maltsu Kirjoitettu September 27, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 27, 2008 (muokattu) Tässä kanssa kutsuihin runoa mietitään... Tälläisen pätkän bongasin valssista Timanttimorsian: "Rakkautta peittää ei saa kuoren alle Hehkua annan sen nyt kaikkialle Kertoa kaikille tahdon nyt vain että parhaimman vierellein sain." Muokattu: September 27, 2008, käyttäjä: maltsu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Izzie Kirjoitettu November 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2008 Meillä oli " eess' alttarin, maill' uneksinnan,monesti näit mun kanssas rinnan,hääriemu mielet kukkuroi"en muista ihan tarkalleen, menikö juuri noin, kun kutsua ei ole käsillä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemone Kirjoitettu November 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2008 Yhtenä vaihtoehtona häävalssiksi ja osittain kutsuun...Stellan häävalssi tuulimyllyjä vastaan täällä taistellaan viima hiuksissa viipyy hetken vaan toiset nuorena nukkuu joskus se pelko uniin kulkeutuu sitten sinä oot siinä, silität mun hikistä päätä joku taika sulla on, sillä sinä vain saat mut luottamaan meillä on aikaa sinä vain saat mut tuntemaan että mä kelpaan kun pyryttää ja pajutkin taipuu kinosten alle hautautuu täytyy olla lujasta luusta, että selviytyy hangen alla paine kasvaa kestänkö sen mitä vaaditaan rakas onneksi sä oot siinä, silität mun hikistä päätä joku taika sulla on, sillä sinä vain saat mut luottamaan meillä on aikaa sinä vain saat mut tuntemaan että mä kelpaan sinä vain saat mut luottamaan meillä on aikaa sinä vain saat mut tuntemaan että mä kelpaan sinä vain saat mut taistelemaan tuulimyllyjä vastaan sinä vain saat mut nousemaan läpi hangen ja roudan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieta Kirjoitettu November 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 18, 2008 Meillä pohditaan, että kutsuun tule joko Juha Tapion biiistä vuodet vieriä saa tai sitten Sadetanssin biisistä niin kuin yö ja päivä. ei osata päättää kumpi tulee. Tässä molemmista pätkät. Juha Tapion biisistä:Vuodet vieriä saa,toiveena mulla,on jokainen niistä vierelläs taivaltaa.Sinut nähdä kun saa ja nähdyksi tullakaksi pelkonsa voittaaTahi Sadetanssia:Vaikka niinkuin yö ja päivä ollaankinei kukaan muu sovi siihen paremmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ainiliini Kirjoitettu December 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2008 (muokattu) Minä meillä enimmäkseen olen kutsuja pohdiskellut ja sulho on sitten raakaversioista saanut sanoa mielipiteensä. Mietinnässä on ollut juurikin tuo Pietan mainitsema Juha Tapion kappale, kun Juha Tapion musiikki on yhteisen matkan varrella liittynyt jos jonkin moisiin tilanteisiin.. Haluaisin ehkä kuitenkin jotain omaperäisempää, mutta tuskin sellaista runoa löytyykään, mitä joku ei olisi käyttänyt, ellei sitten omaa väkerrä.. Edit: muutamia kirjotusvirheitä korjailtu Muokattu: December 6, 2008, käyttäjä: ainiliini Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
n+m Kirjoitettu December 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2008 Onnen kahle kultainen, ihanin tunne ihmisen. Lämmin loiste rakkauden, sydän on löytänyt sydämen.Kun sydän kohtaa sydämen ja käsi käden löytää, se on onni kahden ihmisen- ei enempää voi pyytää.On edessä yhteinen retki, käsi kädessä alkaa tie. Kun rakkauden kulkua ohjaa, se kauniisti perille vie.Meille tulee luultavasti joku näistä kutsukorttiin...vaikeaa päättää.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannaannas Kirjoitettu January 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2009 olisko kellään runo ideaa kun ristiäiset pidetään samalla? Yks vaihtoehto on kyllä kyllä finlanderssin oikeesti laulan kertsi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Dragonfly_* Kirjoitettu January 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2009 Löysin joskus jostain runokirjasta tän ja ihastuin siihen..kun vielä olisin älynnyt ottaa kirjoittajan ylös.(Tietäisiköhän kukaa?) Olisikohan tämä sopiva kutsuun..."Ihmisyyteni toteutuusillallasinusta minuunjaminusta sinuun.Kun sinä näet minutkokonaanja minä itsenisinun silmistäsi,lakkaan pelkäämästä.Lakkaan olemasta yksin." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aphi84 Kirjoitettu February 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2009 Mä oon miettinyt meiän kutsuihin Yön kappaleesta Taikasanat kertosäettä:Kun taikasanat lausutaan, niin seisahtaa maa radallaan ja katsoo kuu lapsiaan, kun kaksi maan kulkijaa tunnustaa rakkauttaan.En vaan oikein tiedä, sopiiko tuo mutta me ollaan sellaisia yön lapsia yleensäkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wynken_de Kirjoitettu February 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2009 Joel Hallikaisen ja Timo Koivusalon tuotannoista löytyy paljonkin ihania säkeitä, kuten aikaisemmin mainittu "Entä Sitten", sekä tämä Ole Siinä (kirjoitin nämä ylös kappaletta kuunnellessa, joten virheistä saa huomauttaa, jos jollakin löytyy sanat painettuna jostain):ole mulle aamu, pois pimeys vieole pieni polku ja valtatie,puhu mulle hiljaa kuin kuiskaten,ole mulle nauru ja jälkeen senviivy ihan vaiti vain rinnallain,ole osa jokaista muistoain,ole mulle kaipaus polttavin,ole kaikki sanat laulunkinole mulle vesi ja viileys suo,ole viljapelto ja tähkät nuoole mulle hiljaisuus metsienole mulle jokainen huominenpaljon pyydän ja silti pyydä en,kuin sinä että hetkinä niinäjolloin eniten sua tarvitsenole siinä, ole siinäole avain oveeni jokaiseenjoita jonkun tiennyt en lukinneenole kysymyksiini vastausole kauan kaivattu kosketusole mulle matka ja määränpääole vihdoin se joka mieleen jäävalo vaikka hiljaa jo hiipuu poisolet kaikki se, mitä muut ei voispaljon pyydän ja silti pyydä en...niin paljon hetkiin pienimpiinvoi saada mahtumaanja kerran huomaat muuta niinei koskaan ollutkaanole mulle yö joka levon suoole uusi kevät ja toivo tuokulje minun kanssani uniinkinole mulle päivistä arkisinole mulle viini ja välkkyvää(?)ole mulle vanhuus ja harmaa pääkanna osa kaikista peloistainole silti heikko myös rinnallainpaljon pyydän ja silti pyydä en...itse mietin lyhyempää säettä, koska kutsuihimme ei mahdu paljoa tekstiä:Vain yhdessä olemme ehjät, hetken kuin ruoho ja maa.Kuin valo ja varjot nuo, kuin aamu ja kaste tuo,joka ruohon taas nousemaan saa.Vain yhdessä olemme ehjät, hetken kuin tuuli ja puu, kuin meri ja aalto, joka raueten pian rantautuu-T.Koivusalo- :-X :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laguna Kirjoitettu February 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2009 Minulla on pari vaihtoehtoa ja huomenna pitäisi valita.Vaihtoehto 1:Kun katsoit minuunkaiken muun mä unohdinKun katsoit minuunvain sinun olla halusinKun katsoit minuunsytyin sylisss ja paloinSilloin rakastaa sua aloinkun sä katsoit minuun hetken niinVaihtoehto 2:Kaikista kasvoista, kaikista katseista, etsin sinua sinua vainKaikista kasvoista, käsistä, huulista, aina sinua sinua hainTyhjistä vuosista, tuulista, paljon kyyneleitä mä sainKaikista kasvoista, katseista, etsin sinua sinua vainMolemmat Anna Erikssonin tuotantoa ja kyseisellä artistilla on meille merkitystä.Voi kun osaisi päättää.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
memmmi Kirjoitettu February 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2009 I wrote your name into the sky, but the wind blew it away. I wrote your name into the sand, but the waves washed it away. I wrote your name into my heart, And forever it will stay. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia! Kirjoitettu February 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2009 Minä olen kultana sinulle,tule sinä armaaksi minulle.Tassutellen, hassutellen,käydään onnen kyliin,rakkauden syliin.Poimitaan meille noita,onnen pikku pipanoita,minä olen kultana sinulle,tule sinä armaaksi minulle! -Uppo-NalleMeille tulee tämä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silmäterä Kirjoitettu February 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2009 Meille tulee kaksi runoa, joista toinen on tämä Mokoma-bändin Marko Annalan sanoitus:Saat olla juuri tuollainen,en tahdo jumalaa tahdon ihmisen.Saat olla keskeneräinen,en tahdo valmista,tahdon sinut heikkouksineen.Sinä riität minut täyttämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inez Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 Muistelin, että jossain Sinkkuelämää jaksossa Carrie teki runon hääparille. Googletin kyseisen runon ja on todella kaunis. Henk.koht ajattelin hyödyntää ensimmäistä ja viimeistä säkeistöä..Wedding Poem by Carrie BradshawHis hello was the end of her endings,Her laugh was their first step down the aisle.His hand would be hers to hold forever,His forever was as simple as her smile.An ocean couldn’t prevent it.A New York minute wouldn’t let it pass.Does the universe decide for us,Which love will fade and which will last.He said she was what was missing.She said she instantly new.She was a question to be answered.And his answer was “I do.” Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katrimaria Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Meillä on harkinnassa egotripin biisistä kertsi:Tiedätkö minkä sä teit? Vastuun tästä sydämestänikannat lopun elämääsi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu March 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2009 meille tulee tuo sama pätkä joka on allerkijoituksessani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sister Kirjoitettu May 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2009 Se alkaa aivan hiljaakuin tuuli keväinen.Ja äkkiä vain huomaaton siinä ihminen.Hän unelmasi jakaahän heti ymmärtää.Hän viipyy vierelläsija elämääsi jää.Tietääkö joku onko tämä Anna-Mari Kaskisen runo? Sulho löysi jostain keskustelupalstalta ja haluaisin varmistaa tekijän, ettei tule väärin kutsuun.Tää on ihana, ei liian lälly... Tekijä tosin on epäselvä? Voiko ylipäänsä kutsuun tällaista laittaa, ilman että mainitsee tekstin alkuperää? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu May 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2009 ^ Ei oo käyny kyllä mielessä, mutta ei kai se voi olla pakollista. "Yksityiskäyttöönhän" ne kortit sun muut sitäpaitsi tulee. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sister Kirjoitettu May 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 23, 2009 ^Niinpä...Tuntuu hyvän maun vastaiselta, mutta jos värssyn tekijästä ei ole varmuutta niin kai sen voinee pois jättää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_tillukka_* Kirjoitettu May 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2009 Meillä tämä järjestely on ihan vaiheessa vielä mut olen vuosien saatossa keräillyt muutamia kirjoituksia korttiin, jotka haluan teille jakaa..Me siis ollaan oltu yhdessä jo 12 vuotta, joten hampeilyt sikseen. Olemme päättäneet lopettaa seurustelumme.. (vasemmalle puolelle avonaista korttia)(oikealle puolelle korttia) ..ja aloittaa avioliiton.Toivotamme teidät tervetulleeksi jakamaan sen suuren hetken kun samomme toisillemme TAHDON maistraatissa. Avioliittomme alkua juhlimme X:ssä."Soittajien sammuttua tai poistuttua lahjattomat jatkavat esiintymistä"TAI "Tarkan harkinnan jälkeen olemme tulleet siihen tulokseen, että liittomme on myös sen puuttuvan i- kirjaimen arvoinen, niinpä..avoliittomme päättyy.Avioliittomme alkaa x- maistraatissa jne...TAI"Kotimme on täynnä tavaraa,enemmän kaipaamme maailmaa avaraa.Jos siis lahjan haluat meille antaa, voit häämatkarahastoomme kortesi kantaa." Ollaan siis muuttamassa ulkomaille..TAITervetuloa todistamaan kun X ja Y saavat toisensa, vähintään puoli valtakuntaa sekä mahdollisuuden yhteiseen onneen niin kauan kuin elämää riittää. Ja sit autoon olen näköjään löytänyt tekstejä..-Siirretty avo-osastolta avio-osastolle- Opettaja ja Insinööri tositoimissa- /join #avioliitto- Liittoutuneet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anni-Iona Kirjoitettu May 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2009 Mita ilmeisimme kutsuihimme tulee mukaelma Nazim Hikmetin runostaEnglanninkielisiin kutsuihin:The most beautiful sea:hasn't been crossed yetOur most beautiful days:we haven't seen yetAnd the most beautiful words I wanted to tell you:I haven't said yetSuomenkielisiin kutsuihin:Merista kauneinon viela purjehtimattaPaivista kauneimmatovat viela elamattaSanoista kaunein jonka haluan sinulle sanoa,se on viela sanomatta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manzu Kirjoitettu May 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2009 Sister: Tuo runo on Anna-Mari Kaskisen. Ihan satavarma tieto, lainasin kirjastosta Anna-Mari Kaskisen runokirjan, jossa myös tuo runo esiintyi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sister Kirjoitettu May 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2009 Sister: Tuo runo on Anna-Mari Kaskisen. Ihan satavarma tieto, lainasin kirjastosta Anna-Mari Kaskisen runokirjan, jossa myös tuo runo esiintyi.Hyvä, kiitos sulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evigt Kirjoitettu June 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2009 Ollaan hieman ajateltu, että kutsuihin voisi tulla pieni pätkä "sitä meidän THE kipaletta", joka luonnollisesti tulee olemaan osana hääjuhlaakin, ehkä jopa häätanssina, vaikka sellaista ei aluksi pitänytkään tulla. Biisi on Marzi Nymanin Kotosalla ja se on meille to-del-la tärkeä. Oikeastaan koko Outo tyttö -levy on jollain kummalla tavalla koskettanut meitä."Tässä on niin kovin, niin kovin hyvä ollasinä siinä ja minä tässä matollasinun tuoksusi on tässä ilmassasinun paikkasi tässä maailmassa on minun vierelläniTiedän missä mikin on, tiedän tarkalleenkuljen silmät suljettuna huoneesta huoneeseenkirjat tuoksuvat ja kahvi poriseetai ehkä joku levyn jota inhoat on jäänyt polkemaan paikoilleenOlet pyllypuoli minuunetkä näe kuinka itkenvaan näetkö sä untaminä arvuuttelen hetkensiinä unessa on lapsisillä on suklaanappi silmätja siinä vieressä me kaksisiinä vieressä me kaksiSinun kuvasi on meidän pianon päälläaivan kuin sinä olisit vielä täälläsinun tuoksusi on vielä tässä ilmassasinun paikkasi tässä maailmassaon minun vierelläni" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts