zocka Kirjoitettu May 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2005 vai laittaisko näinIlon, onnen kauneimman sydämissä tunnemme, näyttämölle elämän yhdessä kun astumme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LIL-LI Kirjoitettu May 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2005 vai laittaisko näinIlon, onnen kauneimman sydämissä tunnemme, näyttämölle elämän yhdessä kun astumme.Zocka toi on hyvä. Meillä oli Eino Leinoa: Me kuljemme kaikki kuin sumussa täälläja kuulemme ääniä kuutamoyön.Me astumme hyllyvän sammalen päälläja illan on varjoa ihmisen syön.Mut ääntä jos kaksi yhtehen laulaayön helmassa toistansa huhuilevaa.Ja varjoa kaksi jos lempien kaulaa - se sentään se sentään on ihanaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucy Kirjoitettu May 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2005 Meidän kutsussa oli tämä:Onnen kahle kultainen,ihanin tunne ihmisen,lämmin loiste rakkauden,sydän on löytänyt sydämen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hihhei Kirjoitettu May 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2005 Uppo-Nalle -juttu on tosi söpö! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SaaraI Kirjoitettu May 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2005 Onnen kahle kultainen,ihana side ihmisten.Kauniisti kertoo loiste sen,sydän on löytänyt sydämen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiniMaaria Kirjoitettu May 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2005 Meille tulee Anna Erikssonin "Kun katsoit minuun"-kertosäe, joka soi taustalla kun mieheni polvistui ja kosi "Kun katsoit minuun,kaiken muun mä unohdin.Kun katsoit minuun,vain sinun olla halusin.Kun katsoit minuun,sytyin sylissäs ja paloin.Silloin rakastaa sua aloin kun sä katsoit minuun,hetken niin."Tää sopii meille niin hyvin, meidän tapaaminen oli todellista rakkautta ensisilmäyksellä!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sade_82 Kirjoitettu May 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2005 Saara1: Meillä oli tuo runo kiitoskortissa, kun mentiin kihloihin. Todella kaunis! Häiden kutsukorttiin aijon tehdä itse runon. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mingo Kirjoitettu June 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2005 Mä oon ihastunut tohon Sikojen rakkaus -runoon. Ja mieskin siitä tykkäs.. Se on jotenkin enemmän meille, kun mitkään hempeemmät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vanilja79 Kirjoitettu June 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2005 Ihania runoja. Lisää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjuuna Kirjoitettu June 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2005 : : : : : : : :Ei kai ihan tavallisin runo kutsuun mutta sopii minulle!Olemme miettineet ympari paamme ja aiomme viettaa haamme.Ne alkaa kello kuus.Veda sinakin sinne luus! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Saaramaria Kirjoitettu June 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2005 Hei tietääkö joku, kenen kirjoittama on tämä jo aiemmin tässä ketjussa ollut; " ei se miltä me näytämmeeikä se mitä me aikaansaammeole mitään sen rinnallamitä me olemme toinen toisillemme"Kiitos hirmuna sille, joka tietää ja vastaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tulevarouva Kirjoitettu June 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2005 "Ei onni tule köyhyydestä tai rikkaudesta, ei maailman antamista aineksista. Se tulee meistä sisältä,hiljaa hymyillen, suukottaa poskelle ja kuiskaa korvaan, -Sinä olet minun valittuni." Tämän usein mainitun runon kirjoittajaa on kysytty ennenkin, mutta vastausta en ole löytänyt. Onko tekijä todella tuntematon, tietääkö kukaan? Olisi vähän noloa pistää kutsuun "tuntematon" jos se sitten onkin joku tunnettu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest McKoppakuoriainen Kirjoitettu June 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2005 Meille tulee Anna Erikssonin "Kun katsoit minuun"-kertosäe, joka soi taustalla kun mieheni polvistui ja kosi "Kun katsoit minuun,kaiken muun mä unohdin.Kun katsoit minuun,vain sinun olla halusin.Kun katsoit minuun,sytyin sylissäs ja paloin.Silloin rakastaa sua aloin kun sä katsoit minuun,hetken niin."Tää sopii meille niin hyvin, meidän tapaaminen oli todellista rakkautta ensisilmäyksellä!! Ketäs tuohon voi laittaa tekijäksi? Tuskinpa Anna on sitä säveltänyt. Kappale on meillekin läheinen, joten taidan käyttää sitä vielä jossakin kohtaa. Vai laittaisko siihen, että ote Anna Erikssonin kappaleesta Kun katsoit minuun (pienellä kirjoitettuna sinne loppuun)? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
assa Kirjoitettu June 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2005 Tääkin täällä miettii just tota Annan kertosäettä... Mutta jos siihen alle jonkun nimen laittaa, niin eikös mieluummin sanottajan kun säveltäjän? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ese Kirjoitettu July 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2005 Meille tuli Kantelettaren"Onpa tietty tietyssäni, mesimarja mielessäni, lempilintu liitossani, sinisorsa suojassani, jok' on mieltynyt minuhun, minä mieltynyt hänehen. Hänell' on ihanat silmät, minulla syän suloinen. Ei hän heittänyt minua, eikä yksin jättänynnä, omaksens' on ottanunna, kullaksensa kutsununna, kaunoksensa katsonunna, valkiaksensa valinnut. Niin minä hänessä riipun, sekä riipun jotta kiikun niinkuin lintu lehtipuussa, kuusen oksalla orava."joka vaan tuntui sopivalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipatilli Kirjoitettu July 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2005 Meillä vakavasti harkittavia vaihtoehtoja:Ken yhtä ihmistä rakastaa, se kaikkia rakastaapi, Ken kerran voi itsensä unhoittaa, se unten onnen saapi. Ken kerran itse on onnellinen, se tahtois onnehen jokaisen ja antaa ja antaa ja antaa vaan oman onnensa aarteistaan. ~ Eino Leino ~Minä rakastin metsää ja maailmaa,nyt rakastan häntä mä vain,hän on minun metsäni, maailmain,hän on minun ainoain.Minä rakastin yötä ja päivää myös,nyt rakastan häntä mä vain,hän, hämärän impeni ihmeellinen,niin vieno, mut väistyvä ain.Minä rakastin muita ja itseäin,nyt rakastan häntä mä vain,hän on mulla minä, hän on mulle muu,hän on mun armahain.~ Eino Leino ~ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandii Kirjoitettu July 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2005 Tää on jo ollut täällä, mut tää kolahti heti.maailman tuulet toivat meidät paikkaan jota etsittiin on ollut myötätuulta joskus taas vastaan taisteltiin on tuuli mastoissa itkenyt itkuaan nyt se tyyni on jo saavuimme satamaan Pave Maijanen (Maailman tuulet)Sopii meille, koska olemme olleet hääpäivänä yhdessä jo 11 vuotta ja kaikenlaista on tiellemme sattunut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merituulahdus Kirjoitettu August 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2005 Hetkinen seis! Kenenkäs tuo Sikojen rakkaus- runo oikein on? Sopisi varmaan meidän juhlaohjelmaan loppukevennykseksi... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Corniche Kirjoitettu August 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2005 Sikojen rakkaus on muistaakseni runoilija-kirjailija Ilpo Tiihosen käsialaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ninni78 Kirjoitettu October 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2005 Meillekin tulossa runo kutsuun, nyt jo paljon vaihtoehtoja, mutta lisää ideoita huolitaan..Joku biisinpätkäkin vois olla ihana.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scarlet Kirjoitettu October 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2005 Ihanaan Uppo-Nalle runoonkin vois olla parempi ilmoittaa kirjoittajaksi Elina Karjalainen, Uppista kun ei ole oikeesti olemassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 4.8.2007 Kirjoitettu October 17, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2005 Meille tulee lyhyesti ja ytimekkäästi tämä:Meristä kaunein on vielä purjehtimatta.Päivistä kauneimmat ovat vielä elämättä.Sanoista kaunein, Tahdon, on vielä sanomatta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
no_fear Kirjoitettu October 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2005 HEI! ;D nyt mä sen keksin! Meille tulee kutsuun "käymme yhdessä ain"-laulun sanat! :-X miltäs kuulostaa teidän korviin? :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouskupossu Kirjoitettu October 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2005 meillä on:Tehdään yhdessä vaahtopäitäsinä tuuli, minä merikäydään salaa vispilänkauppaa, valuuttana sydämenipullopostiin kirjoitellaan hassuja, niitä näitä,et jos kiireiltäs ehditnyt tanssittais meidän häitä.kutsuna ilmoitamme sanovamme toisillemme tahdon ja plää plää plää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paula-Liina Kirjoitettu October 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2005 Ihania runoja. Taas tuli pari uutta vaihtoehtoa kutsuun. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts