Belgemine Kirjoitettu November 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2009 (muokattu) Ostin pukuni uutena morsiusliikkeen alesta. Jossain välissä harkitsin jo vuokraamistakin, mutta olen kuitenkin tyytyväinen, että löysin aivan ihanan puvun omaksi kohtuulliseen hintaan. Arvelen, ettei vuokrapuvuissa välttämättä olisi ollut kovin paljon minua miellyttävää valikoimaa siksi, että halusin melko koristeellisen puvun. En tosin sitten ehtinyt vuokrapukuvalikoimiin edes tutustua, joten tämä on vain ennakkoluuloihin perustuva käsitys. Muokattu: November 12, 2009, käyttäjä: Belgemine Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsio0710 Kirjoitettu November 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2009 Teetän puvun. sisko on vaateartesaani ja lupautunut tekemään pukuni. Malli on jo selvä. kankaat ja koepuku lakanakankaasta on seuraavaksi vuorossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
evele Kirjoitettu December 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2009 Mulla on sellanen pieni toive, että äiti tekisi mun puvun. Äiti on tehnyt lähes kaikki mulle tärkeet puvut, kuten vanhojentanssipuvun ja ylppärimekon, ja ois ihanaa jos äiti ompelisi hääpuvunkin. Tätä mä en tietenkään yksin voi päättää, vaan pitää kysyä äidinkin ompeluhaluja. Äidin mielipide varmasti riippuu jo siitäkin minkä mallisen puvun tuun valitsemaan, mutta taitoa ja kokemusta äidillä kyllä riittää. (Mä haluaisin kovasti itekin ommella, mutta ihan vaan sulhaselle liivin, kun taidot ei tosiaan hääpukuun asti riitä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minskupinsku Kirjoitettu February 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2010 Minä vuokraan puvun. Ei kuitenkaan ole käyttöä myöhemmin kun on oikein perinteinen morsiuspuku. Ja eipä tule sitten säilytysongelmaa eikä pesetys juttuja. Onneksi löysin täydelisen vuokrapuvun Varasin sen jo. Jos en olisi vuokrapuku valikoimasta löytänyt täydellistä niin sitten olisin ostanut. Onneksi näin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Breda Kirjoitettu February 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2010 Teen itse Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viinivaahtera Kirjoitettu February 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2010 Teetän omani, ja säästän yli 1000e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEN Kirjoitettu February 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2010 Suunnitelmissa oli vuokrata, mutta sitten löysinkin pukuni sopivasti alesta. Eli melkein samalla hinnalla sain puvun omaksi, mitä olisi mennyt vuokraukseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku 87 Kirjoitettu February 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2010 ostin omani viime vuonna oli pakko kun unelma mekkoni oli tullut aleen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu February 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2010 Kiinasta tuli puku ostettua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saana82 Kirjoitettu February 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2010 Tilasin merkkipuvun USA:sta, tuli paljon halvemmaksi kuin ostaa Suomesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu February 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2010 Tarkoituksena oli tilata jenkeistä mut näillä näkymin taidan tehdä itse tai sit teetän jos ei mistään tuu mitään.. Mulla on valmiina yläosa, joka muokataan yhdestä mekosta ja alaosa pitäis sitten ommella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pyrho Kirjoitettu January 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2012 Olen kuullut että moni tilaa puvun jenkeistä tai Kiinasta. Mitä on tullu puvuille hintaa postikuluineen? ja mistä sitä pukua kannattaa lähteä etsimään täältä netin ihmeellisestä maailmasta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Laura Kirjoitettu March 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2012 Onko kukaan kuullut jonkun tuttavansa tilanneen hääpukua Jasmine's Bridal Shopista www.jasminesbridalshop.com, joka tekee kuulemma laadukkaita feikkejä esim Pronoviaksesta ja Vera Wangista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GwenMari Kirjoitettu June 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2012 Muakin kiinnostaa eri vaihtoehtojen hintaerot, mikä tulee teetetyn puvun hinnaksi? Onko ratkaisu paljon edullisempi kuin ostettu valmis puku? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts