Birbir Kirjoitettu May 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2006 Enpä tällaista ketjua löytänyt mistään ennestään, mutta jos moinen oli, niin ohjanette minut sinne Eli kiinnostaisi mahdolliset kokemukset satiinikenkien värjäyttämisestä. Itselläni on ostettuna Rainbow Clubin Heather- kengät, ja harkitsen niiden värjäyttämistä, mikäli hinta on kohtuullinen ja löytyy sopiva sävy (ellei kengistä saa sitten ihan minkä sävyiset tahansa :-? ) Onko kukaan muu värjäyttänyt satiinikenkiään? Mikä väri, millainen lopputulos? Missä värjäytit ja minkä merkkiset kengät? Ja entäs se hinta?Kiitän suuresti vastauksista jo näin etukäteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coordinator Kirjoitettu May 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2006 Minulle värjätään Morsmaikussa satiinikengät, jotka ostan sieltä. Merkki myös Rainbow Club. Ne värjätään saman väriseksi kuin pukuni alaosa, eli tummanpunaiseksi. Hinta oli 32,-. Lopputulos selviää vasta vähän ennen häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Birbir Kirjoitettu May 17, 2006 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2006 Kiitos vastauksestasi, Coordinator! Tuo hinta ei ainakaan kuulosta lainkaan pahalle. Tuollaisella hinnalla voisi hyvinkin pistää kengät värjättäväksi. Tosin vieläkin epäilyttää kyllä se lopputulos, varsinkin kun nuo Rainbowin kegät eivät ole mitään ihan halpojakaan :Miten sinä teit kenkien kanssa, ostitko ensin ja veit ne myöhemmin värjättäväksi, vai jätitkö samantien värjäykseen? Onko sinulle kerrottu kuinka pitkä aika värjäämiseen on syytä varata? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras(Guest) Kirjoitettu May 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2006 Vinkki:Siskoni tanssi kilpatanssia ja värjäsi usein itse kengät tanssipuvun väriseksi. Kengiksi sopivat siis mitkä tahansa satiiniset ja kangasväriä löytyy useammastakin kaupoista.Sitten vaan väriä vaikka piltipurkin kanteen ja tuputeltiin se kenkien pintaan superlonin palalla tms. Tämä aika huono versio tee-se-itse-kengistäPointina voisi olla se, että kyselkää vinkkejä tanssialojen liikkeistä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piituli Kirjoitettu June 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2006 Voi elämän kevät, kyllä 32 euroa on minun mielestäni aika kallis hinta kenkien värjäämisestä. Kun se nyt kuitenkin on liikkeessä erittäin nopea ja vaivaton toimenpide. Morsiusliikkeet kyllä vetää hurjat katteet...Eipä silti, itsekin olen viemässä kengät värjättäväksi... kun vähän erikoisempi väri niihin täytyy saada... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coordinator Kirjoitettu June 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2006 Kiitos vastauksestasi, Coordinator! - - Miten sinä teit kenkien kanssa, ostitko ensin ja veit ne myöhemmin värjättäväksi, vai jätitkö samantien värjäykseen? Onko sinulle kerrottu kuinka pitkä aika värjäämiseen on syytä varata?Ööh, minulle kävikin niin, että ei ole varmaa, saanko kyseisiä kenkiä. Minä tyhmä en niitä silloin ostanut aikanaan, kun ajattelin, että ne saa myöhemminkin - tänään kävin Morsmaikussa, ja olisin ostanut kengät - kokoni oli mennyt jo! Nyt sitten ehkä tilaan samat kengät netistä, tai ostan ne muualta. Mutta siis ilmeisesti vien kengät Morsmaikkuun. Morsmaikku on niin laatuliike, että uskon, että värjäys onnistuu hyvin. Eivät he niitä muuten tekisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berlioz Kirjoitettu June 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2006 itse löysin parhaat stilissimasta, värjäävät myös. taisi olla joku kesätarjouskin heillä, värjäys muuten 30, nyt kesällä johonkin asti 20 euroa. samat kengät mitä morsmaikussa kokeilin, olivat stilissimassa halvemmat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellu81 Kirjoitettu July 16, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2006 Vinkki:Siskoni tanssi kilpatanssia ja värjäsi usein itse kengät tanssipuvun väriseksi. Kengiksi sopivat siis mitkä tahansa satiiniset ja kangasväriä löytyy useammastakin kaupoista.Sitten vaan väriä vaikka piltipurkin kanteen ja tuputeltiin se kenkien pintaan superlonin palalla tms. Tämä aika huono versio tee-se-itse-kengistäPointina voisi olla se, että kyselkää vinkkejä tanssialojen liikkeistä!Kiitos vinkistä! Mulla kävi niin nolosti, että ostamani punaiset satiinikengät olivat aivan eri sävyä pukuni punaisen yläosan kanssa. Pysyykö väri, jos kengät kastuvat?? Osaatko sanoa mitä väriä siskosi käytti?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persoona Kirjoitettu July 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2006 Minä värjäytin Rainbow Jackie kengät Stilissimasta (josta myös kengät ostin, ja olivat halvemmat kuin morsmaikussa). Tässä tohvelit ennen värjäystä:Ja värjäyksen jälkeen:Yksi tippa väriä on tipatanut tuon varvasosan alle, mutta eipä haittaa. Muuten on tosi kaunista jälkeä, ja Stilissimassa tosiaan 20 euroa elokuun loppuun.Rainbown kengäthän on oikein mainostettu värjättävinä kenkinä, joten jos sen merkkiset kengät on (ja ne on uudet), niin tuskin on syytä huoleen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taapelo Kirjoitettu July 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2006 Olisi kiva saada kuvia itsevärjätyistä kengistä. :Haaveilen omieni värjäämisestä.Muttakun nuo ketaleet maksoivat 25€ niin en todellakana maksa niiden värjäämisestä 30e Persoonan kengistä tuli kyllä todella kauniit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Persoona Kirjoitettu July 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2006 Mutta nythän Stilissimassa värjäys maksaa 20 euroa elokuun loppuun Onhan se silti melkein toinen mokoma kenkien hintan lisää, mutta ajattelepa minua, joka hairahduin ja ostin melkein satasen kengät, ja sitten vielä värjäsin. Sun kengille kokonaishintaa tulis kuitenki "vaan" 45 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taapelo Kirjoitettu August 20, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2006 Musta tuntuu et mä ostasin tolla värjäyksen hinnalla uuvet kengät, ja säilytän nuo valkoaina muistolaatikossa ;DOnnistun venyttämään noita euroja aika uskomattomin mittoihin aina välillä. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammi08 Kirjoitettu August 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 21, 2006 Taapelo: Mistä ihmeestä sait noin edulliset kengät? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taapelo Kirjoitettu August 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2006 Din SkostaJa tälläset ne olivatten. Ja tuohon takaosaan siis lätkäsin satiininauhan, joka kiers säärenympäri.Nuo kengät makso 22€ ja satiininauhat 3€. ;DTaapelon super halvat morsiuskenkulit Ja eivät päivän aikana ottaneet yhtään hittiä vaikka käveltiin nurmikossa ja varpaat jäi sulhasenkenkien alle valssiharkoissa. Loisto ostos siis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilly Kirjoitettu November 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2006 Niin elikkäs joku siirsi mun uuden viestin tähän ketjuun, kiitos! Osaako joku sanoa missä Tampereen seudulla voi värjäyttä ja mihin hintaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu November 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2006 Up! [smiley=smiley_up.gif] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilly Kirjoitettu November 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2006 Nostanpa tämän ylös ja peräänkuulutan vielä uudelleen kenkien värjäyspaikkaa ja hintaa Tampereella. Osaako kukaan auttaa? Tietysti voisi myös itse käydä kyselemässä.. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu November 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2006 Morsiusgalleriassa näkyy ainakin olevan kenkien värjäyspalvelu http://www.morsiusgalleria.com/mgonline/html/kengat.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lilly Kirjoitettu November 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2006 Kiitos Bellis! Laitoin Morsiusgalleriaan sähköpostia. Silloin omien häiden alla kun asuin eri paikkakunnalla niin en tunne tämän kaupungin liikkeitä. Täältä naiksuista yleensä saa apua pulmaan kuin pulmaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirmeli Kirjoitettu January 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2007 Minä värjäytän kans kenkäni pinkeiksi, sitä kun tulee olemaan myös puvussa ym. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pörris Kirjoitettu March 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2007 Minulla myös värilliset kengät ja matalakorkoiset! Kenkiä voi värjäyttää ainakin Helsingissä Stilissimassa ja morsmaikussa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu March 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2007 mitenköhän saisin jotain väriä kitinvalkoisiin nahkakenkiini? rusetti tai jotain pienempää, strasseja? ohessa kuva kengistä. haluaisin jotain väriä niihin kun puvussa tulee olee sinistä ja en tykkää niistä vain tuommoisina...onneks oli halvat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laura- Kirjoitettu April 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2007 Viime vuonna näin Sokoksella viininpunaiset kirjaillut satiinikengät, mutta en niitä silloin ostanut. :-/ Eihän niitä enää tietenkään ollut myynnissä, joten ostin nyt valkoiset kengät, jotka aion värjäyttää. Onkohan kellään tietoa värjäyksen hinnasta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu April 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2007 miten värjäis nahkakengät :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enkeli7 Kirjoitettu April 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2007 miten värjäis nahkakengät :-?kenkämaalia kokeilisin tähän tarkotukseen... tulos ei vaan välttättä ole "täydellinen"...muite keinoja ei taida olla :-/ kannattaa ehkä suutarilta käydä kysäsemässä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts