Guest teej Kirjoitettu July 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2009 (muokattu) . Muokattu: July 26, 2010, käyttäjä: teej Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Perhoneito Kirjoitettu July 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2009 Mä oon yrittäny muokata tota vanhaa sanontaa, mutten keksi ku kaks kohtaa:Jotain punaista, jotain itsetehtyä, jotain... Oisko kellään ideoita, mitkä noi kaks muuta vois olla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
H&J Kirjoitettu July 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2009 Minullauutta: korut, kengät, huntulainattua: pukuvanhaa: kihlasormusja jotain sinistä puuttuu! Mutta tämä huomioitu hääautossa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daizy_Delight Kirjoitettu August 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2009 Mun täytyy oikein muistella, häistä kun on jo puolitoista vuotta aikaa.Uutta: puku, kengät, huntu, tiaraVanhaa: KaulakoruLainattua: Äidin korvakorutSinistä: Sukkanauhassa oli sininen silkkinauha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaisa85 Kirjoitettu August 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2009 näillänäkymin menee näin:uutta: pukuvanhaa: korutjotain sinistä: mustaan sukkanauhaan ommellaan jotain sinistälainattua: sateenvarjo varmuuden vuoksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marlene Kirjoitettu August 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 14, 2009 Uutta: Melkein kaikki, puku ja sormus esim.Vanhaa: Isoisotädin perintörintakoru, Sinistä: Sukkanauhassa sinistäLainattua: Kaulakoru kaasolta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonna Kirjoitettu August 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2009 Uutta: puku (teetetty mittojen mukaan)Vanhaa: mummon vanha sormus oikeaan käteenSinistä: hääauto (ehkä - jos valitaankin toinen mahdollisista niin sininen jää ehkä kokonaan - tai sit se on sulhasen kalsarit)Lainattua: huntu (jos edes laitan huntua - muutoin vois lainata jonkun kaulakorun, korvakorut tai käsilaukun) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny-Maria Kirjoitettu August 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2009 Uutta: pukuVanhaa: äidin "tiara", käytettynä ostetut kengätLainattua: äidin korvakorutSinistä: ....? Ei ideoita, vielä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane2010 Kirjoitettu September 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2009 Uutta: Mekko, sormus, alusvaatteet, käsilaukku, kengät, tiaraVanhaa: Mun helmikorut jos se ei ole tarpeeks vanhaa niin sit en tiiä. Tosin korut on vielä mietinnässä et mä uskon et tää kohta on koruille kummiskin Sinistä: Sukkanauhassa on sinistäLainattua: Huntu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu October 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2009 Uutta: puku, korutVanhaa: kihlasormus; tosin en käytä kihlaa vihkin kanssa yhtä aikaa, joten vanhaa ei taida olla?Sinistä: rintakoru löytyy (se tosin vintage eli menisi vanhasta), mutta pitää katsoa, kun puvun saan, että sopiiko lainkaan. Muuten ei sinistä.Lainattau: ei ole. Eli mulla jää puolitiehen nämä. Nyt kun päivä alkaa lähestyä, niin pakko muuttaa nuo.Eli:Uutta: Kaikki!Vanhaa: EI oleSinistä: ei ole, en laitakaan tuota rintakoruaLainattua: Ei oleKihlakin tehdään uudestaan, jotta on samanlevyinen kuin vihki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu October 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2009 Uutta: Puku, kengät ja alusvaatteet.Vanhaa: Isän aikoinaan mulle hopeasta takoma rannerengas. Isä ei pääse häihin, kun Alzheimer on jo niin pitkällä. Lainattua: Toinen rannerengas on mietinnässä. Jos en laita sitä, niin pitää keksiä jotain muuta. Toisaalta mietin sitäkin, lainaisinko sulhasen kankaista "ristiäis-päänkuivausliinaa" (johon kuulemma pitää joka tapauksessa kirjoa meidän hääpäivämäärä). Eli siis ei vielä tietoa tuosta lainatusta. Sinistä: Nenäliinan (=nenäliinojen) kirjailu (kyseessä siis kankaiset nenäliinat...) Sanontahan kuuluu oikeasti, että "Something old, something new, something borrowed, something blue and a sixpence in her shoe", ja mä oon aina toivonu myös tuota kuusipennistä... Niitä ei kyllä varmaan saa edes kiven alta täällä Suomessa, enkä viiti tilata, kun ei niitä muutenkaan enää edes lyödä. Kävisköhän vanha kymmenpenninen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian10 Kirjoitettu October 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2009 Uutta on puku ja alusvaatteetVanhaa on ainakin kaulakoru jonka luultavasti laitanLainattua.. jaa a, kai mä jonkun korun pyydän joltain lainaksi Sinistä löytyy luultavasti sitten sukkanauhasta, kun ei oikein näkyville voi laittaa mitään sinistä, ei sopisi pukuni väreihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu November 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2009 uutta: vaikka mitä, alkaen puvustavanhaa: mie?? (pohdinnassa vielä)lainattua: meinasin kaasolta lainata jotakinsinistä: sukkanauha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu November 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2009 (muokattu) Uutta : Puku,kengät,huntu (?)Vantaa : Mummini helminauha jota käytti hän myös omissa häissään Lainattua : Sama helminauha ja sitten äidiltä helmikorvakorutSinistä : Sukkanauhassa on ja puvussani (toivottavasti) Muokattu: November 4, 2009, käyttäjä: Vihqu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greeneyes Kirjoitettu December 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2009 Uutta: Puku, huntu, kengätVanhaa: Iso-tädin helmikaulakoruLainattua: Siskon helmirannekoru ja -korvakorutSinistä: Sukkanauha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpo Kirjoitettu December 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 4, 2009 Uutta: PukuVanhaa: Viime elokuun häistä sulhasen saama sukkanauha (laitetaan hyvä kiertämään:))Lainattua: Ei (vielä) mitäänSinistä: Vanhassa sukkanauhassa on sinistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salasi Kirjoitettu December 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2009 Mulla yhdistyy tavallaan kaikki samassa, kun vuokraan aidon timanttikaulakorun:UUTTA minulleVANHAA kun on jo jonkun muun käyttämäLAINATTUA noh...vuokrattuaSINISTÄ korussa sinisiä akvamariinejaToki esim. puku on uusi jne, mutta jos haluaa ajatella, niin hakemalla hakien löytyy kaikki "perinteen vaatimat" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shanea Kirjoitettu December 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2009 Monestikohan olen tännekin jo kirjoittanut..Uutta: puku, kengät, korvakorut, sormus, laukkuVanhaa: jotain vanhaa jos nakkais laukun pohjalle tai sitten jokin vanha koruLainattua: ehkä huntuSinistä: ehdottomasti siniset alkkarit! Mä vihaan sinistä väriä niin tämä on hyvä vaihtoehto, joka on sopivan näkymätön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu December 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2009 Uutta: vaikka mitä eli puku, alusvaatteet, korut, huntu, kengät ja laukkuVanhaa: vannealushame (ostin käytettynä) sekä sukkanauha, aikaisemmista häistä napattu Lainattua: viitta/stoolaSinistä: sukkanauhassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu December 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2009 Uutta: No puku, kengät ja huntu ainakinSinistä: Sukkanauha todennäköisestiVanhaa: Äiti lupasi hoitaa tämän osion samoin kuin hänen äitinsä oli tehnyt äidin häissä. Toisin sanoen en tiedä mitä se vanha sitten on, mutta todennäköisesti jotain pukuun piilotettavaa, vanha kolikko tms. Lainattua: Voi olla, että lainaan ystävältäni kaulakorun. Jos en, niin sitten tämä on vielä auki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu December 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2009 Vanhaa ja lainattua: Morsiuspuku kokonaisuudessaan (alushameet yms.)Uutta: Kengät, huntuSinistä: hmmm, varmaan mäkin kallistun sinisten pikkupöksyjen puolelle jos jotain tulee Koruja saatanpi lainailla myöskin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emmy- Kirjoitettu January 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2010 Uutta: Hääpuku ja kengät ainakinVanhaa: KihlasormusLainattua: Kaulakoru joka on äidin rippikoruSinistä: No vaikka se sukkanauha sitten sen värisenä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minnie2010 Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 (muokattu) KAIKENLAINEN MAINONTA ON TÄSSÄ OSASTOSSA KIELLETTY! Muokattu: January 10, 2010, käyttäjä: Bellis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pampulakorva Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 uutta: alusvaattet, kengät!vanhaa: hääpuku!lainattua: äidin timanttikorut!sinistä: sukkanauha! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mai2010 Kirjoitettu February 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2010 Kaaso just kysy, että mitä sinistä aion laittaa. En todellakaan tiedä. Musta sukkanauha on täysin turha, kun meillä ei heitellä mitään. Niin mitä se sitten voi olla. Sukat saappaisiin...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts