Yvory Kirjoitettu February 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2009 Onko värjättyjen kenkien tiedetty päästävän väriä esim. vesisateessa puvun helmaan? Vai onko täällä useasti mainitut suutarin spray-maalit 100% vedenkestäviä? Olettaen että siihen tilanteeseen joskus päätyy, että löytyy The Kengät jotka haluaisi kuitenkin värjätä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katru Kirjoitettu April 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2009 Mulla myös värilliset, joskaan ei kauhian kirkkaat olekaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piia! Kirjoitettu April 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2009 Nämä mulle! Kun vaan joskus saapuisivat, ovat joutuneet jenkeistä tilaamaan kun ei mun kokoa ollut... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Densku Kirjoitettu April 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2009 Mä ostin kullanväriset kengät valkoista pukuani maustamaan:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eerika* Kirjoitettu April 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2009 Minäkin oon aatellut ostaa värikkäät kengät esim. tummanpunaiset, koska kimppuun tulee punaisia ruusuja ja mahd. hiuksiinkin. Ompahan myöhemmin käyttöä ja toimivat väripilkkuna Oon muutenkin kenkäfriikki niin haluan jotain erilaista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu April 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2009 itselläni on vihreä puku (ei mitenkään perinteinen hääpuku), jonka kanssa haluan pinkit kengät, mutta ei mitään ideaa mistä sellaiset löydän... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Whatever Kirjoitettu April 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2009 ^Mä kokeilisin ebayn ihmeellistä maailmaa. Mulle on tulossa mustat pitsisandaalit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
o&m Kirjoitettu May 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2009 (muokattu) Heippa! Mistään en nyt löydä tietoa että missä hinnoissa liikkuu kenkien värjääminen ja missä niitä tehdään? Lähettääkö tyyliin joka kenkäkauppa niitä värjättäväks vai miten. Ja onko kokemuksia millainen on lopputulos?Löysin ihanat kengät ja värjäytin ne Stilissimassa. Kuvassa väri ei näytä yhtä upealta kuin livenä, mutta siis oranssit ovat.Kenk__ja_laukku.htm Muokattu: May 7, 2009, käyttäjä: o&m Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
PirpanaPiiranen Kirjoitettu May 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2009 Puku on minulla shampanjan värinen, mutta kengät tulee ehdottomasti olemaan kirkkaanpunaiset www.brandos.fi sieltä löysin omat ihanuuteni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu May 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2009 löysin kengät! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eliza86 Kirjoitettu July 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2009 (muokattu) musta vihreät korkkarit. hääpuku tulee olemaan musta vihreä.linkki:http://www.nitro-babe.com/index.php?Page=s...oduct=P51467100aivan ihanat! Muokattu: July 9, 2009, käyttäjä: Eliza86 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemesia Kirjoitettu September 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2009 (muokattu) . Muokattu: October 13, 2009, käyttäjä: nemesia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
timtam Kirjoitettu September 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2009 Mulle tulee kahdet kengät, joista kummatkaan ei ole valkoiset. Hääpuku on valkoinen (tai no off-white), kukista löytyy hieman kenkien sävyä...Tässä ykköskengätJa tässä kakkoskengät puutarhassa kuvienottoa varten, ja todennäköisesti tanssimiseen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niksu84 Kirjoitettu September 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2009 tuutikki, sinulla ihanat kengät...mistä löysit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naele Kirjoitettu September 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2009 Mulla on hopeiset kengät..Kengät O.I.S. Aleksi 13, -50% eli maksoivat n. 35 euroa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viinivaahtera Kirjoitettu September 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 15, 2009 Pukuni alaosa tulee olemaan tummanpunaista taftia, joka taittaa lähes mustaan. Yläosaksi kermanväristä satiinia. Mustat, punaiset vai valkoiset kengät? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
M85 Kirjoitettu September 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2009 timtamilla On aivan ihanat kengät , varsinki nuo ykköskengät.Onneksi löysin tieni tännekkin, eipä olisi muuten välttämättä tullut mieleenkään värilliset kengät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellen Kirjoitettu September 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 16, 2009 (muokattu) Hopeiset kengät ovat olleet koko ajan tähtäimessä, Ebayn ihmeellisestä maailmasta ostin juuri äsken tällaiset rokahtavat gladiaattoriniittisandaalit:Kakkosvaihtoehtona ovat nämä, jos rokkikengät osoittautuu liian rokeiksi:Ei siis mitään perinteistä tyyliä, mutta en mie sellaista haluaisikaan. Toivon mukan kengille pitäisi olla käyttöä myös häiden jälkeen, joten eivät jää vain yhden käyttökerran kengiksi. Molemmat menevät bile- ja juhlakenkänä myöhemminkin. Tai ainakin alimmaiset menevät, kun gladiaattorimuoti on kuitenkin jo hiipumassa. Muokattu: September 16, 2009, käyttäjä: nellen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werna Kirjoitettu October 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2010 Mulle tulee tummanvioletti puku, joten värjäytän luultavasti valkoiset satiinikengät samanvärisiksi. Mutta oisko hätätilassa mustat kengät paha idea syvänvioletin kanssa? Heh, olenkohan mä jotenkin synkkä ihminen :D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pesukarhu Kirjoitettu October 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2010 Ehdottomasti violetit. Miksi värjätä värjättävät kengät mustiksi kun mustia kenkiä saa pilvin pimein. Jos jotain värillistä ettii niin ikinä et löydä sellaisia jossa lesti ja väri on kummatkin sellaisia mitä etsit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarbleSnow Kirjoitettu October 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2010 Mulla oli tällaiset:ja puku oli siis tämä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arby Kirjoitettu October 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2010 (muokattu) Mulle tulee diamond white -sävyisen puvun kanssa nämä oranssit kengät. Voi olla, että lisään itse jotain blingiä noihin. Muokattu: October 7, 2010, käyttäjä: Arby Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu October 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 9, 2010 (muokattu) Tässä mun varahääkengät. Rainbow club:n popot, jotka värjäytin tumman sinisiksi. Aivan supermukavat jalassa leveän koron ansiosta. Muokattu: October 9, 2010, käyttäjä: Egenc Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maimai Kirjoitettu November 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2010 Minulle olisi tähän tietoon tulossa kullanväriset, korolliset remmisandaalit ihan valkoisen, lyhyempihelmaisen mekon kanssa, eli kengät näkyvät koko ajan. Mekko on kirkkaanvalkoista sifonkia, mutta sen yläosaan on suunnitteilla vielä pieni muokkaus, niin kannattaisikohan siinä samalla ujuttaa mukaan jotain kultaista mekkoonkin, jotta se mätsäisi kenkiin paremmin? Kyllähän kullanväriä saa mukaan keltakultaisen sormuksen + mahdollisten muiden korujen muodossa, tai esim. jonkin hiuslaitteen tai pikkulaukun avulla, mutta ettei mekko jäisi ihan irralliseksi?Alunperin kuvittelin ehdottomasti haluavani valkoiset kengät, mutta toisin kävi. Nyt on tietysti mietittävä näitä asustejuttuja vähän tarkemmin. Ja ehkäpä sulhasen pukeutumiseenkin saadaan jollain tapaa ujutettua myös sitä kultaa mukaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhonda_Tyger Kirjoitettu January 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2011 Mulle tulee viininpunainen puku ja kengiksi halusin jotain matalaa (kun Inssi painotti että EI korkkareita) ja rokkaavampaa kuin perusläpyskät. Tilasin Brandokselta Ironfistin Digi Skull ballerinat musta-hopeana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts