Tinuski Kirjoitettu September 14, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2004 Vaikken mitään ole vielä hankkinut, niin ajatuksena on että puku (itse tehty) ja alusvaatteet on uutta, vanhaa on mahdollisesti kengät tai sitten joku koru, lainattua voisi olla koru tai vaikka jokin pikkupeili pussukassa ja sinistä olisi sitten sukkanauha. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punky Kirjoitettu September 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2004 Itse pohdin kanssa kiivasti, mita tehda vanhan ja sinisen suhteen. Sininen ei ole varini ja ainut vanha (vanha on mielestani ainakin sukupolven takaa) on isotatini siniset korvakorut. No, nopea huomaa heti, etta siinahan on kaksi karpasta yhdella iskulla, mutta sininen ei ole minun varini varsinkaan niin lahella kasvoja kuin korvakorut. Paatin jo luopua ajatuksesta, kunnes nerokas oma aitini ehdotti, etta voisimme harsia korvakorut pukuuni! Ompelemme ne puvussani olevien ruusukkeiden keskelle. Kylla aiti osaa ja keksii!Niin ja lainattua minulla on kaason vanha laukku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
dasta Kirjoitettu September 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2004 Jaa... uutta on puku ja siihen tykötarpeet eli pussukka, liivit, sukat ja kengät. Vanhaa 1800-luvun alun kolikko jonka pistän pussukkaan kun en kestä et se killuu kengässä Toinen vanha juttu on mummilta perintönä tullut paksu kultainen rannerengas. Sinistä laitan sukkanauhaan tai pikkupöksyihin, ja kaaso saa luvan lainata jotain Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest December_Bride Kirjoitettu September 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2004 Uutta: pukuvanhaa: kengätsinistä: tiara lainattua ei vielä ole Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gremlin Kirjoitettu September 23, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2004 uutta: korutvanhaa: nenäliina, ostin aivan upean "aitovanhan" pitsisen nenäliinan antiikkimessuilta, siihen pisara häätuoksua.. oli ainakin omasta mielestäni hyvä ajatus.. ;Dsinistä: alushousutlainattua: kynsilakka.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lebanquet Kirjoitettu September 24, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2004 Minullakin aika paljon uutta...Puku, korvakorut, kengät (tosin ei vielä ostettu), sukkanauha...Sinistä sitten sukkanauhassa...Vanhaa ja lainattua ei vielä ole... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-tanja- Kirjoitettu September 29, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu September 29, 2004 Uutta puku, kengät, tiara, korvikset, sormus nyt tietenkinVanhaa äitini helmikaulakoru, jota hän piti omissa häissäänLainattua ei ole eikä tuleSinistä sukkanauha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LauraLaura Kirjoitettu October 4, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2004 Uutta: puku, alusvaatteet, sukat ja varmaan myös laukku/pussukkaVanhaa: kengät (omat vanhat lakkiaiskenkäni, en nyt tiedä ovatko nuo nyt sitten riittävän vanhat mutten muutakaan keksinyt)Edit: ostin sitten uudet kengätkin, mitähän minä nyt keksin vanhaksi esineeksi ???Lainattua: varmaan lainaan kaulakorun siskoltani tai isoäidiltäni koska itselläni ei oikein ole mitään sopivaa, jos isoäidiltä lainaan niin se sopii varmaan myös tuohon "vanha"-kategoriaanSinistä: sen vakiosukkanauhan ajattelin hommata Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nanou Kirjoitettu October 8, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 8, 2004 Uutta -> tiara nyt ainaskinVanhaa -> kengät nyt ainakin käytettynä ostettu, niin tavallaan ovat vanhat... :Sinistä -> hankkimassani sukkanauhassa ja ehkä muissakin alusvaatteissa tulee olemaan Lainattua -> täytyy käydä tutkimassa vaikka tulevan anopin korulipasta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aronia Kirjoitettu October 12, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 12, 2004 Uutta oli pukuni ja huomenlahjaksi saamani Talon Sydän-sarjan korvikset ja riipus.Vanhaa oli isoenolta perintönä saamani kolikkokokoelman 1 markka vuodelta 1865. Sijoitin sen vasempaan kenkääni ja tallessa pysyi koko päivän!Sinistä oli itse tekemässäni sukkanauhassa.Lainattu tuotti ongelmia, aluksi tarkoitus oli lainata siskolta kaulakorua, mutta huomenlahjan myötä se meni mynkään. Hääaamuna kiireissäni pyysin lainaamaan jotain nopeasti ja sisko oli laittanut pussukkaani jättisuuren kynsiviilan! Äkkiä avunpyyntö kaasolle, joka lainasi kynsiviilan tilalle ihanaa pikkuista virkattua hattua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kisu ja Nalle Kirjoitettu October 15, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 15, 2004 *Uutta* tiara, puku ja kengät ainakin*Sinistä* sukkanauha*Lainattua* en vielä tiedä*Vanhaa* -''-Kysymys:Mitä se kolikko siellä kengässä oikein tarkoittaa??? Olen ihan kysymysmerkkinä.... ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marianeito Kirjoitettu October 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2004 Mitäs sanotte tosta huntu-asiasta, kun mun äidillä olisi nätti huntu, jotä siis käytti omissa häissään, ja se olisi hyvinkin se Vanha.. Ja kiva muutenkin. Mutta mutta. Kun tää äidin avioliitto päättyi eroon ihan vuoden jälkeen siitä kun hän meni naimisiin. Onko se siis kovin sopivaa/ hyvä juttu käyttää sellaista "vanhaa"? Äiti kyllä varmaan sen miulle antaisi. Ne häät joissa hän sitä käytti, oli siis hänen ja minun biologisen isäni, joten oishan se silleen..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva-05 Kirjoitettu October 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2004 Uutta: puku, kengätVanhaa: omat tai äitini helmetSinistä: sukkanauhaLainattua: äitini helmetMarianeito: Minusta idea on hyvä. Jos huntu on mielestäsi kaunis, äitisi sen mielellään antaa ja tulet itse siitä onnelliseksi, niin en näe mitään syytä siihen, miksi sitä ei voisi käyttää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kisu ja Nalle Kirjoitettu October 22, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2004 Tsau!Laitoin tuossa vähän aika sitten kysymyksen tänne, että mitä se kolikko siellä kengässä tarkoittaa?? Olis kiva saada tietää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nöpö Kirjoitettu October 26, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 26, 2004 Kolikko kengässä tuo ainakin parturini mukaan vaurautta. Oma parturini hiuksiani laittaessani sen minulle matkaan antoi. Jotain vanhaa minulla oli kaulakoru, lainattua siskoni hääkengät, sinistä sukkanauha ja uutta hääpukuni, joka on by the way nyt myynnissä . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marianeito Kirjoitettu October 28, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2004 Kiitos, Rouva -05.. Taidan kyllä pyytääkin katsoa huntua vielä uudemman kerran, kun tulee ajankohtaiseksi. Täytyy se kyllä käsitellä uusiksi ainakin, vaikkei olekaan kuin reilut parikymmentä vuotta vanha. Ja yksi pieni repeämäkin siinä taisi olla, mutta sehän näppäränä ihmisenä korjataan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pipsukka Kirjoitettu November 7, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2004 Uutta:pukuVanhaa ja lainattua:Mummoni vanha kaulakoru, jonka äitini on perinytSinistä varpaan kynnet ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syysmorsian-05 Kirjoitettu November 25, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2004 Minulla on uutta ainakin sormus ja sitten olen ajatellut ostaa uuden alusvaatteen jossa olisi sinistä ja tietenkin myös sinisen sukkanauhan meinaan hommata, vanhaa on kengät ja helminauha ja lainattua on tiara. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caisa Kirjoitettu December 9, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2004 Minulla uutta on puku, alusvaatteet yms., vanhaa ja lainattua siskoni kauniit korut, sekä sinistä tulee luultavasti olemaan perinteisesti sukkanauhassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mii^ Kirjoitettu December 21, 2004 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2004 Näin mulla:uutta: alusvaatteet ja kengätvanhaa:pukulainattua:enpäs tiedä vieläsinistä:todennäköisesti sukkanauhassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loves Kirjoitettu January 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2005 Uutta: PukuVanhaa: en tiedä vieläLainattua: ilmeisesti korvikset ja koruSinistä: Joko siniset kengät tai sukkanauhaMeinasin että vanhaa olisi äitini sormukset mutta en tykännyt ajatuksesta koska äitini ja isäni erosivat 21 avioliittovuoden jälkeen. Koin että siitä voi tulla pahaa onnea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
a-m Kirjoitettu January 20, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2005 Multa jäi uupumaan sininen ja lainattu, mutta hyvin meni juhlat siitä huolimatta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansu80 Kirjoitettu February 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2005 uutta: Kengät, alusvaatteet, sormuslainattua: puku, pussukkavanhaa: korut ? ( ei vielä varma juttu)sinista: ?????? Sukkanauhakin on Punainen! (en halunnut ihan niin perinteistä) Mikä muu vois olla sinistä? auttakkee!!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punky Kirjoitettu February 1, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2005 sinista: ?????? Sukkanauhakin on Punainen! (en halunnut ihan niin perinteistä) Mikä muu vois olla sinistä? auttakkee!!!!Yksi varpaan kynsi, alushousut, joku koru/nappi tms ommeltuna puvun helmaan sisapuolelle, sininen tarra kengan pohjassa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yente Kirjoitettu February 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2005 Uutta: Puku, kengät, tiaraVanhaa: Äidin helmikaulakoruLainattua: AlushameSinistä: Sukkanauhassa ja todennäköisesti kimpussa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts