Marenki Kirjoitettu January 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2011 (muokattu) Mun Rainbow clubit ennen ja jälkeen värjäyksen - !EDIT: kengät siis tilattu Perdita's wedding shoes:ta ja värjätty Stilissimassa täällä Helsingissä Muokattu: January 10, 2011, käyttäjä: Marenki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nykä Kirjoitettu January 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2011 Ihania kenkiä teillä kaikilla, paljon kauniinpia kuin ne tavalliset valkoiset!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Soraya Kirjoitettu January 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2011 (muokattu) Onko teillä suojakäsitelty värjätyt kengät liikkeessä värjäyksen jälkeen? Oletin, että näin on, mutta ei kuulema kuulunut hintaan. Kannattaako ne suojakäsitellä (kosteussuojalla) vai luotatteko, että väri pysyy ja että kelit on suotuisat? Muokattu: January 15, 2011, käyttäjä: Soraya Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu January 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2011 Onko teillä suojakäsitelty värjätyt kengät liikkeessä värjäyksen jälkeen? Oletin, että näin on, mutta ei kuulema kuulunut hintaan. Kannattaako ne suojakäsitellä (kosteussuojalla) vai luotatteko, että väri pysyy ja että kelit on suotuisat?Suosittelivat liikkeessä kosteussuojan laittoa, ja niin tein. Väri ei kuulema kestä lainkaan kastumista. Ovat siis puhtaasti sisäkäyttöön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannii Kirjoitettu February 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2011 Olisikohan tummanpunaiset kengät hassut,jos siis sointuisivat esim.kimpun väriin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikku_possu Kirjoitettu February 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2011 ^ Näin jossain kuvan, missä morsiamella oli tummanpunaiset kengät ja samanvärinen kimppu ja upealta näytti. Eli minä ainakin suosittelen. Itse aion laittaa aika varmasti värilliset kengät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pitkhä Kirjoitettu February 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2011 Minulla on Pink by Paradoxin Sherbertit värjättynä vaaleanpunaiseksi. Niinattaresta ostin. Myös kimppuni tulee olemaan vaaleanpunainen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hannii Kirjoitettu February 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2011 Minulla on Pink by Paradoxin Sherbertit värjättynä vaaleanpunaiseksi. Niinattaresta ostin. Myös kimppuni tulee olemaan vaaleanpunainen Onpa ihanan näköset kengät! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikku_possu Kirjoitettu February 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2011 Tungen nyt kuvaa omista kengistä joka paikkaan Mutta tässä siis minun hääkengät ja laukku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eneke Kirjoitettu February 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2011 (muokattu) Tässä minun ihanat kengät ;o) Puku on valkoinen mutta juhlien teemaväri on tämä fucsia. Samanvärinen laukku on vielä hakusessajaahas...,en kyllä osaa sitä kuvaa edes lataa...? Muokattu: February 24, 2011, käyttäjä: eneke Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eneke Kirjoitettu February 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2011 (muokattu) Tässä minun ihanat kengät ;o) Puku on valkoinen mutta juhlien teemaväri on tämä fucsia. Samanvärinen laukku on vielä hakusessajaahas...,en kyllä osaa sitä kuvaa edes lataa...?No nyt sain tämän kuvan tänne ;o) Muokattu: February 25, 2011, käyttäjä: eneke Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miiuska123 Kirjoitettu February 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2011 Mulle on nyt tullu joku kumma, et voisin haluta _punaiset_ kengät Se antaisi kyllä mahdollisuuden myös tälle Parikan ihanuudelle Jos en uskaltaudu punaisiin kenkiin tai edes laukkuun, niin Gingerin saa kyllä valkoisenakin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlin Kirjoitettu March 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2011 (muokattu) Mulle tulee tämmöset kengät, vaikka puku onkin valkoinen Muokattu: March 1, 2011, käyttäjä: Marlin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arby Kirjoitettu March 5, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2011 Olisikohan tummanpunaiset kengät hassut,jos siis sointuisivat esim.kimpun väriin?Mulla oli oranssit kengät ja oranssi kimppu ja vieraat ihastelivat kovasti. Joten: Go for it, jos siltä tuntuu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu March 5, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2011 (muokattu) Taitaa olla nykyään jo aika yleistä, että kengät ovat muun väriset kuin valkoiset..Itse en ole vielä ihan varma millaiset kengät mulle tulee, mutta tällä hetkellä haaveissa olisi äitini vanhat fuksian väriset kengät. Näitä on käytetty ehkä kaksi-kolme kertaa, lesti todella hyvä ja koko juuri sopiva minulle. : (Ja laukkukin olisi olemassa tuota samaa väriä)Kimppuun kanssa jotain samoja värimaailmoja (vanhaa roosaa ja tehosteena fuksiaa...=tiinah84 kengät ovat aivan ihanan väriset. edit. en näemmä osaa sitten kirjoittaa.. eli kirjoitusvirheet.. Muokattu: March 5, 2011, käyttäjä: iialiia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu March 9, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2011 Minulla oli nämä pinkit: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-neeze- Kirjoitettu March 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2011 (muokattu) mä oon kans niin vaaleanpunainen ihminen, ja varmasti kaikki olettaa että hääpuku ois sitä myös.. vaan se on kyllä valkea joten haluaisin siis kuitenkin jotain pientä pinkkiä ja ajattelin että kengät voisi olla sellainen, kun sitten niitä voi käyttää myöhemminkin.. ja tosiaan kimppuun oon ajatellut sitten juuri näitä vaaleanpunaisen ja pinkin sävyjä.. MUTTA, mä en löydä mistään MITÄÄN kenkiä joita voisin harkita... elloksella oli yhdet ballerinat, ne ihan ok.. mut jotenkin ehkä kirkkoon ainakin haluaisin vähän korkoa! laittakaahan linkki vinkkejä mistä saattaisin löytää etsimäni Muokattu: March 23, 2011, käyttäjä: -neeze- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anikee Kirjoitettu March 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2011 ^ Meidän kaupungin Halosella oli paljon tosi kauniita juhlakenkiä ja myös jotain vaaleanpunaista taisi olla.Mulla on ostettuna vihreät, mutta voipi olla että joudun ostamaan sellaiset jossa ei ole tuollaista remeliä takaosassa. Astun oikeaa jalkaa jotenkin linksuun niin kantapää tulee puoliks ulos Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arby Kirjoitettu March 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2011 (muokattu) mä oon kans niin vaaleanpunainen ihminen, ja varmasti kaikki olettaa että hääpuku ois sitä myös.. vaan se on kyllä valkea joten haluaisin siis kuitenkin jotain pientä pinkkiä ja ajattelin että kengät voisi olla sellainen, kun sitten niitä voi käyttää myöhemminkin.. ja tosiaan kimppuun oon ajatellut sitten juuri näitä vaaleanpunaisen ja pinkin sävyjä.. MUTTA, mä en löydä mistään MITÄÄN kenkiä joita voisin harkita... elloksella oli yhdet ballerinat, ne ihan ok.. mut jotenkin ehkä kirkkoon ainakin haluaisin vähän korkoa! laittakaahan linkki vinkkejä mistä saattaisin löytää etsimäni Mä bongasin Aleksi 13:sta (Espritin???) pinkit satiinikorkkarit, olisiko hintakin ollut suht edullinen (jotain 40 eur). Muokattu: March 27, 2011, käyttäjä: Arby Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nykä Kirjoitettu April 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2011 Mitä mieltä olette, voisiko tällaiset kengät olla hääkengät?Väri (valitettavasti kun violetti on teemaväri) kuvasta poiketen ns. tumma maitokahvi ja pohjaosa musta(en keksinyt parempaa märitelmää tai löytänyt netistä kuvaa) Ostin nuo, ja tuntuvat ihanilta jaloissa Yleensä minun on vaikea löytää riittävän pieniä kenkiä, mutta nuo pysyvät jaloissa vaikka ovat kokoa 36 Vaikuttivat niin hyville ainakin ekalla käyttökerralla, että harkitsen niitä juhliin, mutta mietin ovatko tarpeeksi hienot Ja kieltämättä, nyt kun tajusin että noita myydään netissa liloina (ostin omat Mekasta) niin tuli himo tilata toiset...Olisko paha? (eivät maksaisi kuin 30 euroa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a-nu Kirjoitettu April 12, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2011 tässä mun ihanuudet jotka sain tänään <3 hintaa oli paljon mutta eipä oo ihan kaikilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emppu. Kirjoitettu April 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2011 Olen niin innoissani hääkengistäni, että tuon kuvan tännekin. Ostin siis ihan perus balleriinat H&M:ltä ja muokkasin niistä juhlavammat tuollaisten pörhelöpallukoiden, nauhanpätkien ja parin rintaneulan avulla. Hintaa tuli yhteensä 40 €. (Kuvassa myös korut.) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
porcupine Kirjoitettu April 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2011 Mun hääkengät on tämmöset. Tosin otan noi roikkuvat apinat pois. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu April 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2011 (muokattu) -neeze- Mielestäni Halosen (tai Carlssonin) kevään kuvastossa oli söpön v.punaisusta korkkareista mainos. Ihania kenkiä täällä morsiamilla. (Voisin ryhtyä kenkäkaappariksi.. )muoks. Jaaha. Tuli luettua viestit ajatuksella. Annikee mainitsikin jo Halosesta. Muokattu: April 27, 2011, käyttäjä: iialiia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satsu82 Kirjoitettu June 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2011 (muokattu) Empun kengät on aivan mahtavat! Itsekkin olen ajatellut tuunausta ja nyt olen entistä vakuuttuneempi! Meillä on häiden värityksenä musta ja valkoinen (ihan hitunen oranssia siellä täällä), joten mustia kenkiä ja laukkua olen ajatellut. Tosin olen aivan ihastunut näihin!Ne (tai oikeastaan halvemmat kopiot) voisivat olla "jotain sinistä", mutta sitten laukku pitäisi ehkä olla valkoinen ja koko mustavalkoisuus unohtuisi asukokonaisuudesta. Plaah. Muokattu: June 20, 2011, käyttäjä: Satsu82 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts