jpo Kirjoitettu January 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2010 Tämä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aisha_ Kirjoitettu February 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2010 Olen saanut jostakin päähäni, että haluaisin sellaisen "otsakoristeen", eli vähän niin kuin tiara ylösalaisin. Ei aavistustakaan mistä tämä ajatus on lähtöisin, saati että tietäisin mistä sellaisen saisi tai miltä sitten oikeasti näyttäisi, onko kukaan koskaan kuullutkaan? Ehkä jollain satuprinsessalla olen joskus sellaisen nähnyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sadepäivä Kirjoitettu February 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2010 Nutturaverkko ja siinä kiinni oleva huntu + strassi- ja höyhenkoristeinen silinteri. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supi Kirjoitettu February 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2010 Olen saanut jostakin päähäni, että haluaisin sellaisen "otsakoristeen", eli vähän niin kuin tiara ylösalaisin. Ei aavistustakaan mistä tämä ajatus on lähtöisin, saati että tietäisin mistä sellaisen saisi tai miltä sitten oikeasti näyttäisi, onko kukaan koskaan kuullutkaan? Ehkä jollain satuprinsessalla olen joskus sellaisen nähnyt Tarkoitatko otsaripaa niin kuin tuossa oikeanpuolimmaisessa kuvassa?OtsaripaMinulle tulee varmaan jotakin sen tyylistä kuin tuon äskeisen linkin vasemmassa kuvassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aisha_ Kirjoitettu February 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2010 Iso kiitos Supi, juuri jotakin tuollaista tarkoitin ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest camotar Kirjoitettu February 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2010 Itselleni ei tule huntua ollenkaan,koska meillä avioton lapsi ja "vanhan kansan mukaan" huntu on "neitseellisyyden merkki" tiara myös sopii mielestäni paremmin pukuuni.. onko joku laittanut/upottanut tiaran lisäksi kampaukseen helmiä.. en löydä sellaisia kivoja malleja mistään missä morsmaikulla on kampaus mikä ylhäältä kiinni ja alla vapaana..hiukset kiharalla ja väriltää punaiset..ei oranssit vaan punaiset..niin ja pitkistä peffaan asti olevista hiuksista kysymys.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minskupinsku Kirjoitettu February 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2010 Minulle tulee tiara. Ja luultavasti kampaukseen sitten myös muutama hiuskoru. Pieniä sieviä nutturaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu February 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2010 Nutturaverkko ja siinä kiinni oleva huntu + strassi- ja höyhenkoristeinen silinteri.Oi, vähänkö haluaisin nähdä minkälaisesta on kyse. Kuulostaa aivan mahtavalta (pidän kaikesta... noh, joidenkin mielestä "vähän liikaa" -tyylistä ), mutten osaa muovata tuosta kuvaa mieleeni... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pampulakorva Kirjoitettu February 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2010 Mulle valkoisia helmiä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu February 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2010 Minulle tulee tämän tyylinen tiara. Kovin kruunumaista tiaraa en halua, joten tämä on mielestäni kaunis ja ajaton, mutta samalla näyttävä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Suvi~ Kirjoitettu February 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2010 (muokattu) Tämmöinen tiara on hankittuna, vaikka ne kuulemma ovatkin pois muodista Muokattu: February 15, 2010, käyttäjä: ~Suvi~ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eliza86 Kirjoitettu March 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2010 http://www.zazabella.fi/kauppa.php?cat_nam...7-achb-hairdecotää on niin ihana. varmaan tämän ostan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leena Kirjoitettu April 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2010 Mulle tulee bc-huntu sekä minulle tehty uniikki fascinator joka näyttää tältäMissä oot teettänyt tuon, jos saa kysyä? Entä hinta? Teettäminen voisi olla fiksua, kun mulla on kyllä visio, johon liittyy mustaa pitsiä ja helmiä... =)Itse tilasin juuri minun pukuuni sopivan cocktailhatun täältä: minnakaroliina.blogit.fi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bride08/2011 Kirjoitettu April 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 6, 2010 Tämmöinen tiara on hankittuna, vaikka ne kuulemma ovatkin pois muodista Kaunis Mistä olet ostanut? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
~Suvi~ Kirjoitettu April 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2010 Tämmöinen tiara on hankittuna, vaikka ne kuulemma ovatkin pois muodista Kaunis Mistä olet ostanut?www.haakauppa.fi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SisterRay Kirjoitettu April 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2010 Musta birdcagehuntu. Tämän haluaisin kovasti: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marppu Kirjoitettu April 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2010 varmaankin joku tiara ja sitten jotain koivunlehden näköisiä juttuja. En vaan tiedä mitä ne voisi olla, sillä koivunlehdet lakastuu nopeasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helium Kirjoitettu April 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2010 Musta birdcagehuntu. Tämän haluaisin kovasti:ihana! mistä meinasit löytää tuollasen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalakola Kirjoitettu April 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2010 ^Eihän tuo satu olemaan Myra Callanin mallistoa? Aivan ihania hiuskoristeita! Itselleni tulee tällainen: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kalakola Kirjoitettu April 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2010 Niin ja suunnittelijaan otin s-postilla yhteyttä. Siten sain verkkokaupan toimittamaan tuotteet Suomeen. Suomalaisista kaupoista oli mahdotonta löytää sitä oikeaa koristetta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saana82 Kirjoitettu April 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2010 Minulle tulee pantamainen hiuskoriste, jossa on kolmessa rivissä pieniä helmiä. Lisäksi niskanutturan päälle tulee valkoisia ruusuja ja helmipinnejä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anni-Iona Kirjoitettu April 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2010 Mitä ilmeisimmin matala tiara tai sitten hiuksiin kierrettäviä hiuskoruja hopeisena/strasseilla koristeltuna... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu April 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2010 Eilen varmistui, että laitan hunnun Tiaraa ei tule, koska puku itsessään aika bling Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SisterRay Kirjoitettu April 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2010 (muokattu) ihana! mistä meinasit löytää tuollasen?Löytyi Twigs&Honey:n sivuilta. Aivan upeita ja persoonallisia hiuskoristeita.Eli siis joo kalakola, Myra Callanpa hyvinkin Muokattu: April 22, 2010, käyttäjä: SisterRay Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PikkuMyy27 Kirjoitettu April 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2010 Huntu tulee ainakin, tarkemmin en ole sitä vielä miettinyt, miten se kampaukseen mallataan. Sen näkee sitten kun suunnitellaan hääkampausta. Lisäksi haluan vielä tiaran. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts