viinivaahtera Kirjoitettu February 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2010 Uutta: puku, sormus, kengät, alusvaatteet...Vanhaa: Kaulakoru, jonka jo edesmennyt mummuni toi minulle ulkomailta ollessani vuoden ikäinen Lainattua: ei vielä mitään, mutta rannekorun saatan lainata äidiltäniSinistä: Alushousuissa on sinisiä kukkia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest camotar Kirjoitettu February 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2010 Uutta: alusvaatteet,kengät,laukku,tiara,sormuksetVanhaa: helmikaulakoru on mummoni vanha 1900 luvun alkua.Lainattua: rannehelmikorut,mummoltani,äidiltäni.Sinistä: kengänpohjiin tulee teksti " ja minähän tahon" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku 87 Kirjoitettu March 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2010 mulla jotenki näin:uutta:hääpuku, alusvaatteet, korut,laukku,sormus....lainattua:kengät äidiltäni,sopivat täydellisesti pukuuni,enkä ole löytänyt vastaavia mistään vanhaa:vannealushame (oli äidilläni häissään pari vuotta sitten)sinistä: jaa-a... ehkä vaihdan napakorun sini kivelliseen tai alusvaatteisiin jotain pientä sinistä...en pidä sinisestä yhtään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isithtrade Kirjoitettu March 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2010 Joku olikin jo alkupäässä ketjua muistuttanut, että otsikosta puuttuu se kuusipenninen.."and a silver six pence in her shoe"Löysin itsekin tämän viimeisen lausahduksen vasta viime viikolla ja nythän tässä paniikki iski olisi niin ihanaa pistää koko rimpsu toteen ja hankkia se kuusipenninen myös, harmi että ovat niin kalliita kun häillä rahastajat myyvät niitä kalliilla. Sunnuntaina häämessuilta (skotlannissa) löysin sellaisen kauniin kortin ja silver six pencen, maksoipa vaan £7 eli n. 8€.. ei huvittanut maksaa Minun rimpsuSomething old: Voisin laittaa iällisesti vanhat mutta säästeliäästi käytetyt, ihanan kalliit stringit jotka sulho osti kihlajaismatkalla Pariisista. Ovat niin mukavat jalassakin :>Something new: puku kaikkineen, kuten luultavimmin myös alusvaatteet (lukuunottamatta niitä pöksyjä ehkä) ja kengät ja huntu ja tiara ja ja ja...Something borrowed: en tiedä vielä.. :S josko saisin jonkun korun lainattua joltakulta? Tai sitten lainataa vannehame.Something blue: sukkanauhassa on sinistä. Halpisnauha kun lentää kuitenkin jollekulle poikamiehen rentulle Silver six pence in her shoe: Harkitsen vakavasti joko oikean kuusipennisen etsimistä tai sitten käytän hopeista viisipennistä, joita saa helposti vaihtorahoina joka paikassa mutta siitä en tiedä viitsinkö sen kenkään tunkea.. jos olis balleriinat ei ehkä haittaiskaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pauli-ina Kirjoitettu April 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 7, 2010 Tää on tuottanut itselle hieman vaikeuksia...Uutta > puku kaikkine kommervenkkeineenLainattua > koruVanhaa > ??????Sinistä > kielikorun sininen palloTuo vanha on se kaikkein hankalin osuus, pitääkö vanhan olla omaa vanhaa?? Itsellä ei ole mitään mikä sopisi tuohon kokonaisuuteen.. Koruja en omista, joten niitä en voi käyttää tuossa ominaisuudessa.. Niin, paitsi kihla...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikkunarinsessa Kirjoitettu April 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2010 Uutta on pukuVanhaa ja lainattua on ystäväni tiaraSinistä kenties kengät, en tiedä vielä, mutta hakusessa olisi turkoosinsävyiset kengät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
24/72010 Kirjoitettu April 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2010 Tässä mun lista Uutta: kengät ja alusvaatteetVanhaa: puku Sinistä: ehkä joku hiusjuttu ja/tai se sukkanauhaLainattua: koru? tai jotain muuta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saana82 Kirjoitettu April 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2010 Uutta: puku, alusvaatteet & korutVanhaa: kengät & laukkuSinistä: kengät & sukkanauhaLainattua: ei ole vielä mitään, mutta eiköhän sitä jonkun pikkujutun keksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anni-Iona Kirjoitettu April 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2010 Uutta: ihana hääpukuniLainattua: äidin helminauhaVanhaa: jaa-a, tämä on vielä työn alla ellei helminauhaa lasketa tähänSinistä: teen sukkanauhan sinisellä silkkinauhalla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvory Kirjoitettu April 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2010 Uutta: puku, alusvaatteet jne.Vanhaa: kankainen nenäliina anopilta (appiukon isoäidin tekemä)Lainattua: helmikoruja äidiltäSinistä: onko pakko? Mä inhoan sinistä mutta hyvällä tuurilla sitä saattaa löytyä alusasujen pesumerkinnöistä, se riittäköön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sispi Kirjoitettu April 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2010 Uutta: alusvaatteet (vielä hankkimatta)Vanhaa: Vintage-pukuLainattua: siskon kengät toivon mukaan (pitää vielä sovitella)Sinistä: No ei minuakaan oikein nappaa. Mutta voisihan noissa alusvaatteissa sitä vaikka olla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu April 30, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 30, 2010 Uutta: kengät ja hiuskoruLainattua: puku vuokrattuVanhaa: käytettynä ostettu pitsiboleroSinistä: sukkanauha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GSM Kirjoitettu May 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2010 uutta: kaikkivanhaa: minä itse lainattua: tuskin mikäänsinistä: jos käy huonosti treeneissä, niin silmän ympärys saattaa sinertääen taidakaan olla niin kovin perinteinen morsian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Jutta* Kirjoitettu May 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2010 uutta: puku ja muutamat muut fermeetvanhaa: kengät, todellinen kirppislöytölainattua: vuokrattu alushame sinistä: no ainaskin silmät, jos ei muuta keksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mangostania Kirjoitettu May 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2010 (muokattu) . Muokattu: October 6, 2023, käyttäjä: MadameMaria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fifi Kirjoitettu May 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 20, 2010 uutta: puku, sormus, kengät..vanhaa ja lainattua: äidin sormus jota pidin oikeassa kädessäsinistä: 3 pienta sinista dimangia varpaankynnessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Candy Kirjoitettu May 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 27, 2010 Kertokaapas mitkä varusteet teillä morsiamilla ovat missäkin osassa kokonaisuutta (uutta, vanhaa, lainattua, sinistä).Uutta mulla on puku ja huntu ainakin. Sinistä on sitten sukkanauhassa. Mutta vanha ja lainattu on vielä "auki". Lainattua mulla tietty on vuokrattu vannealushame sekä hiuslisäke..... Mutta vanhaa.... hmmm.... en keksi kun ei mulla ole edes mitään korua joka sopisi. Ideoita? Mistä toi sininen tulee.. oo kuullu et jotain uutta,vanhaa ja lainattua pitäis olla mut en että myös sinistä.. 0_o Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShellToe Kirjoitettu June 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2010 Itsellä ei ole ihan vielä ajankohtaista mutta näin lehdessä hauskan "jotain sinistä" idean jonka tulin jakamaan. Morsiammen kengän pohjiin oli sinisillä strasseilla liimattu toiseen "I" ja toiseen "do". Tämä oli siis tehty korkokengän pohjan keskiosaan mikä ei kosketa maata. Minusta hauska idea! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heppatyttö Kirjoitettu July 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2010 Uutta: puku, alusvaatteet, korutVanhaa: kengät ja sukatSinistä: puvussa, sukkanauhassa (jos tulee)Lainattua: en tiedä vielä! Koruja voisi kysellä mm. kaasolta, laukkua voisin kysellä myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miguli Kirjoitettu July 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2010 Uutta minulla on puku, sukkanauha ja laukku.Vanhaa on kengät ja olkaimettomat rintsikat (alusvaatteilla ei väliä sillä vietämme hääyötä vasta häämatkalla).Lainattua aidot timanttikorvikset äidiltä.Sinistä: nessupaketti laukussa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lune de miel Kirjoitettu July 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2010 Uutta: puku, sormus, kengät, laukku...Vanhaa: kihlasormusLainattua: kyynelliinaSinistä: sukkanauha :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapsu Kirjoitettu August 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2010 Uutta: pukuVanhaa: laukku, kengätLainattua: korutSinistä: sukkanauhassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zophie Kirjoitettu August 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2010 Uutta: Puku, kengät, sormus, alusvaatteet, laukku jne.Vanhaa: Minä itse Lainattua: KorutSinistä: Sukkanauhassa oleva vaaleansininen nauha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu August 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2010 No nyt ne on selvillä:Uutta: Puku, korut, kengät jne...Vanhaa: Äiti haluaa pitää huolen tästä, oletan että hän ompelee vanhan kolikon jonnekin pukuni helmojen sisäpuolelle. Muistaakseni hänen äitinsä teki saman jutun kun äitini meni naimisiin.Sinistä: Sukkanauha. Niin tylsää, mutta en halua sinistä mihinkään näkyvälle paikalle.Lainattua: Alushame. Kätevää, ystäväni meni naimisiin pari vuotta sitten ja hänen alushameensa käy minulle mainiosti kun olemme samankokoisia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
flaikkis Kirjoitettu August 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2010 Uutta: pukuVanhaa: vintage-laukkuSinistä: kengät ja korvakorujen safiiritLainattua: pieni koriste hääkimpussa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts