Carabossa Kirjoitettu May 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2007 Meillä luki meidän nimet, ei muuta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaimo 070707 Kirjoitettu May 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2007 Noniin! Nyt sitten luin tätä ketjua, kun kaikki tulevatkin morsmaikut täällä julistaa ja hehkuttaa, että mitä kenellekin tulee tekstiksi... Mun kaaso suuttui/loukkaantui, kun menin sille jotain omiani ehdottamaan. Ilmeisesti kuuluu kaason ja best manin tehtäviin tuollaisen miettiminen. :-[ Mutta enhän minä sellaista voinut tietääkään, kun olen ollut edellisen kerran häissä, kun serkkuni meni naimisiin 9 vuotta sitten. :-/Mutta tosi kivoja tekstejä olette keksineet. :Hauskin ehkä oli: "Justiisa toisesa suaneet." Nykyään kun täällä savossa asustelen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennari Kirjoitettu May 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2007 Hei. Kaverin autossa luki viime kesänä: "Mun vaimolla ei ole päänsärkyä ensi yönä", aiheutti yleistä hilpeyttä hääväessä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elomorsian Kirjoitettu May 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2007 ^^ Mä en ole ainakaan koskaan kuullut, että takakyltin tekeminen olisi nimenomaan kaason ja bestmanin tehtävä. Enkä kyllä ole sitä kaasona ollessani tehnytkään. Meidän häihin haluan myös miettiä tekstin itse, ideoita saavat toki kaverit esittää Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaimo 070707 Kirjoitettu May 9, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2007 Joo, ei se minunkaan mielestä kait kovin yleinen tapa ole. Että kaaso ja bestman tekee ja suunnittelee vain ne kaikista kivoimmat hommat. : Mutta olkoon! Me tykätäänkin yllätyksistä. Ois vain ollut aika paha ylläri, jos siellä ei ois mitään lukenutkaan. Ois tullut pettymys. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tamalo Kirjoitettu May 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2007 Mä etsin tekstiä myyjä pariskunnalle ja he ovat huonekalu alalla molemmat eli esim. sänkyjä myyvät ja niissähän sit takuuaika niin oisko joku tähän liittyvä idea olemassa?myös tuo ei vaihto- eikä palautusoikeutta olis hauska Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tamalo Kirjoitettu May 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2007 Mä etsin tekstiä myyjä pariskunnalle ja he ovat huonekalu alalla molemmat eli esim. sänkyjä myyvät ja niissähän sit takuuaika niin oisko joku tähän liittyvä idea olemassa?myös tuo ei vaihto- eikä palautusoikeutta olis hauska sit mä mietin sitäkin, että hääautossa ikkuna aika pieni niin voiskohan pyöränkuljetustelineen koristella(piilottaa) ja siihen laittaa kyltin niin varmasti näkyy kauas en kyllä ole tarkistanu et löytyykö autosta peräkoukkuakaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tamalo Kirjoitettu May 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2007 keksiikö kukaan hyvää idistä toimittajalle ja hissihuoltomiehelle??? :-?JYMYUUTINEN:Tämä pari menee niin alas kuin ylöskin, yksissä tuumin.jotain tuon tyyppistä, ei nyt oikein aivot toimi, mutta tähän tyyliin ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrystal Kirjoitettu June 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 1, 2007 Me nakitettiin koko hääauton koristelu bestmaneille, ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa hoitaa kaikkea yksin. Uskon ja toivon että lopputuloksesta tulee tyylikäs. Jonkun tekstin haluaisin kyllä sinne taakse, vaikka sitten ihan perinteisen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yny. Kirjoitettu June 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2007 Hah. Tämähä oli haaska ketju. En oo moisia kylttihommia vielä ajatellukkaan (...tässä sitä huomaa miten naikkarisivustot lietsovat tämmöseen bridezillamaisuuteen!! ;D)Musta joku tämmönen ois suloinen:Mepä mentii naimisiin!Sit tää teema kyllä passaa meihin: :ElinkautinenAvo-osastolta AVIO-OSASTOLLE Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Siru- Kirjoitettu June 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2007 meille tulee vaan simppelisti siru&sulho Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Alisa_85 Kirjoitettu June 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2007 Meillä sulhon on veljeksistä viimeinen avioliittoon astuja ja edeltvä veli menee vain kolme kuukautta ennen meitä naimisiin... Siks me on miettty jotain...Viimeinen pari uunista ulosMeille vois myös sopia tää teksti, kun avokki on veljesparven viimeinen naimisiinmenijä. =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivian Kirjoitettu June 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2007 musta kaikki tollaset romanttiset kuten rakkautta kyydissä tai tahdomme rakkaudesta ovat aivan ihania Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vaarna to be.. Kirjoitettu June 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2007 Veljeni häissä heidän autossaan luki "Just Joo". Vastuu siirtyy kuulijalle.. tuon voi ymmärtää monella tavalla, pidin siitä. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eternity Kirjoitettu June 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2007 uusia vaihtoehtoja joita tullut mieleen:Rakkautta paketissaIn loveSanottiin papin eessä anskattoonySopupeliEn ole kyllä omaa tekstii vielä keksinyt... Mietitään. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShaniQ Kirjoitettu July 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2007 Ei kellään tulisi mieleen miten saisi tekstin aikaan kaivurimiehestä ja kukkasitojasta/kauppiaasta? :Itse olen miettinyt ja luulin että olisi helppo saada noista jotakin hauskaa aikaan, mutta ei nyt lähde raksuttamaan ollenkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest >Tipi< Kirjoitettu July 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2007 Mua kiinnostais tietää miksi ihmisten ammatit näyttelee niin suurta roolia näissä teksteissä ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vaimo 070707 Kirjoitettu July 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2007 No, meillä sit luki :"Just naeneet". Enpäs ollut mummeleiden ilmeitä katsomassa, kun lähdettiin kirkolta. ;D Mut jotenkin se sopi meille ja meidän häihin tosi hyvin. Ei ollu mitkään "jäykistely" häät... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sopuliini Kirjoitettu July 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2007 Savosta kun ollaan ja muutenkin kieroja (eikä lupia ole kyselty keneltäkään), niin meille voisi sopia Elinkautinen Varkaudesta tai sama savoksi väännettynä. Teksti viittaa tietysti kotiseutuumme Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ping-iu Kirjoitettu August 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2007 Mä oon miettiny tällaista: "Ei vaihto- eikä palautusoikeutta" ;DSopis hyvin kun ollaan molemmat kaupallisella alalla...! :Pitää vaan vielä kysyä sulkin mielipidettä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu August 17, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2007 Mä oon aivan ihastunu "Renkahat vaihrettu" -tekstiin ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjak Kirjoitettu August 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2007 Meillä luki "KOEAJO SUORITETTU & RENKAAT VAIHDETTU" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marianna4 Kirjoitettu August 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2007 Ketjua lukiessa tuli mieleen sellaisia kuin- köydet kiinnitetty avioliiton satamaan- samassa veneessä ulapalle- iha uus ja valla ernomane aviopari (tyrvään murretta tmv.)- erittäin hyvä ellei täydellinen (pari)- alttarilta ikuisuuteen tms.Meille itselle saattaa tulla päivänsäde & menninkäinen, kun se liittyy historiaan. Toisaalta se taas sotii teemaa vastaan, joka on meri... vaikeaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rallimorsian Kirjoitettu August 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 26, 2007 Meitä sulhon kanssa olisi huvittanut myös se legendaarinen "kauan naineet, just vihityt" ;D, mutta taitaa olla hiukan liian härskiä - taitais osa vanhuksista saada kohtauksen... ???Tota mekin ollaan mietitty ja toi meille varmaan tulee jos saan sulhasen "luopumaan ujoudestaan"...vanhuksista viis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sanna86 Kirjoitettu August 27, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2007 Meille luultavasti tulee: koeajot hoidettu, renkaat vaihdettu, hyväksi todettu.. Molemmat ollaan kokkeja joten jos joku keksis hyvän ammattiin liittyen ni olisi todella mukavaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts