Lalala Kirjoitettu December 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2006 Musta Tulisielun postaama punainen kirjailtu puku on ihana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rokkis75 Kirjoitettu December 23, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2006 Musta Tulisielun postaama punainen kirjailtu puku on ihana! Juu mä tykkään kans ihan iltapuvuksi mutta hääpuvuksi en niinkään.. Linnanjuhlissa esimerkikis ois upea. ihan niinku sinne joskus ois menoa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tulisielu Kirjoitettu December 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 25, 2006 Ei siinä pukuna itsessään silleen ole vikaa... Mielestäni se lintukirjailu vain on kamala, ei niin ollenkaan mieleeni... Puku sinällään on yksinkertaisessa mallissaan kaunis... Jos kirjailua ei olisi, voisin laittaa puvun päälleni, mutta en silti häihin... Ja kirjailulla varustettuna en todellakaan laittaisi sitä päälle hääpäivänäni.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Annuska1 Kirjoitettu December 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2006 No jopas sitä löytyy jos jonkinlaista viritystä hääpukurintamalla Panee miettiin et kuka noit hirveen avonaisia tai sit niit kermakakkuja haluaa. Ei mene mulla jakeluun et on pitsiä ja kukkaa ja röyhelöä ja ja ja... No makunsa jokaisella ja onneksi saamme jokainen itse valita oman unelmiemme puvun kenenkään muun siihen puuttumatta. Onhan se meidän morsianten päivä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu December 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2006 Ei mun makuun Minä taasen voisin hyvinkin ajatella jotain tällaista Värikin voisi olla jokin muu kuin valkoinen. A-linjaiset mekot eivät ole se "minun juttu". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu December 29, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2006 Itse en laittaisi tätä tyyliä; Näissä ei ole_yhtään_mitään, mikä säväyttäisi Samaa mieltä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rowelia Kirjoitettu January 1, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2007 Siis täällä on ihan karmeita rättejä, hauska katsella näitä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu January 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2007 Olen sanaton ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu January 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lelli Kirjoitettu January 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2007 En laittaisi häihini A-linjaista olkaimetonta pukua, koska kaikilla näyttää nykyään olevan sellainen. En kyllä myöskään tykkää hörhelöistä enkä lyhyestä helmasta, niin että todennäköisesti naidaan alasti ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pomme Kirjoitettu January 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sirpis Kirjoitettu January 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2007 Juuliaj:n laittamat puvut vastaa mun näkemystä kauheimmista koltuista mitä tiedän. Kauhuskenaario olis pitää just ton tyylistä pukua ja lisäks perseen päällä isoa rusettihökötystä. Tukka olis jollain sieninutturalla ja ohimoilla olis pari korkkiruuvikiharaa auki. Päässä olis helmistä tehty otsaripa, josta roikkuis kyyneleenmuotoinen helmi tossa silmien välissä. Jaloissa jotku jäätävät valkoiset avokkaat. Kukkina siniseks värjättyä ruusua, kastettuna johki glitteri-hileeseen. Mahdollisimman ryöppyävä kimppu tietenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasty Kirjoitettu January 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2007 Karmea, inhoan kaikkia tollasia hörhelöjä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ihaa1981 Kirjoitettu January 10, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2007 Tämän ketjun parilla ensimmäisellä sivulla haukuttiin sinserityn pukuja, erityisesti mallia 2952. On näköjään maku asioita, sillä ihastuin heti kokeiltuani sitä pukua sini-valkoisena ja sen myös otin. Mutta en kyllä valinnut sen perusteella, että kaikilla on sama, enkä kyllä edes tiennyt että on paljon ostettu puku. Mutta voi varmasti olettaa että puku on todella kaunis, kun niin moni kerran sen valitsee. Minäkin suunnittelin aluksi valitsevani tyyliini sopivan, jonkun gootti-tyylisen puvun, mutten voinutkaan vastustaa.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marian78 Kirjoitettu January 11, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2007 Selailin netissä myytävänä olevia hääpukuja vaikka oma on jo ostettu. Monen puvun kohdalla olisi kyllä saanut olla myös vuosikymmen jona kolttu on sen kerran päällä ollut, nämä kasarityyppiset ylivalkoiset, kiiltävät tyllikermakasat ovat ehdoton yöks! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu January 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2007 Juuliaj:n laittamat puvut vastaa mun näkemystä kauheimmista koltuista mitä tiedän. Kauhuskenaario olis pitää just ton tyylistä pukua ja lisäks perseen päällä isoa rusettihökötystä. Tukka olis jollain sieninutturalla ja ohimoilla olis pari korkkiruuvikiharaa auki. Päässä olis helmistä tehty otsaripa, josta roikkuis kyyneleenmuotoinen helmi tossa silmien välissä. Jaloissa jotku jäätävät valkoiset avokkaat. Kukkina siniseks värjättyä ruusua, kastettuna johki glitteri-hileeseen. Mahdollisimman ryöppyävä kimppu tietenkin.Sinä sen sanoit. Yöks ja yöks. Pitääkin varoa, etten näe tuosta lookista tänä yönä painajaisia.. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sode Kirjoitettu January 23, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2007 joo ei oo noi kasaripuvut miunkaan makuun. yöks. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
H.T Kirjoitettu January 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2007 joo-o... ;DJep. Anitran luomus pilasi pitkälle punaisten pukujen mainetta. ;DYllättävän paha tekele suunnittelijaltaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nappula Kirjoitettu January 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2007 A-linjaiset mekot eivät ole se "minun juttu".Täytyypä nyt syödä omat puheet, valitsemani puku on kyllä aika lailla a-linjainen, ei missään tapauksessa ajattelemani runsashelmainen. Niin se vaan mieli muuttui . Värisävy oli kumminkin muu kuin valkoinen, se on kuulemma kulta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu March 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2007 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pompom_06 Kirjoitettu March 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2007 ÄÄÄÄK!Tuo on kauhea! Miun silmä ei löydä tuosta puvusta mitään hyvää sanottavaa.Kaiken lisäksi se näyttää siltä että se olis tehty lakanakankaasta.Itse en ikinä laittaisi tämän mallista pukua: Ajattelin näet kävellä alttarille,en hyppiä tasajalkaa... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nedja Kirjoitettu March 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2007 ^Lainaan nyt itseäni tuolta "merenneitomalliset puvut" ketjusta: Minulla ei vielä hääpukua ole mutta pari iltapukua merenneitoleikkauksella. Mielestäni se "tiukkuus" on osittain silmänlumetta ja ainakin minun pukuni ovat erittäin käyttäjäystävällisiä. Kävelyä hankaloittava tai rajoittava tekijä on enemmänkin korkokengät joilla metriaskelia on vaikea ottaa.Tietysti kyseisestä puvusta voi muuten olla monta mieltä mutta ei siinä hypellä tarvitse ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rokkis75 Kirjoitettu March 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2007 ^Lainaan nyt itseäni tuolta "merenneitomalliset puvut" ketjusta: Tietysti kyseisestä puvusta voi muuten olla monta mieltä mutta ei siinä hypellä tarvitse ;DJa tuossa edellisessä puvussa malli seisoo toinen jalka edessä ja polvi hieman koukussa niin että tuo leikkaus oikein korostuu - noissa ei todellakaan tarvitse hypellä.. ;D nimimerkillä merenneitopukuja löytyy täältäkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nieve Kirjoitettu March 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2007 Ton täytyy painaa ainakin tonnin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nieve Kirjoitettu March 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2007 Ja tämä näyttää siltä, että tuon tädin karvapeite puskee tuosta puvusta läpi... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts