Guest Tipi-lintu Kirjoitettu September 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2006 Aiemmin olen jo kertonut tarkemmin pukuni teettämisestä Hua Hinissä Mike&co:lla, tässä pari kuvaa: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tigrou Kirjoitettu September 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2006 Onpas tyylikäs puku. Näyttää hyvältä jäljeltä näin kuvien välityksellä. Pitääkin kaivaa forumin syövereitä jos löydän vielä lisää aiheesta. Kiitos Tipi-lintu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safir23 Kirjoitettu November 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2006 moikka!Täällä keskustelussa ei ole pariin kuukauteen mitään tapahtunut, mutta haluaisin kuitenkin kysäistä: Jos on niin että monimutkaisemman puvun teettäminen Thaimaassa (Phuketissa) voi olla hieman vaikeata, niin luuletteko että seuraavasta linkistä löytyvän rembo -styling puvun näköistä voisi olla turha ajatella teettää? http://www.rembo.de/colors/helge/helge1/index.htmlJos joku osaa sanoa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellfolk Kirjoitettu November 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2006 Olen menossa tammikuussa Phukettiin ja aattelin teettää siellä pukuni.Samoin varmaankin sulhasen puvun.Ilmoittelen miten kävi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellfolk Kirjoitettu November 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2006 Hei yks juttu viellä eli onko teillä olut matkassa mukana hääkengät???Vai miten onnistui helman pituus...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellfolk Kirjoitettu December 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2006 Nosto... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MinnisX Kirjoitettu December 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 14, 2006 Minuakin kiinnostaisi puvun teettäminen / kankaiden ostaminen Thaimaasta. Onko kukaan ostanut kankaita Phuketista / Krabista (Ao Nang tai Krabi Town)? Lähinnä kiinnostaisi silkin hintataso ja suositellut ostopaikat eli mistä kannattaisi hankkia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bangkok(Guest) Kirjoitettu December 15, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2006 Mä teetän pukuni Bangkokin matkalla maaliskuussa. Aikaa perillä reilu viikko, joten vinkkejä todellakin kaivattaisiin. Pukuni on suhteellisen yksinkertainen verrattavissa iltapukuun, joten uskon, että paikan päältä löytyy osaamista. Vinkkejä kehiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pamsi(Guest) Kirjoitettu December 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2006 Kyllä Thaimaassa kannattaa pukuja teettää. Varsinkin Phuketissa Jaspalilla. Räätäliliikkeitähän Thaimaassa on joka puolella, joten kieli ei ole ongelma kun jostain kuitenkin löytää jonkun joka osaa paremmin englantia. Kannattaa vertailla ja käydä kyselemässä 3-4 paikassa. Ja joissain paikoissa myös tinkiä. Yleisesti jos johonkin liikkeeseen on sisäänheittäjiä niin se ei voi olla kovin kummoinen. Parhaat eivät sellaisia tarvitse. Jos paikka ei vaikuta kovin kummoselta kannattaa lähtöpäivää vähän huijata olevan aikaisemmin kuin se on. Halvin paikka ei aina se paras, vaan laadusta saa vähän maksaa (kuten Jaspalilla). Kannattaa olla tiukka sen suhteen mitä haluaa ja vaatia hyvää lopputulosta, jos ei sitä automaattisesti saa. Kun ottaa kuvan mukaan niin kunnolliset räätälit heti tietävät minkälaista haluat. Yksinkertaisen iltapuvun/hääpuvun saa silkistä jo 130 eurolla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bangkok(Guest) Kirjoitettu January 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2007 Matka siis lähenee, joten Bangkokin räätäliliikkeiden nimiä kehiin, Kiitos! 8-) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
huldra Kirjoitettu January 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2007 Saako Bangkokista pellavaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellfolk Kirjoitettu January 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2007 Thaimaa kutsuu 31.01.2007 Innolla jo odottava ja pääsee teettämään haapukuaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wilma(Guest) Kirjoitettu January 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2007 Itse teetin elokuussa 06 hääpuvun Samuilla. Mekko ei ole perinteinen hääpuku, vaan hihaton & polviin saakka ylettyvä. Pukuun kuuluu leveä huivi ja mekon yläosassa ns. tuki, joka tekee puvusta ryhdikkäämmän. Hinnaksi tuli 110 euroa. Itse valitsin räätälin sen perusteella, että siellä oli paljon erilaisia naisten vaatteita esillä ja heidän räätälinsä olikin erikoistunut naisten vaatteisiin. Räätälin nimi on World Taylor, joka sijaitsee Chawengin pääkadulla. Bangkokissa Skytrain-asema Nanan vieressä on jonkin verran räätäleitä. Teetin Manhattan nimisessä räätälissä jakkupuvun, mutta tulokseen en ollut yhtä tyytyväinen kuin Samuin räätäliin. Kuvan kannattaakin olla tarpeeksi suuri, jotta räätäli varmasti näkee miten leikkaukset yms. puvussa on tehty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quaramelle Kirjoitettu January 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2007 Me lähdetään talvilomalle Krabille 3.2. ja aion teetättää hääpuvun siellä. Olen saanut suosituksia tutuilta kahdesta eri räätälistä, joten ajattelin uskaltautua. Jos pitsipuvun teettäminen onnistuu, puku on combo näistä kahdesta:Jollei pitsipuku onnistu, teetätän jotain näiden tyylistä: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaksonen Kirjoitettu January 14, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2007 Me olemme lähdössä lomailemaan Bangkokiin 16.3 ja tarkoituksena olisi teettää puku siellä.Quaremelle, olen katsellut juuri samaa pukua kuin sinulla kuvissa ylimmäisenä. Olisi kiva nähdä kuva kun puku on teetetty.Olisi myös kiva saada vinkkejä Bangkokin räätäleistä + kuvia Thaimaassa teetetyistä puvuista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MinnisX Kirjoitettu January 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2007 Quaramelle, suostuisitko vinkkaamaan noiden Krabin räätälien nimiä, joista olet saanut suosituksia (vaikka yv:llä)? Olen itsekin lähdössä Krabille maaliskuussa ja puvun teettäminen siellä kiinnostaisi kovasti. Tällä hetkellä ei vaan ole mitään tietoa, että missä uskaltaisi puvun teettää. Varmaan tyhmä kysymys, mutta voiko räätäleiltä muuten ostaa pelkkää kangasta vaikka ei teettäisikään pukua ko. paikassa? Muitakin vinkkejä puvun teettämisestä otetaan kiitollisena vastaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tipi-lintu Kirjoitettu January 15, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2007 Varmaan tyhmä kysymys, mutta voiko räätäleiltä muuten ostaa pelkkää kangasta vaikka ei teettäisikään pukua ko. paikassa? Muitakin vinkkejä puvun teettämisestä otetaan kiitollisena vastaan! Kangasta voi ostaa vaikkei pukua teettäisikään, moni vie thaisilkkiä tuliaisina kotiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ellfolk Kirjoitettu January 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2007 ;DMatka lähestyy... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rjt Kirjoitettu January 21, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2007 Minäkin olen menossa Bangkokiin teettämään hääpukua enkä ole netistä onnistunut löytämään liikkeiden nimiä. Eli te jotka menette ennen minua niin laittakaahan sitten tietoa mikä liike, missä,hinta, kauanko teettäminen kestää, laatu jne. Ja tietenkin kuvatkin olisi ihan kivoja :)Suosittelen kuitenkin menemään hääpukuliikkeeseen koska tavallisen räätälin kanssa voi tulla ongelmia jos haluaa korsettiin luita yms. Juhlamekkoja olen teettänyt tavallisilla räätäleillä ja olen ollut tyytyväinen niihin.Itse olen menossa vasta huhti-toukokuussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quaramelle Kirjoitettu January 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2007 MinnisX: Mulle on suositeltu useammasta suunnasta Kent Tailoria ja King's Tailoria, ensimmäistä eniten. Siellä aion siis pukuni teettää. Raportoin ainakin päiväkirjaani 19.2. jälkeen millainen puvusta tuli, myös privalla voi silloin tiedustella. Tuosta pelkän kankaan ostamisesta: laadukas kangas on käsittääkseni melko samoissa hinnoissa kaikkialla, vaikkakin siellä on toki varmasti silkissä laajempi valikoima värejä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MinnisX Kirjoitettu January 22, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2007 Quaramelle, kiitokset räätälivinkeistä! Täytyy vielä miettiä uskaltaisiko puvun teettää jo Thaimaassa vai vasta täällä Suomessa. Helpompi kuitenkin tehdä päätös, jos tietää vähän minne mahdollisesti voisi mennä paikan päällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safir23 Kirjoitettu January 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2007 Mä olin Phuketissa joulukuussa, näin myöhemmin ajatellen en välttämättä olisi halunnut tuhlata lomaa teettämiseen.. On niin paljon kaikkea mielenkiintoista tekemistä muutenkin. Eikä suuri osa liikkeistä tuntunut kovin luotettavalta.. Ne intialaisperäiset (joiden räätäliliikkeitä on joka kulmalla) on ihan erilaisia kuin thaimaalaiset, tuputtavat väkisin. Niillä taitaa olla monella aika rajoittunut kokemus morsiuspuvuista, joten en lähtisi mitään kovin erikoista pukua teettämään. Mutta jos etsii vaikka ihan yksinkertaista silkkipukua, niin varmaan ihan hyvä idea. Pakko kyllä nyt varoittaa että mun sulhasen teettämät paidat menee oudosti selästä.. Ei jäänyt hyvä kuva vaikka liike vaikutti olevan laadukkaimmasta päästä. Mut näitä kokemuksia ja mielipiteitä on joka lähtöön ja mulla itselläni sellainen maku että pidän esim. Rembon ja Cymbelinen puvuista joten uskon että MUN omaan makuun ei olisi taitoa tai materiaaleja löytynyt. Teetätte tai ette, nauttikaa lomastanne ihanassa paratiisissa!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaksonen Kirjoitettu February 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2007 Moikka Moi, Onko yhtään matkalaista palanut kotimaahan puvun kanssa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fQ Kirjoitettu February 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2007 En jostain syystä pysty vielä postittamaan uutta aihetta sivustolle.. joten haluaisin tässä samassa ketjussa tiedustella, että onko kenelläkään kokemuksia hääpuvun teettämisestä Thaimaan naapurimaassa Vietnamissa? Tuleeko hyvää ammattimaista jälkeä jne.? Ollaan suunnistamassa sinne 3 viikon lomareissulle ensi kesänä ja tarkoituksena olisi teettää unelmien hääpuku samalla reissulla. Olen aikaisemmin teettänyt vaatteita Kiinassa ja laatu on vaihtelevaa.. välillä on tullut ihan jotain muuta mitä on tilannut.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lap-81 Kirjoitettu February 12, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2007 Moi, olin just 2vko thaimaassa Khao Lakissa ja teetin siellä Majestic fashionilla hääpuvun itselleni. A-linjainen yksinkertainen olkaimeton, offwhite satiinipuku. hIntaa tuli euroissa n. 200... olen tyytyväinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts