Guest onnellinen Kirjoitettu May 13, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2002 Tuleeko teillä kutsutekstin lisäksi hääkutsuun runoa?Me ollaan ajateltu sitäTänään otan puolisokseni ystävän,jonka vuoksi elän....Miten lie menikään ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juhannusruusu Kirjoitettu May 13, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2002 Meillä on tämä perinteinen: Sikäli kuin taivas voi olla maan päällä, se on onnellisessa avioliitossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
milkei Kirjoitettu May 13, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2002 Hurjina Pokémon-dikkareina meillä oli muunnelma rakettiryhmän tunnuksesta:Meitä on kaksi, vihittäväksi!Maailma kaipaa rakkautta,vannomme toisillemme uskollisuutta.Kutsumme teidät todistamaan,kun liittomme Kallion kirkossa siunataan.Mjau, kyllä vaan!Tätä ei kaikki kutsutut varmaan tajunneet, mutta eipä tuo haittaa. Onpahan meidänkuuloinen kutsuruno ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanna Kirjoitettu May 13, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2002 Meillä oli Eppu Nuotion"Häät on sellaiset että marssitaanJa yhdellä on päässä pitsiverhoKaikki nousee seisomaanJa edessä nyyhkii nenäliinakerho"Sitten tekstissä pyysimme todistamaan, kun Johanna ja Sulho marssivat alttarille 1. syyskuuta 2001.... jne jne Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rea Kirjoitettu May 13, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2002 Meillä oli Eppu Nuotion"Häät on sellaiset että marssitaanJa yhdellä on päässä pitsiverhoKaikki nousee seisomaanJa edessä nyyhkii nenäliinakerho"Kuten myös meillä! Meillä tulee kaikkiin kortteihin ja ohjelmiin joku E. Nuotion hää-/rakkausaiheinen runo. Ne kun on niin ihania! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninukka Kirjoitettu May 13, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2002 Oon varmaan tänne jonnekin muuallekin tän rustannut, mutta tämä tulee meillä kutsun sulkija-sinetiksi (siis tarraan,jolla kuori sitten vielä ns. sinetöidään)Olipa kerran aukko ja akkaSekä iso talo ja takkaSinne juhlavieraat kutsutaanKoko yön häitä juhlimaanTämä kutsuna ilmoitetaan!Oon joskus aikoinaan Sinisistä bongannut ja on kai se täälläkin jossain toisessa tekstissä. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
milkei Kirjoitettu May 14, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2002 Oi, on kyllä Nuotion runot ihanaisia, niitä tulee meillä esiin varmasti. Tekis mieli vielä laittaa lastenrunoja, ne on OIVIA kertakaikkiaan. Omia lemppareita on ehdottomasti Kirsi Kunnas ja Jukka Itkonen, lukisin niitä itselleni päivät pääksytysten! ;DIIIH! Löysin muuten hyvän arvioinnin tuosta Ollaan ananas ja kookos -runosesta: Ollaan ananas ja kookoskirjoittanut Eppu NuotioRakkausrunoja & oksettavaa makeilua alusta loppuun, plääh!!!!!!!Plääh!!!!! YörkArvioija: Aleksi Luhta (11 vuotta) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pulmu Kirjoitettu May 15, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2002 Meillä kutsuun tulee:Löytäneet olemme sen,elämämme rakkauden.On onnesta viesti tää,kun meidät nyt vihitään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnnaH Kirjoitettu May 15, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2002 Olemme miettineet, että kutsuun tulis pätkä jostain meille tärkeästä suomenkielisestä rakkauslaulusta. Vaihtoehtoja on paljon... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marry Kirjoitettu May 17, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2002 Meillä tulee kans joku runo, mutta vielä ei olla ihan 100 varmasti päätetty, että mikä runo otetaan. Tällä hetkellä ykkösvaihtoehto on:"Ei onni tule köyhyydestä tai rikkaudesta, ei maailman antamista aineksista. Se tulee meistä sisältä,hiljaa hymyillen, suukottaa poskelle ja kuiskaa korvaan, -Sinä olet minun valittuni."Muita hyviä vaihtoehtoja on:"On edessä yhteinen retki,käsi kädessä alkaa tie.Kun rakkaus kulkua ohjaa,se kauniisti perille vie.""Ei se miltä me näytämme eikä se mitä me aikaansaamme ole mitään sen rinnalla mitä olemme toinen toisellemme" Saa sit nähdä mihin päädytään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillanen Kirjoitettu May 17, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2002 E- Leinoa oli siis meillä, eli tämä: Me kuljemme kaikki kuin sumussa täällä/ ja kuulemme ääniä kuutamo-yön/ me astumme hyllyvän sammalen päällä/ ja illan on varjoa ihmisen syön. // Mut ääntä jos kaksi yhtehen laulaa/ yön varjossa toistansa huhuilevaa / ja varjoa kaksi jos toistansa kaulaa, - / se sentään, se sentään on ihanaa!Hauskasti kävi, että hääpäivän iltana oli upea kuutamo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wanhis Kirjoitettu May 17, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2002 Löysin muuten hyvän arvioinnin tuosta Ollaan ananas ja kookos -runosesta:- - Rakkausrunoja & oksettavaa makeilua alusta loppuun, plääh!!!!!!! Plääh!!!!! Yörk Arvioija: Aleksi Luhta (11 vuotta)Tässä kohtaa ei varmaankaan kannata sanoa, että lasten ja imeväisten suusta kuulee totuuden...? ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matie Kirjoitettu May 18, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2002 Meille tuli kutsuun runoksi (mahdollisen) tulevan häävalssimme sanat -ilman kertosäettä kun ei muuten mahtunut haluammallani fonttikoolla- eli Maijan ja Jannen häävalssin, Myrskyluodon Maijasta. Mautonta tai ei, mutta sykähdyttää minua :-XVie minut vietellenvierelles sun,leijaillen keinutavarttani mun.Silmissäin varmaankinrakkauden näät.Sinun ja minunhannää ovat häät.Valtavan riemunnään silmissäs sun,leikiten nauramaansaathan sä mun.Aikojen loppuuunsä vierellein jäät,sinun ja minunhannää ovat häät.Rakastan, rakastan,rakastan suauskothan, uskothanuskothan mua!Uniini saakka säsieluuni näät,sinun ja minunhannää ovat häät.san. Puurtinen-Helminen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosa Kirjoitettu May 18, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2002 Itse olen myös muiden moninaisten vaihtoehtojen ohella pähkäillyt laulun sanoja. Olen ajatellut Pekka Ruuskan laulua Mä tahdon sun elämään... se nyt ei erityisen romanttinen löperrys ole, mutta realistinen. Sais vaan jostain sanat käsiinsä... muistaakseni kertosäe on jotain suuntaan: mä tahdon sun elämään ja lyömään sinun tauluillesi naulaa seinään, mä tahdon sun elämään sun aamukahvipöytääsi ja pyykkipäivään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest onnellinen Kirjoitettu May 19, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2002 "Tänään otan puolisokseni ystäväni, jonka kanssa nauran, jonka keralla uneksin, jonka vuoksi elän.Nyt, kun kutsut on valmiit, niin tuo runo siihen laitettiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paivankakkara Kirjoitettu May 27, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2002 Olipa kerran aukko ja akkaSekä iso talo ja takkaSinne juhlavieraat kutsutaanKoko yön häitä juhlimaanTämä kutsuna ilmoitetaan!Meillä on sama runo mutta alun olen muuttanut:Onpa kerran ukko ja akkaSopii niin kun häitä pidetään mun vanhempien kotona ja niillä on iso talo, ja häät on iltahaat eli varmaankin tanssitaan koko yö. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Oodi Kirjoitettu May 28, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2002 Meidän kutsuissa on pätkä "meidän biisistä"Anna mun hetken tuntea kunrakastuu, unohtuu kaikki muuOn vain hetki tää kun syvälle katsotaansilmiin toisiaan, luvataan,en jätä sua milloinkaanYö- Kun kohdataanSitten kutsuteksti jatkuu:Tervetuloa jakamaan kanssamme tämä lupauksen hetki.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pikku Myy ü Kirjoitettu May 28, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2002 Englanninkieliset kutsut alkoivat taas lauseella "To have and to hold from this day forward" -> kutsuLisäksi oli mm. Nazim Hikmetin "Meristä kaunein" & Lauri Viidan "Mentäis samalla naimisiin", kutsusta riippuen.Olisiko kellään Nazim Hikmetin Meristä kaunein englanniksi? Mitä mieltä olette siitä, jos hieman muokkaisin itse runoa ja jättäisi sitten tekijän nimen pois? Me ei nimittäin olla lainkaan lapsiin päin, mutta Hikmetin muuten niin sattuvan kaunis runo olisi meille täysi kymppi!Sori mulla ei ole nyt sitä runoakaan tässä, (olisiko jollain?). "Meristä kaunein on vielä purjehtimatta..." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amilda Kirjoitettu May 28, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2002 Mitä mieltä olette siitä, jos hieman muokkaisin itse runoa ja jättäisi sitten tekijän nimen pois?Minusta olisi kohteliasta laittaa runon alle vaikka "Nazim Hikmetiä mukaellen" tai vastaavaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taika Kirjoitettu May 28, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2002 Hei Pikku Myy!The most beautiful sea: hasn't been crossed yet.The most beautiful child: hasn't grown up yet.Our most beautiful days: we haven't seen yet.And the most beautiful words I wanted to tell you I haven't said yet... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pikku Myy ü Kirjoitettu May 28, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2002 Kiitos MILJUUUUUNASTI! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cindy Kirjoitettu May 28, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2002 Minusta olisi kohteliasta laittaa runon alle vaikka "Nazim Hikmetiä mukaellen" tai vastaavaa. Jup, meilläkin oli just näin. Kiva kuitenkin varmaan tietää, kenen se alunperin on... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kathy Kirjoitettu May 9, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2003 Minulle nuo kanssasi vietetyt hetketovat jonkinlainen tuoksuva puutarha, sen himmeä hämärä ja sille soittava suihkulähde...ja Sinä yksin saat minut tuntemaan, että elän...Toiset ovat kuulemma nähneet enkeleitä,mutta minä olen nähnyt Sinut, ja Sinä olet minulle kylliksi. George Moore Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baby Kirjoitettu May 11, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2003 Meille tuli:olet aamu johon herään,olet päivä jota elän,olet ilta jota odotan, olet yö jota rakastan.Olet unelma jonka haluan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eloveena Kirjoitettu May 11, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2003 Itse olen aina pitänyt runoista/ajatelmista,jotka jollain kauniilla tavalla ovat kytköksissä hääpariin...Siis että sitä lukiessa ymmärtää vieraana,mitä runo merkitsee snif!! Mm.itse olen tykästynyt seuraavaanMissä maassa, millä tähdellä kohtasimmemissä metsässä huojuimmemillä niityllä kasvoimme kukkien rinnakkain.Kulkivatko sielumme samojen usvien läpisaman ikävän kantamina ja nyttällä tähdellä, tällä polulla kohdatessammesielumme samaa sukua löysivät levon toisissaan.-Maaria Leinonen- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts