NYC 151015 Kirjoitettu September 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2015 Mulle tulee pinkin cocktailmekon kanssa tällaiset kengät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1nkeli Kirjoitettu January 18, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2016 Minun kengät eivät missään nimessä tule olemaan valkoiset. Valkoinen ei ole luonteva väri minulle ja tarkoituksena on hankkia monikäyttöiset kengät (joko ballerinat tai converset), omassa käytössäni valkoiset kengät olisivat viidessä minuutissa väriltään harmaat... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu February 6, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2016 Te, joilla värikkäät kengät valkoisen puvun kanssa: tuleeko asuun muutakin värikästä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsmemma Kirjoitettu February 6, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2016 Mulla tulee hopeat glitter korkkarit seremoniaan, vaihdan sitten kun jalat ei jaksa enää niin harmaisin converseihin Itselle ei tule mitään muuta värikästä sitten, paitsi kynsistä tulee toki hyvin hempeen vaaleanpunaiset! En keksinyt mihin muuhun asusteeseen laittaisi harmaata,hopeaa tai vaaleanpunaista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pippuripähkinä Kirjoitettu February 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2016 (muokattu) Tilasin itselleni oranssit kengät (tämmöiset), ja ne ovat kyllä ihanat. Hiuksiini tulee kukkaseppele, jossa on samaa värimaailmaa, mutta toistaiseksi en ole keksinyt mitään muita väripilkkuja asuun vielä... Mutta esimerkiksi pienet oranssit napit pitsihansikkaissa olisi kiva yksityiskohta. Muokattu: February 7, 2016, käyttäjä: Pippuripähkinä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pink_girl Kirjoitettu February 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2016 Mulla oli laukku saman värinen kuin kengätkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maakaliina Kirjoitettu February 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2016 Hopeiset kengät ja laukku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu February 8, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2016 Te, joilla värikkäät kengät valkoisen puvun kanssa: tuleeko asuun muutakin värikästä? Mulla oli fuksianväriset korkkarit ja samanvärinen laukku (eipä sitä paljoa tullut kanneltua kylläkään). Lisäksi yksi rannekorun riveistä oli vadelmanpunainen, muuten korut olivat kirkkaat. Kynsien lakkaamista sävy sävyyn harkitsin, mutta jätin väliin, kun se on mulle "arkiväri" (ne oli sitten hennon vaaleanpunaiset valkoisin koristein).Fuksia oli yksi häiden teemaväreistä, tosin korotusosassa, ja sitä oli ripaus siellä täällä esim. kukissa ja lisäksi avustajilla väriä näkyi heidän omasta valinnastaan (solmio, huivi..). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennna Kirjoitettu February 20, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2016 Minulle tulee mustat kengät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ir Kirjoitettu March 22, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu March 22, 2016 (muokattu) Minulle tulee vaaleanpunaiseen taittavan nuden väriset kengät. Halusin sellaiset, joita voi käyttää muissakin juhlissa, mutta jotka ovat kuitenkin riittävän neutraalit. Värivalinta ei ollut mitenkään kiveen hakattu etukäteen, vaan ostin nuo, kun ne olivat ylipäätään sopivantuntuiset ja kivannäköiset. Puku on perinteiseen tapaan valkoinen. Muokattu: March 22, 2016, käyttäjä: Ir Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilmariel Kirjoitettu May 18, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 18, 2016 (muokattu) Minulla on sinivalkoinen hääpuku (alla sinistä, päällä valkoinen pitsi), jonka kanssa tulee tällaiset siniset kengät. Muokattu: May 18, 2016, käyttäjä: Rilmariel Lisäsin kuvan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelycon Kirjoitettu May 21, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2016 Mulla tulee kultaset sandaletit kristallikoristeilla Myös laukku on kultanen kristallisin yksityiskohdin. Kulta on meidän teemaväri, ja halusin kauniit kengät, joita voi käyttää myöhemminkin. Valkoset olisi ehkä olleet vähän liian tylsät, ja menee sitäpaitsi liian nopeasti pilalle. Itse ajattelen, että kengät voi olla minkä väriset tahansa, mikä omaa silmää miellyttää. Sehän on vaan mielenkiintonen yksityiskohta, jos ne vähän vilkkuu puvun alta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
franny Kirjoitettu June 3, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2016 Mulla Minna Parikan Jodiet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts