Lilith Kirjoitettu November 7, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2007 Minäkin tein itse. Materiaaleina käytin hääpukukankaita jotka odottaa ompelua kaapissa, kuminauhasta taisin maksaa 0,15e ja pitsistä 0,50e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
janiina Kirjoitettu November 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2007 Omani maksoi Stockmannilla 13,90 € ja siellä oli myös nättejä 7,90 € maksavia sukkanauhoja. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu March 26, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2008 Ampukaa... Pölhö kysymys, mutta onko sukkanauhalla jokin oikea tarkoitus vai onko se vain koriste? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miizzy Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 Tässä mun vähän erilainen sukkanauha. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nellie80 Kirjoitettu April 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2008 (muokattu) Ampukaa... Pölhö kysymys, mutta onko sukkanauhalla jokin oikea tarkoitus vai onko se vain koriste? Eikös sen idea oo pitää sukat ylhäällä?Niin ja noi itetehdyt sukkanauhat oli ihania! Täytyy itekin alkaa miettiin, kunhan sisko antaa lainaamansa ompelukoneen takaisin... Muokattu: April 23, 2008, käyttäjä: nellie80 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bellis Kirjoitettu April 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2008 Ampukaa... Pölhö kysymys, mutta onko sukkanauhalla jokin oikea tarkoitus vai onko se vain koriste?Kysymys ei ole ollenkaan pölhö, tässähän menee käsitteet iloisesti sekaisin, nimittäin tämä morsianten "sukkanauha" jota hameen alta metsastetään on oikeasti reisisomiste ja sukkanauha(t) on sitten taas ihan eri juttu kuten tässä kuvassa näkyy Periaatteessa siis näin mutta taitaa tämän ketjun tarkoittama sukkanauha olla juuri se reisisomiste, eli sen on tarkoitus toimia koristeena Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu April 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2008 No ilmankos olen ollut ihan pihalla. Noiden sukkanauhojen idea toki on selvä - pitää siis sukat ylhäällä. Mutta tuon morsianten sukkanauhan (reisisomiste - ihana sana ) syvempi tarkoitus oli hukassa. Mutta joo, se siis on vain koriste - ei muuta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cartsa Kirjoitettu April 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2008 Niin somiste mikä viskotaan menemään lopuksi.. Mutta onko se vaan "koska kuuluu olla näin" jos sitä ei heitetä kenellekkään? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KooKoo Kirjoitettu April 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2008 Niin somiste mikä viskotaan menemään lopuksi.. Mutta onko se vaan "koska kuuluu olla näin" jos sitä ei heitetä kenellekkään?Mulla se ainakin on vaan siksi, että siinä on sitä jotain sinistä ja tosiaan koska se vaan kuuluu olla En aio sitä kenellekään heitellä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
launa Kirjoitettu February 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2009 olis kiva nähdä kuvia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu February 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2009 Tein itse. Kustannuksia joku muutama euro. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meli Kirjoitettu March 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2009 Ebaysta löysin:Hintaa en muista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu March 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2009 Mä ostin Suomen Pukuvuokraamosta 9 eurolla. Etsin viininpunaisen väristä sukkanauhaa ja tämä oli kaunis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katajanmarja80 Kirjoitettu April 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 24, 2009 Mä huusin huutiksesta mustan sukkanauhan, hinta posteineen 6 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syysmorsian2009 Kirjoitettu April 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2009 Omani ostin Kappahlista, maksoi 4e Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilusao Kirjoitettu April 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2009 Onko se niin että sukkanauhoja tulee yksi ja se sitten mahdollisesti heitetään sukkanauhan heitossa pois? Vai onko joku laittanut molempiin jalkoihin ja sitten heiton jälkeen on jäänyt yksi jäljelle? Jos on vain yksi, niin sillä ei taida olla merkitystä kumpaan jalkaan sen laittaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rayelle Kirjoitettu April 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2009 Onko se niin että sukkanauhoja tulee yksi ja se sitten mahdollisesti heitetään sukkanauhan heitossa pois? Vai onko joku laittanut molempiin jalkoihin ja sitten heiton jälkeen on jäänyt yksi jäljelle? Jos on vain yksi, niin sillä ei taida olla merkitystä kumpaan jalkaan sen laittaa?Mulla oli kaksi, molemmat samassa jalassa. Ja se heittonauha oli sitten tietty alempana, eli oli helppo ottaa oikea nauha heittovaiheessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Egenc Kirjoitettu January 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2010 (muokattu) Tässä minun sukkanauhani. Eli makeannälkäisille sinkkumiehille naposteltavaa, voi vaikka tarjota kaverille kans Ostin vielä toisen sitten vaan suhlaselle muistoksi, joka on perinteinen pitsinen satiinikanttauksella ja sinisellä rusetilla. Niin ja ton karkkisukkanauhan ostin mulletoi.com:sta Muokattu: January 30, 2010, käyttäjä: Egenc Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sesilia88 Kirjoitettu January 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2010 Omani löytyi ihan lindexiltä.. aikalailla sellainen kuin olin ajatellutkin (6-8e maksoi) Luonnonvalkoinen pitsiosio ja vaaleanruskea satiininauha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakme Kirjoitettu January 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2010 Minä tein löytöjä ebay:stä, taisin maksaa alle 5 euroa omastani. Jonkun aikaa piti etsiskellä, että sopivanlainen osui kohdalle, mutta ilmeisesti tuolla tulee aika usein ainakin uusia myös myyntiin. Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_janni_* Kirjoitettu February 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2010 Ainakin vähän erilainen sukkanauha... http://www.sensuelli.fi/product_info.php/c...products_id/714 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mussuliini Kirjoitettu March 31, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 31, 2010 mä löysin omani, mustan sukkanauhan Lahden sokokselta, 3,90€ajattelin ommella siihen sinisen rusetin( 0,10 senttiä) et on sitten se sininen osuus hoidettu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitty* Kirjoitettu April 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2010 Minulle tulee tällainen ^^ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morsmaikku Kirjoitettu May 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2010 Mulle tulee tämä <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
huvitus Kirjoitettu May 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2013 Meillä on mies ehtinyt nappaamaan aiemmista häistä 4-5 sukkanauhaa. Laitan jonkun niistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts