Guest Anskutin Kirjoitettu February 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2008 Tuo "pick-up skirt" ei vaan oo mun juttu! Ja näissä homma on viety ihan liian pitkälle! NIIIIIIIIN jenkkiä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
260507 Kirjoitettu February 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2008 Anskutin,minusta ensimmäinen laittamasi puku oli nätti.Tuo tyynyliinapuku sai kyllä mutkin repeemään. Morsian halusin ilmeisesti käyttää yöpukuaan hääpukuna, ja muutti vielä viime tingassa mieltään "haluun sittenkin laahuksen". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anskutin Kirjoitettu February 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 29, 2008 260507: Niinhän täällä monelle käy, että löytääkin jotain nättiä. Selailin sivuta 20 asti, ja monessa oli ideaa, vaikka en olisi laittanut välttämättä täysin sellaisenaan muuntelematta.Tämä näyttää siltä, että kaino morsian olisi ängennyt liian suureen kaula-aukkoon täytettä hätäpäissään. Mutta ei, se on suunniteltu tuollaiseksi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eia Kirjoitettu March 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2008 Itse asiassa tuo yllä oleva on mun mielestä ihan kiva Itse en laittaisi mitään tosi 80-lukulaista enkä sellaista viritystä, mikä paljastaa esim. vatsaa. Ihan lyhyttä hamostakaan en laittaisi.(Niin tai siis en olisi laittanut..) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anskutin Kirjoitettu March 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2008 Onhan se muuten, paitsi yhdessä suhteessa. Monissa puvuissa on yksi kamala kohta ja muuten kiva.Ja onhan se myös vähän ikävää valmistajia/suunnittelijoita kohtaan, että he tekevät parhaansa ja sitten haukutaan. Kaikkia on vaikea miellyttää, ja siksi pukuja on monenlaisia. Tuntuu vaan joskus, että erikoisuudentavoittelu kääntyy itseään vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Playing the Future Kirjoitettu April 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2008 (muokattu) Tämmöisiä en laittaisi päälleni: Carmela Suteran suunnittelma Guns ‘n’ Rosesin musavideoltaJean-Paul Gaultierin suunnittelemia:Muoks. Ja lisää: (Musta toi kuvan mies muistuttaa Putinia. Siis jos se olis nuorempi.)Tässä on myös jotain omituista:Tässä Diorin ja Christian Lacroixin tapaan:Ja vielä Victor&Rolf: (Huomaa silmät/aika pelottava) Muokattu: April 18, 2008, käyttäjä: Playing the Future Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N.S. Kirjoitettu April 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2008 Tää on tosi tylsä! Tuo poikkiraita tekee puvusta vielä tosi arkisen. Ihana puku . Täällä on ollut tosi paljon ihan nättejäkin pukuja. Karua, kun on oikeasti otettu kuva jonkun hääpuvusta - siis ne kuvat, joissa näkee selvästi, että kyseessä jonkun hääkuva - ja hihitelty sille (olkoonkin, miten ruma ja 80-lukulainen tahansa). Ei olisi pitänyt varmaan edes selailla ketjua, mutta ihmetytti, että täällä on oikeasti tällaisestakin keskustelu, kun makuja on ihan yhtä monta kuin pukujakin. Jokaiselle jotakin, mikä tuntuu omalta siis . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ella Kirjoitettu April 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2008 (muokattu) 90 % tällä hetkellä muodissa olevista puvuista on sellaisia, joita en laittaisi. En pidä ollenkaan noista "pyyheliina kiedottu vyötäisille"-vedostuksista, sekä kamalista lantiolla törröttävistä ruusukehörsötyksistä tähän tyyliin:Tuo puku olisi oikein kaunis, jos siinä olisi sellainen normaali, yksinkertainen laskeutuva helma.Tässä tuollainen pyyheliina vyötäisillä -inhotus:Myöskään useimmat nauhasomisteet eivät minua miellytä. Muokattu: April 25, 2008, käyttäjä: Ella Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teetuli Kirjoitettu May 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2008 hihiimä ainakin laitan hattivattipuvun päälleni, enkä kerro miehelle millanen puku mulle tulee.. näkee vasta alttarilla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu May 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2008 En laittaisi... Malli on karsea ja puku on tehty kondomeista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sea Breeze Kirjoitettu May 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2008 En laittaisi... Malli on karsea ja puku on tehty kondomeista Voi jestas!!! Kyllä on joku mielikuvitusta käyttänyt! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonsu84 Kirjoitettu May 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2008 Voi jestas!!! Kyllä on joku mielikuvitusta käyttänyt!Mitähän ne sukulaiset sanois kun kävelis tommosessa alttarille? Ihana yllätys kaikille... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zeminia Kirjoitettu May 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2008 Mun silmiin ei kanssa istu enää nykyään tuo "yritän nyt sitten näyttää muka hoikemmalta ja pyyheliina vyötäisillä" puvut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu May 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2008 (muokattu) Semmonen hirvee kermakakku-unelma. Hervottoman kokonen rusetti persiin päällä ja kunnon puhvihihat.. pitsiä rintakehän ja tissien päällä jne... absolut nou nou Joku tykkää ehkä mä en laittas ikikuuna päivänä päälle. Useimmiten näkee isokokoisilla ihmisillä ja isontaa vielä entisestään. Itsekkin moinen olen mut mun päälle tuommosta ei sais kyllä mistään hinnasta Itse aioin läskeineni survoutua nättiin halterneck pukuun ja oon päättäny näyttää siinä hyvältä Tuo kortsupuku ois kyllä ollu "varteenotettava" vaihtoehto Muokattu: May 26, 2008, käyttäjä: m.a.n.z.i.c.c.a Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sofraia Kirjoitettu August 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2008 Aiheesta ihana kuvagalleria osoitteessa http://www.bridalwave.tv/frock_horror/ Omat lempi-inhokit:- Miksi sulhasen pitäisi nähdä vaivaa sukkanauhaa etsiessään?- Tähän häämarssiksi ehdottomasti Star Warsin Imperial March- 158-kiloinen puku haastaa käymään toisenkin kerran lenkillä ennen vihkimistä. Lisää täälläJa koska ketjun aiheena oli nimenomaan 'puku jota et itse laittaisi', en sen suuremmin itse pahastu, vaikka oman pukuni kaltaista rökitettiin muutama sivu takaperin tylsäksi ja persoonattomaksi. Kaikki täällä varmaan aikuisina ja rokotettuina ihmisinä hoksaa, että mielipide on mielipide, ja vain hyvin harvoista puvuista pitäisi ihan oikeasti lynkata joko niiden suunnittelija tai käyttäjä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny-Maria Kirjoitettu August 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 11, 2008 No, Jordanin eli Katie Pricen pukua tuskin kukaan laittaisi päällensä.** Itse etsin juuri pyyheliinapukua, materiaalia olisi saatava pois näkyvistä, miksi en valitsisi pukua, joka luo suotuisan näköharhan? Oma inhokkini alla. En ymmärrä "makkarankuoren" (vaikka henkilö olisikin varreltaan norja) ja alempaa alkavan röyhelön yhdistelmää. Jonkinlainen semiprinsessa?**Jordan pukuineen esim. täällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curry Kirjoitettu August 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2008 En ainakaan nähnyt tätä vielä täällä... Itse haluan nimenomaan vyötärörypytyksellisen puvun, niin mahtavan yllätyksen se tuotti "haihduttaessaan" vyötärönseudulta ~10 kg. Paksulta näytän vieläkin, mutta en NIIN paksulta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anskutin Kirjoitettu August 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2008 Viimeisimmän kuvan tyttö ei tuossa asussa olisi varmaan saanut lupaa tulla kovinkaan moneen kirkkoon Sen kummemmin kuin "Putinin morsian"kaan. Ja mä kun luulin nähneeni jo kaiken alalta "aivan liian paljastava hääpuvun etumus"... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alliance Kirjoitettu August 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2008 Mulla ei ole vielä pukua, mutta tämän ketjun läpikäytyäni tiedän mitä EN halua!!! Aivan kamala kavalkadi kyllä, huh huh. Sain tän päivän naurut täältä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Playing the Future Kirjoitettu August 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2008 Puku nyt jotenkin vielä menettelee, mutta tommosta päähinettä en laittaisi. Miten toi malli näkee edes kävellä catwalkilla? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sumu Kirjoitettu August 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2008 uhhuh mitä pukuja. Mutta toisaalta oli pari ihan nättiä mitkä voisin vielä huolia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apsu* Kirjoitettu August 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2008 Aiheesta ihana kuvagalleria osoitteessa http://www.bridalwave.tv/frock_horror/Tuolla oli kyllä hieno kavalkadi kaikenlaisia hörhellyksiä, kiitti linkistä! Osa oli jo niin mauttomia, että niistä sais yhdistelemällä varmasti aika maukkaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyInRed Kirjoitettu August 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2008 Makuja on monenlaisia ja mielestäni nuo joidenkin mielestä "liian tavalliset" ovat nimenomaan yksinkertaisen tyylikkäitä ja juuri minun makuuni. Vartalotyyppihän vaikuttaa paljolti siihen minkälainen puku kannattaa valita, itse en pidä siitä, että laitetaan sellainen puku joka nyt on "in", vaikka se ei sopisi lainkaan ko. henkilölle. Nuo 80-luvun hörhellykset ei ole kyllä minunkaan makuuni, mutta muotihan muuttuu ja silloin ovat varmaan näyttäneet ihan ok. Myös liian paljastavat puvut ovat inhokkien listalla. Nimimerkillä punaisessa mutta yksinkertaisessa rouviintunut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosetta Kirjoitettu August 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2008 (muokattu) Muokattu: August 24, 2008, käyttäjä: Rosetta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fyi Kirjoitettu August 25, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2008 ^ tyttö unohti kiireessä laittaa puvun päälleen ;D tai sit se oli niin iso, ettei mahtunu autoon, ja piti pukea vasta kirkossa... tai sitten toi on polttareissa esiintynyt strippari ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts