Aniliini Kirjoitettu July 25, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2006 Uutta: pukuVanhaa: morsian ;DLainattua: sukkanauha KaasoltaSinistä: se lainattu sukkanauha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vipe Kirjoitettu July 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 26, 2006 Uutta: puku, kengät, korutVanhaa: puuttuu...Lainattua: vannehamesinistä: alushousutMietin mitä keksisin tuohon vanhaa osioon, mutta ei tule mitään mieleen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaelan Kirjoitettu July 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2006 Uutta: puku, kengät, sormus, korut, alusvaatteetLainattua: pussukkaSinistä: sukkanauhaVanhaa: edesmenneen isäni vihkisormus kulkee päivän mukanani Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuliaj Kirjoitettu August 8, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2006 Uutta minulla on ainakin nyt puku. Vanhaa on vihkisormus, joka teetetään isomummuni vihkiä käyttäen. Lainattua on ainakin se vuokrattu vannealushame. Sinistä ei ainakaan toistaiseksi ole, en oikein ole sinisen ystävä, sukkanauhakin on todennäköisesti vaaleanpunainen. No onhan minulla siniset silmät ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu August 24, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu August 24, 2006 Uutta on huntu ja kengät, vanhaa on puvun kangas, sinistä on puvun koristevärit ja lainattua on sekä alushame että helmikorut. Koko pakka kasassa näköjään. :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bride-07 Kirjoitettu September 9, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2006 Uutta: puku, kengät, alusvaatteetVanhaa: ???Lainattua: ???Sinistä: sukkanauhassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elsamarja Kirjoitettu October 6, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2006 uutta: puku, kengät, laukku, alusvaatteetvanhaa: kaulakoru ja korvikset (tosin vain muutaman vuoden)sinistä: pukulainattua: ei vielä ainakaan mitään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
murmeli Kirjoitettu October 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 22, 2006 uutta: alusasu, kengät, korut yms.vanhaa: puku on ostettu kerran käytettynäsinistä: sukkanauhassalainattua: ulkona käytettävä tekoturkistakki, ei ole itse vihkimisessä mutta lasken sen mukaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maalismorsian07 Kirjoitettu October 30, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2006 Uutta: kengät,alusasutvanhaa: korvakorut...niin ja tietty sulhanen ;DSinistä: sukkanauhaLainattua: puku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
liljankukka Kirjoitettu November 5, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 5, 2006 Uutta: puku, kengä ja alusasuVanhaa: vihkisormukseen juotettu isovanhempien vihkisormuksetSinistä: sukkanauhassaLainattua: turkistakki ja koru Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pailuuna Kirjoitettu November 10, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2006 Uutta: PukuVanhaa: Huntu (äidin n.35 vuotta vanha)Lainattua: Huntu kaiketiSinistä: Ei vielä ole, mutta luultavasti sukkanauha? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kattikoo Kirjoitettu November 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2006 Uutta kengät ja alusvaatteet, lainattua puku, sinistä varmaan sukkanauha, mutta vanha taitaa vielä puuttua... :-? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sts Kirjoitettu November 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2006 UUTTA: pukuVANHAA: tiaraLAINATTUA: helmikaulakoruSINISTÄ: sukkanauha ja puvussa sinistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kalli Kirjoitettu November 21, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2006 Uutta: puku, kengät, laukku, korutLainattua: alushameSinistä: sukkanauhaniin kuin täällä keskustelussa aikaisemmin on jo todettu, vanhan keksiminen voi olla vaikeaa. Mulla kävi sitten niin että vanha jäi puuttumaan. Mulla piti olla vanhaa korut, mutta kun hääaamuna sainkin sulhaselta lahjaksi unelmieni korusetin, niin pitihän se laittaa päälle. Ei jäänyt enää aikaa keksiä mitään vanhaa mukaan asuun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kesamorsian07 Kirjoitettu November 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2006 Uutta: puku, kengät, alusvaatteetVanhaa: helmikaulanauhaLainattua: todennäköisesti äidin timanttikorvakorut (jos ei niitä, niin sitten en tiedä saanko mitään lainattua :-[ )Sinistä: sukkanauhassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
noppura Kirjoitettu November 27, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu November 27, 2006 Uutta: Puku, sormus, alusvaatteetVanhaa: Sukkanauha, jonka tuleva mieheni sain viimekesänä ystäviemme häissä (tässä sekin nyt sitten nähtiin että sen sukkanauhan saannin ideakin totutui meidän kohdalla )Lainattua: Todennäköisesti joku koruSinistä: Sukkanauhasta löytyy sitäkin...Tuo lainattua tulee olemaan hivenen ongelmallinen, sillä kaikki sukulaiset ovat "kulta" ihmisiä, minulla on valkokultainen sormus ja todennäköisesti muutkin korut valkokultaa tai hopeaa... Saa nähdä löytyisikö joltain ystävältä jotain... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiiti_81 Kirjoitettu December 17, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2006 uutta: puku, kengät, alusvaatteetvanhaa: korut? sinistä: sukkanauhassa pieni sininen rusetti (muuten musta)lainattua: ajattelin lainata iskalta 5€ kukkaroon ;D (sehän toimisi kans vanhana...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kesamorsian07 Kirjoitettu January 2, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2007 noppura: sama juttu: sulhaseni nappasi sukkanauhan viime kesänä kaverinsa häissä ja ensi kesänä laitetaan nauha kiertoon, joten kyllä siihen taikaan kannattaa uskoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aadaaa Kirjoitettu January 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2007 Uutta: pukuVanhaa: sukunimiLainattua: tiaraSinistä: sukkanauhassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matarena Kirjoitettu January 8, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2007 Uutta: pukuVanhaa: kaulakoru näillä tietoa taikka korvikset, joko tai...Lainattua: käsilaukku-pussukkaSinistä: perinteisesti sukkanauhassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
noppura Kirjoitettu January 13, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2007 Uutta, vanhaa, lainattua ja sinistä... Voi ei, tuottaa päänvaivaa!!! Minulla on uusi puku ja sormus, puvun kanssa ei sovi kaulakoru, ehkä jotkut korvikset.... :-?Voiko esim. vanha ja sininen olla samassa tavarassa? Ajattelin että jos laitan kiertoon sulhoni viime kesänä saaman sukkanauhan, niin siinä olisi vanhaa ja lainatua... Onko muuten tietoa siitä että tuottaako sukkanauhan kierrättäminen mahdollisesti huonoa onnea? Muuten en millään keksi, mitä esim. lainattua voisin käyttää, kun se ei oikein voisi näkyviin jäädä.... Ideoita? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LilithDark Kirjoitettu January 24, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2007 En tiedä onko tämä tullut jo tässä ketjussa esille mutta...Tuo "jotain uutta, vanhaa, lainattua ja sinistä" on alunperin vanhasta englantilaisesta loitsusta. Tuohon rimpsuun kuului alunperin myös kohta "jotain varastettua" joka loruksi muuttuneen loitsun levitessä jätettiin pois moraalisista syistä. Eli jos haluatte loitsun toimivan ja tuovan teille onnellisen liiton, muistakaa lisätä mukaan jotain varastettua Ja tietenkin sitten pitää vielä olla vasemmassa kengässä kolikko. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IINA71 Kirjoitettu January 30, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2007 Hmmmmmmm,olipas kinkkinen kysymys.Mulle tulee ainakin uutta puku ja kaikki siihen liittyvä,lainattua tulee varmaan äidin kaulakoru,sinistä tottakai sukkanauhaan,mutta tuo vanha...vaikee kysymys,jotain täytyisi varmaan olla,mutta mitä?????Onneksi on 14 kk aikaa ajatella,mutta sen sanon,että vaikeeta tulee olemaan.Ehkä käännyn äitini puoleen siinäkin asiassa.!!!Ehdotuksia vastaanotetaan ! :-/ :-[ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pallokala Kirjoitettu January 31, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2007 Uutta: Puku ymVanhaa: Hmm.. nilkkakoru ehkäLainattua: Meinasin jos kaverilta saisi lainaksi kaulakorun.... saa nähdä.Sinistä: Kynsilakassa häivähdys (tai sitten ujutan kimppuun yhden ruiskaunokin) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirmeli Kirjoitettu February 4, 2007 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2007 Uutta: puku ymsVanhaa: mun oma, mummulta joskus pienenä saatu sormus, joka mulla on aina sormessaLainattua: pikkusiskon medaljonki, jossa on mun vähän aikaa sitten kuolleen isin kuva. laitan sen mun kimppuun, on sitten isikin mukana koko ajan.Sinistä: pikkuhousut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts