sinut. Jotkut käyvät ulkokultaisuuttaan vaalimaan:Sääntökirjaan tartutaan kuin lapseen hukkuvaan...Kurttuotsin etiketin mukaan eletäänJa jos se etiketti petti, sitten itketään... Kuka häissään oli päissään? Aivan sama se,Kunhan matka yhteinen on,Eikä kesken jää matkan varrelle...Tälle matkalla, jossa näin kertosäe (2x) Yksi lysti muulle, nyt kun kaksi on perhe.Siirto siitä mihin vain on mahtava erhe.Ja yhden väitteen vielä laulaa tanssitaidoton:Alku kangerrella saa, jos loppu kaunis on. Lisätään vielä tämä, eli Viikatteen Mintun ja Vernerin häävalssi:Köynnökset tulevat kaukaakruunuksi yllesi käyHiusmeresi upean, väriltään ruskeanlaineilla muita ei näySilmies vihreä huokauskutsuivat seikkailuunValssi on ikuinen, elämän pituinenkorkealta soitettuunJa päällä tähkäin ja päiden luo kuutamo tuo valoaanse soittaa kauneutta kauneimman ja pois katoaaNiin päällä kristallijäiden me tanssimme, tanssimme vaanja tanssimme kunnes valo valkein toisistamme poismeidät erottaaKun yrttöset ketojen tuoksuuajan ymmärrys pois häviääEn muista mik` orsi on, valoa morsionsisään kun saan hengittääJa päällä tähkäin ja päiden luo kuutamo tuo valoaanse kauneutta kauneimman ja pois katoaaNiin päällä kristallijäiden me tanssimme, tanssimme vaanja tanssimme kunnes valo valkein toisistamme poismeidät erottaaNiin päällä kristallijäiden me tanssimme, tanssimme vaanja tanssimme kunnes valo valkein toisistamme poismeidät erottaa Muokattu: September 29, 2008, käyttäjä: Repsi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janelle Kirjoitettu October 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2008 Tämä nyt ei ole ihan pop/rock osastoa, mutta osaisiko joku auttaa...?Olen joskus bongannut tällaisen sanoituspätkän, jonka haluaisin laittaa kutsuihimme:"Sinut kun näin ihmeellinen,sydämessäin ääni niin yksinäinenkuiskasi näin: Siinä Hän nyt on!"Tämä on muistaakseni Veeti Kallion sanoitus ja Laura Voutilaisen biisi.Olen yrittänyt googlettaa tätä vaikka miten ja hakenut Laura Voutilaisen nettisivuilta ja biisien sanoituksista....mut en löydä.Tahtoisin siis varmennuksen sille, että tuo on Veeti Kallion kynäilemä ja mielellään myös haluaisin tietää, mistä Voutilaisen biisistä on kyse...So, anyone ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieta Kirjoitettu October 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2008 (muokattu) Tämä nyt ei ole ihan pop/rock osastoa, mutta osaisiko joku auttaa...?Olen joskus bongannut tällaisen sanoituspätkän, jonka haluaisin laittaa kutsuihimme:"Sinut kun näin ihmeellinen,sydämessäin ääni niin yksinäinenkuiskasi näin: Siinä Hän nyt on!"Tämä on muistaakseni Veeti Kallion sanoitus ja Laura Voutilaisen biisi.Olen yrittänyt googlettaa tätä vaikka miten ja hakenut Laura Voutilaisen nettisivuilta ja biisien sanoituksista....mut en löydä.Tahtoisin siis varmennuksen sille, että tuo on Veeti Kallion kynäilemä ja mielellään myös haluaisin tietää, mistä Voutilaisen biisistä on kyse...So, anyone ???Heippa!Googletin tuon laittamasi pätkän ja löysin, että olisi kyse biisistä nimeltä Ei edes kuolema. Tosiaan Laura Voutilainen esittää ja tuo Veeti Kallio Feattaa. Sanoittaja on tuo Veeti Kallio. Toivottavasti jotain apuja Muokattu: October 3, 2008, käyttäjä: Pieta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janelle Kirjoitettu October 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2008 Pieta: Kiitos kiitos, kiitos Olet ihana! Tämä auttoi valtavasti. Kirjoitan tuon biisin nimen nyt itselleni ylös, ettei unohdu enää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jena Kirjoitettu October 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2008 Lauri Tähkän tuo koko "Kimpale Kultaa" biisi. Siinä on oikeestaa tosi hyvät sanat, sehän kertoo häistä koko kappale! Meille tulee kutsuun tuo samaisen kappaleen toinen säkeistö.Sulho vähäsanainenOttaa vastaan kukkasenNostaa rinnalleen morsiammensaHuomenna kun väistyy kuuPoika tyttöön lupautuuAntaa liiton merkiksi kruunusormuksensaJa onnesta kilahtaaOnnesta rakastaaOnnesta laulaa saaTyttö pojallensaKyllä ne murehet tulla saaKyllä ne hualet tulla saaMe kestetään mitä vaanMe ollaanKimpale kultaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chadow Kirjoitettu October 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2008 Tuo kimpale kultaa kuuluu kyllä meidänkin molempien mielibiiseihin..Itse pidän kovasti tuosta kolmannesta säkeistöstä, mutta onko se liian tökerö laittaa kutsuun?Eli jotenkin näin"Monet kortit katsoneetMoneen kertaan pettyneetOdottamatta löysivät he ainokaisensaHuomenna kun huokaa suutHuojuu vanhat kuusipuutHe antavat toisillensa vapautensa""Kyllä ne murehet tulla saaKyllä ne hualet tulla saaMe kestetään mitä vaanMe ollaan kimpale kultaa"Ja kyseessä siis Lauri Tähkän kimpale kultaa biisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinde81 Kirjoitettu November 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2008 Chadow: ei minusta, meillä tuo sama harkinnassa, ja kun häät on meidän juhlat ja kutsutut meidän kavereita kaikki, tietävät myös kummankin taustat.... Eli tuskin kukaan tökerönä pitää, tottahan se on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Izzie Kirjoitettu November 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2008 enpä ole aiemmin keskittynyt kuuntelemaan, miten ihanat sanat tuossa kaksi vanhaa puuta biisissä onkaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nennuska Kirjoitettu February 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2009 Tässä lisää hempeilyä.. Esittäjä Shania Twain, kirjoittajasta ei tietoa.. From This Moment From this moment life has begunFrom this moment you are the oneRight beside you is where I belongFrom this moment on From this moment I have been blessedI live only for your happinessAnd for your love, I'd give my last breathFrom this moment on I give my hand to you with all my heartCan't wait to live my life with youCan't wait to startYou and I will never be apartMy dreams came true because of you From this moment as long as I liveI will love you, I promise you thisThere is nothing I wouldn't giveFrom this moment on You're the reason I believe in loveAnd you're the answer to my prayers from up aboveAll we need is just the two of usMy dreams came true because of you From this moment as long as I liveI will love you, I promise you thisThere is nothing, I would not giveFrom this moment onI will love you as long as I liveFrom this moment on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenkkaU Kirjoitettu March 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2009 Kaunis neito puvussaan sulhanen mustissaan,aarrettaan taluttaa, alttarille,pappi lausuu tuuleen sanoja,niitä aivan samoja,joita lausuttu jo on miljoonille.(kotiteollisuus)Tulee meidän kutsuun.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JuL1a Kirjoitettu April 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2010 Olen keräillyt paljon biisejä ja sanoituksia mediaplayeriin/wordiin, jotta saadaan kutsuun ja paikkakortteihin meille tärkeitä lyriikoita.. musiikki-aiheiset juhlat tulossa Itse kummeksun hieman ajatusta, että joku täältä palstalta poimii pelkän sanoituksen pätkän "oi kuinka ihana" ja lyö sitten kutsuunsa :/ itse haluan että kappale kokonaisuudessaan merkitsee itselleni jotain! ja koko kappaleen tunnelma pitää ehdottomasti olla kohdallaan, ettei tule yllätyksenä mistä kappale oikeasti kertookaan. Luin eräältä keskustelupalstalta morsiamen hehkutusta,että aikoo kutsuunsa painattaa pmmp-kovemmat kädet lainauksen kun oli radiosta kuullut ja piti kappaleesta "piirongin päällä vanha koulukuva mustavalkoinen ja haalistuva/kuvaaja tahtoi saada kaikki hymyilemään/rukoilin että annat enkeleitä/siivillä suojaamaan -- kovempi sydän ja kovemmat kädet häneen ovat takertuneet " Hän ymmärsi rajuksi rakkaudeksi, kun lukisi koko tekstin huomaisi että kappale kertoo lapsen murhasta..Jos löydätte ihanan tekstin, hakekaa kappale, kuunnelkaa, tehkää siitä itsellenne tärkeä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeannedarc Kirjoitettu April 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2010 (muokattu) Meille tulee kutsuun luultavasti pätkä Yön Pettävällä jäällä -kappaleesta. Luvanneet on rakastaa,he täällä toinen toistaan,vaikka polku pimeyteenjoskus kuljettaa,silti vielä loistaa usko tiehen yhteiseen..Riittäisikö täälläpettävällä jäällä,yksi jonka kanssa ei yksinäinen ooriittääkö se täällä, pettävällä jäällä?Matkallaan, he suojan saa,pienistä hetkistä toisiaan vasten,korkeuteen, huokailee,varjele tiet tämän maan orpolasten,kun ilta viilenee.. Muokattu: April 30, 2010, käyttäjä: Jeannedarc Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest viuliina Kirjoitettu June 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2010 "Saattaa mennä monta päivää etten sua ymmärräSilti antais tuntiakaan pois en niistä päivistäOlet mulle virhe, jota tahtoisi en kadottaaOlet mulle perkele ja olet mulle satumaa"Zen Cafe-JättiläinenMeille tulee kutsuihin tämä pätkä. Jossain viestissä "perkele" kohtaa arvosteltiin, ja meinasinkin jo hylätä kyseiset lyriikat, mutta tulin järkiini. Jos joku järkyttyy niin sitten järkyttyy. Kaikkihan sen tietää että kaikissa suhteissa on huonoja päiviä ja joskus se puoliso voi olla todellinen perkele Mutta kuten tekstissä tulee ilmi, niistä huonoista päivistäkään huolimatta ei antais hetkeäkään pois Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Muikku Kirjoitettu June 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2010 Kaks meistä istuu laiturillame katsellaan aurinkoapois hiipivääja mietitäänet mihin tää johtaatunnetko kummaa kutinaakuuletko maailman mutinaase kuiskaa vaansun korvan taa:"nyt tai ei milloinkaan"(Aknestik, Joka Päivä)Yö pitää vielä valoa vankinaankun laiva saapuu satamaanme voidaan vihdoinkin matkustaamatkustaa kauas merten taaedessä on sumuinen tuntematonmaailma, jonka aika on loputonjoka aamu on uusi arvoitusmikä on kaiken tarkoitussäätiedotukset radiossa luetaanmerellä ne tarkkaan kuunnellaanälkää pelätkö tuulten voimaakaan moni aalto vielä venettä keikuttaamaalaiset merestä haaveileemerimiehet maalle pakeneekohtaloonsa voi jokaine vaikuttaajoka päivä voi elämön aloittaayö pitää vielä valoa vankinaanpian laiva saapuu satamaanpäivän kirkkaus kaikkia koskettaatätä päivää ei voi unohtaaLoppuelämän, loppuelämänensimmäistä päivää vietetään...(Aknestik:Loppuelämä)Esittäjä siis aknestik, tekstien kirjoittajaa en nyt valitettavasti jaksanut googlettaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts