Guest mamal Kirjoitettu May 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2005 Miekin komppaan.Me too. Moni ei varmaan taas laittais sellaista pukua mikä mulla on.muoks. eli en haluaisi perus sincerityä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aLiina Kirjoitettu May 30, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2005 Mulla on kans vähän sama että sellasta iltapuku tyyppistä en laittais koska niitä voi käyttää muulloinkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annina Kirjoitettu May 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2005 Mulla on kans vähän sama että sellasta iltapuku tyyppistä en laittais koska niitä voi käyttää muulloinkin Kyllähän niitä VOI, mutta rehellisyyden nimissä, miten usein on tullut käytettyä..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
makaki Kirjoitettu May 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2005 Mulle hattivattipuku! ;D Sitä vois pitää häiden jälkeen vaik öö Muumimaassa... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leenin Kirjoitettu May 31, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2005 Tässä muutama omastamielestäni...tälläisiaä en haluaisi, koska pidän enemmän sellaisesta prinsessa-tyylisestä, mistä toiset taas eivät tykkää...Miusta nää on kaikki kauniita paitsi tota ekaa en päälleni laittais. Että montaa makua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aLiina Kirjoitettu May 31, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu May 31, 2005 Mun mielkestä on jotenki nii jännä ku toiset suorastaan rakastaa jotaki pukua ja toinen ei mistään hinnasta laittais sitä päällensä! ;D mutta siksikai niitä tehdään erilaisia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Greta_G Kirjoitettu June 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2005 Mulle tulee Sincerityn mallista sovellettu puku, mutta se ei tosiaankaan ole suosituimmasta päästä oleva malli.Tuo Margotin laittama puku taitaa olla se suosituin Sincerity, ainakin jos katseli Juhla-asun seinälle liimattuja kiitoskortteja. Kokeilin tuota itsekkin ja oikein hyvältä näytti mutta en tosiaankaan halua samanlaista kuin "kaikilla" muillakin Voi ei! Onko toi tosiaan suosituimpia malleja!Olin just yrittäny ajatella, että jos ihmiset ostaa sincerityn, niin kai nyt sentään jonkun muun kuin tuon... Huoh... ehkä mä oisin in Italiassa kun siellä muutenkin a-linjaset kuulemma jo täysin out! Ja satiinipuvut on musta jotenkin pönäköitä yleensä...Tuo hattivatti on kyllä megahauska! Mikähän puku sille sopis kaveriksi? Mörkö? ;DJee, saatais häät muumimaahan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aLiina Kirjoitettu June 2, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2005 Tuo hattivatti on kyllä megahauska! Mikähän puku sille sopis kaveriksi? Mörkö? ;DJee, saatais häät muumimaahan! Erittäin hyvin sanottu!!! ;D ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teisku Kirjoitettu June 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2005 Jippii muumimaahäät....vieraille sitten ennen kirkkoon menoa pikku myy ja muita muumi asuja! Niihin häihin tahdon kutsun! ;DPappi vois olla Hemuli!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Greta_G Kirjoitettu June 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2005 Juu Hemulihan on ihan munkin näkönen kun sillä on se kaapukin! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aLiina Kirjoitettu June 3, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2005 Niin on! ja nehän sais kukatkin halvalla ku Hemulilla on niitä satoja! ja Muumimamma varmaan hoitais pitopalvelun... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruby Kirjoitettu June 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2005 Musta tämä on aivan mielettömän ihana! Ehkä tuo yläosa voisi tosin olla vähemmän paljastava, mutta kuitenkin: pistäisin päälleni. Puvussa on jujua. Hääpuvut, joista en tykkää on nämä jo mainitut Sincerityn puna-valko, sini-valko (mielestäni aika kamala yhdistelmä) ja kulta-valko puvut, joissa vielä solmuja ja ruusukkeita joka käänteessä...itse en päälle pistäisi, mutta saattavat hyvinkin sopia toiselle morsiamelle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeppis Kirjoitettu June 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2005 Miä en laittais:Muumuassa noita en laittais. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KandiMon Kirjoitettu June 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2005 liian pelkistetty. Näyttää melkein tätimäiseltä, ei tarpeeksi juhlava. tää on vaan rumasiinä on liikaa noita ruusukkeita, ja vähän liian "tuhkimomainen" muutenkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LauraLaura Kirjoitettu June 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2005 Minusta tämä näyttää ihan äitiysmekolta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aLiina Kirjoitettu June 6, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2005 kaikenlaisia niitä onkin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LauraLaura Kirjoitettu June 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 Itse en laittaisi mitään missä on hirveän muhkeat prinsessahelmat tai pitkä laahus, koska olen niin pieni että näyttäisin hukkuvan sellaiseen pukuun. Empire-linjaiset puvut eivät myöskään oikein käy näin litteärintaiselle. Kovin kapeat olkaimet tipahtaisivat harteilta alas ja kovin avonainen pääntie taas paljastaisi turhaan rintakehän litteyttä ja luisevuutta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lady_Myria Kirjoitettu June 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 Ihan omituinen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annina Kirjoitettu June 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 Uskon että tykkäisin tuosta puvusta. Onhan se toki jossakin telineessä omituinen kun noi hihat on kiskottu noin oudosti ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lady_Myria Kirjoitettu June 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 Tällaisia kenkiä en laittais... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aLiina Kirjoitettu June 7, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 Lady_Myria - En minäkään...=) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest naimisiin_18.6.05 Kirjoitettu June 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 ENKÄ minä !! ;DTulikin mieleeni noista kengistä että ei taidakkaan vielä olla ketjua : Kengät joita et käyttäisi ;D !! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aLiina Kirjoitettu June 8, 2005 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2005 naimisiin_18.6.05 periaatteessa vois olla nimenä että asusteet joita ET käyttäisi...mutta voihan tänne laittaa kaikkeja asusteita! ;D siis mitä ei laittas.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annina Kirjoitettu June 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lady_Myria Kirjoitettu June 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2005 Tollasia t-paitahihoja en haluais. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts