kisuli81 Kirjoitettu July 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2007 Huntu ja mahdollisesti hiuksiin helmiä tai muuta pientä koristetta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duuris Kirjoitettu July 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2007 Kuvittelin aina, että mn päähän ei kyllä tuu yhtään mitään. Innostuin kuitenkin, kun näin täällä niitä itse tehtyjä tiaroja. Eli semmoisen meinaan järkätä. Varmaan siihen tulee vihreitä lasihelmiä, kun pukukin on todennäköisesti oliivinvihreä. Kasvatan myös hiuksia ensi kesäski, että saan kiharat ja tukan auki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sin Kirjoitettu July 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2007 Ei ainakaan huntua. Jotenkin tuntuisi hölmöltä koska en ole todellakaan mikään viattomuuden symboli muutenkaan Enkä mitään prinsessamaista tiaraa, ehkä jonkun hiuskorun jonka voi kieputella hiusten sekaan, tai joku tuon punaisen tyylinen tiara jonkun muun värisenä (itse tehtynä?): Tai sitten kukkasia, tai sitten ei... Tai sitten samantyylinen kangaskukka mikä ehkä tulee lantiolle pukuun liittyen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anki81 Kirjoitettu August 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2007 Laitan valkovuokkoja muistuttavat kangaskukat, jotka olivat äidilläni omissa häissään v. 1979. Tosi nätit edelleen, toivottavasti rautalangat kestävät vielä näin kohta 30 vuoden jälkeenkin... Sopivat mainiosti keväthäihin ja tokikaan nostalgia-arvoa ei voi millään mittarilla mitata. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nippis Kirjoitettu August 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2007 Mä ostin hiuskorun, jossa on helmiä ja valkoisia höyheniä. Hiukset laitan nutturalle ja koru olis tarkoitus laittaa nutturaan jotenkin Sopii hyvin talvisiin häihin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
la sposa Kirjoitettu August 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2007 Tässä hiuskoriste joka mulla oli meidän häissä. Tykkäsin itse siitä tosi paljon ja harmittaa vaan kun sitä ei enää toiste pääse käyttämään MUOKATTU: kuva poistettu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ayven Kirjoitettu August 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2007 Minä laitan tiaran ja hunnun. En ole ihan varma vielä siitä, pidänkö huntua vain kirkossa vihkimisen aikana ja kuvassaa vai sitten koko päivän ajan. Haluaisin jättää hiukset ainakin osittain auki, joten se saattaa vaikuttaa asiaan...Jää nähtäväksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunflow Kirjoitettu August 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2007 Kukkia ja helmiä tai jotain muuta koristetta. Huntu ja tiara eivät kummatkaan ole mun juttuja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
gladiolus Kirjoitettu August 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2007 Huntu ja tiara taas on ehdottomasti mun juttuja ois kyllä kukkasetkin, mutta koska miellän ne enemmän kesämorsion hepeneiksi (siis vain itseni kohdalla) niin minulle niitä ei tule. Kova tiaran metsästys käynnissa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pia08 Kirjoitettu August 18, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2007 Huntu ja tiara luultavasti. Huntua käytän varmaan vaan kirkossa, enkä tiedä vielä haluanko hunnun hääkuviin vai en. Hiukset haluaisin jättää kuitenkin osittain auki. Helmetkin olisivat varmaan kivan näköiset kampauksessa... : Voi kun osaisi päättää, onneksi on vielä aikaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemesis Kirjoitettu August 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2007 Tottakai pimeyden rinsessalla pitää olla tiara päässä ja kai jotain kukkasia lisäksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabriella Kirjoitettu February 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2008 Vaan tiara tulee. =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patsuli Kirjoitettu March 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2008 Vanhaa pitsiä ohut roosa huntu. Jos sellaisen jostakin löydän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissLaura Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 Tiara ehdottomasti ja sukulaisten kiusaksi huntukin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunna84 Kirjoitettu March 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2008 keltaisia freesioita ja huntu (kirkkoon) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elokuu08 Kirjoitettu March 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2008 Jos löydän oikean sävyisen hunnun niin sellainen, jonka saa nostettua vihkimisen (ja kuvauksen) jälkeen pois.Ehkä jotain hiuskoruja,mutta mulle tulee ainakin aika alas pallonuttura,jonka päälle tulee kultainen hiusverkko Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppis-78 Kirjoitettu March 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2008 Näillä näkymin...eli suunnitelmissa on laittaa valkoisia ruusuja, ei tiaraa, ei huntua.Saas nähdä, että miten oikeasti on sitten elokuussa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KooKoo Kirjoitettu March 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2008 Kampaukseen koristeeksi helmipinnejä Tiara ja huntu ei vaan oo mun juttuja... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meimei Kirjoitettu March 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 20, 2008 Huntu, tiara ja varmaan vielä kukkakin Hiukset tulee nutturalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kokki82 Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 Mulle tulee tiara jossa pinkkejä/vaaleanpunaisia kiviä <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elna Kirjoitettu July 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2008 Mulle tulee kevyt tiara ja suht pitkä huntu. Ei kai niitä häiden jälkeen ole mahdollista enää käyttää niin pidetään nyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu July 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2008 (muokattu) Valkoinen orkidea. Missään nimessä en tahdo montaa kukkaa niin että puoli päätä on kuin kukkapata, enkä taas sit koko tarjontaa tiaraa,huntua jne. Joku toinen tykkää se olkoot ok mut mä en tykkää Mullakin oli jo tiara valmiina mut ei se sopinukkaan kampaukseen niin päädyin tuohon pelkkään orkideaan.less is more Kokki82:n tiara oli kaunis! Muokattu: July 15, 2008, käyttäjä: m.a.n.z.i.c.c.a Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karkkis Kirjoitettu July 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2008 Mulle tulee huntu, jossa ei ole mitään koristeita. Sen kerran kun huntua voi pitää niin pidetään sitten! Mulla oli jo vanhojentansseissa tiara niin en koe sitä tarpeelliseksi. Huntu on pidempi (alaselkään muistaakseni) kuin suunnittelin, mutta reuna ja pituus sopi pukuun kuin nakutettu niin pakko se oli ottaa! Todellakin, less is more! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarella Kirjoitettu July 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2008 Mulle tulee täyspitkä pitsihuntu, hieman mantillatyyppinen. Lisäksi olen ajatellut laittaa tiaran. Kampaaja esitti oman painavan mielipiteensä, jonka mukaan kukat ovat kauneimpia hiuksissa. Kaverini sanoi että tiara on aika kiva mutta onko se nyt vaan tämän ajan juttu joka sitten näyttää 2000-luvulle valokuvissa. Nyt sitten en olekaan enää varma. Kuitenkaan kaikkea kolmea ei voi laittaa, sillä tiara, huntu sekä kukat olisi jo sellainen sekoitus, josta juuri huomaa ettei ole osattu päättää, vaan on laitettu kaikki. Kukat olisi kyllä klassinen valinta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marinkainen Kirjoitettu July 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2008 Mullekin olisi näillä suunnitelmilla tulossa orkidean kukka jotekin jollain tavalla nätisti laitettuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts