Nasu Kirjoitettu November 26, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2002 Nyt kaivattaisiin vinkkejä siihen mitä hääauton lasiin voisi kirjoittaa. Kaikki vinkit käy perinteisistä erikoisiin. Sulhaselle tämä tuntuu olevan tärkeä asia... ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiitiäinen Kirjoitettu November 26, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2002 Täällä foorumissa ainakin joidenkin hääauton takalasissa oli lukenut et "Just vihitty". Mun mielestä hauskasti sanottu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Spacegirl Kirjoitettu November 26, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2002 http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...9549959;start=5Tuolta vanhasta ketjusta voisit löytää etsimäsi. Siellä on ainakin todella paljon hyviä ehdotuksia auton takalasin tekstiksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasu Kirjoitettu November 26, 2002 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2002 Kiitos vinkista! En ollut huomannut, että asiasta oli jo aikaisemmin käyty keskustelua. No, olenpa taas vähän viisaampi. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minttuli Kirjoitettu December 18, 2002 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2002 Meillä luki justiinsa naiut, koska Just married tuntui niin kliseiseltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaislamaria Kirjoitettu January 5, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2003 Meillä luki auton takana: "Myö tahottii" ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pupu-PP Kirjoitettu January 5, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2003 Meille tulee V&W-kuva joka on kutsuissakin ja siihen mein nimikirjaimet eli PPP ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rea Kirjoitettu January 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2003 Meillä oli iso tummanpunainen sydän, jossa luki: "WE DID IT!" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosa Kirjoitettu January 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2003 Tässä taannoin tuli tv:stä komedia-elokuva Kersantti Bilko(?)jossa takalasiteksti kuului: Finally Married.Tämä voisi sopia eräille meistä jahkanneista... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anouk Kirjoitettu January 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2003 Tässä taannoin tuli tv:stä komedia-elokuva Kersantti Bilko(?)jossa takalasiteksti kuului: Finally Married.Tämä voisi sopia eräille meistä jahkanneista... :Hei toi me taidetaan laittaa!! Kiitos kun kerroit!!! Nimim. kihloissa jo vuodesta -91 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss_Piggy Kirjoitettu January 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2003 Meitä sulhon kanssa olisi huvittanut myös se legendaarinen "kauan naineet, just vihityt" ;D, mutta taitaa olla hiukan liian härskiä - taitais osa vanhuksista saada kohtauksen... ??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marika-03 Kirjoitettu January 8, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2003 Eilen illalla sulhon kanssa keskustelimme tästä asiasta. Hän sanoi että meidän autoon tulee teksti Just having sex. Olin "hiukan" vastaan asiasta. Mun mielestä Just vihityt kuulosti paremmalta.. No, sulho selitti tämän Just having sex- kyltin sillä että ku Polttarit-elokuvassa oli sellanen ja hän on päättänyt sillon ku on eka kerran kyseisen elokuvan nähnyt että hänen häitään kun vietetään niin se lukee auton takaikkunalla vaikka sitten lyijykynällä mahdollisimman pienellä kirjotettuna.. Katotaanpas sitten lähempänä että mitäs me ollaan keksitty vai onko bestman keksiny jotain parempaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
menna Kirjoitettu January 8, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2003 Ei varmaan tule meidän autoon (tai mistäs sitä tietää), mutta näin viime kesänä hääautona poliisiauton, jonka takalasissa oli käsiraudat. En muista tekstiä, mutta itse ajattelin, että voishan sitä pikkutuhmasti soveltaa ja ostaa pehmustetut (vaaleanpunaista teddyä - yak -käsiraudat takalasille roikkumaan ja teksti: VASTAKAHLITUT tai JUST KAHLITUTBy the way Marika3: oliko se "just having sex"-kyltti hääautossa vai kaverien polttariautossa? Tietty makuja on monia mutta itse tiedän että suku vetäis herneet nokkaan jos julistaisimme heti vihkimisen jälkeen että tässä vaan seksiä harrastetaan (ja kun kaikki tietää että "synnissä" on eletty vuositolkulla ) vaikka just on pappi amenen sanonut...No ehkä teillä on avarakatseisempaa porukkaa. Anyway, tsemppistä tekstineuvotteluille ;D! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolmiapila Kirjoitettu January 8, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2003 Voi järkky kuinka olis rohkea riipaisu tuo "Just having sex". Jos vain ei olisi mummeleita (osaako ne englantia?!) mukana... Meidän suvun huumori saattais sen kyllä jopa kestääkin. Itse kyllä kehtaisin tekstin laittaa, mutta pitäähän toki ajatella yleistäkin ilmapiiriä edes jonkin verran. Vai pitääkö? Haukkukaa minut vapaasti, jos pidätte juttua AIVAN TÖRKEÄNÄ! Ymmärrän toki, että nyt liikutaan rajavyöhykkeillä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runotyttö Kirjoitettu January 9, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2003 Meille taitaa tulla vain kaks kultaista sormusta siniselle sydämelle ku tämä on teema muutenkin. Mikäli tekstiä tulee niin ainoastaan " ONNELLISET". Idean taisin bongata täältä jostain ketjusta. Yksinkertaisuus on valttia ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bella Kirjoitettu February 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2003 Mä olen myös miettinyt sopivaa tekstiä auton takaikkunaan. Just married on jotenkin tavallinen, ja sama suomeksi mun mielestä vähän pliisu. Olen miettinyt, että jos laittaisikin tekstiksi Herra ja rouva xxx (ja meidän tuleva yhteinen sukunimi tietysti tuohon). Ja joo, onhan noi "kauan naineet, vasta vihityt" yms ihan hauskoja tekstejä, mutta ei meille ehkä kuitenkaan... :Tuo Runotytön "Onnelliset" kuulostaa myös jotenkin ihanalta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pai Kirjoitettu February 10, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2003 suunnitteilla on näin; Vietämme kultahäitämme 2053 -loppuiäksihän tässä sitoudutaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kipakka Kirjoitettu February 10, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2003 Meille tulee "kimpassa" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Netta_ Kirjoitettu March 12, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2003 En tiedä oletteko savolaisia mutta savossa päin voisi hääauton ikkunassa lukea että "Justiisa toisesa suaneet" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine-78 Kirjoitettu March 12, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2003 Kaverin hääauton takalasissa luki "Naia rätväytettii!" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pilvineito Kirjoitettu March 12, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2003 Minä olen nähnyt hääautoissa tälläisiä tekstejä ;D-Vasta nainneet-Just Married-Myö naitihin toisemme-Vasta vihityt- parin sukunimi ja sen perään teksti matkalla onneen esim. "Naimaset matkalla onneen" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosa Kirjoitettu March 15, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2003 suunnitteilla on näin; Vietämme kultahäitämme 2053 -loppuiäksihän tässä sitoudutaan...Tuo on kiva, joihinkin takalaseihin ehkä hieman pitkä?Jos ihan vaan: Kultahäät v.2053 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaijaH Kirjoitettu March 17, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2003 Ystäväni meni juuri naimisiin ja heillä oli auton takalasissa teksti TUORE JUTTU!Ei ainakaan ollut mikään vanha ja kulunut fraasi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
wagner Kirjoitettu March 19, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2003 Näin viime kesänä auton, jonka takalasissa luki kaikessa yksinkertaisuudessaan:Maija PekkaJos auto on muuten koristeltu niin eiköhän siitä käy selville, että naimisiin on menty Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinttarella Kirjoitettu March 20, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2003 Meille tulee Kauan naineet, just vihityt. Jos jonkun huumori ei sitä kestä, niin voi voi... ;D Ollaan kuitenki oltu 7 vuotta kimpassa, joten toi on ihan nappiin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts