jokala Kirjoitettu August 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2006 Taitaa olla että mieli muuttuu kun luin tuote ketjua ebaysta jne jos vaikka uskaltautuis tilaamaan.... mutta voipi olla että vuokraan pitäis lähtee kierrokselle tohon lähikaupunkiin ja kysellä vuokrahintoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anette Kirjoitettu August 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2006 Itse olin alun perin ajatellut ehdottomasti, että vuokraisin. En tee puvulla mitään häiden jälkeen - johan siinä on lähtökohtaisesti ajatuksena, että kerran vaan käytetään... Mutta täällä palstalla kaikki tuntuvat olevan ostamassa pukua, ja liikkeiden hintoja katseltuani olen itsekin jo alkanut miettiä, onko mitään järkeä maksaa samaa hintaa vuokrapuvusta kuin kokonaan itselle ostetusta. : Toisaalta vuokrapuvun voisi sitten viedä huoletta takaisin kauppaan, eikä pesuista, huolloista ja myymisestä tarvitsisi murehtia sen kummemmin. Eli samaa tuskaa tunnen täällä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Maria- Kirjoitettu August 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2006 Mulla on itselle ostettu puku. Se oli kylläkin vuokrapuku ja sen vuoksi sain todella edullisesti. Tuolla kaapissa se odottelee... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tuuls22 Kirjoitettu August 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2006 ostan luultavasti yläosan itse ja alaosa tehdään, vuokrausta oon ajatellu jos saan halvalla ja kuskattua sen silloin kun pitää ees taas.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kesamorsian07 Kirjoitettu August 31, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 31, 2006 ja liikkeiden hintoja katseltuani olen itsekin jo alkanut miettiä, onko mitään järkeä maksaa samaa hintaa vuokrapuvusta kuin kokonaan itselle ostetusta. :Kerrotko vinkkinä kauppoja, mistä saa uuden vuokrapuvun hinnalla? Mä olen löytänyt vain liikkeitä, missä vuokran ja uuden hintaero on ainakin 400e ja ylöspäin, joiden pukujen ero jopa 600e! Toki ulkomailta saattaa saada uuden puvun Suomen vuokrien hinnalla, mutta se ei taas ole mun mielestä ihan vertailukelpoista.Itselläni sama ongelma: vuokralle riittäisi, mutta ei ole vielä löytynyt mieleistä. Ostopuvuista sen sijaan muutama : Paljon olen myös katsellut täällä myytäviä pukuja. Mua ei haittais, että joku on pitänyt pukua ennen mua, kunhan se on siistissä kunnossa ja mieluinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
angelica Kirjoitettu September 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 1, 2006 Itse olen päätynyt siihen, että ostan puvun omaksi. Hintaero ei ole kovin suuri, ja eipä tarvitse samalla tavalla "varoa" pukua koko iltaa. Ja käytön jälkeenhän puvun voi myydä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anette Kirjoitettu September 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2006 Kerrotko vinkkinä kauppoja, mistä saa uuden vuokrapuvun hinnalla? Mä olen löytänyt vain liikkeitä, missä vuokran ja uuden hintaero on ainakin 400e ja ylöspäin, joiden pukujen ero jopa 600e! Toki ulkomailta saattaa saada uuden puvun Suomen vuokrien hinnalla, mutta se ei taas ole mun mielestä ihan vertailukelpoista.Joo, kommenttini perustui lähinnä siihen, että esimerkiksi Stilissiman sivuja selattuani siellä näyttäisivät halvimmat puvut olevan tuollaisesta 400 e:sta ylöspäin. Ja Suomen pukuvuokraamon hinnastossa vuokrapukujen katto on 500 e. Eli ihan tuolla matematiikalla asiaa järkeilin. Totta on tietysti, että nuo hinnat eivät ole samasta puvusta, eli en varsinaisesti verrannut saman puvun vuokra- ja ostohintaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TiikeriNainen Kirjoitettu September 2, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2006 Aion ostaa oman puvun. Sitä en tiedä mitä puvulle häiden jälkeen teen, mutta se on sitten sen ajan murhe. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu September 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2006 Up! [smiley=smiley_up.gif] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kirahvi78 Kirjoitettu September 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2006 Tilaan netistä mittatilaustyönä. 8-) Hiuskoristeen teen itse, jahka ensin saan puvun ja näen tarvittavien helmien oikean värin. Mahdollisesti lisään pukuun itse hiat. :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayna Kirjoitettu September 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2006 Miullakin oli aikomuksena vaan vuokrata, koska ei ole puvulle paljon käyttöä häiden jälkeen Mutta järkyttyneenä vuokrauksen hinnasta (450€-->) päätinkin teettää puvun. Kankaat ovat jo kaapissa odottamassa. Nyt kun löytyisi vielä hyvä ompelija Imatralta tai muualta Etelä-Karjalasta... Vinkkejä otetaan vastaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nectarinea Kirjoitettu September 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2006 Ei edes tarvitse miettiä: teetän ehdottomasti, istuvan ja juuri omannäköiseni puvun. Itsekkin olen allalla, mutta sanotaan, että jos morsian tekee oman pukunsa siitä seuraa huonoa onnea : Oli miten oli, teettämällä helpotan omaa kiirettäni huomattavasti. Ja saanpahan ainakin juuri sellaisen puvun, joka istuu kuin hansikas ja on sellainen kuin haluan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noora84 Kirjoitettu September 14, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2006 Hei,mie teetän puvun, koska tarvitsen siihen tilaa myös "salamatkustajalle", enkä suostu pistämään päälleni mitään ylisuurta kaapua vaan haluan oman näköisen puvun. Vuokraamoissa kun tarjottiin vain ja ainoastaan paria kokoa isompaa pukua, että mahakin mahtuu.-Noora- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
riepukka Kirjoitettu April 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2007 Kaason äiti on lupautunu ompelemaan hääpuvun. Kaavat oli valmiina jo paljon ennen kuin edes mietittiin naimisiin menoa. Kaavat löysin Suuri käsityö-lehdestä, siinä oli tehty vanhojentanssi puvuksi... Käy mulle oikein hyvin, koska aikoinaan tein itelleni tanssipuvun hääpuvun kaavoista Aattelin kyllä käydä kiertelemässä liikkeitä, jos sattuu löytymään kiva ja halpa puku. Pitää käydä ainakin sovittamassa saman tyylistä pukua kuin mitä kaavat on, että tietää käykö sellainen edes mulle. Ite en uskalla ompelemaan, vaikka varmaan osaisinkin. :Vuokrausta en oo edes aatellu... Eipähän tarvii pelätä, että puku menee pilalle päivän aikana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feyah Kirjoitettu April 29, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2007 Minäkin teetän oman pukuni. Itse tosin ompelen siihen tyllialushameen, hunnun, pussukan jne. Mutta varsinainen puku on teetetty, en jaksa alkaa stressaamaan sen tekemisestä (olen siis itsekin ompelija). Parempi on kun joku tekee ja sen kun seisoo sovituksissa kun että muiden kiireiden keskellä väkertää vielä pukuakin... Tai niin minä siis ajattelin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
virgot Kirjoitettu May 19, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2007 Oman ostin kun halvalla sain, ja aion myydä eteenpäin jos se jollekkin vielä kelpaa : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jinsku Kirjoitettu May 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2007 Ostin omaksi,ei ollut mikään hirmu kallis(300 eur.kaikkineen).Lisäksi puvussa on se hyvä puoli,että voi käyttää myöhemin muissakin juhlissa,kun ottaa vähän tylliä alta pois.Muussa tapauksessa varmaan myisin eteenpäin,kun on pieni asunto,säilytys hankalaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
papuni Kirjoitettu May 20, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2007 Minäkin teetän pukuni. Aluksi ajattelin ostamista, mutta sitten selvisi, että mun unelmapukua ei taida kaupoista löytyä, ja halvempaakin tuo teettäminen tässä tapauksessa on. Malli on mun oma, tosi yksinkertainen puolipitkillä hihoilla. Noi hihat niissä valmispuvuissa tuli vähän ongelmaksi, nyt kun taitaa olla muotia avonaiset, olkaimettomat puvut. Myös mun kangastoive vaatii teettämistä: haluan pukuni pellavasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 10907 Kirjoitettu July 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2007 Miten te ootte tehneet, ostanu vai buokrannu puvun? Mulla on vaihtoehtoja molemmista enkä tiiä mitä niiden kanssa tekis. Kivoja kaikki kolme, voi kun pystys ottamaan ne kaikki. Yks niistä on ostopuku, hinta 670 € (sis. vannehameen ja sijaitsee toisessa kaupungissa), yks vuokrapuku (vuokra 450 €, sis vannehameen ja sijaitsee kotikaupungissa) ja yks jonka voi vuokrata tai ostaa (vuokra 450 € sis vannehameen ja ostohinta 1200 € ei sis vannehametta). Toi puku joka maksaa 670 € on siitä epämukava kun kädet ei nouse kovin korkeelle mut muuten mukava päällä (off shoulders puku), kaikki muut puvut on mukavia päällä. Saikohan tästä kukaan mitään selvää... En yhtään tiiä minkä puvun puoleen kallistusin. Toi jonka voi ostaa tai vuokrata on todella persoonallinen puku, ei varmasti oo ihan jokaisella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu July 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2007 nosto Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erine Kirjoitettu July 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2007 Teetätän ystävällä joka juuri valmistui vaatesuunnittelijaksi. Hintaa puvulle tulee n. 300e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnowBrigade Kirjoitettu July 26, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2007 Ei ole ihan vielä ajankohtaista, mutta luulen että tulen vuokraamaan puvun. Tai jos samaan hintaan löytyy niin toki omaksikin voin ostaa. Olen vielä vähän ulalla noista vuokrahinnoista ym. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipzu Kirjoitettu August 3, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2007 Oonko mä suurinpiirtein ainoo, joka on vuokrannu pukunsa? No löysin kuitenkin hengen salpaavan puvun ja itku meinas tulla kun näin itseni peilistä se päällä. En ostamista harkinnut missään vaiheessa.En minäkään osta, ellen saa halvemalla jotain poistopukua.. Mielestäni ostaminen on turhaa, koska eipä sitä pukua tarvitse enään koskaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
siile Kirjoitettu August 5, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2007 Mun on varmaan pakko teettää, koska olen pienikokoinen. Katselin kyllä jo morsiusneitojen pukuja tuhkimotarinan ja juhlan taika-sivuilla. Siellä osa neitojen puvuista oli sellasia, mitä vois ite pitää. Mulle menee lasten koot... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannanen84 Kirjoitettu August 6, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2007 Mä en vielä tiedä ostanko vai teetänkö. Lähinnä asian ratkaisee, että löytyykö mun kokoiselle valmista pukua jostain liikkeestä.Tietääkö joku, että onko 150 senttiselle mahdollista löytää valmis puku vai kannattaisko suoraan teettää sopiva puku? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts