Esteria Kirjoitettu January 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2008 (muokattu) Mikä ihmeen ongelma siinä on, että tuntuu tyhmältä laittaa pikkuhousut sukkanauhavyön päälle? Päin vastoin kuin joku tuolla aiemmin väitti, muotikuvissa on aika useinkin pöksyt päällimmäisenä. Etsinpäs tähän teille mainoskuvan, jossa on pikkuhousut päällimmäisenä:Tuo on ihan tältä foorumilta löydetty jonkun postaamana.http://www.ladyshop.net/isot/Demeterb.jpgTuossa vielä yksi josta ei näe miten asianlaita on, mutta aivan yhtä hyvin housut voivat olla päällimmäisenä. Näitä oisi löytynyt enemmänkin, mutta postaan vain yhden.Jos joku tahtoo OIKEAT sukkanauhaliivit joissa on jotain järkeä ja jotka pysyvät ja kestävät, kannattaa katsella vaikka täältä tai täältä. Itse olen tilannut ensiksimainitusta ja oikein jouhevasti meni ja paketti tuli nopeasti. Muokattu: January 29, 2008, käyttäjä: Esteria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pubba Kirjoitettu January 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2008 Entäs silloin kun sukkanauhavyö on leveä? Siis sellainen että se ulottuu vyötäröltä reilusti alas reisien suuntaan, onpas hankala selittää, mutta etsinpä kuvan:en mä osaa tuollaiseen kuvitella housuja päälle.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jippis Kirjoitettu May 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2008 Kuinka moni on ihan sukitta? Onko ihan ok, jos kesällä juhlii ilman sen kummempia sukkia /sukkiksia? Pukuni on kyllä pitkä, joten jalat eivät varmaan pahasti näy. Mutta mitenkähän kengät mahtaa hiertää, jos ei jalassa ole sukkia.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LILJA1406 Kirjoitettu May 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2008 alushousut kannattaa laittaa sukkanauhaliivien päälle ni niitä ei tarvi irrottaa kun käy vessassa. Ainaki hääpäivänä ku ison helman ja vannehameen kanssa (jos sellanen tulee) vessassa käynti on jo taiteen laji sinänsä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinelmä Kirjoitettu May 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2008 mulla on hiukka mielessä laittaa polvisukat, ne olis mukavan viileät eikä pitkän helman alta kukaan hokaa että ne loppuu ennen aikojaan seksythän ne ei kyllä ole, mutta illemmalla voi sitten vaihtaa ylle jotain muuta jos siltä tuntuu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KooKoo Kirjoitettu May 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2008 Ehdottomasti stay-upit! Mitkään ei ole inhottavammat jalassa kuin sukkahousut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elokuu08 Kirjoitettu May 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2008 ^ Täysin samaa mieltä kuin Kookoo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toukokuu-08 Kirjoitettu May 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2008 Mä laitan Stay-upit. Kuulun myöskin sukkahousujen inhoajiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sea Breeze Kirjoitettu May 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2008 Haluaisin laittaa sukkanauhasukat, mutta mietityttää roikkuuko ne rumasti niistä kohdista, missä pidikkeitä ei ole. Stay-upeissahan tätä ongelmaa ei ole... Onko kukaan ratkaissut ongelman? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Pitkätossu Kirjoitettu May 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2008 Haluaisin laittaa sukkanauhasukat, mutta mietityttää roikkuuko ne rumasti niistä kohdista, missä pidikkeitä ei ole. Stay-upeissahan tätä ongelmaa ei ole... Onko kukaan ratkaissut ongelman?Miksi roikkuisivat? Etkö löydä kaupasta tarpeeksi pientä kokoa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chutney Kirjoitettu May 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2008 Ostin juuri häitä varten off-white -väriset (kermanväriset/luonnonvalkoiset) stay-upit. Mulla ei ole koskaan ollut ongelmaa stay-upejen pysyvyyden kanssa joten päätin unohtaa sukkanauhaliivin (yksi investointi vähemmän) ja sukkanauhat.Luulin, että olisi vaikea löytää kauniita stay-upeja, joiden pitsi on kermanvärinen mutta sukkaosa ei-niin-valkoinen, mutta nämä Stockalta löytämäni sukat olivat ihanan läpinäkyvää ja ohutta materiaalia, lopputulos ei siis ole liian valkoinen vaan varsin luonnollinen. Vähä jännitin sukan kokoa, mutta testattuani olen ostokseeni vielä entistäkin tyytyväisempi! Reiden kohdalta juuri oikea leveys, ei tule pahkuroita, mutta ei myöskään putoa päältä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kiptur Kirjoitettu May 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2008 stay-upit olis tänkin valinta, mut kenkinä on sandaalit.... netistä en ainakaan vielä ole löytäny sellaisia varpaista avoimia sandaali pysy-ylhäällä sukkia... pystyiskö joku viisaampi neuvomaan mistä löytäis? kenkäfriikin vikaa löytyy tästä morsiosta ,joten monottimista ei luovuta. ja sulkille olis kiva joku yllätys sitten ehtoo puolella :grin: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu May 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2008 En käyttänyt kumpiakaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
2015360 Kirjoitettu May 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2008 Minä en ajatellut laittaa kumpiakaan. Ensinnäkin tulen läkähtymään kangasvuoren alle vaikka vannehame päälläni onkin, ja toiseksi, kukaan ei näe onko jalassani sukat/sukkahousut vai ei sukkia lainkaan. Yleensäkin minusta sukat avokkaiden/korkokenkien kanssa näyttää hölmöltä (varsinkin ei-ihonväriset), sanoo etiketti mitä tahansa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vässykkä Kirjoitettu May 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2008 Mullakin sandaalit, joten uskaltaisikohan sitä ihan rohkeasti mennä ilman minkäänlaisia sukkahousuja tai stay up -viritelmiä... Ainoa, mikä epäilyttää on pikkuvarpaiden kohtalo, kun kengät hankaavat niitä. Ja sitten kävely sandaaleissa: niistähän lähtee semmoinen ääni, kun on paljaat jalat... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu May 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2008 ^Jalkatalkki auttaa tuohon vaivaan Talkkia löytyy ainakin Oriflamen ja Schollin valikoimista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
love39 Kirjoitettu September 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2008 Kertokaahan kokemuksia, minkä merkkiset Stay-Upit ovat parhaat? Eli sellaiset, jotka pysyvät varmasti ylhäällä, myös alttarille polvistuessa ja sieltä noustessa Ostetaanko ne pituuden mukaan vai reisien paksuuden mukaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violette Kirjoitettu September 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2008 mulla ei oo koskaan pysyneet yhdetkään stay upit ylhäällä joten en lähde testaamaan niitä hääpäivänäkään. eli sukkahousua peliin vaan. talvikin on joten stay upeissa vois tulla turhan viileä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukaan Kirjoitettu September 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2008 Mulle tulee mustat verkko-stayupit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mollamaija Kirjoitettu September 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2008 Ainakin sulholle oli mieleen stay-up + sukkanauhavyö -yhdistelmä , suosittelen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lostis Kirjoitettu September 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2008 (muokattu) Mulla oli Amarin stay-upit, ostin Sokoksen Emotionista. Värinä oli muistaakseen marcipan eli aika valkoinen. Oli mielestäni hyvä väri valkoisten alusvaatteiden ja valkoisten kenkien kanssa. Pysyivät hyvin koko päivän, kertaakaan en joutunut niitä nostelemaan. Vaikka tuli tanssittua koko yö.Ja mies tykkäsi Muokattu: September 15, 2008, käyttäjä: väiski Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarrasMorsian'08 Kirjoitettu September 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2008 Itse pidän myös enemmän stay-upeista kuin sukkahousuista (yritän välttää talvellakin sukkahousuja!!). Kaikki "merkit ja mallit" ovat pysyneet hyvin ylhäällä. Olen ostanut halpiksia, kuten myös kalliitakin. Ero on vaan kestävyydessä, kuten sukkahousuissakin. Eli kuinka hyvin kestää teräviä kynsiä, koruja yms silloin kun pukeutuu. Suosittelen ostamaan jonkinlaiset (samanlaiset kuin mitä meinaisi hääpäivänä pitää) ja pukeutumaan niihin vaikka työpäiväksi. Sitten huomaa kuinka hyvin ne itsellä toimii. Ei kannata jättää testausta hääpäivään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auria Kirjoitettu September 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2008 Mä en laita kumpiakaan, mulla tippuu kengät jalasta on sukat. Paljaalla jalalla askel on paljon varmempi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talvikala Kirjoitettu September 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2008 Minulla oli marengin väriset, ruusukuvioiset sukkahousut (oli muuten vaikea väri löytää tuo väri). Kokeilin niitä vähän ennen häitä ja hääpäivänä ne sujahtivat jalkaan helposti. Pelkäsin reisien hiertävän ruusujen kohdalta, mutta en tuntenut mitään. Toimivat siis täydellisesti ja lämmittivätkin ehkä hieman kylmänä syyspäivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violette Kirjoitettu September 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2008 Ainakin sulholle oli mieleen stay-up + sukkanauhavyö -yhdistelmä , suosittelen mielenkiintoinen yhdistelmä. jos laittaisin sukkanauhavyön tai korsetin jossa on sukkanauhoille paikat, laittaisin tietenkin sukat, enkä stayuppeja. (stayupit ei mulla edes yllä sinne asti mihin sukkien on tarkoitus ylettää..)saas nähdä, pitäis se alusvaatekuvio kehittää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts