Piku Kirjoitettu April 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2003 ??? Ois kesällä häät ja yksi asia askarruttaa mieltä, miten vessassa käynti onnistuu hääpuvussa. Puku on vielä sellainen jossa on sellainen alushame jossa rautalankakehikko... ja pitkä laahus. Vessa on hääpaikassa tosi pieni. Ongelmia on monenlaisia... :-/ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catza Kirjoitettu April 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2003 Hei piku mä oon pohtinut tota samaa juttua! Mulle tulee aika leveä vanteinen alushame ja juhlapaikan wc on aika ahdas. Mä oletan etten selviä ilman kaason apua vessareissusta. Vai onko alushame riisuttava aina hädän hetkellä, heh? Vai vaan pidäteltävä? Mäkin kuulisin mieluusti vinkkejä tähän onkhelmaan... Rouvat, kuinka olette selvinneet? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miranda Kirjoitettu April 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2003 Vannehameen kanssa vessassa käynti onnistuu paremmin kuin hyvin. ;D Sen kun nostat vaan vannehametta ja samalla helmaa ja istut pöntölle. Jos käytät sukkanauhoja, niin homma hieman mutkistuu... Jos et ole ujo, niin kaasohan voi aina pidellä helmaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aamu Kirjoitettu April 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2003 Jotkut myös suosittelevat vannehameen kanssa vessassa istumista pöntölle väärin päin, eli se vesisäiliö jalkojen väliin. Ja jos on sukkanauhat niin kannattaa laittaa alushousut sukkanauhojen päälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vertti Kirjoitettu April 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2003 Miulla oli kanssa niitä helmoja jonkun verran ja vannealushame myös. Kaason kanssa piti käydä vessassa. Onneksi meidän juhlapaikalla oli inva-WC, oli vähän enemmän tilaa. : Kaaso kasasi kaikki helmat ja liehukkeet kasaan ja siinä sitä sit kökittiin. ;DYksi kaverini oli joutunut joka vessareissulla riisumaan koko hääpukunsa, kun sitä helmaa oli ollut niin paljon... : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piku Kirjoitettu April 24, 2003 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2003 Kiitos vastauksista, täytyy ruveta valmistelemaan kaasoa tuleviin tehtäviin ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Demi Kirjoitettu April 24, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2003 Meillä oli kyllä tosi pieni vessa hääpaikassa ja kyllä mä siellä vannealushameineni pärjäsin ihan yksistään (ei sinne kaasoa olisi mahtunutkaan mukaan) aivan hyvin. Eihän siinä ole muuta kuin nostaa vaan koko satsi ylös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marry Kirjoitettu April 25, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2003 Mulla ei ollut vannealushametta vaan tosi runsas tyllialushame, puvussa pitkä laahus ja lisäksi mulla oli vielä pitkä huntu. En uskaltanut riskeerata ja lähteä säheltämään yksin, vaan kaaso tuli mukaan pitelemään helmoja... Siellä kikateltiin vessassa ihan niinkuin ennenvanhaan... ;D Kun minä olin kaasona siskolleni, heidän hääpaikassaan oli pienet koppivessat. Ei auttanut muuta kuin laittaa koko wc lukkoon morsiamen vessakäynnin ajaksi ja siellä hän sai tehdä asiansa kopin ovi sepposen selällään... Hänellä oli vannealushame, minä kaasona avustin hameen ylös, mutta itse toimituksen aikana en helmoja pidellyt... Että silleen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiawatha Kirjoitettu April 25, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2003 Mulla ei kyllä ollut laahusta, mutta oli iso vannealushame ja sukkanauhatkin. Ei ongelmaa, vessassakäynti sujui helposti, kunhan muisti ottaa vessapaperin käteen ENNEN pyntylle istumista. Kun kädet piti kiinni hameiden reunoista, niin oli tosi vaikea kurkotella kauas paperitelineeseen.Mä näkisin, että on aivan sama, miten päin pyntylle istuu (laahuksen kanssa varmaan eri juttu), sinne se vannehame mukavasti sujahti vesisäiliön päälle takanakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eclipse Kirjoitettu April 25, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2003 kokemusta ei ole mutta jutun olen kuullut Eli vannehameen voi nostaa ns. hartioille. Eli kasaa helmat ylös ja vetäisee vannehameen takaa kainaloihin. Tällöin hameosa jää vannehammen sisälle. Kannattaa kuulemma kokeilla pari kertaa kotona, että tekniikka pelaa heti ekalla kerralla jos kiirus vessaan tulee :Itsellä on se hyvä puoli, että kotona kun häät pidetään ja vessa on suht suuri voin yksinkertaisesti vaan ottaa puvun pois vessassa käydessä. Mutta mulla onkin vetoketju takana eikä mitään riviä nappeja, joten se käy nopeasti ja kätevästi.Ja tarkistakaa tietenkin ihmeessä, että onko paikassa Inva-vessa, koska siellä mahtuu paremmin hameen kanssa sitten sähläämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiawatha Kirjoitettu April 25, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2003 kokemusta ei ole mutta jutun olen kuullut Eli vannehameen voi nostaa ns. hartioille. Eli kasaa helmat ylös ja vetäisee vannehameen takaa kainaloihin. Tällöin hameosa jää vannehammen sisälle. Kannattaa kuulemma kokeilla pari kertaa kotona, että tekniikka pelaa heti ekalla kerralla jos kiirus vessaan tulee :Jepulis, justiinsa näin Kainaloissa se pysyy kivasti aisoissa, mut silti, kuten mainitsin, on tosi vaikeaa liikuttaa kättä kauas, joten se paperi ensin käteen ;DMä testasin myös kotona etukäteen, mut no prob, ihan iisiä oli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jellye Kirjoitettu June 3, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2003 Tässä tuli mieleen eräs häätaika josta luin. Eli morsiamen tulisi häissä käydä (ainakin ensimmäisen kerran) pissalla ulkona. Jos pissaa jonkun pehmeän päälle (nurmikko tai mätäs) niin tietää kuulemma helppoja ja pehmosia synnytyksiä. Eli ei muuta kuin helmat korviin ja puskan taas lirkkimään =) Ei ehkä ollut ihan käytännön neuvo mutta jos ei muu auta ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Napsu Kirjoitettu June 3, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2003 En voinu olla miettimättä, että mitä jos menee maha sekasin ja tulee ripuli... kuvitelkaa kun kaaso pitää toisella kädellä nenästä ja toisella helmasta. Morsian nolona pöntöllä Hihii.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sputnik Kirjoitettu June 4, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 4, 2003 En voinu olla miettimättä, että mitä jos menee maha sekasin ja tulee ripuli... kuvitelkaa kun kaaso pitää toisella kädellä nenästä ja toisella helmasta. Morsian nolona pöntöllä Hihii....Ei saa pelotella!!! Kamala ajatuskin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pupu-PP Kirjoitettu June 6, 2003 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2003 En voinu olla miettimättä, että mitä jos menee maha sekasin ja tulee ripuli... kuvitelkaa kun kaaso pitää toisella kädellä nenästä ja toisella helmasta. Morsian nolona pöntöllä Hihii....tää on yksi minun "suosikki" : hääpainajaisista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muffinssi Kirjoitettu January 19, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2004 Mä olen sellanen massulla jännittäjä eli jos en juokse pissillä ni massu on ihan sekasin ja sisään ei tule kukaan muutamaan hetkeen eikä muuten tääkään tyttö tule ulos hetkeen!Tota mätäs juttua olis kiva testata... Varsinkin kun meidän juhlapaikan ympäristössä on kerrostaloja.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maijulainen Kirjoitettu January 20, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2004 Pikkusiskolla (tulevalla kaasollani) oli vanhojentansseissa koulun isoin vannehame jonka isosisko oli näperrellyt... Sillä oli kuulemma hieman hankaluuksia kun piti pikkupikkuvessassa vaihtaa tamponi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jännitystä ilmassa Kirjoitettu January 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2004 Tässä tuli mieleen eräs häätaika josta luin. Eli morsiamen tulisi häissä käydä (ainakin ensimmäisen kerran) pissalla ulkona. Jos pissaa jonkun pehmeän päälle (nurmikko tai mätäs) niin tietää kuulemma helppoja ja pehmosia synnytyksiä.Heh, täytyy sitten lähteä Helsingin keskustassa johonkin hankeen pissimään ;D. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenita Kirjoitettu January 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2004 Tässä puhuu viimekesän "apukaaso" jonka tärkein tehtävä oli juuri helmojen pitely vessassa ja sukkanauhojen kiinnitys toimenpiteen jälkeen ;D . Voi olisinpa silloin älynnyt käskeä laittamaan ne pikkuhousut päällimmäiseks... Kylläpä olette viisaita! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
VM Kirjoitettu January 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2004 Minä en käynyt vessassa ollenkaan. Ei onneksi tullut koko häiden aikana ollenkaan vessahätää... Yleensä olen mahalla jännittäjä mutta onneksi se naimisiinmeno taisi olla niin jännittävää ettei mahakaan ehtinyt mukaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miiku Kirjoitettu January 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2004 Minä en käynyt vessassa ollenkaan. Ei onneksi tullut koko häiden aikana ollenkaan vessahätää... Yleensä olen mahalla jännittäjä mutta onneksi se naimisiinmeno taisi olla niin jännittävää ettei mahakaan ehtinyt mukaan. ;D Tai sitten on pidettävä paastoa tai ainakin syötävä vähän vähemmän edellisenä päivänä ;D Tosin sitten voi tulla heikko olo... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanna J. Kirjoitettu January 27, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2004 ;D Me juuri eilen mietimme kaasoni kanssa tätä juttua, että hänen siis täytyy avustella minua wc- käynneillä. Minulle tulee alushameeseen onneksi vain yksi vanne, joten se kaiketi nousee ihan kivuttomasti ylös...Täytyy vain siis kokeilla ja testata, minne sen laahuksen tukkii toimituksen ajaksi Olen nähnyt eräissä häissä sellaisenkin tapauksen, että morsian pissi saunatilan lattiakaivoon, koska vessat todella olivat kapeat, hyvä että niihin mahtui muutenkaan, saati sitten hääpuvussa! Siinä vaan kaasot kannattelivat helmoja. Tässä on tietty riskinsä, täytyy todella kaikki helmakangas olla pois lattialta, ettei satu vahinkoja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuulenpuuska Kirjoitettu February 3, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2004 Onneksi on naikkarit niin ei tarttee tätäkään asiaa enää itsekseen pohtia ;DMulle tulee pitkä huntu, eikä laahusta nosteta taakse napilla, joten oon kyllä tätäkin hommaa miettiny... Ei ois hirveen hienoa jos huntu uisi pöntössä tai muuta vastaavaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyyppi Kirjoitettu February 6, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2004 Mäkin olin vähän peloissani vessa-jutuista ennen viimekesäisiä häitäni - eniten sitä että saako morsian juosta koko ajan vessassa kun mulle tulee usein hätä varsinkin kun jännittää... :-[ Söin ennen häitä pari viikkoa maitohappobakteereita ettei vatsa menisi sekaisin jännityksestä (oli kaiken lisäksi sairaan kuumaa - muistattehan viime heinäkuun) ja se tepsi kyllä niin loppujen lopuksi ei tullut häissä kuin pieni hätä ja se hoitui helposti pikkuvessassakin - kasasi vaan kaikki syliin, mutta toisaalta mulla ei ollu kuin yksi vanne alushameessa. Että kyllä se sitä. Onnea vaan matkaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuplamami_vihille Kirjoitettu February 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2004 Kiitos kaikille vastanneille vinkeistä! ;DTätä on muuten tullut jonkun verran mietittyy. :-[Mietin myös et jos sataa vettä, ja joka paikka on täynnä mutaa, niin kiva häärää vessassa ja sotkee puvun.. :'(Asioilla on kuitenkin tapana järjestyä.. Jos ei muu auta niin kuuraan vessan ennen sinne menoo.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts