Guest henskuliini Kirjoitettu April 23, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2005 Tuo "sinistä" on todella ongelmallinen kohta, kun sininen sattuu olemaan inhokkiväri numero 1.Ompele Miimuliini vaikka sukkanauhaan pieni sininen rusetti tai helmi, siinähän se hoituu kätevästi. Bonuksena lisäksi jos sukkanauha vielä heitetään, niin pääset siitä sinisestä kohdasta vielä eroonkin! ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
naali Kirjoitettu May 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2005 Mulla uutta on puku, vanhaa asusteet, sinistä sukkanauhassa ja sormuksen kivessä. Lainattua tulee ehkä olemaan kaulakoru! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Macilla Kirjoitettu May 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2005 Ei steressiä. Jollei kyseiset teemat vahingossa mukaan eksy, niin istten jäävät pois. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
uupunut Kirjoitettu May 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2005 Mulla on Uutta: kengät, sormus, korvikset, kaulakoru ja alusvaatteetVanhaa: taidan ottaa pussukkaani jonkun vanhan kankaisen nenäliinanLainattua: pussukka ja hääpukuSinistä: sukkanauhassa ja hääkimpussatoi vanha tuotti ensin vaikeuksia kun ensin meinasin laittaa kultaisen kaulakorun jossa sininen kivi (rippilahja isoäidiltä) mutta kun se ei oikein sovi pukuun niin sitten hokasin, että äidilläni on vanhoja kankaisia nenäliinoja jonka voin ottaa pussukkaani. ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HD Kirjoitettu May 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2005 Uutta yleensä puku ja siihen kuuluvat asusteetLainattua on pussukkaSinistä taitaa olla vain sukkanauhassavanhasta ei vielä tietoakaan....jos yhdistäisi vanhan ja lainatun niin silloin olisi koru Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mamal Kirjoitettu May 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2005 Puku on uusiKorvikset on vanhatLainattu ehkä joku rannekoru (toivotaan niin)sinistä yritän jemmata sukkanauhaan kun en muuta keksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peukkis Kirjoitettu May 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2005 Uutta tiara,vanhaa puku ja kengätlainattua.. kait mä jotain joltain lainaan, vaikka korun?Sinistä.. pitää johonkin sitäkin ujuttaa?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosalinda Kirjoitettu May 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2005 Uutta: puku, huntu, tiara ja kengätlainattua: vannehame kaveriltasinistä: taitaa tulla sukkanauhaanvanhaa: ehkä äidilläni oleva isomummuni riipus( viininpunaisen värisenä sopisi häidemme väreihin)tämä kuitenkin hieman epävarmaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Madde Kirjoitettu May 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2005 Hei, tuo kolikkojuttu kenkään oli myös minulle uusi juttu! Mitä jos löytyy vain euroja??? Täytyy kysellä vielä sukulaisilta...Miten olette kiinnittäneet kolikon kenkään? Täyttääkö kolikko myös "jotain vanhaa" -kohdan? Todella vaikea keksiä mitään siihen, kun kaikki pukuun, kampaukseen ja asusteisiin on niiiiiiiiiiin yksinkertaista että!Tiedättekö liittyykö sukkanauhaan joku neitseellisyys juttu? Tuli vain mieleen, kun olimme yksissä häissä, jossa morsiamella on yksi lapsi aikaisemmasta seurustelusuhteesta. Heillä heitettiin kimppu, mutta ei sukkanauhaa.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pikkuviikari Kirjoitettu May 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2005 Uutta puku, huivi, tiara jneVanhaa kaulaketju, jonka olen saanut mieheltä synttärilahjaksiSinistä sukkanauhaLainattua varmaan vuokrattu vannehame, kun ei kukaan ole mitään lainaksi tarjonnut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimboke Kirjoitettu May 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2005 Mulla on uutta korvakorut ja tietenkin sormus, vanhaa kaulakoru, lainattua pussukan nauha (jälkeenpäin kiinnitetty) ja sinistä alushousut. Lisäksi pukua ja kenkiä on käytetty kerran eli ne kuuluvat varmaan sekä vanhaa että uutta osastoon... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _m_maikku Kirjoitettu June 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 3, 2005 Kuinka vanhaa sen vanhan pitäisi olla? Vai tarkoitetaanko sillä, jotain mikä on joskus hankittu / saatu jotain ihan muuta tarkoitusta varten kun häihin? ??? Mahtaisiko vanhasta käydä korvikset / kaulakoru, mitkä sain valmistujaislahjaksi muutama vuosi sitten? Tai esim. sormus minkä on saanut ylioppilaslahjaksi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LauraLaura Kirjoitettu June 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 7, 2005 Kun joku täällä mainitsi nenäliinan, niin minäkin muistin että löytyyhän tuolta kaapista paketti kirjailtuja nenäliinoja jotka isoäitini osti tuliaisiksi Italiasta ollessani kymmenvuotias. Ovat vielä todella kauniita, ihan ohutta valkoista puuvillaa ja pienenpientä moniväristä kirjontaa kulmissa. Sellainen siis laukkuun "vanhaksi" esineeksi. Lainattua on isoäidin kaulaketju, kävisihän sekin tietysti vanhasta varmaan vaikken sen ikää tiedäkään (ei siis ole mikään perintökoru kuitenkaan). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bessi Kirjoitettu June 9, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2005 Uutta: puku, kengät, sormus jne. Vanhaa/ lainattua: Tulevalta anopilta lasihelmikoru, josta teen itselleni kaula, ranne ja korvakorut Sinistä: sukkanauhassa joko sininen nauha tai sinisiä ruusukkeita, en ole päättänyt kummat teen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mervi-84 Kirjoitettu June 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 13, 2005 Uutta: Kengät ainakinLainattua: puku (vuokrattu joten kai se käy lainatusta?)Sinistä: sukkanauhassaVanhaa: koru?? Jos en muuta keksi laitan nilkkakorun.Edit. Aloin lukemaan tarkemmin niin olisihan se romanttista tämä vanha kolikko. Mieheni nimittäin antoi minulle vanhan venäläisen kolikon kun olimme kai jotain 11 vuotiaita. Hän oli sen löytänyt esikoulun hiekkalaatikolta 6 vuotiaana.Siitä lähtien se on ollut minulla "onnenlanttina". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willie Kirjoitettu June 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2005 Meikäläisellä oli uutta: kengätvanhaa: kalsarit sinistä: väritatuoinnissani oli sinistä, muuta sinistä ei ollutEmännällä oliuutta: stringitvanhaa: kengätsinistä: silmät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruttusukka Kirjoitettu June 26, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 26, 2005 Mulle tulee:UUTTA: Kengät, puku, alusvaatteet (sormus tietty myös, mutta sehän "puetaan" vasta vihkitilaisuuden päätteeksi)VANHAA ja LAINATTUA: Mun äidiltä helmikaulakoru + korvikset, jotka mun edesmennyt isä on aikanaan äidille ostanut SINISTÄ: Korsetti ja stringitMeinas Kolikko unohtua ;D elikkäs luultavasti pistän kolikon kenkään...tosin mietinnässä on vielä että minkä kolikon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tähdikki Kirjoitettu June 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2005 UUTTA: pukuVANHAA: kaulakoru, korvikset ja rannekoruLAINATTUA JA SINISTÄ: Sininen "reisisomiste" kaverilta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsukka Kirjoitettu July 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2005 Uutta: puku, laukku & kengätVanhaa: äidin joskus nuoruudessa tekemä nenäliina Lainattua: äidin helminauha ja siskon helmikorvakorutSinistä: puvussa, sukkanauhassa & laukussa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heldu Kirjoitettu July 18, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2005 uutta: puku kokonaan, kengät, huntu jne.. sormus myös uusilainattua: äidin helminauhasinistä: ei mitään ;Dvanhaa: hmm.. minä ite!!!! ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninsku_1 Kirjoitettu July 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2005 uutta: miehen ostama tiara,kaulakoru,pukulainattua: koriste kukkia hiuksiin sinistä: sukkanauhassa ja morsius kimpussavanhaa: kengät, laukku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinkki Kirjoitettu July 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2005 Uutta: puku ja asusteet ja korut ja kengätlainattua: vannehame kaasoltasinistä: kamut lupasi askarrella sinisen sukkanauhan, tulee postissa kuulemma vanhaa: on vielä vaiheessa... mutta kihla ainakin 8) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnuska Kirjoitettu July 22, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2005 Uutta: Puku, kengät, alusvaatteet, reisisomiste, huntu, kengät, tiara, kaulakoruVanhaa: korvakorut ja sormukset (siis muut kuin vihki)Sinistä: reisisomiste ja alusvaatteetLainattua: Ei vielä mitään ja tuskin tuleekaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wenya Kirjoitettu August 3, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2005 Uutta oli paljonkin, mm. kengät, sukat, alusvaatteet, alushame, puvun kirjonnat jne.Vanhaa oli puku itse, jonka ostin käytettynä.Lainattuna oli huntu, joka oli ollut käytössä siskollani omissa häissään.Olen melkein varma että jotain sinistäkin oli, mutta en nyt millään saa päähäni että mitä... ärsyttävää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josoe Kirjoitettu August 5, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2005 Mulla uutta puku, lainattua alushame, vanhaa äidin äidin kaulakoru (joka kyllä samalla on lainattuakin) ja sinistä tulee sukkanauhaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts