MrsIndia Kirjoitettu October 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2013 Mulla on sellainen hääpuku, jonka laahus alkaa selästä aika ylhäältä, niin etten tiedä sopiiko sen kanssa huntu. Hunnun pitäisi olla tosi lyhyt jotta se ei menisi liikaa päällekkäin mekon oman tyllikerroksen kanssa - en halua ns. kermaa kermakakun päälle. ;-)Olen miettinyt hiuskoristetta - jotain pantamaista joka toisi jotain kivaa näyttävyyttä myös hiuksiin jos huntu jää pois.. pohdiskelin juuri eri vaihtoehtoja blogissani. Halun myös välttää liiallisen prinessatyyin.. eli kampaus täytyy olla tarpeeksi rento, eikä liikaa pönöttävä juhlakampaus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiria Kirjoitettu October 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2013 Minäkin tässä mietin että laitanko hunnun ja tiaran vai vain tiaran. Lapsesta asti olen halunnut hunnun, mutta nyttemmin on ruvennut tuntumaan hassulta "laittaa liina päähän" Riippuu tietysti puvustakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna93 Kirjoitettu August 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2014 Jotenkin mitkään kimalteet, kukat, hunnut, tiarat, hiuskoristeet jne. ei tunnu ollenkaan omilta. Haluan panostaa kauniiseen niskanutturaan ja pukuun, uskon, että niissä koen itseni jo tarpeeksi juhlavaksi ja ennenkaikkea - itseni näköiseksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu October 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2014 Minulle tulee huntu (jotain lainattua ) ja nuttura, johon todennäköisesti joku hiuskoru. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna93 Kirjoitettu October 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2014 Jotenkin mitkään kimalteet, kukat, hunnut, tiarat, hiuskoristeet jne. ei tunnu ollenkaan omilta. Haluan panostaa kauniiseen niskanutturaan ja pukuun, uskon, että niissä koen itseni jo tarpeeksi juhlavaksi ja ennenkaikkea - itseni näköiseksi. Niin siinä kuitenkin kävi, että hiuskoru on ostettu odottamaan ensikesää, mutten ole edelleenkään varma, käytänkö sitä. On tää vaikeeta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vadelmakakku Kirjoitettu October 12, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2014 Mä olin päättänyt, että menen koekampaukseen ilman mitään koristeideoita ja mietin asiaa sitten kampaajan kanssa. Koskaan en ole kokenut huntua omakseni, tykkään yksinkertaisen tyylikkäistä asioista. Myöskään tiaraa en halunnut välttääkseni liikaa prinsessamaisuutta. Kampaus tehtiin ja todettiin, että siihen tarvittaisiin jotain, esim. kukka. Violetista (teemaväri mustan lisäksi) kukasta puhuttiin, mutta mistään en löytänyt sopivan väristä nättiä tekokukkaa. Tekokukan olisin ottanut siksi, että se ei ainakaan nyykähtäisi. En myöskään löytänyt violettia oikeaa kukkaa. Tästä johtuen päädyin valkoiseen nättiin kukkaan, jotta värejä ei tulisi liikaa. Kuvia jälkeen päin katselleena totesin, että valkoinen oli tosi hyvä valinta kukan väriksi. Se sointui tosi nätisti pukuun ja erottui erittäin tumman ruskeista hiuksistani tyylikkäästi. Eikä kukka nyykähtänyt, kuten vähän pelkäsin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
IdaLydia Kirjoitettu December 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2014 Minä olen aiemmin halunnut päähäni jonkun tiaran, koska tykkään kaikesta mikä kiiltää. Tällä hetkellä tuntuu kuitenkin siltä, että en sellaista laita, jotenkin vaan ei tunnu sopivan epämuodollisen ja kesäisen juhlan luonteeseen, että yksi hilluu tiara päässä. Toinen syy on oikeastaan se, että kun päädyin (yllätyksenä itsellenikin) valkoiseen hääpukuun, voisin ehkä käyttää sen kanssa äitini aikoinaan omissa häissään käyttämää valkoista pääkoristetta. Se on eräänlainen valkoinen kukkarykelmä, josta laskeutuu muutamia "haituvia" ja siinä on sellainen kampakiinnitys. Äidilläni oli se pään päällä lyhyehkössä kiharakampauksessa, se toimitti ikäänkuin hunnun virkaa, mutta itse ajattelin että sen voisi hyvinkin sijoittaa jotenkin epäsymmetrisesti pään toiselle sivulle, jos nyt kukaan tajuaa mitä selitän. Täytyy sitten kampaajan kanssa neuvotella, onnistuuko se millään järkevällä tavalla ja jos ei, niin sitten ehkä joku kukkakoriste olisi kiva. Huntua en osaa kuvitella itselleni, sotkeutuisin varmaan heti siihen tai se jäisi kiinni johonkin auton oven väliin. Jos olisi pakko ottaa huntu, sellainen lyhyt, olkapäille ulottuva olisi ihan söpö. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rijaba Kirjoitettu December 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2014 Mulla ei ollut huntua eikä tiaraa, ainoastaan kampaus.. Jos olisin jotain laittanut olisi se ollut ehkä joku hiuskoru tms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
franny Kirjoitettu December 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2014 Mulle tulee Design Domin hiuskoriste. En vielä tiedä millainen, sillä annoin tekijän suunnitella vapaasti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
whiterose86 Kirjoitettu January 20, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2015 mulla oli aito ruusu ja huntu, tiaraa pidän vanhanaikaisena. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sposa2015 Kirjoitettu January 27, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2015 Mulle tulee pitkä huntu sekä kukka/kukkia hiuksiin, riippuen siitä tuleeko yksi iso vai muutama pieni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
diydiy Kirjoitettu February 3, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2015 Mulle tulee neilikka tai muutama hiuksiin näillä näkymin, sillä alun perin haaveilemiani hatukkeita on huonosti saatavilla Suomessa. Pitää vaan käydä kysymässä kampaajalta, miten kukat saadaan pysymään päässä kun hiukset on lyhyet. Morsiuskruunusta haaveilin, mutta se ei sovikaan pukuuni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu December 29, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2015 Haussa hiuskoriste, joka ei näytä rihkamalta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kikkurakäkkyrä Kirjoitettu December 30, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2015 Mulla tulee hiuskampa kampauksen kruunaamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu December 31, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2015 Minulle tulee huntu (jotain lainattua ) ja nuttura, johon todennäköisesti joku hiuskoru. Kirkossa ja juhlan alkuosan minulla oli alaosasta kimallekirjailtu huntu (yletti puoleen selkään). Ennen vihkimistä otetuissa kuvissa sitä ei ole, koska halusin jotain yllätystä sulhaselle kirkkoonkin. Päässä oli lisäksi hiuskoru nutturan toisella puolen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu January 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2016 Kukkaseppele, joku kiva lettikampaus ja äitini huntu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu February 20, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2016 Tiaran. <3 Siron, mutta näyttävän. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu June 25, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2016 Punaisen kukkahiuskoristeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts