Guest Bellis Kirjoitettu October 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2008 Tammikuu-09 onkin löytänyt "hääpuvut helvetistä"-sivuston.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu October 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2008 ^Heh, ihan Tomy Mariagen ja Sarah Weddingin tämän vuoden mallistoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs Gump Kirjoitettu October 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2008 Komppaan kyllä tammikuu09:ää. Alusvaatetyyppiset ei oikein iske. Siksi en pitänyt Anna Eriksonin hiljattaisesta puvustakaan.Tässä mun panos tähän ketjuun: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Playing the Future Kirjoitettu October 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2008 En edes halloweeninä pukeutuisi näin: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiira Kirjoitettu October 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2008 En muista onko tätä ollut jo täällä, mutta omaan kauhukokoelmaani se kuuluu: http://www.shopofbrides.com/shopexd.asp?id=7914 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fQ Kirjoitettu October 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2008 En tiedä löytyvätkö nämä kuvat jo ketjusta, mutta nämä häämekot on tosiaan tehty WC-paperista!!! LOL Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heidi&ossi Kirjoitettu October 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2008 yök mitä pukuja millanen ihminen edes suunnittelee tuollaisia yöks pitäs kieltää laissa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elletti Kirjoitettu October 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2008 Siinä jokunen näin kärkeen Tää on kyllä musta aika ihana En ehkä omaksi hääpuvukseni ottaisi, mutta nätti silti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivanka Kirjoitettu November 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2008 ^ Munkin mielestä toi on oikeastaan aika kiva Yleisesti omia kammotuksiani ovat- (pitkä)hihalliset puvut- puhvimaiset yläosat- kasarityyli- ylipitkät laahukset- liialliset läpinäkyvät pitsiosiotMuuten ei oikein voi kallistua, onko yksinkertainen vai runsas/röyhelöinen/yksityiskohtainen parempi. Vaikka monesti arkipukeutumisessa suosin yksinkertaista linjaa, hääpuvuissa tämä on kyllä niin pukukohtaista, mikä näyttää hyvältä. Tässä vielä yksi huono versio runsaasta hääpuvusta:(Kvan alkuperäinen sijainti: linkki) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naatuska Kirjoitettu November 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2008 Auts, vatsaan koskee, migreeni ei tietokonetta tuijottamalla parane ja olen aivan koukkuuntunut...vakavasti ottaen, muutamassa jopa menisin naimisiin. Ehdoton nounou olisi kermakakku, tyylitön tissit-pihalle kamaluus (jos niitä rintoja olisi) tai joku kolmetoista tusinassa mekko. Ehkä parhaan ylläripyllärin tarjosi se ihan kivankin mallinen hissukkamekko jonka laahukseen oli lisämausteeksi tarttunut joku ylimääräinen hiipake mukaan!!! Itse olen tiettyyn rajaan erikoisuuden ystävä, mutta kammoksun mauttomuutta; minulle sitä edusti mm. Anitra Ahtolan puku.Asun ulkomailla ja jotkut suomen juorut menevät ohi; joku haukkui Aitolehden pukua enkä löytänyt sitä netistä. Uteliaisuus heräsi, millainen se oli? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saluki Kirjoitettu November 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2008 Asun ulkomailla ja jotkut suomen juorut menevät ohi; joku haukkui Aitolehden pukua enkä löytänyt sitä netistä. Uteliaisuus heräsi, millainen se oli?Tässäpä on: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu November 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2008 Miä en laittais:Muumuassa noita en laittais.Mikäs näissä on vikana? Musta varsinkin ensimmäinen ja viimeinen on kivoja. En välttämättä haluaisi tollaisia ruusukesysteemejä puvun yläosaan, mutta muuten oikein kauniita pukuja. Musta noi on niiiin persoonattomia pukuja. Tollasii on tyyliin kaikillla. Vaikkei nyt rumaksikaan voi sanoa mutta itse en ikinä laittais päälleni! Hääpuvussa pitää olla jotain särmää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karkkis Kirjoitettu November 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2008 Se on jännä miten maut menee ristiin. Mä niin tykkäsin tosta Aitolehden puvusta, vaikka yläosa ei mielestäni istu täydellisesti ja mekko olisi ollut pukevampi ihan inan pidempänä. Söpö mekko jokatapauksessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu November 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2008 Tuo Martinan puku on periaatteessa ihan kiva, mutta niin kuin Karkkis sanoi, puku ei istu yläosasta. Jossain laatulehdessä tyylin seiska oli paljon kuvia häistä, niissä kuvissa näkyi tarkemmin puvun helmaosassa olevat poikkittaislinjat, "rypytykset", jotka tekee mun makuun mekosta arkisen kesämekon oloisen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu November 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2008 Kylläpä on ruma helma! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu November 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2008 Ei löytynyt hääpukua joten nappasin mummon pitsiverhot puvuksiOn sinänsä ihan nättiä pitsiä mutta liika on aina liikaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu November 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2008 Ja tässä on helma värkätty pöytäliinoista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu December 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2008 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madame K Kirjoitettu December 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2008 ^ Toi viimeinen on kyllä aivan kauhea! Taitaapi kyseessä olla joku perintömekko joka on kantajalleen "hiukan" liian suuri ja muodoton... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gilda Kirjoitettu December 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2008 Itse en laittaisi:- liian lyhyttä- liian paljastavaa- erikoisen väristä (muut kuin valkoinen-beige)- liian "isoa" kermakakkua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sofraia Kirjoitettu December 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2008 Tää löytyi jostain hääblogista (sieltäkin ihmettelyjen kera). Musta tää on vaan tosi väärin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu December 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2008 Mä pidän mieluummin joulun jouluna ja häät häinä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackie Kirjoitettu December 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2008 ^Joulumuoriko se siinä? Ai kamala. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu January 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2009 mtv3.fi: Hong Kongin muotiviikoilla esiteltiin tulevan syksyn ja talven uutuustrendejä. Gianni Castellin ja Naoko Tsurutan brändinäytöksissä päästiin ihailemaan upeita pukuja niin morsiamille kuin kaasoille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meimei Kirjoitettu January 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2009 huhhuh mitä kammotuksia!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts