JD Kirjoitettu September 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 25, 2004 Riippuu tietysti paljolti siitä, että miten pitkät välimatkat ovat, mutta tässä on yksi vaihtoehto - pitkä viitta.PS. Viitta vuokrattavissa http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaB...;num=1096136967 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grenada Kirjoitettu October 10, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 10, 2004 Kiitokset pashmiettahuivivinkistä. Aionkin hyödyntää sitä... Ostin näet tässä syksyn aikana luonnonvalkoisen pashmiettahuivin, ja päätinkin säästää sen käytön toukokuulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T-M Kirjoitettu October 11, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2004 Miulla oli tämmönen ja vuokraan sitä Privaa tännepäin jos heräsi kiinnostus! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest crixie Kirjoitettu October 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2004 Ihania viittoja! Itse olen kiireinen (ja laiska), joten taidan vuokrata morsiusliikkeestä viitan. Rahanmeno kyllä hirvittää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rinkula Kirjoitettu October 13, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2004 Eräällä talvimorsiolla oli hää- tahi turkisliikkeestä vuokrattu aito, lyhyt, valkoinen turkisviitta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helilii ja terae Kirjoitettu October 16, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2004 Löysin Haloselta kermanvärisen lyhyen tekoturkisviitan. Hinta vain 50 euroa. En tosin ostanut sitä, kun ei istunut minun päälleni. Mutta kerroimpahan nyt, jos jollekin olisi vinkistä hyötyä. Ainakin kluuvin ja itäkeskuksen halosilta löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heppu Kirjoitettu October 18, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2004 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karmiini Kirjoitettu October 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2004 Morsmaikussa on hurmaavia, paksuja mohairshaaleja, sopii harteille talviaikaan ja värejäkin oli melkoinen määrä. hinta vaan hieman shokeerasi, mutta kerrankos sitä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu September 12, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 12, 2005 Minulle tulee punainen suorakaiteen muotoinen neulehuivi, jonka äitini kutoo. Pitäisi vain löytää sopiva lanka. Turkista (en edes teko-) en halunnut enkä myöskään viittaa, koska sellaista ei voi käyttää enää myöhemmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikuningatar Kirjoitettu September 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2005 Minä ostin tällaisen käytettäväksi sitten hääjuhlassa. Ulkona ei onneksi tarvitse liikkua, kun vihkiminen ja juhlat ovat samassa rakennuksessa. Tuntuu kuitenkin, että jotakin sisälläkin tarvitsee hartoille. Ajattelin vähän, että tuohon voisi ompelijalla laitattaa vaikka fleecevuoren, niin olis vielä lämpimämpi. Saas nähdä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumipumpuli Kirjoitettu September 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2005 Ajattelin tässäkin asiassa päästä helpolla Mun puku on mustavalkoinen. "Lämmittimeksi", jota pidän vain ulkona, ostin mustan puuvillatakin, jossa on musta karvakaulus ja hopeiset strassinapit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miimuliini Kirjoitettu September 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 30, 2005 Minulla oli vanhojentanssipäivänä vuokrattuna prinsessapuvun seuraksi morsiusliikkeestä keeppi (hyvin paljon samannäköinen kuin tämä): Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonya Kirjoitettu October 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2005 Mistä olette keeppinne vuokranneet pääkaupunkiseudulla?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vierailija toistaiseksi Kirjoitettu October 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2005 Tässä on nätti hartiasuoja mun mielestä... Voisikohan tuollaista pintaa saada itse huovuttamalla/vanuttamalla? Reunuksen vain ompelisi (teko)turkiksesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu October 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 18, 2005 Tuommoisen saisi varmaan huovuttamalla. Tässä yksi vaihtoehto:Osaa villalangoista voi huovuttaa pesukoneessa (konepesun kestämätöntä lankaa). Eli ensin tehdään ylisuuri neulehuivi, joka sitten vaan tungetaan pesukoneeseen. Tekele kutistuu ja siitä tulee "huopamaista". Aivan ihanaa, itselläni on useammat tumput jotka on tehty tuolla tavalla. Sitä voi sitten leikata/ommella mielensä mukaan, kun se on huopunutta ja ei enää purkaudu. Kannattaa ensin tehdä koetilkkuja. Eri langat kun huopuvat erilaisissa lämpötiloissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rouskupossu Kirjoitettu October 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 19, 2005 mä voin kertoo mun viittaseikkailuista...mä kävin ostaa läjän valkoista teddyä, vuorikankaan ja reunakarvaa, tarkoituksena tehdä viitta.mä aattelin että tosta vähän ompelen viuh ja viuh, siinä se sitten on.. asia ei ollutkaan niin yksinkertainen. aluksi se näytti ihan joltain tony halmeen saunatakilta. mä suunnilleen itkua tein että ei tästä mitään tuu.äipän kanssa levitettiin koko paska lattialle ja vähän neulattiin sieltä, täältä ja tuolta. alkoihan se näyttää jo joltain, tänään menen tekemään vuorin ja isken karvat kiinni.laitan kuvan, kun se on valmis. siitä tulee hieno. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
.pilla Kirjoitettu February 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2006 Tämä kaunis idea pyörii jo aika monessa päikkärissä:Omat hääni tulevat mitä todennäköisimmin olemaan talviaikaan ja tällaisen ehdottomasti haluan!!! On paaaljon edullisempi vaihtoehtokin varmasti kuin nuo viitat, mitkä eivät muutenkaan ole minun tyyliäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Judit Kirjoitettu February 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2006 Onko kellään tämän hetken löytöjä Helsingin liikkeistä (valkoisten) tekoturkisten, kauniiden takkien tai viittojen osalta..?Mitkä morsiusliikkeet vuokraavat ulkotakkeja? nimim. kolmen viikon päästä häät ja ulkona paukkuva pakkanen hirvittää... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei Kirjoitettu February 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2006 Onko kukaan löytänyt tuollaista tummanpunaista vilttiä? Mulla on jo tummanpunainen kietaisuneule (äidin tekemä), mutta nyt alkaa hirvittää, kun pakkanen paukkuu ulkona. Pitäisi ehkä kuitenkin olla varmuuden vuoksi vielä vilttikin.Kirkossa ajattelin tarjeta ilman lämmikkeitä hihattomassa puvussani. Saa nähdä, olenko hullu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
matriarkka Kirjoitettu February 7, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2006 Hei! Tietääkö kukaan mistä voisi vuokrata viittaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu February 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2006 (muokattu) Mulla oli haussa omenanvihreä villashaali, kun mistään karvakeepeistä en perustanut ja väri piti tietysti olla teeman mukaan. Aivan säkällä löysinkin Tampereen Vaniljasta netissä kuolaamani shaalin kuva pois, kun porukka lainailee sitä joka paikkaan kysymättä Muokattu: October 16, 2009, käyttäjä: Kaisu_ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mammuli Kirjoitettu March 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2006 Onko kukaan vuokrannut keeppiä Lahden alueelta? Täällä yksi hinnoista kiinnostunut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninski Kirjoitettu May 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2006 Mietin puolitosissani että voisikohan Ikean fleecehuopia hyödyntää viitan ompelussa- nehän eivät maksa juuri mitään ja värejä löytyy vaikka mitä . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinka Kirjoitettu July 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2006 Upea tuo Kaisu_n shaali, eipä tullut tuokaan mieleen. Asuna luultavasti pellavaa joten kovin krumeluuriset tai kiiltävät ei oikein iske. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisu_ Kirjoitettu July 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2006 Kiiiiiitos kehusta, et ole ainoa Se oli tosiaan nappivalinta ja upea talvisessa auringonpaisteessa ja näin jälkikäteen kuvissakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts