Guest taina(Guest) Kirjoitettu April 18, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2006 Hei, missä myydään sukkanauhoja? Alusvaateliikkeissä?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marika-76 Kirjoitettu April 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2006 Hääpukuliikkeissäkin on sukkanauhoja myynnissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnuska Kirjoitettu April 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2006 Täällä, tuolla hääasusteiden myyntiosastolla... Pääsee halvemmalla.ja esim. osoitteesta http://www.morsiusgalleria.com ja sieltä nettikauppa ja asusteet tai vaikka osoitteesta http://www.calligraphen.fi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
harisa Kirjoitettu April 19, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2006 Vaikka täältä 5 eurolla:http://www.boutique-loulou.com/ ja sieltä hääasusteet.Olivat saaneet kivoja sormettomia pitsihansikkaitakin myyntiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Shelly Kirjoitettu April 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2006 Kaipaisin vinkkiä TOSI halpaan sukkanauhaan ( Tampereelta). Tyyliin euro tai kaksi. Ostan niitä kaksi, jotta jää sulhollekin muisto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest susanna_kesä_2007 Kirjoitettu April 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2006 Tervehdys!Minäkin täältä Helsingistä voisin ostaa edullisen sukkanauhan!Ja kaipailisin vinkkejä edullisista liikkeistä mistä niitä saisi...Yst.[email protected](Haussa olisi myös luonnovalkoinen huntu, ei liiän pitkä, mutta yli olkapäitten.)-S- Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lemonero Kirjoitettu April 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2006 Näppärästihän sellaisen väsää itse. Ja saa vaikka vähän persoonallisemmankin. Metripitsejä saa vähän laajemmassa väriskalassakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iiutsi(Guest) Kirjoitettu April 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2006 Avomies kyytsäsi siskoaan ja tämän kaasoa hääpäivänä ja hänet pistettiin hakemaan sukkanauhakin.Ison omenan stockalta oli lopulta löytynyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tyhmä(Guest) Kirjoitettu May 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2006 Mistä ostit sukkanauhan? Ajattelin vaan, kun katsoin morsiuspukuliikkeen sukkanauhavalikoimaa, niin hinta oli mielestäni oli aika suolainen: monet mallit 20 e. Aika kova hinta siitä, että se heitetään kuitenkin illan lopuksi pois.Toinen kysymys: kuuluuko tuota sukkanauhaa käyttää koko päivä? Mikä ihme sen tarkoitus oikein on? Kyllä minäkin ajattelin sitä käyttää, kun se kerran perinne on, mutta onko sillä oikeastikin joku merkitys? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti.Aurinko Kirjoitettu May 1, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 1, 2006 Emotion myymälässä oli kympin pintaan sukkanauhoja. Ja mikä parasta. olivat kokonaan sinisiä, joita oon metsästänyt.Emotion on ainakin jumbossa, jos Helsingistä lähtee etsimään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beam Kirjoitettu May 11, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2006 Mä tilasin omani Ebayltä, tuli postikuluineen maksaan ehkä n. 5 euroa. Valikoimaa on runsaasti voi löytyä edullisemminkin. Huuto.netissäkin aina silloin tällöin joku myy, jos ei halua lähteä ulkomaisille sivustoille seikkailemaan. Tai kuten todettua, itse tehtynä todennäköisesti edullisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ninni78 Kirjoitettu May 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2006 Ainakin Sokoksella ja Stockalla on amarin sukkanauhoja, valkosia missä valkonen rusetti, valkonen missä vaaleensininen rusetti ja vaaleensininen missä valkonen rusetti, makso mun mielestä 7,90 että ei paha hinta verrattuna morsiuspukuliikkeiden hintoihin. :-X :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murmeli Kirjoitettu May 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2006 Vaikka täältä 5 eurolla:http://www.boutique-loulou.com/ ja sieltä hääasusteet.Tilasin omani tuolta, muutama euro tuli postituskuluja päälle.. (oli muuten eka ostos häihin ;D) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TurSu Kirjoitettu May 12, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2006 Olen nähnyt ainakin sokkarilla ja lindexilläOmani ostin viime kesänä punanaamiosta (naamiaispukuliike) jossa oli aika monenlaista vaihtoehtoa. No se ei sitten ollut mikään perinteinen, vaan musta, jossa punainen sydän pirunsarvilla ;D eikä hintakaan päätä huimannut, muistaakseni n.4€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mansikka -06 Kirjoitettu May 13, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2006 Nyt kysyn tyhmän kysymyksen, mutta kävin tuolla now & foreverin sivuilla katsomassa sukkanauhoja ja niissä lukee, että ympärysmitta 56cm. Saako sukkanauhaa kiristettyä? Vai onko niitä olemassa eri kokoja? Mulla ainakin toi 56cm tipahtaisi jalasta vaikken mikään hirmu laiha olekaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenny06 Kirjoitettu May 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2006 Hei!H&M:ssä myytiin sukkanauhoja; valkoisia, joissa vaaleansininen rusetti. Hinta oli vain 3,90 € ja olivat mielestäni ihan nättejä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pulttibois Kirjoitettu May 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2006 siinäpä se kysymys tulikin.. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SE Kirjoitettu May 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2006 Mulla punainen röyhelöinen sukkanauha, jossa on punainen sydämenmuotoinen piru ja sen reunoissa musta röyhelö. Turusta Punanaamiosta (myydään mm. naamiaistarvikkeita) ostin ja hinta oli 4,60 €. [smiley=evil.gif] Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tirlittan-79 Kirjoitettu May 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2006 Kuopion Sokoksella oli n. 9 €. Ostin tarvikkeet ja maksoin 2,70 €. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Leena81 Kirjoitettu May 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2006 Mulle tulee musta sukkanauha. Ostin sen Turun Changesta ja hintaa oli 9e. Sukkanauhaa kiertää silikoninauha, joten pitäis hyvin pysyä stay upien päällä. Muualla en ollu tällaiseen silikoninauhaan törmännyt, pysyy kuulemma paremmin ylhäällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue2006 Kirjoitettu May 28, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2006 Ostin H&M:ltä valkoisen pitsisen, jossa on vaaleansinistä ympärillä ja vaaleansininen rusetti - aivan ihana! - hinta 3,90 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susanna11082007 Kirjoitettu May 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2006 Sukkanauhan osaa huonokin "käsityöläinen" tehdä helposti itse. siihen kun tarvitsee kangasta ja kuminauhaa....Itse tein sen nyttemmin jo hoitokodissa asuvan mummini pitsireunaisesta laamapaidasta, sillä muuten en olisi saanut pukuuni "jotain vanhaa". enkä sinistä, siksi ompelin siihen kiinni myös sinisen sydämen. Näin mummikin saa olla juhlassa läsnä. Sulhasen mielesä tämä veto ei ollut kovin romanttinen, kun se on ollut mummin yöpaita ja hänen on otettava se suuhun. ei ois vain pitäny kertoa. :-[ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bride-06 Kirjoitettu May 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2006 Mä tilasin Stilissimasta punaisen sukkanauhan, hintaa 12e. Lähettivät kuluitta sen mulle Turkuun Marinetteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taapelo Kirjoitettu June 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2006 Tekaisin itse. ;DLopputulos on tässäJa tämä on se poisheitettävä versio Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariluu Kirjoitettu June 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2006 Ostin alusvaateliikkeestä Amar-merkkisen sukkanauhan ja maksoin siitä 10,90 e mikä on mielestäni aika paljon. Mutta on tuo ihanakin. Vaaleansininen valkoisella rusetilla. Enpä tienny HenkkaMaukalta mennä katsomaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts