Megis Kirjoitettu November 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2005 Ylipäätään ei mitään, mikä muistuttaa 80 - ja 90-lukujen prinsessapukuja puhvihihoineen jne ... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grenada Kirjoitettu November 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2005 Finnmarie, sun pinkki 'löytösi' oli kyllä yliveto Huhhuh.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jommo Kirjoitettu November 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2005 Makunsa kullakin, en tiedä onko tää jo täällä, mut aivan järkyttävä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest enkula Kirjoitettu November 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2005 Belliksen vaihtoehdoissa oli pari tosi nättiäkin Itse en laittaisi tätä tyyliä; Näissä ei ole_yhtään_mitään, mikä säväyttäisi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti.Aurinko Kirjoitettu November 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2005 Hauska nähdä, miten erilaisia ihmisten maut on ;D Kiva, kun on tarjolla niin paljon vaihtoehtoja, että on vaan runsaudenpulaa Tossa ketjun alussa oli kamalimpia pukuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Teh_bride Kirjoitettu December 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2005 EI EI EI EIEIEI ;D Okei, nyt mä lopetan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jende Kirjoitettu December 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2005 Ei mun makuun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adalmina Kirjoitettu December 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2005 http://www.davidsbridal.com/bridal_gowns_d...mp;prodgroup=10ei tällästä, koska olen vain 156 cm pitkä niin mähän näyttäisin jääkarhulta! lyhyesti:en laittaisi huntua,en leveähelmaista,hihallista,ruusukkeita tai rusetteja....tylliä,puffi hihoja...olen nirso!!! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phoebe82 Kirjoitettu December 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2005 Minulla roikkuu tällähetkellä vaatehuoneessa hääpuku jota en laittaisi päälleni ;D Puhvihihat ja rusetti takapuolen päällä eivät ole mieleeni...Ostin sen kirpputorilta (hinta 15e :o ) vasta kun ompelijaystäväni lupasi tehdä siihen pari muutosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu December 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2005 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu December 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2005 [smiley=rolleyes.gif] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu December 15, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2005 Kertokaa joku mitä virkaa noilla lantiopusseilla oikein on [smiley=shocked.gif] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu December 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2005 Olen sanaton tämän kammotuksen edessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu December 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2005 Ujolle morsiamelle [smiley=laugh.gif] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lady_Myria Kirjoitettu December 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2005 Ujolle morsiamelle [smiley=laugh.gif];D (Tuossa voi tehdä sulhollekin pienen käytännönpilan, kun asun pukee ylleen joku toinen kuin morsian... :) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Macilla Kirjoitettu December 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2005 Belliksen kaksiviimeisintä kuvaa toi mun mileen nunnan ja morsiammen joka on "puhjennut kukkaan". Toiset puvut täällä on jollain älyttömällä tavalla kauniita, sopivat joihinkin ballerina esityksiin tai prisessoille. Muttä häissä mä en osaa niitä kuvitella..Eikä kyllä tule just nyt mieleen missä juhlissa noita kauniin värikkäitä ja runsaita pukuja voisi käyttää, joten kaunis puku taitaa olla, vaikkakin niin kovin epäkäytännöllinen omassa kaapissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sysof Kirjoitettu December 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2005 Mahtoikohan tämä vielä olla täällä? Tämä nyt ei ole hääpuku, vaikka voisikin olla... En laittaisi päälleni! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
djmug Kirjoitettu December 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2005 Mahtoikohan tämä vielä olla täällä? Tämä nyt ei ole hääpuku, vaikka voisikin olla... En laittaisi päälleni!AIVAN!Kattelin tuota kammotusta linnanjuhlissa ja anteeksi nyt hirveästi - mutta kävi mielessä, että kuka hitto on ikinä suunnitellutkaan tuollaista jollekin kansanedustajalle (vai mikä lie julkkis olikaan).Eikö kellään ole edes pienintä makua? Ne ovat kuitenkin linnanjuhlat, ei mitkää discobileet.Sori, se vaan kammotti se puku miu. :o Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cordelia Kirjoitettu December 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 20, 2005 AIVAN!Kattelin tuota kammotusta linnanjuhlissa ja anteeksi nyt hirveästi - mutta kävi mielessä, että kuka hitto on ikinä suunnitellutkaan tuollaista jollekin kansanedustajalle (vai mikä lie julkkis olikaan).Eikö kellään ole edes pienintä makua? Ne ovat kuitenkin linnanjuhlat, ei mitkää discobileet.Sori, se vaan kammotti se puku miu. :oEikös tuo ole suunnittelija Ritva-Liisa Pohjalainen? On siis ITSEsuunnitellut pukunsa!Musta ei kyllä niin kammottava... mutta en hääpuvuksi pistäis... ja vähän outo ois mun päällä linnaankin (jos nyt jostain syystä oisin sinne joskus menossa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu December 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 26, 2005 sukat sandaaleissa-yhdistelmä kruunaa tämän kauniisti sanottuna persoonallisen kokonaisuuden : [smiley=lipsrsealed.gif] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pippis Kirjoitettu December 29, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2005 Kyllä huomaa,että kaikilla todella erillainen maku pukujen suhteen. Alussa oli kyllä joitakin pukuja joita voisin itsekkin harkita,mutta suurin osa kyllä oli aika järkkyjä. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lady_Myria Kirjoitettu January 3, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2006 Tässäpä joitakin...(lähinnä tuo hiuskoriste...)Iskunvaimentimet persauksessa ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stacy Kirjoitettu January 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2006 Kuka oikeasti haluaa kuolleita lintuja päänsä päälle?! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lady_Myria Kirjoitettu January 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2006 Kuka oikeasti haluaa kuolleita lintuja päänsä päälle?! Ornitologi?! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teisku Kirjoitettu January 4, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2006 Kaameita mekkoja, ei voi muuta sanoa! Tuon lintuhärdellin kans tarttis kyllä kiikarit...ei tarvis bongata lintuja vaan ihmisiä lintujen seasta! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts