Guest jenzku Kirjoitettu September 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 19, 2004 Meille tulee:yhteistä taivalta takana on viisi vuotta,eikä niitä suinkaan ole vietetty suotta.Nyt tuntuukin olevan se oikea hetki,aloittaa yhteinen avioliittoretki.Toukokuun x päivänä 2005 klo 15.00luetaan x kirkossa kaavat,jolloin morsian ja sulhanen toisensa saavat.Sieltä käy x matkamme, jossa hääjuhlaa aamuun asti jatkamme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Höpöpupu Kirjoitettu September 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2004 Henu_82 toi runo oli aivan ihana! Me ollaan ajateltu jotain runoa hääjuhlan ohjelmalehtisiin, toi sopis siihenki aivan hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piiu78 Kirjoitettu September 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2004 Minä rakastan sinuaniinkuin vierasta maata kalliota ja siltaaniinkuin yksinäistä iltaa joka tuoksuu kirjoiltaminä kävelen sinua kohti maailmassailmakehien alla kahden valon välistäminun ajatukseni joka on veistetty ja sinua. -Pentti Saarikoski- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HopeaLoimu Kirjoitettu September 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2004 Itse olen ihastunut tähän tekstiin:"Minä sinua rakastan, tiedän sen.Se ei ole hetken huumaa, se on nuotion hehkua hiljaistaja roihua polttavan kuumaa.Se ei sammu kun saapuvat hallayöt,se ei kuole kun maassa on routa. Minä sinua rakastan – katsothan,kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet!Ne sinulle yksinään lahjoitan, jos kanssani matkalle lähdet.Ja kun kuljemme raskain askelin,kun aika tuo murheita tupaan, pidän sinua kädestä silloinkinja yhä rakastaa lupaan." Runon olen joskus monta vuotta sitten ottanut talteen jostain lehdestä (jossa julkaistiin lukijoiden omia runoja), mutta tekijän nimi on hukassa... :-/ Sulhasen mielipidettä ei vielä ole kysytty, mutta luulen, että saan aika vapaat kädet tuon runon (ja koko kutsukorttien) suhteen... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Primrose Kirjoitettu September 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2004 Löysin muutaman ihanan runon, kun aloin etsimään kutsuumme runoa. Tässä pari J.H. Erkolta:KaksinKaks asteleepi nyt nuorukaista,tietysti tyttö ja poikanen.Ihailla kevätmaailmastahe tahtovat, - no arvaa sen.Parastaan luonto tehdä koittaa,maailma kukkii, linnut soittaa;nuo kaks ei nää, ei kuule muutakuin kahta silmää ja yhtä suutaSanattomastiEi ne kysyneet toisiltansa:Rakastatkos? Rakastatkos?Ensi silmäyksestä hetitoinen toistansa luokseen veti.Missä liikkuivat, siellä heillälinnut lauloivat kukkateillä.Missä toinen toisensa näki,siellä kevät, siellä käki.Ei ne kysyneet toisiltansa:Naitkos minut? Saankos sinut?Syli aukeni, toinen täytti,rakkauttansa työssä näytti.Missä yhtyivät, siellä koti,toinen toisensa tähden soti.Nainehiksi ne tiettiin mistä? -Hedelmistä, hedelmistä.Tämä viimeinen on Eino Leinon käsialaa.Me kuljemme kaikki kuin sumussa täälläMe kuljemme kaikki kuin sumussa täälläme kuulemme ääniä kuutamo-yön,me astumme hyllyvän sammalen päälläja illan on varjoa ihmisen syön.Mut ääntä jos kaksi yhtehen laulaayön helmassa toistansa huhuilevaaja varjoa kaksi jos toistansa kaulaa -se sentään, se sentään on ihanaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia Kirjoitettu September 30, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2004 Vaikka vihaan suunnattomasti kaikkia kielikuvia avioliiton satamaan purjehtimisesta, tulee meille todennäköisesti pari säettä Unto Monosen klassikosta Tähdet meren yllä, mahdollisesti säkeetvalkea venhoni kiitää kaukaista saartasi päinjoutsenen lailla se liitää luoksesi sun, ystäväinsiellä on haaveeni, onneni maavälkettä kuun meren heijastamaavalkea venhoni kiitääkirkas on toiveeni tieSyynä tähän on se, että meillä on tosiaan yhteinen valkea venho ja kappale on mielestäni todella kaunis. Mutta siihen ne purjevene-viittaukset saavatkin loppua, vaikka se olisikin eika helppo teema kutsuihin ja muihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikkurinsessa Kirjoitettu December 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2004 Aivan ihania runoja, erityisesti pidin tuosta Ailiinan ajatelmasta. Kolahti Ei olla päätetty vielä mitä meidän kutsuihin tulee, minä rakasta runoja mutta sulhanen...no jaa. Saas nähdä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelly Kirjoitettu December 17, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2004 Meille tulee runo, mutta emme tiedä vielä mikä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Shamrock Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Tämä tulee meille:”Häät eivät synny kukistatai hääkelloista tai kynttilöistä,kirkon kuoreista tai pitseistä.Ne eivät kaipaa suurta väenpaljouttatai avaraa näyttämöä.On vain kaksi ihmistä ja heidän rohkeutensajättää taakseen yksi elämä ja löytää toinen –luottaen toisiinsa ja osoittaen todellistakärsivällisyyttä ja suvaitsevaisuutta,antaen toisilleen voimaa ja rakkauttavalmiina kohtaamaan mitkä tahansa vastoinkäymiset,joita tulevat vuodet saattavat tuoda.”-Pam Brown-Sopii meidän pienimuotoisiin maistraattihäihin täydellisesti! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -ansku- Kirjoitettu December 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2004 Harkinnassa on tämä:Meristä kaunein on vielä purjehtimatta. Lapsista kaunein on vielä kehdossaan. Päivistä kauneimmat ovat vielä elämättä. Sanoista kaunein jonka haluan sinulle sanoa, se on vielä sanomatta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Decor Kirjoitettu January 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2005 Onpas täällä ihania runoja, aloin itsekin harkitsemaan runon pätkää kutsutekstin lisäksi..... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
silk_scarf Kirjoitettu January 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2005 Tänään otan puolisoksi ystäväni,jonka kanssa nauran,jonka keralla uneksin,jonka vuoksi elän.-en tidä kuka-Rakastan sinua paljon.Mutta tiedän, etteirakkaudessa edes paljonole tarpeeksi.Silti tiedän myös, ettäminusta tulee kaksin verroinvoimakas ja hyvä vainsiksi, että sinä rakastat minua.Niin vahva, ettei minun tarvitse olla paha kenellekään.Sehän on vainheikkouden osoitus.-Eino eino- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
silk_scarf Kirjoitettu January 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2005 Hopealoimu kirjoitti:"Minä sinua rakastan, tiedän sen. Se ei ole hetken huumaa, se on nuotion hehkua hiljaista ja roihua polttavan kuumaa. Se ei sammu kun saapuvat hallayöt, se ei kuole kun maassa on routa. Minä sinua rakastan – katsothan, kuinka kirkkaasti tuikkivat tähdet! Ne sinulle yksinään lahjoitan, jos kanssani matkalle lähdet. Ja kun kuljemme raskain askelin, kun aika tuo murheita tupaan, pidän sinua kädestä silloinkin ja yhä rakastaa lupaan." Runon olen joskus monta vuotta sitten ottanut talteen jostain lehdestä (jossa julkaistiin lukijoiden omia runoja), mutta tekijän nimi on hukassa... "Tää runo on lyhennetty versio Anna-Mari kaskisen " Minä sinua rakastan" -runosta, joten se kuka ratsastaa ton runon takana omalla nimellään on melkoinen huijari! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Orkidea80 Kirjoitettu January 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2005 Olisko kellään talviajankohtaan liittyvää runoa? Olemme tavanneet talvella ja häätin vietetään talvella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hiini Kirjoitettu January 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2005 Kenen värssy tämä on?Harkinnassa on tämä:Meristä kaunein on vielä purjehtimatta. Lapsista kaunein on vielä kehdossaan. Päivistä kauneimmat ovat vielä elämättä. Sanoista kaunein jonka haluan sinulle sanoa, se on vielä sanomatta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hiini Kirjoitettu January 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2005 Löysin runon kirjoittajan tuohon "Meristä kaunein on vielä purjehtimatta etc" Nazim Hikmet on siis tämä runoilija. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrll Kirjoitettu January 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2005 Pelottavaa.. Itkuskelen jo lukiessani näitä.. Mites se hääpäivä mahtaakaan mennä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiitukka Kirjoitettu January 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2005 meille tullee joko tääJo kauan sitten kirjoitettutähtiin se lie,kun rakkaus osuu kohdalle niin mukanaan se vie tai tääOn edessä yhteinen retki, käsi kädessä alkaa tie. Kun rakkaus kulkua ohjaa, se kauniisti perille vie Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grenada Kirjoitettu January 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2005 Meille tulee tämä:Olet olemassa, rakas ihminen,elämä kaunis on, kun tiedän sen.Ei tärkeintä se, mitä sanot, teet,vaan mitä olet, hymy, kyyneleet.Olet olemassa, sitä tarvitsen,kuin lintu ilmaa, maata kukkanen. -Mirjami Lähteenkorva-Ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nynny Kirjoitettu January 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2005 Syli toisensa tapasi. ~Eino Leino~ Aika lyhyt, mutta mun mielestä kertoo kaiken sen mitä pitääkin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tulilatva Kirjoitettu January 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2005 Harkinnassa on tämä:Meristä kaunein on vielä purjehtimatta. Lapsista kaunein on vielä kehdossaan. Päivistä kauneimmat ovat vielä elämättä. Sanoista kaunein jonka haluan sinulle sanoa, se on vielä sanomatta. Tää on jotenkin suloinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -ansku- Kirjoitettu January 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2005 hiini löysikin tuon laittamani runon tekijän. En tosiaan itse tiennyt sitä, taisin napata sen jostain täältä. Kiitokset hiinille aktiivisuudesta! Todella kaunis värssy minusta, eikä millään muotoa imelä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tammikuu06 Kirjoitettu February 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2005 Olipa kerran kesä kaunis ja kuuma.Seurasi sitä onnen huuma ja tuuma.Vois nyt veneen yhteisen vesille laittaaJa keulan tulevaisuuteen taittaa.Purjeisiin kun myötäinen tuulee,Muutkin onnen sanoman kuulee.Kun xxx kirkon niemessä näät,On siellä xxx ja xxx häät.Vihkiminen tapahtuu klo xx.xx, xx.kuuta,Toivottavasti teillä ei silloin ole muuta.Kestikievariin jatkuu sieltä matka,Hauskanpitoa myöhään yöhön jatka.Yhteisbussi kulkee perille xxx:staVieraiden ei tarvitse murehtia kuljetuksesta.olisiko mitään tämän tapaista talvihäihin sopivaa. hauskaa ja erilaista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tammimamma Kirjoitettu February 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2005 Tervehdys!Bongasin tämän runon aiemmista viesteistänne ja ihastuin siihen heti "Ei onni tule köyhyydestä tai rikkaudesta, ei maailman antamista aineksista. Se tulee meistä sisältä,hiljaa hymyillen, suukottaa poskelle ja kuiskaa korvaan, -Sinä olet minun valittuni." Tietääkö joku runon kirjoittajan? En haluaisi laittaa kutsuun runoa ilman kirjoittajaa.Tammimamma Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sanna 18.6.2005 Kirjoitettu February 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2005 Tämä kertoo kaiken: Maailmalle olet vain joku mutta jollekin olet koko maailma. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts