brideTB Kirjoitettu August 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2010 Mun mies on rajavartija ja innokas metsästäjä ja kalastaja ja mietin että noita vois jotenkin käyttää hääautossa... Onkos kellään ideoita? et kai sä sattumoisin oo menossa naimisiin mun miehen kanssa?? muistelisin vielä tuolta häät 2011 ketjusta et taidat myöskin olla e-karjalasta? toivottavasti joku keksii jonkun tosi hyvän niin meidänkin hääautoon vois laittaa jotain tuohon viittaavaa...Ei voi olla totta Ajattelin ihan senkin takia tätä aihetta kun kyseiset harrastukset näyttelee aika (noh, lievä ilmasu )isoa osaa meidän elämässä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Pinky* Kirjoitettu October 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2010 Kavereilla oli ihana "ME TEHTIIN SE!" Toisella parilla oli possuteema, ja tekstinä "Vastakärsineet". Yks tosi sulonen joka tuli vastaan jonkun kaverin kaverin kuvissa, oli teksti "Sinut minä halusin, minut sinä tahdoit". Mut vähän luulen että meille tulee jotain hassua ja meitinnäköistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morsian heinäkuussa 2011 Kirjoitettu January 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2011 Meidän hääauton takalasissa tulee lukemaan Juuri naineet ja naivat vastakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
reyals Kirjoitettu January 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2011 Meille tulee: "Renkaat vaihdettu" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marabello89 Kirjoitettu January 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2011 Meille tulee: "Renkaat vaihdettu" Hauska! Meillä oli "Kiikissä!" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu January 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2011 Yks tosi sulonen joka tuli vastaan jonkun kaverin kaverin kuvissa, oli teksti "Sinut minä halusin, minut sinä tahdoit". Ihana! Olen aina ollut hieman sitä mieltä, ettei tule mitään, mutta tuo on niin kaunis, että voisin jopa kiertää sanani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeitiV Kirjoitettu February 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2011 (muokattu) Viime kesänä kavereiden häissä oli autossa teksti "Ei palautusoikeutta. Terveisin: Iskä" Oli ainakin hauska..pari muutti vasta häiden jälkeen yhteen, joten sopi hyvin heille juu..niin vastaava esimerkkihän oli jo tuola edellisellä sivulla.. Muokattu: February 1, 2011, käyttäjä: NeitiV Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
suelle Kirjoitettu February 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2011 Tuttavien autossa oli teksti Kohti ääretöntä ja sen yli! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ynck Kirjoitettu February 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2011 en tiedä oonko aiemmin tätä tänne laittanut mutta meille olis tulossa:LOPUN ALKUA!ja on sulhon ihan ite keksimä pitäisköhän tuosta loukkaantua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murkeli Kirjoitettu February 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2011 meille tulee kolme suurta vaaleanpunaista sydäntä, yhdessä lukee etunimet, toisessa kultahäät tulossa ja kolmannessa 14.5.2061 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhonda_Tyger Kirjoitettu February 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2011 Meille tulee näillä näkymin: Liittoutuneet, mahdollisesti alle meidän nimet ja pvm. Me ollaan tylsiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jelppu Kirjoitettu April 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2011 kavereiden hääautossa luki viime kesänä GAME OVER! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jelppu Kirjoitettu April 4, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 4, 2011 kavereiden hääautossa luki viime kesänä GAME OVER! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmihäät2012 Kirjoitettu April 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2011 Ystävien autossa luki sydämessä Truly, Madly, Deeply. Taisinpa itse kirjottaa sen...Tämä on nyt miun suusta rajua, mut kaveripiirissäni naimisiin menevät muuttaa yhteen vasta häitten jälkeen, joten kerran auton takana luki "vasta naitu" ja kaveri sit siihen tokas, et tossa pitäs kyllä lukea "naimaan menossa". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anikee Kirjoitettu April 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2011 Meillä tulee lukemaan "tänä iltana ei tuu pakkeja". Tuo ralli soi yökerhossa kun miehen kanssa tavattiin. Ei liian rivo mutta ei mikään imelä-ällötyskään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlin Kirjoitettu July 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2011 Nyt loppu susiparin sunnuntait lukee meidän kyltissä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaimoke2012 Kirjoitettu July 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2011 Ise olen miettinyt meidän hääauton ikkunaan " Myö sanottii tahdon" tai "Sanoimme tahdon" ihan perus "Kauan naineet vasta vihityt" Aika hyvä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
07072012 Kirjoitettu July 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2011 Tuttavien autossa oli teksti Kohti ääretöntä ja sen yli!Ja tämähän ei aukea muille kuin Toy Storyn katsoneille.. Meille tullee luultavimminkin lyhyesti ja ytimekkäästi "Tahdon 7.7.2012", mutta tuo on to do-listalla häntäpäässä joten voinee muuttua vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lingonberry Kirjoitettu July 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2011 Meille tulee "Rakkautta kyydissä" Sopivan söpö meille. Joskus sen bongasin täältä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskimotyttö Kirjoitettu July 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2011 Täällähän oli kivoja. Itse ehkä päädytään johonkin kevyesti humoristiseen tai sit johonkin ällönimelään. Mut ihan ideoina muille:Näin viime viikolla auton jossa luki, "Naimisissa- vai missä se nyt oli?"Sit vähän härskimpi: "Vastanaineet- and still doing it"Kaverillani oli: "Nää meni just häähän- Eikä ees ahista"Muita vois olla: "Homma hanskassa", "Nyt tärppäs!", "Rengastetut", "Väliaika, kohta kahvia ja pullaa" (vintiöiden tyyliin), "Rakkauden avaruusraketti", "Suuntana onni", "Tykkäämme kohteesta Avioliitto" (facebook-tyyliin), "Naimiaisissa", "Naimiaisiin menneet"...Itse suunnittelin tätä: "Ei olla just nyt kotona- Mentiin naimisiin." Tosin sulho tykästyi tuohon "Vedot kusee- tämä ei." Kädenvääntö alkakoon... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ai_Choo Kirjoitettu August 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2011 isäntä on autoharrastaja joten meille sopis hyvin #Koeajo suoritettu,renkaat vaihdettu# tosin komiikka lisää se että meille ei varmaankaan tule hääautoa vaan häätraktori.. ja morsian tottakai ajaa,sulho kun ei osaa.. (ei sillä etteikö oppis kerrasta mutta miulla kun on koulutuksen puolesta jo kokemusta niin tahdon ehdottomasti olla se joka ajaa varmasti tulee yllätyksenä häävieraille koska en koulutukseni mukaista työtä ole tehnyt.no niin nyt jo meni vähän ohi aiheen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
My_Dream_Wedding Kirjoitettu August 8, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2011 Meille tulee kait JUST US. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiinaVi Kirjoitettu August 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2011 Kavereilla oli ihana "ME TEHTIIN SE!" Toisella parilla oli possuteema, ja tekstinä "Vastakärsineet". Yks tosi sulonen joka tuli vastaan jonkun kaverin kaverin kuvissa, oli teksti "Sinut minä halusin, minut sinä tahdoit". Mut vähän luulen että meille tulee jotain hassua ja meitinnäköistä Vastakärsineet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenzucca Kirjoitettu August 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2011 Meillä mieheni toiveesta oli: "Rakkautta kyydissä"Tästä saatiin kehuja vierailta ja automme kuljettajalta. Kuljettaja sanoi nähneensä isot määrät erilaisia tekstejä, mutta tähän ei ollut vielä aikaisemmin törmännyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouvautuva Kirjoitettu August 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2011 Meillä on tuumailtu josko ois "piti käydä vain yhdellä..." baarissa kun tavattiin ja molemmilla oli tuolloin aikomuksena käydä vain yhdellä, mutta viihdyttiinkin toistemme niin paljon, että ollaan oltu erottamattomat siitä lähtien. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts