Morsian_14 Kirjoitettu June 10, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2013 Punanaamiosta 4e http://punanaamio.fi/tuote/6492/sukkanauha-timanttisydan-musta-nauha# Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu December 9, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2014 Tilasin ebaysta, hintaa tuli vähän reilu 3 € postikuluineen. Ei kyllä huomaa mitään eroa näihin tuplasti kalliimpiin (suomalaisissa verkkokaupoissa 6,90-8,90 € näytti olevan halvimmat), saati sitten "kirppiksillä" myytäviin 10-15 euron sukkanauhoihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennimaria90 Kirjoitettu December 15, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2014 Löysin omani alusvaateliike Patriciasta, 9€, oikein nätti. Ajattelin myös laittaa kaksi nauhaa, toinen heittämistä varten siis Ja siihen heitettävään olis hauska kehitellä jotain hauskaa, esim. ommella kiinni jotain.. Kiva kun joku muukin on ajatellut laittaa kaksi sukkanauhaa, en oo ihan ulapalla sitten tämän kanssa x) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanttis Kirjoitettu December 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2014 Mulla oli tällainen 4,90 e: http://www.juhlacenter.fi/product/938/pitsinen-sukkanauha-valkoinen-1kpl Oli siro ja kivan näköinen, mutta piti hieman pienentää sen ympärysmittaa kun muuten ei olisi pysynyt ylhäällä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
franny Kirjoitettu December 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2014 (muokattu) Mä ajattelin että sukkanauha voisi olla se ainoa asia, jonka teen itse. Tosin ajattelin ihan hyödyntää yhtä valmista mustaa ja vaihtaa siihen vain sinisen rusetin ja jotain päheämpää kuin kukka koristeeksi. Muokattu: December 28, 2014, käyttäjä: franny Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hali_2015 Kirjoitettu January 6, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2015 Päädyin tekemään itse, koska oikeanlaista/sopivaa en löytänyt. Hinnaksi tais tulla jokunen euro. Hieman satiniinauhaa,pitsinauhaa ja kuminauhaa, valmis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tepanennn Kirjoitettu August 12, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2015 Mietin itsekin tekemistä itse, koska mä en kestä tuota "poikavauvan sinistä" eli vaaleansinistä, mitä lähestulkoon kaikki hienot markkinoilla on.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallakaisla Kirjoitettu August 14, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2015 (muokattu) https://www.etsy.com ja hakuun "wedding garter" tai "bridal garter". Etsystä löytyy todella kauniita! Suurimmalle osalle tulee hintaa vähän enemmän kuin eBaysta löytyville, mutta ovat käsin tehtyjä ja kauniita eli jos hakusessa on jotain fiinimpää, niin tuonne! Ja väliin mahtuu myös noita parin, kolmen euron hintaisia. Muokattu: August 14, 2015, käyttäjä: Neiti Hattara Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu October 2, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2015 Itse hankin tällaisen: Hintaa 6,90 €. Verkkokaupasta hiuskorut.com. Olin tilaamassa hiuskoristetta ja huomasin että siellä myydään myös sukkanauhoja. Otin tietty samaan pakettiin, ei tule postikuluja monesta paikasta. Perinteinenhän tuo on, mutta halusin sukkanauhan jotta "jotain sinistä" löytyy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
colored Kirjoitettu October 25, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2015 Netistä tilasin myös, ongelmana oli vain löytää tarpeeksi "litteä" sukkanauha, jotta se ei näkyisi "kuhmuna" mekon alla. Osassa sukkanauhoista oli aika isojakin kukkahärpäkkeitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts