LeisKuu Kirjoitettu November 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2009 (muokattu) "Avioliiton alkumetrit" on kiva ja erilainen muttei liian erikoisuutta tavoitteleva, yleinen tai härski. tulee varmaan meillekin kun emme ole mitään varsinaisia huumoriveikkoja (tai mun huumoria ei oikein ymmärrä kuin kaverit ja mies ), emmekä romanttisia vaan varsin simppeleitä ihmisiä, joten tuo sopii juuri meille.[Edit]Tai sitten jotain glamouria kuten "Sponsorin metsästys päättynyt" ;D hehe toi olis just mua (ne jotka tietää Johanna Tukiaisesta hiemankin enemmän, tietävät) Muokattu: November 7, 2009, käyttäjä: LeisKuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
memmmi Kirjoitettu December 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2009 Mulle tuli mieleen alkuaikoina sulhaselta saatu tekstiviesti; "Oot mun lovepakkaus^^ sisältää mahtavan luonteen ja hemmetin seksikkään ulkonäön! Kaupan päälle mahtava huumori ja lapsirakkaus<3 Täydellisyystakuu, ei palautus tarvetta" Ja tästä mulle tulikin mieleen, että auton takalasiin voisi kirjoittaa "Ei palautus oikeutta" Tai "Ei vaihto-oikeutta" Tai miksi ei ihan tuota "Ei palautus tarvetta"... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsiili Kirjoitettu December 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2009 Tuo ""Ei palautustarvetta" on mun mielestä tosi sympaattinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonnah Kirjoitettu December 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2009 Meidän hääauton teksti viime elokuussa oli ELINKAUTINEN. Olin kauan pohtinut sopivaa tekstiä ja sain idean kun mun polttareissa selkätekstissä luki että "Tuomitsee H****n elinkautiseen 8.8.2009" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasis Kirjoitettu January 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2010 Näitä kun luin, niin tuli tämmöinen mieleen: Kaksi sydämen puolikasta joissa on palapelileikkaus. Ne yhteen ja sydämessä lukee :Perfection Täällä oli kyllä paljon kaikkia kivoja ehdotuksia, ois pitäny laittaa parhaimmat muistikirjaan ylös =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
memmmi Kirjoitettu February 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2010 Me päädyttiin nyt sellaiseen kuin "Ei palautus oikeutta T: Iskä". Se jopa oli isäni ehdotus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nougat Kirjoitettu February 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2010 Me päädyttiin nyt sellaiseen kuin "Ei palautus oikeutta T: Iskä". Se jopa oli isäni ehdotus huippu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu February 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2010 Me päädyttiin nyt sellaiseen kuin "Ei palautus oikeutta T: Iskä". Se jopa oli isäni ehdotus Tämä ei ole millään muotoa tarkoitettu ilkeästi eikä pilkunviilaukseksi, mutta palautusoikeus kirjoitetaan yhteen. Siis tuli vaan mieleen, että jos haluatte kieliasun olevan kunnossa. Hauska teksti kuitenkin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
memmmi Kirjoitettu February 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2010 ^Haha, hups! Onneksi mä en askarrellut sitä kylttiä, joten se on oikein kirjoitettu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest camotar Kirjoitettu February 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2010 Me päädyttiin nyt sellaiseen kuin "Ei palautus oikeutta T: Iskä". Se jopa oli isäni ehdotus Haha..huippu!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paapalo Kirjoitettu February 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2010 "Just naineet" plus nimet tulee meille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanniPasi Kirjoitettu March 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2010 Me tapasimme liikenteessä, koskaan aiemmin ei olleet toisiamme pienessä kaupungissa nähneet vaan kerran vain satuimme vierekkäisille kaistoille liikennevaloihin ja siitä se ajatus sitten lähti, ja meille tulee takalasiin teksti: "Emme ajaneet onnemme ohi" <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu March 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2010 Me päädyttiin nyt sellaiseen kuin "Ei palautus oikeutta T: Iskä". Se jopa oli isäni ehdotus huippu! Minäkin hajosin ihan täysin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Walrus Kirjoitettu April 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2010 Meille tulee RAKKAUDEN TÄHDEN TAHDOTTIIN Idea sai alkunsa ku mun työkaveri kuuli meijen hääsuunnitelmista ja kerto kuinka avioliitto on ihan turha ja ne kaikki päättyy aina eroon ja muuta tosi kannustavaa. Tällä työkaverilla itselläänhän on toinen avioliitto nyt erovaiheessa ja lopuks se kehtas viel sanoo, et se meni toisen kerran naimisiin vaan sen takia, ku sil ei ollu enää mitää menetettävää ja halus näyttää kaikille epäilijöille et on valmis viemää suhteen niin pitkälle ku vaa voi, vaikkakaa ei juurikaa miestään rakastanu. Eli ei pitäs olla enää epäselvyyksiä ton tekstin jälkeen, minkä takia me tahdotaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaaka81 Kirjoitettu June 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2010 Tuo "ei palautusoikeutta" on kyllä hyvä vaihtoehto Muina vaihtoehtoina mm. "taharothan tästereski", maajussille morsian tai rakkauren tähären. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaaka81 Kirjoitettu June 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2010 Tuo "ei palautusoikeutta" on kyllä hyvä vaihtoehto Muina vaihtoehtoina mm. "taharothan tästereski", maajussille morsian tai rakkauren tähären. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nyytiäinen Kirjoitettu July 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2010 Meille tulee tämmöinen mun työpaikkaani liittyen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu July 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2010 ^ Hauska! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsio0710 Kirjoitettu July 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2010 Meillä oli yksinkertaisesti puhekuplassa teksti "Taharottihin" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumihäät Kirjoitettu July 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2010 Ksverin häissä oli mielestäni hyvä teksti "Kauan naineet vasta vihityt" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumihäät Kirjoitettu July 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2010 siis kaverin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
liilakka Kirjoitettu July 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2010 Mä näin sellaisen tekstin hääautossa kuin: Liittoutuneet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
brideTB Kirjoitettu July 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2010 Mun mies on rajavartija ja innokas metsästäjä ja kalastaja ja mietin että noita vois jotenkin käyttää hääautossa... Onkos kellään ideoita? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ynck Kirjoitettu August 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2010 Mun mies on rajavartija ja innokas metsästäjä ja kalastaja ja mietin että noita vois jotenkin käyttää hääautossa... Onkos kellään ideoita? et kai sä sattumoisin oo menossa naimisiin mun miehen kanssa?? muistelisin vielä tuolta häät 2011 ketjusta et taidat myöskin olla e-karjalasta? toivottavasti joku keksii jonkun tosi hyvän niin meidänkin hääautoon vois laittaa jotain tuohon viittaavaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eeda Kirjoitettu August 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2010 Kaasoilin kahdesti tänä kesänä ja tekstit takalaseissa olivat "Rakkautta kyydissä" ja "Sydänkäpyset". Jälkimmäisen tekstin takana oli ihan ajatuskin, sillä pariskunta piti ammattiensa mukaisesti metsäteemaiset häät, joissa pöytäkoristeina oli mm. toisiaan tuijottavia käpylehmiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts