Meibel Kirjoitettu August 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2005 hihii. Aika kätevää, että on 2 in 1 hääpuku ja teltta! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teisku Kirjoitettu August 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2005 Kätevä kokonaisuus...voi sitten poikamiehet teltasta etsiä sukkanauhaa... ;DMorsianhan on oikea äitihahmo ottaessaan kaikki helmoihinsa!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MaaritK Kirjoitettu August 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2005 Nauraa katketakseen... ;D ;DMistä te näitä kaikkia juttua löydättekin... ;D ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cordelia Kirjoitettu August 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2005 meidän puutarhahäiden telttaongelmahan ratkeais tolla! ;D ;DMiks noilla laahuksenkantajilla on ihan tavisvaatteet? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miimuliini Kirjoitettu October 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2005 Mulle ei koskaan Sincerityn pukua. Viime kesänä paikallislehden Vihityt-palstalla oli varmaan joka kolmannella morsiamella sellainen Sincerityn valkoinen puku, jossa oli punaisia koristeita. Varmaan juuri tämä puku punaisin koristein:Saman asia oli huomattu myös lehdessä, ja aiheesta oli tehty oikein juttukin, jossa pohdittiin hääpukuliikkeen edustajan kanssa puvun suosion salaisuutta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuuliainen Kirjoitettu October 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 23, 2005 miimuliini: minulle tulee juuri tuo puku ja tuon värisenä. Itsekkin ajattelin etten ikinä ota Sincerityn pukua, koska niin monella on se. Mutta kun kokeilin tuota niin tiesin heti, että tässä se oikea on oli se sitten minkä merkkinen tahansa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanned Kirjoitettu October 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2005 Mäkin olen ihmetellyt Sincerityn suosiota. Kaikille tuo tai muutama muu malli ei vain yksinkertaisesti sovi! Silti haluavat päälleen laittaa. Varmaan luulevat näyttävänsä samalta kuin tuo malli! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beth Kirjoitettu October 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 24, 2005 Miimuliini: Mulle tulee kans tuo kyseinen puku, kuten näköjään myös aika monelle muullekin. Ehkä se on vaan merkki, että olen tehnyt hyvän valinnan. Puvun täytyy olla todella kaunis, jos noin moni muukin on päätynyt siihen. Onneks me emme ole yhtäaikaa samassa paikassa ja muutenkin puku näyttää hieman erilaiselta eri morsiammen päällä. Itse ihastuin siihen täysin. Se oli ehdottomasti paras puku mitä sovitin ja istui todella hyvin minulle. Yleensä vierastan vaatteita, joita on jokaisella vastaan tulijalla, mutta tässä asiassa taidan tehdä poikkeuksen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ReBB Kirjoitettu October 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2005 Itse en haluaisi esim. kaksiväristä pukua. Muutenkin puvun pitää mielestäni olla klassinen, sillä on hirveätä katsella esim. 90-luvun pukuja, jotka ovat varsinaisia hörhöunelmia.Kivempi katsella parinkymmenen vuoden pääsät sellaist pukua, joka ei ihan hypi silmille.Äidilläni oli 25-vuotta sellainen puku, jota voisi kuvitella pitävänsä tänäkin päivänä, ja niin se ehdottomasti mielestäni pitääkin olla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jetamio Kirjoitettu October 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2005 Paras ketju ikinä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjo 18.2.2006 Kirjoitettu October 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2005 Mistä ihmeestä te kaivattekin nämä karmiat puvut???? Meikäläisen inhokkeja on kaikki puvut joissa on yli 2 metrin laahus ja tylliunelmat ja nämä pinkit puvut. öks. Mutta toisen suosikki toisen inhokki... Jokainen taplaa tyylillään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-mariel- Kirjoitettu November 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2005 On muuten pikkusen pitkä laahus... Tulee mieleen vain yksi kysymys: miksi?? :o Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanna74 Kirjoitettu November 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2005 Ja tää muistuttaa pussilakanaatämä jo tulikin ketjussa vastaan mutta tästä tulee yöpaita mieleen ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fifi Kirjoitettu November 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hyacinth Kirjoitettu November 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2005 Aikamoisia hörsötyksiä! ;DEn silti olisi yhtään yllättynyt mikäli joku tykkäisikin juuri tällaisista mun mielestä yliampuvista puvuista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Kiki- Kirjoitettu November 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2005 Tomy Mariagen puvut ovat ihan ihmeellisiä hörsötyksiä ja alan inhota pitsiä yhä enemmän mitä kauemmin katselen näitä kuvia. Ei kiitos mulle rusetteja, pitsiä eikä varsinkaan pitsihihoja . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jende Kirjoitettu November 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jende Kirjoitettu November 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2005 näitä kyllä löytyy ku selailee toivottavasti kukkaa ei loukkaannu, jos sattuuki vaikka oma puku tai unelmapuku olla mukana mielipidejuttuja, ennen kaikkea ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finnmarie Kirjoitettu November 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2005 ;D ;D ;D ;D ;D ;DMielipidehän tää on aina... mä voisin laittaa mukaan pari Rembon pukua, ihan vaan koska mun päällä ne oli suoraan sanottuna kammottavia - vaikka myyjä oliskin mieluiten myyny ne mulle heti, kaikki ;Dmuoks. lisätäkseni, että ne oikeesti voi olla tosi nättejä pukuja oikealle morsiamelle, mun varteen ne vaan ne napsahtaneet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lasikuula Kirjoitettu November 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2005 Tässä on kiva alaosa ja värikin on hyvä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuu Kirjoitettu November 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2005 esim. nämä sinceretyn puvut.. en tykkää mistään sinceretyn puvuista.. toivottavsti kukaan ei loukkaanu.. ;D tää on sit mun oma mielipide:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cordelia Kirjoitettu November 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2005 näitä kyllä löytyy ku selailee toivottavasti kukkaa ei loukkaannu, jos sattuuki vaikka oma puku tai unelmapuku olla mukana mielipidejuttuja, ennen kaikkea ;DTäällä on aika monta pukua, jotka on musta tosi ihania. En mä ainakaan loukkaannu, musta on aika mielenkiintosta nähdä miten erilaisia mielipiteitä ihmisillä on! Ja sit noita kummallisuuksia on huvittavaa katsoa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jende Kirjoitettu November 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finnmarie Kirjoitettu November 10, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2005 hihii! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cordelia Kirjoitettu November 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2005 Mä voin vaan kuvitella kuinka mä oisin pienenä innostunut joistain näistä, esim. tosta pinkistä hörsellyksestä tossa ylempänä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts