sarella Kirjoitettu August 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2008 Sulhanen pukeutuu sakettiin, sininen liivi ja plastron. Vieheessä kermanvalkoinen ruusu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubonnet Kirjoitettu August 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 1, 2008 Meillä sulhanen pukeutuu oman valintansa mukaan frakkiin.Hän haluaa myös erottua hääpäivänään muista, joten isämme ja bestmanit pukeutuvat mustiin pukuihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu August 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2008 Sulhanen pukeutuu sakettiin, beigeen lehtikuvioiseen liiviin ja samanlaiseen plastroniin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talvikala Kirjoitettu August 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2008 Sulhaseni pukeutuu frakkiin. Oli todella tyylikäs! Ja ihanaa, ettei tarvitse itse hankkia mitään varusteita vaan kaikki kuuluu vuokraan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taskuvalas Kirjoitettu August 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2008 (muokattu) Mä haluaisin miehelle joko musta bonjour- puvun tai ihan tavallisen tumman puvun ja liivin ja plastronin tai sen "rutatun solmion" samois väreissä kun mun puku tulee... ja itse se sanoo, et kunhan on siisti... Muokattu: August 23, 2008, käyttäjä: taskuvalas Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomad Kirjoitettu August 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2008 Itse aion sulhasena pistää päälle smokin. Myös bestmanille tulee smokki. Vuokraamme ne sitten lähempänä juhlapäivää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enkelinainen Kirjoitettu August 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2008 Näillä näkymin mustan puvun ja sen alle mustan kauluspaidan ja valkoisen kravaatin Ja bestmaneilla on varmaan ihan tavalliset mustat puvut ja valkoinen kauluspaita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanteri Kirjoitettu August 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2008 Kaipa se sitten on bonjour-takki... meni jonkin aikaa että tajusin, mitä sillä tarkotetaan Käytiin nimittäin eilen hommaamassa Stadista Siruksen uniikkitakin, se on harmaa ja liituraitatyyppistä kangasta, joka on hiukan kulutettu ja maalattu. Lisäksi siinä on tosi isot repaleiset farkkukangastaskut ommeltuna etupuolelle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanteri Kirjoitettu August 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2008 Miehelle käytiin lauantaina ostamassa Siruksesta takki. Sellanen tummanharmaa, peruslinjainen... onkohan se nyt sitten sen Bonjour? ... aika pitkä takki. Hieman kulutusta ja maalauksia, sekä mahtavat, revittyä sinistä farkkukangastaolevat isot, päälleommellut taskut. Uniikkitakki maksoi siellä 400 €.Mutta on se vaan MAHTAVA! <3Lisäksi mustat housut ja paita, ei mitään skagoja tai isompia korujakaan, ehkä teräksinen riipus ja rannekoru sekä Axcent tms. ISO kello ranteeseen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pahvi Kirjoitettu September 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2008 Näillä näkymin sulhaselle tulee tumma puku vaalealla (esim. hopean sävyisellä) liivillä ja kravatilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talven -08 morsian Kirjoitettu September 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2008 Kävimme juuri pukuvuokraamossa ja mieheni päätyi pitämään häissämme päällä sakettia. Parhaimman näköinen hänen päällään. Puvun alle hopeanvärinen, kuviokankainen liivi ja tummanpunainen kuviokankainen plastron. Todella hyvännäköinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarrasMorsian'08 Kirjoitettu September 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2008 [Innostuin.. yritin etsiä myös vähän rennompia vaihtoehtoja, sillä oma mies ei todellakaan aio frakkia tai bonjour-pukua laittaa. Eikä meillä välitetä etiketistä.Mistä tämä oli??? Oli meille juuri sopiva! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante Kirjoitettu September 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2008 Juhlaan:Ja maistraattiin sitten luultavasti mustat farkut, Iron Maiden tai Whitesnake paita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rog3r Kirjoitettu September 18, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 18, 2008 Frakkiinhan tuo taitaa pukeutua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mapi85 Kirjoitettu September 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2008 Meillä sulho laittaa päällensä bonjour-puvun valkosella paidalla, vaalean hopealla liivillä ja vähän tummemman hopealla balastronilla ja nenäliinalla. Tykkään erittäin paljon tästä yhdistelmästä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eemppu Kirjoitettu October 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2008 Meillä sulholla myös bonjourpuku, musta ja mustat housut. Valkoinen paita ja luonnonvalk. liivi, jossa vähän kuvioita ja samasta kankaasta plastroni. Näytti kyllä todella hyvältä. Mun puolesta vois pitää tuollaista kokonaisuutta ihan näin arkenakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anniska Kirjoitettu October 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2008 Käytiin juuri ostamassa sulkille ihana tummanruskea kapealinjainen puku tummanruskealla kauluspaidalla. Kravatti on shampanjan värinen, kuin myös mun pukuni.Aivan mielettömän hyvännäköinen Haluttiin trendikäs, vähän erilainen ja rento puku. Onnistuttiin mielestäni!Ihan ensteks ajateltiin ehdottomasti bonjouria, mutta päädyttiin tuohon kun toimi niin hyvin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumikki2009 Kirjoitettu October 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2008 Meillä sulhanen laittaa päällensä varmaan saketin. Liivi ja plastron sävy katsotaan pukuuni sopivaksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kanesha Kirjoitettu October 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 16, 2008 Sulho laittaa päälleen tumman puvun ja itse tekemäni liivin sekä sävyyn sopivan kravatin. Sopii hänelle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a_paradise_79 Kirjoitettu October 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2008 Ollaan menossa jouluna Thaimaahan viettämään mun äidin 60v. juhlaa (ei halunnut isoja juhlia, joten halusi maksaa koko perheen Thaimaahan ) eli siellä teetetään varmaan smokki. Smokki siksi, että isälläni on jo sellainen, samoin sulhon isällä.. Joten kaikilla heillä sitten olisi samantyyppinen vaatetus. Bestmania ei kait tule, mut jos tulee, niin vuokrataan smokki hänellekin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
FridaM Kirjoitettu November 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2008 Kiitos kaikille netistä poimituista upeista suuntaa antavista kuvista! Erityisesti plastron+liivi -vaihtoehdot kiinnostavat.. Onko kukaan tilannut netistä näitä? Onko erikseen myytävänä foorumilla? (linkki kohteeseen?)Entä olisiko kenelläkään laittaa tänne kuvia ihan omien sulhasten eleganssista (tietty "anonyymattuja") pukukuvia? Mikä oli "se juttu" miehesi asussa? Erityisesti kiinnostaa Suomesta saatavat plastron-liivi -yhdistelmät. Voiko plastronia käyttää vain tiettyjen miesten pukujen kanssa vai ihan jopa tumman puvun kanssa? Meillä on harkinnassa tumma puku tai frakki (tai saketti), mutta tuskin smokki + kaularuusuke. Miten miehen puku "siftaa" naisen puvun kanssa? Mitkä asusteet ovat yleensä "samanvärisiä"? Mulle tulee ivory-puku/kengät ja ehkä valkoinen kimppukin. Korussakaan ei taida olla väriä (tn. hopeanvärinen/kirkas). Miehelle saattaa tulla värillinen liivi ja plastron ja mietin, pitäisikö mun asusteissa löytyä tätä väriä... Mun värisuosikki on viinin/burgundinpunainen, mutta vaalealle miehelle sopisi kyllä asusteiden väriksi vaaleanpunainen paremmin. Jos tähän päädytään, niin ehkä mun kimpussa voisi sitten olla muutama vaaleanpunainen kukka... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu November 2, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2008 (muokattu) ^Jos frakkiin päätyy, silloin paita+liivi+solmuke voivat olla vain ja ainoastaan valkoisia sekä aivan tietynlaisia muutenkin. Eli kun oma sulhoni on frakissa, ainoa yhteinen väri meillä on hänen vieheensä, joka siis on tehty samoista kukista kuin mun morsiuskimppuni.Sen sijaan liivi+plastron käyvät sekä bonjour-puvun että tavallisen tumman puvun kanssa. Saketin liivin pitäisi oikeaoppisesti olla harmaa, mutta tätä sääntöä kaiketi nykyään rikotaan jo aika paljon, niin kuin myös oikeaoppisia sääntöjä eri pukujen käyttämisestä eri kellonaikana alkavissa häissä.Lisätietoa saa esim. täältä: http://www.pukuvuokraamo.net/uusi/index.php?id=2⊂=9 Muokattu: November 2, 2008, käyttäjä: tammikuu09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sin Kirjoitettu November 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2008 Me heitettiin pukukoodit romukoppaan, ja yhteistuumin ihastuttiin tähän vaihtoehtoon. Eli musta Turo Tailorin puku oranssilla paidalla ja värikkäällä krakalla. Kumpikaan meistä ei muuten osaa kravattisolmua, joten tuo kuvassa oleva on aivan omasta päästä "arvottu" versio Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avere Kirjoitettu November 13, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2008 Vastasinkohan jo tähän... Joka tapauksessa sulhanen laittaa päälle oman frakkinsa. Täytyy viedä kyllä ennen häitä pesulaan, on ollut sen verran monta kertaa käytössä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina^ Kirjoitettu November 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2008 Meillä tulee sulkin oma tumma puku, siihen ostetaan hopeanharmaa kraka ja kauluspaita ja musta liivi. Voila. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts