NuunuM Kirjoitettu July 21, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2014 "Entäs sitten kun linnut on lähteneetja verkkaan käy virtojen juoksu.Entäs sitten kun päivät on viilenneetja poissa on nurmien tuoksu.Sinä vieläkö viivyt mun vierelläintuuli tuiskuna lunta kun heittää.Yhä kätesi löydänkö kädestäinpaksu jää vaikka muistoja peittää.Entäs sitten kun päivät jo hämärtyyse pois viekö elämän uskon.Entäs sitten kun eessämme värjäytyyranta taivaan jo väreillä ruskon.Sinä vieläkö viivyt mun vierelläinaallot raueten iltaan kun taipuu.Yhä kuiskaatko hiljaa mun nimeäinpäivä lopulta mailleen kun vaipuu.Entäs sitten ku lyhenee askeleeton haaveiden tilalla muistot.Entäs sitten kun silmiin saa kyyneleetnauru lasten ja leikkipuisto.Sinä vielä jos viivyt mun vierelläinkun kaikki jo sanottu kerran.Sulle ojentaa tahtoisin elämäinse on sun yhden elämän verran." Sissus sentään, tää on ihan mieletön! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kylmä_Tuuli_Lokakuun Kirjoitettu September 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2014 Minulla on niin paljon sanottavaa sinulle.Mutta joka kerta kun katsot minuun, olen sanaton. Rakastan sinua,en vain siksi mitä sinä olet,vaan siksi mitä minä olen kun olen sinun kanssasi. Ei se, miltä me näytämme,eikä se, mitä me aikaansaamme,merkitse sen rinnalla mitään,mitä olemme toinen toisellemme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisa555 Kirjoitettu October 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 1, 2014 (muokattu) Se alkaa aivan hiljaakuin tuuli keväinen.Ja äkkiä vain huomaaton siinä ihminen.Hän unelmasi jakaahän heti ymmärtää.Hän viipyy vierelläsija elämääsi jää. Muokattu: October 1, 2014, käyttäjä: Kaisa555 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hannaa^^ Kirjoitettu October 20, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2014 Pikku Myy meni istumaan Nuuskamuikkusen viereen pikkusillan kaiteelle, sulki silmänsä ja hihkaisi:"Minä tiedän! Me menemme naimisiin!"Nuuskamuikkunen tippui kaiteelta veteen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansQ Kirjoitettu October 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2014 Mä ajattelin hääinfon loppuun pätkää Nopsajalan biisistä:Lupaan olla sunkun päivä kääntyy iltaan.Kun pöly laskeutuuja ollaan ihan hiljaa.Lupaan olla sun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ososos Kirjoitettu October 26, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2014 Meille tuli tällainen:Jos olisit lauluKirjoittaisin sinut pintaaniOmaan kylkeeni ylös sävelin- Antti HyyrynenTämä on yhteisen suosikkibändin biisistä, joten sopi meille mainiosti. Tosin jäi ehkä vanhemmalle väelle arvoitukseksi, mistä oli kyse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vilijonkka14 Kirjoitettu October 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2014 Meille tuli "Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annau Kirjoitettu April 9, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2016 On 21.7.2014 at 15.41, NuunuM said: "Entäs sitten kun linnut on lähteneet ja verkkaan käy virtojen juoksu. Entäs sitten kun päivät on viilenneet ja poissa on nurmien tuoksu. Sinä vieläkö viivyt mun vierelläin tuuli tuiskuna lunta kun heittää. Yhä kätesi löydänkö kädestäin paksu jää vaikka muistoja peittää. Entäs sitten kun päivät jo hämärtyy se pois viekö elämän uskon. Entäs sitten kun eessämme värjäytyy ranta taivaan jo väreillä ruskon. Sinä vieläkö viivyt mun vierelläin aallot raueten iltaan kun taipuu. Yhä kuiskaatko hiljaa mun nimeäin päivä lopulta mailleen kun vaipuu. Entäs sitten ku lyhenee askeleet on haaveiden tilalla muistot. Entäs sitten kun silmiin saa kyyneleet nauru lasten ja leikkipuisto. Sinä vielä jos viivyt mun vierelläin kun kaikki jo sanottu kerran. Sulle ojentaa tahtoisin elämäin se on sun yhden elämän verran." Sissus sentään, tää on ihan mieletön! Mun kaveri laulaa tän meidän häissä, toivottavasti kirkossa.:) Tää on niin ihana ja itku tulee jokainen kerta kun tämän kuulee! <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kikkurakäkkyrä Kirjoitettu April 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2016 Meidän kutsuihin tuli yksi minun omista runoistani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts