Nodu Kirjoitettu October 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2009 Mulle olis tarkoitus tulla päähän huntu ja tiara. Huntu on jo (äidin vanha), nyt pitäisi vielä löytää jostakin se tiara. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rizie Kirjoitettu October 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2009 Tiaran. Huntu tuli puvun mukana, mutta tuskin sitä päähäni laitan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJHK Kirjoitettu October 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2009 Laitan päähän joko tiaran tai helmipinnejä, en osaa päättää. Sen näkee sitten koekampauksen yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu October 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2009 Luulisin että laitan kokopitkän hunnun (joka on kirkossa kasvoilla ja sitten nostetaan). Yksinketainen ja ohutta tylliä, ei kanttauksia. Ajattelin tehdä itse jos vaan onnistuu. Ehkä sen seuraksi kankaasta tehty tai aito kermanvärinen kukka.Huntu pois sitten vihkimisen jälkeen ettei tarvi pelätä että pysyykö juhlissa mukana jos pukumalli muuttuu vielä niin että selässä on jotain spesiaalia, jätän varmaan hunnun pois. Tulee sitten yksityiskohdat paremmin esille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkinkantaja Kirjoitettu October 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 20, 2009 Halusisin jonkinlaisen "kerätyn" kampauksen johon voisi upottaa pähkinäpuun oksan palasia ja hunnun kirkon ajaksi. Ehkä huntua ei tule, sen näkee sitten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nakku Kirjoitettu October 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 21, 2009 Onko kukaan käyttänyt ja onko kellään kuvia satiinisista tai pitsisistä "pannoista" hiuksissa.Tähän tyyliin: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maikku2010 Kirjoitettu November 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2009 Mulle tulee bc-huntu sekä minulle tehty uniikki fascinator joka näyttää tältäMissä oot teettänyt tuon, jos saa kysyä? Entä hinta? Teettäminen voisi olla fiksua, kun mulla on kyllä visio, johon liittyy mustaa pitsiä ja helmiä... =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hello K Kirjoitettu November 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2009 Minä ajattelin laittaa kukkia hiuksiin, ajatuksena sellaisia pieniä valkeita ruusunnuppuja vain toiselle puolelle kampausta. Hiukset ovat auki muuten mutta etuosan hiukset kierretään pään taakse, olen tarkkana että sitomisesta ei tule rumaa. Minulla on tummanruskeat hiukset, jotka tällä hetkellä yltävät keskiselkään, ja aion vielä tämän vajaan vuoden niitä kasvattaa. Ajattelin myös laitattaa laineet, kun varmaan niinkin pitkissä hiuksissa näyttävät sitten hyvältä.. Tuo viimeisin hiuskoriste on kyllä todella ihana, jos löytäisin jostain vähän vastaavaa niin sekin voisi hyvin käydä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikkuna Kirjoitettu November 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2009 Minulle tulee kampaus, jota koristaa kullanvärinen tiara ja luonnonvalkea puolipitkä huntu.Huntu siksi, että tuleva mieheni toivoo minun laittavan hunnun ja onhan huntu minustakin kaunis ja perinteitä edustava. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naele Kirjoitettu November 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2009 Mulle tulee ainakin huntu, ehkä myös tiara. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu November 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2009 Minulle tulee puolipitkä huntu sekä hunnun kampaan kiinnitettävä koriste. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mena Kirjoitettu November 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2009 mä taas aattelin ettei mulle tule huntua eikä tiaraa. tukkakoristeeksi olen ajatellu oikeita kukkia, jotain mitä käytetään koristeluissa ja hääkimpussa. en oo viel täysin päättänyt et laitetaanko hiukset kiinni vai jääkö ne auki laineille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sesilia88 Kirjoitettu November 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2009 Mulle taitaa tulla ranskanruusun nuppu, jonnekin hiusteni syövereihin. Alkanut mennä jo hermo tähän pitkään reuhkaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
j_l Kirjoitettu November 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 30, 2009 Ei huntua eikä tiaraa, kumpikaan ei ole yhtään minun tyyliäni.Hiuskoriste elikäs fascinator olisi ollut kiva, mutta puku onkin vähän erityylinen kuin ajattelin ja sen kanssa ei mielestäni hiuskoriste sovi. Näillä näkymin hiuksiini tulee ehkä samoja kukkia kuin kimppuun, tai sitten jätän koristeet kokonaan pois. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu December 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2009 Mulle tulee huntu, en tykkää yhtään tiaroista enkä ymmärrä niiden funktiota. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpo Kirjoitettu December 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2009 Ei huntua, ei tiaraa, ei nutturaa... Vaan hiuskoru eli fascinator Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unnaneiti Kirjoitettu December 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2009 Ei huntua, ei tiaraa, ei nutturaa... Vaan hiuskoru eli fascinator Sama täällä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu December 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2009 Näillä näkymin tiara ja 20-30 pikku ruusua (samanlaisia kuin kutsuissa, kransseissa, hääkarkeissa jne jne) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisa85 Kirjoitettu December 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2009 (muokattu) musta hiuskoriste missä on mustia helmia ja sulkia..ei siis mitään aitoja helmia vaan ihan muovisia...=) Muokattu: December 1, 2009, käyttäjä: Kaisa85 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu December 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 1, 2009 Mulle tulee huntu, en tykkää yhtään tiaroista enkä ymmärrä niiden funktiota.Hih, no funktio lienee sama kuin millä tahansa muullakin korulla tai hiuskoristeella: Kaunistaa kantajaansa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpo Kirjoitettu December 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2009 Sori OT: mistä olette hankkineet hiuskoristeenne? Suomessa ne maksaa aika paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unnaneiti Kirjoitettu December 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2009 Sori OT: mistä olette hankkineet hiuskoristeenne? Suomessa ne maksaa aika paljon.No mulla on tää asia työn alla, eli vinkkejä otan minäkin vastaan, mistä näitä voisi hommata! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Virtahepuli Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Mä tilasin hiuskoristeeni Etsystä. Ihan valtavat määrät erityylisiä hiuskoristeita, hinnat muutamasta dollarista satoihin... Oon ihan rakastunut omaani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Jemina_* Kirjoitettu January 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2010 Sori OT: mistä olette hankkineet hiuskoristeenne? Suomessa ne maksaa aika paljon.Minä ostin helmi-kristalli hiuskoristeita sellaisesta kuin korukamari nettikaupasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emzu Kirjoitettu January 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2010 Ajatuksena olis laittaa tiara, jos vaan oikeanlainen tulee vastaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts