Ladybird_81 Kirjoitettu November 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2008 Tässä minun monot. Saapa nähdä, tuleeko nuo myytyä häiden jälkeen, vai löytyykö muutakin käyttöä. Kengät löytyivät Oulun Kenkämeklarilta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaimee Kirjoitettu November 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2008 ^Onpa suloiset! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemfe Kirjoitettu November 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2008 ^^ On suloiset! Olen itse melkein kallistumassa ruskeisiin saappaisiin juuri sen takia, että löytyisi helpommin jatkokäyttöä. Shampanjan värinen puku on tulossa joten ei välttämättä tarvitse olla vitivalkoiset kengätkään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaimee Kirjoitettu November 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2008 Minun puku ei ole valkoinen joten etsin jotain metallinhohtoisia saappaitaPäätin sit lopulta kuitenkin että hommaan valkoiset saapikkaat. Puvussani on kuitenkin valkoisia koristeita niin sopivat asun kanssa ihan hyvin. Ja päädyin itselleni tyypilliseen tapaan tilaamaan Ebaysta kahdet, mietin sitten myöhemmin kummat laitan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladybird_81 Kirjoitettu November 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2008 Tosi ihanat nuo vasemmanpuoleiset kengät! On nuo toisetkin kivat Itse meinasin ensin pistää joko lapikkaat tai nutukkaat mekon kanssa, mutta sitten tuumin, että ei mahda sopia oikein tyyliin, vaikka muuten olisivat kivat olleetkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neitikevät Kirjoitettu November 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2008 Löysin Spirit Storesta kivoja kenkiä, tässä yksi malli, jota mietin (muitakin valkoisia löytyy)... Ei paha hintakaan, 49 euroa.Nyt eivät enää ole mietinnässä, nimittäin nämä ostin!!!Hienot kengät. Mie kävin ostaan eilen nimittäin just samanlaiset Aamun olen nyt niillä kävellyt pitkin kotia ja ihastellut.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Allure Kirjoitettu November 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2008 Minun puku ei ole valkoinen joten etsin jotain metallinhohtoisia saappaitaPäätin sit lopulta kuitenkin että hommaan valkoiset saapikkaat. Puvussani on kuitenkin valkoisia koristeita niin sopivat asun kanssa ihan hyvin. Ja päädyin itselleni tyypilliseen tapaan tilaamaan Ebaysta kahdet, mietin sitten myöhemmin kummat laitan. Minulle taas tulee identtinenpari noista oikeanpuoleisista. Kuvien perusteella parhaat mitä olen nähnyt, ja ehkä käyttöä häidenkin jälkeen...Tai ainakin näin yritän itselleni uskotella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian40 Kirjoitettu November 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2008 Löysin Spirit Storesta kivoja kenkiä, tässä yksi malli, jota mietin (muitakin valkoisia löytyy)... Ei paha hintakaan, 49 euroa.Nyt eivät enää ole mietinnässä, nimittäin nämä ostin!!!Hienot kengät. Mie kävin ostaan eilen nimittäin just samanlaiset Aamun olen nyt niillä kävellyt pitkin kotia ja ihastellut....Joo, näillä kengillä on hyvä kävellä. Ei ole liian korkeatkaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante Kirjoitettu November 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2008 Tällä hetkellä ovat pölyn peitossa, mutta nämä HD saappaat jalkaan alle kolmen viikon päästä maistraatissa ja juhlassa: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keke Rosberg Kirjoitettu November 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 24, 2008 Mulle tulee nämä K-Kengästä löytyneet söpöset:Mulla ei taida tulla ongelmaa noiden jatkokäytöstä. Olen meinaan jo useamman kerran kihissyt, kun olisin halunnut laittaa ne jalkaan, mutta en ole halunnut niitä vielä liata Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemfe Kirjoitettu December 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2008 Ajatuksena oli alunperin hankkia valkoiset saappaat mutta niin se mieli taas matkan varrella muuttui Nämä kotiutuivat juuri: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Curry Kirjoitettu December 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2008 Anttilasta heräteostoksena löytyneet nilkkurit: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiiia Kirjoitettu December 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2008 Tällaiset ihanuudet löysin viikonloppulomalta Münchenistä. Ja sain survottua matkalaukkuunkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_kata_* Kirjoitettu January 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2009 Curry: Mitä Anttilan löytyneet nilkkurit maksoivat? Näyttävät nimittäin jotakuinkin siltä mitä itse olen etsinyt! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura K. Kirjoitettu November 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2009 Hei,aloitetaan ketju uuden talven myötä.. Etsin kenkiä helmikuussa 2010 pidettäviin häihin. Voitteko suositella liikettä, josta voisi löytyä hääsaappaat (sirot valkoiset) ja jossa niitä pääsisi myös sovittamaan? Kaikeksi hyväksi kokoni on 35-36 joten haasteita (ja kiire) alkaa olemaan.. Otan vinkit vastaan myös hyvistä nettiliikkeistä. Pari brittiläistä olen jo katsastanut.Kaikki vinkit otetaan siis mielellään vastaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu November 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2009 Stilissimassa on nilkkurit ainakin, mutta hinta on reilu 200e. Meslewissä on kunnon morsiussaapikkaat, mutta hintaa en tiedä. Joku noita tuolla myydään palstalla myikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts