Minerva Kirjoitettu December 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2006 Meillä oli kutsussa tämä Mirjami Lähteenkorvan runo:Olet olemassa, rakas ihminen.Elämä kaunis on, kun tiedän sen.Ei tärkeintä se, mitä sanot, teet,vaan mitä olet, hymy, kyyneleet.Olet olemassa, sitä tarvitsenkuin lintu ilmaa, maata kukkanen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanutski Kirjoitettu December 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2006 Melle tulee tällainen teksti kutsuun...Sinä yksin saat minut tuntemaan, että elän.Toiset ovat kuulemma nähneet enkeleitä,mutta minä olen nähnyt Sinut,ja Sinä olet minulle kylliksi.Meillä on ilo kutsua teidät häihimmex kirkkoon 21.7.2007 kello 16.00.Hääjuhlaa vietämme paikassa xNanutski & SulhoIlmoitattehan tulostanne 1.5.2007 mennessäNanutski 040-132 456Sulho 040- 789 123ja sitten hää lehdykkään tulee tämmöinenEn huoli kuuta taivaalta,en tähtiä sen vierestä.En halua auringon laskua,en sen nousua.Se mitä pyydän on suurempaakuin kuu ja tähdet taivaalla.Se on kauniimpaa kuin auringon nousu taivaanrannalla.Se on tärkeintä elämässni.Se on sinun rakkautesi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vipe(Guest) Kirjoitettu January 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2007 Tänään otan puolisokseni ystäväni,jonka kanssa nauran,jonka keralla uneksin,jonka vuoksi elän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest narskuli(Guest) Kirjoitettu January 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2007 Tää tunteista suurin ja voimakkainon rakkaus jonka sulta mä sain.Sen sydämessäin tahdon säilyttää niin kauan kuin jatkuu elämä tää.-Finlandersin "Oikean löytänyt oon", joka palvelee meillä myös häävalssina. IHku!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toukokuun rinsessa Kirjoitettu January 25, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2007 Tänään otan puolisokseni ystäväni,jonka kanssa nauran,jonka keralla uneksin,jonka vuoksi elän.Kuulostaa ihanalta! vois vaikka harkita tuon laittamista kutsuun... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sukulaku Kirjoitettu January 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2007 :-X :-XOlet ilma, jota hengitän, olet kaikki mitä ymmärrän. Tähdet taivaalla muita varten on, silmäs mulle suovat auringon. Olet maa ja hellä lämpö sen, kevään tullen alla jalkojen. Sulta saan kuin palavan mä voiman voittamattoman. Olet kaikkeni sä silloinkin, vaikka maailman mä voittaisin. Mitä jää jos menet pois? Mitään ei minulla ois, Maailmassain. Kaikki oot sä vain! Ajattelin laulaa tämän sulholle, mutta ihana olisi kutsussa myös. Täytyy vielä etsiä laulun sanoittaja..... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elleea Kirjoitettu January 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2007 Tietääkö kukaan kenen teksti tuo, "Tänään otan puolisokseni ystävän... ", mahtaa olla ?? Jotenkin sykähdyttävä ja paljon sanova Ajattelin käyttää sitä vieraskirjan alkulehdillä. Kirjoittaja olisi kiva laittaa perään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pottu82 Kirjoitettu February 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2007 Löytyyköhän tämä jo täältä?!Sinä kävelet vierelläin mun, minä vilkaisen kasvojas sun. Olemme matkalla papin luo, joka meille siunauksen suo. Värejä, tunnelmaa; kaikkea huokuvaa. Näen kirkon kuvajan, tuon kauniin maailman. Pappi puhuu jotain meille, sanat eksyvät muille teille. "Tahdon", sanon sanalyhteen, se pian liittää meidät yhteen. Suudelma, huulet, kuiskeeni kuulet. Sanon vain sulle: "Olet Aina rakkaimpain mulle." - Juha Taina Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tiittu23 Kirjoitettu February 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2007 hääkutsuun runo mutta minkälainen?apua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanaea Kirjoitettu February 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2007 Suuri kiitos Pottu82!Törmäsin tämän runon loppusäkeeseen keväällä 2005 ikävöidessäni kultaani kotiin. Siitä tuli silloin tärkeä mietelmä, joka putkahtaa aina joskus mieleen. Olin ajatellut tuota pätkää hääkutsuihimme, mutta on paljon ihanampi saada tuo kokonaisuus. Ratkesi siis meidän teksti kerralla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martta83 Kirjoitettu February 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2007 Sitoutua niin syvästiettä muuttuu pohjattomaksiPuristaa niin lujastiettä muuttuu rajattomaksiRakastaa niin mielettömästiettei mikään enääole vailla merkitystä-Tommy Tabermann - Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anju Kirjoitettu February 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2007 Nyt sie ottaa osasit,nyt sie taisit tarkkaella,nuo ois vietävät vihile,nuo ois pantavat parriin,sakastiin ois suotettavat,pantavat papin etteenJotenkin tykkään tän tyylisestä, sopii minun luonteelle, ku en ole kovin romanttinen. Ja naimiaisiin mennään syyskuussa 2007... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeePee77 Kirjoitettu February 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2007 Me ajateltiin laittaa kutsun runoksi, Lauri Tähkän & elonkerjuun biisin sanat, kun kerran pohojalaasia ollaan ;DTässä oikea käteni,tässä on mun hellä syrämeniSimo RalliMiltä kuulostaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fandango Kirjoitettu March 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2007 Mä en oo yleensä ollut mikään runo-ihminen, mutta nyt kun näitä lueskelin niin... This day I will marry my friend, the one I laugh with, live for, dream with,loveToi on jotenkin aivan ihana! Vielä koskettavampi englanniksi kuin suomeksi! Se tuleekin ehkä meille enkuks ohjelmalehtisen kanteen, ja suomennos ehkä sitten ekalle lehdelle, tai jotain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
S_N_ Kirjoitettu March 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2007 ,Meillä oli tällänen: Sinut minä halusin,sinut minä sain. Seisot nyt vierelläin,rinnakkain. Tahdomme teidän tulevan todistamaan sen,kun huudamme maailmalle valat satumaisen rakkauden. xx kirkossa x.xx.2006 klo xx.xx jonka jälkeen jatkamme juhlia xx talolla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tulisielu Kirjoitettu March 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2007 [ch8221]Rakasta rakastamista[ch8221], metsä kuiskaa.Rakastaminen alkaa rakastamisen rakastamisesta,ja siihen se myös loppuu.Rakkaus on kehä,eikä kehä lopu koskaan.Rakkaudella ei ole muuta päämäärääkuin jatkaa rakastamista.-Tommy Tabermann [ch8211]Tällainen meille tulee. Runo ei tule siis ihan kokonaisuudessaan kutsuumme, kun tuosta vielä jonkun verran pidempi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
etsl Kirjoitettu March 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2007 ehkä tämmönen.Lauri Tähkä & elonkerjuu: Komia on aina komiaIsä tahtoi rikastaäiti toivoi rakasta minä yksin komiaakaikista parasta! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riiks Kirjoitettu March 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2007 Tietääkö joku runoa, joka alkaa näin:Elämä käy kuin korkeammaksi,milloin ihmisen lasta kaksi,käsi kädessä, toistansa tukien,katseesta toinen toisensa lukien.Kasvavat yhdessä,kasvavat yhteenJa sitten se jatkuu mutten muista miten tai kuka runon on kirjoittanut.. Enkä ole todellakaan varma, että alku on sanalleen oikein, mutta ainakin sinne päin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yllikki Kirjoitettu March 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 30, 2007 Helvi Juvosen ihana runo ja menee kokonaisuudessaan näin:Elämä käy kuin korkeammaksi,milloin ihmisen lasta kaksikäsi kädessä, toistansa tukien,katseesta toinen toisensa lukienkasvavat yhdessä, kasvavat yhteen,leikkaavat, sitovat yhteisen lyhteen.Leipä ei kapea, leipä ei leveä.Osansa saaneen käydä on keveä.- Helvi Juvonen – Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riiks Kirjoitettu March 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2007 Kiitos kaunis, Yllikki ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sipe81 Kirjoitettu April 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 3, 2007 Meille tulee kutsukortin runoksi tällainen:Maailman parhaita ja kauneimpia asioita ei voi nähdä eikä liioin koskettaa. Ne täytyy tuntea sydämellä.Tuo runo vaan tuntuu just sopivalta meille. Mutta sen kirjoittaja on mulla hukassa, on kenelläkään tietoa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eemeli74 Kirjoitettu April 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2007 Kaikista kasvoista, kaikista katseista, etsin sinua sinua vain Kaikista kasvoista, käsistä, huulista, aina sinua sinua hainTyhjistä vuosista, tuulista, paljon kyyneleitä mä sainKaikista kasvoista, katseista, etsin sinua sinua vainKun aamu palaa paljaana ja sinut vielä vierelläni näänEn enää tahdo salaa sua rakastaa ja kiinni sinuun jäänSelkääsi hyväilen ja painan kasvot hiuksiis tuoksuviinKun suutelet mua veri syöksyy varpaisiin Olet maailmani, muuta kaipaa en Olet mitä tarvitsen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
la sposa Kirjoitettu April 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2007 Me haluttais kans joku runo tai ajatus kutsukorttiin ettei olis vaan pelkästään teksti "kutsumme teidät vihkiäisiimme" bla bla bla. En vaan meinaa löytää sopivaa runoa tms. Sen pitäis olla sellainen että se kuulostaa luonnolliselta ja että me pystyttäis sanomaan se ääneen ilman että se kuulostaa lapselliselta tai muuten vaan täysin hölmöltä. Sen täytyy sopia suuhun ja ehkä jotenkin myös liittyä meidän elämään. Luin läpi kaikki ehdotukset täältä ja ihan kauniitahan monet niistä ovat, mutta käytetty niin tuhanteen kertaan ja ne kuulostavat niin teennäisiltä meidän kutsukorttiin - monessa niissä ei ole mitään persoonallista enkä pystyisi lukemaan sitä ääneen ja tuntea että tää tulee todella meiltä. En halua mitään "nokkelaa sanaleikkiä" enkä mitään yli dramaattista eikä sen tarvitse edes rimmata. Eikä sen ole pakko myöskään olla suomeksi sillä häihin tulee myös ranskan, englannin ja italiankielisiä vieraita.Ainoa minkä löysin mitä voisin ehkä käyttää on:"Rakkaus ei ole samaa kuin katsoa toisiaan silmiin, se on katsomista yhdessä samaan suuntaan."- Antoine de Saint-Exupéry -Toinen mikä tuli mieleen on:"Pane minut sinetiksi sydämeesi, sinetiksi käsivarteesi, sillä rakkaus on yhtä voimakas kuin kuolema... Eivät edes paljot vedet pysty sammuttamaan rakkautta, eivätkä joetkaan voi huuhtoa sitä pois."- Laulujen laulu 8: 6, 7 -Onko mitään muuta tämän tapaista kenelläkään tiedossa?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
halimarsu Kirjoitettu April 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2007 tulee tippa linssiin kun näitä lukee.. Onneksi olen tällä hetkellä töissä ja täällä ei voi alkaa vetistelemään Mies ei valitettavasti hyväksy ruonoa kutsuun, mutta johonkin koristelujuttuun runon ängen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabbis Kirjoitettu April 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2007 Onnellinen se, joka rakastaa.Onnellisempi se, joka rakkautta saa.Onnellisin se, joka rakkautta saa siltä, jota hän rakastaa.Osaisiko joku kertoa, kuka tämän runon on raapustanut? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts