Jokupa Kirjoitettu August 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2009 (muokattu) . Muokattu: December 9, 2014, käyttäjä: Marru55 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vinga Kirjoitettu August 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2009 Juu Ditan tanttu oli aika upea, täytyy myöntää.Itse en tykkää tavis a-linjaisista, tylsistä, jotain jujua pitää olla. Mutta liika on liikaa ja siitä muutama esimerkki:Myös ihan sellaiset roikkuvat puvut joissa kapea helma ovat aikka yökkejä mielestäni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pomme Kirjoitettu August 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2009 ^^ Jep, Dita on upea ja koko hääasukokonaisuus on todella kaunis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jamppa Kirjoitettu January 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2010 Perintöä odotellessa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lc86 Kirjoitettu January 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2010 Siis mitä kuvotuksia täällä !! Mitä minun kropalle ei voi laittaa- Merenneitohelmat http://inlinethumb43.webshots.com/2730/254...S600x600Q85.jpg- ilman tukiluita tai puku jossa ei korsettia - Perus A linja, ilman mitään sen ihmeempiä jippoja (esim. nostot) http://www.dzage.co.uk/images/styles/D9262-1.jpgSitten muuten vaan ei mun juttu:- t-paitahihat häämekossa- Empire- Kotelo- HousupukuAlla oleva on .. no.. yhh Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napalm Kirjoitettu January 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2010 (muokattu) En laittaisi:- v-aukkoista- pitkähelmaista- spagettiolkaimista- kimaltelevaamekkoa.Mutta vaikka tahdon lyhyen, niin en ehkä ihan heti valitsis tätä: Muokattu: January 8, 2010, käyttäjä: Napalm Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu January 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu January 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu January 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2010 Tulee sokerihumala kun katsoo tätä pukua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurahaalari Kirjoitettu February 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2010 (muokattu) Ai katos, tätä tyylisuntaa on näköjään liikkeellä Terveppä teille vaan! JUST tämän takia mulle ei oo tulossa olkaimetonta hääpukua. Mun rintamus on kyllä vaatimattomasti ehkä vaan puolet noiden leidien vastaavista... mutta silti. Muokattu: February 2, 2010, käyttäjä: kurahaalari Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest camotar Kirjoitettu February 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2010 Itse en kuvia ala liittämään niitä tosiaan sitten riittäisi..itse en laittaisi missään nimeesä päälleni valkoita pukua..ihan sama millanen mutta jos se on valkoinen,luonnonvalkoinen tai jollain lailla siihen viittaava ni ei tule kauppoja. olkaimeton mekko on myös sellainen jota en missään tapauksessa laittaisi..kävisi samalla lailla kun joku olikin yläpuolelle kuvia laittanut olen olemukseltani ja luonteeltani sellainen että valkoinen ei vain kertakaikkiaan ole minun juttu..suurin osa vieraista onkin varmistanut kysymällä:"eikai sulle tuu valkosta pukua??"... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu March 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2010 Whaaaat??? Raskausajan hääpuku, en laittais.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Helium Kirjoitettu March 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2010 täällä on plajon tollasia 80-90-lukulaisia...mä yritin poimia malleja jotka on ihan tän päivän pukuja, mutta aiheuttaa mulle painajaisia.nää on weddingon sivuilta:never ever for me...yyh. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu March 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2010 Upean värinen puku mutta voi morjens tuota systeemiä tuossa pyllyn päällä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neitiloka Kirjoitettu March 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2010 tälle mm. en lämpene Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neitiloka Kirjoitettu March 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2010 tällekään en oikein lämpene Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu June 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2010 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aamukahvi Kirjoitettu June 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2010 Enemmän muistuttaa jotain naamiaisasuja.Aivan liikaa kaikkea, etenkin nuo "ruusut". hyhhyh.Katy Perry.Tekis tiukkaa mahtua kirkkoon, saati autoon.Listahan on kohtuullisen loputon, mutta siinäpä oli muutama kaunistus/kauhistus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aamukahvi Kirjoitettu June 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2010 Vielä pari helmeä.Jätesäkeille on meillä muutakin käyttöä.Christina Aguileran puku oli äänestetty jollekin 'Parhaat hääpuvut ikinä' listalle. En siltikään lämpene tälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_sinna_ Kirjoitettu April 30, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2011 Täältä sai kyllä hyvät naurut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirppuli Kirjoitettu May 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2011 http://www.1luckybride.com/hot-style-hot075-pri-17791.html?reviews_id=14Ei APUA! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laurora84 Kirjoitettu May 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2011 Mulle ei mitään pinkkiä tai vaaleenpunaista, ei valkoista eikä sen sävyjä, ei mitään vaaleita värejä, ei hörsöä, Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Routa Kirjoitettu May 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2011 Täältäkin noita löytyy läjäpäin.. Huhu.http://tackyweddings.wordpress.com/2008/02/18/bad-wedding-dresses/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskimotyttö Kirjoitettu July 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2011 No näistä Eddy K:n Milano-puvuista en laittais kyllä yhtäkään. Melko huh huh-kamaa. Ehkä olen vaan tylsä ja konservatiivinen, mutta..http://www.eddyk.com/milano/main.html Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellis Kirjoitettu June 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2012 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts