Klaara09 Kirjoitettu January 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2009 Uutta on ainakin puku ja sormus, varmaan muutkin vaatteet ja kengät tulevat olemaan uusia.Vanhaa on ainakin kihlasormusLainattua on kaasolta lainaksi saatu vannehameJotain sinistä sitten puuttuu.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaimee Kirjoitettu January 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2009 Mulla on uutta puku ja korut, vanhaa kengät ja sinistä löytyy sukkanauhasta - se on valkoinen mutta siinä on sininen lumihiutalekoriste. Mutta mitään lainattua en sitten keksikään millään. Äidiltä piti lainata helmirannekoru mutta se on auttamatta liian kermanvärinen sopiakseen mun pukuun. Mietinnät jatkuu, ei ole mikään katastrofi jos en saa tätä nelikkoa kasaan mutta yritän kuitenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaimee Kirjoitettu January 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2009 ^No nyt on jotain lainattuakin. Äiti löysi kätköistään mummoni vanhan kankaisen nenäliinan, joten lainaan sitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myy2908 Kirjoitettu January 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2009 Uutta: puku, kengät Vanhaa: laukku, kihlasormus ja mies Lainattua: luultavasti alushameSinistä:??? (ihastuin nimittäin mustaan sukkanauhaan...)Eli vinkkejä sinisiksi asioiksi kaivataan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katjus Kirjoitettu January 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2009 Uutta: PukuVanhaa: Kengät, samat kun ylppäreissä, rannekoruSinistä: Sormuksessa kiviLainattua: ? Enkä äitiltä joku kaulakoru Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vaniljainen Kirjoitettu January 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2009 Uutta:puku ja sormusSinistä:yhdessä sormuksessa sinisiä kiviäVanhaa:kengät (ei nyt kauheen vanhat,mutta ei uudetkaa:) )Lainattua:Se vielä puuttuu.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skye Kirjoitettu February 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2009 Minulla uutta on tietysti puku, alusvaatteet ja tiara, lainattu ja sininen menevät näppärästi samassa, eli äidiltä mummon korvakorut ja tulevalta anopilta kaula- ja rannekoru, molemmissa näppärästi siniset safiirit kivinä. Vanha on vielä hakusessa, ehkä voi ajatella että kengät on vanhaa kun ostin ne hyvissä ajoin että mukaudumme toisiimme ja jaksan jaloillani koko pitkän päivän, ja olen niitä ihan käyttänyt "oikeastikin". Toisaalta, koruthan ovat vanhoja siinä toisessa mielessä. Eikun onhan mulla jotain vanhaakin kun nyt tuleekin toinen puku: vannehame pääsee taas käyttöön! No sekin ratkesi sitten sillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tihku Kirjoitettu February 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 5, 2009 uutta minulle tulee puku,alusvaatteet ja kengätsinistä tulee olemaan sukkanauhassa ja lapasissa jotka laitan käteeni kun ollaan ulkona,häät tässä kuussa mutta lainattu ei taida olla sama kuin vuokrattu vai voikos tehdä poikkeuksen eli sitten olisi bolero ja vanne hamemutta jotain vanhaa on vielä hakusessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aranel Kirjoitettu February 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2009 Mulle tulee äidin vanha huntu, sininen sukkanauha, puku on uusi ja sit en oo vielä keksinyt mitä voisin lainata ja keneltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu February 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2009 Uutta: puku, kengät Vanhaa: laukku, kihlasormus ja mies Lainattua: luultavasti alushameSinistä:??? (ihastuin nimittäin mustaan sukkanauhaan...)Eli vinkkejä sinisiksi asioiksi kaivataan!Esimerkiksi kimpussa voi olla sinistä - jos ei muuta, niin joku yksi pieni kukka. Alusvatteeisaa voi myös olla, tai jossain korussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NapaKissa Kirjoitettu February 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2009 Uutta on ainakin puku, kengät, tiara ja huntu ja muut hörselykset. Vanha ja sininen on sukkanauha jonka ostin ystävälleni lahjaks, hän heitti sen häissä ja mun tuleva ukkoni kiilas ja donkkas itelleen Nyt saan sen sit itelleni ja kiertoon. Lainattua en tiedä vielä, mut tässä on yli vuosi aikaa ni eiköhän jotain keksitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kaapu Kirjoitettu February 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2009 mulla on vanhaa isäpuolen ostama fossiili josta saa hienon kaulakorun häihin.Oli ihanaa kun oli niin tarkkaan miettinyt asiaa. =) ja ikää sillä ainakin on uutta on tietty puku ja sormus. lainattu ja sininen puuttuu.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oanna Kirjoitettu February 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2009 Uutta: Ainakin puku ja kengät.Vanhaa: Mietinnässä. Mitenkähän vanhaa tän pitäisi olla...? Ehkä joku sormus tai sitten helmipinnit jos sellaisia tulee kampaukseen. Ei noi nyt kyllä mikään ole kovin vanhoja. No mies on vanha.Lainattua: Helminauha äidiltä jos sopii pukuun.Sinistä: Pikkuhousut (en vaan osaa päättää laittaisinko stringit vai hipstersit. Siinäpä pulma, molemmat oli pakko ostaa ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipana Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 (muokattu) Uutta mulla on pukuVanhaa ehkä korvakorutLainattua mahdollisesti juhlalaukku tai alushameSinistä aika varmasti hääpuvun sisäsaumaan tai helman sisäpuolelle ommeltu sininen pitsikuvio/sinisellä langalla kirjailtu päivämäärä tjsp., tai sitten sinistäkin sisältävä kynsikoristetarra isovarpaan kynnessä Muokattu: February 17, 2009, käyttäjä: ipana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
katie k Kirjoitettu March 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2009 uutta - puku ja alusvaatteetvanhaa - korutsinistä - osa korujen kivistälainattua - ?!? täytyy varmaan käydä mummolla kylässä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Kirjoitettu March 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2009 Uutta - pussukka ja korutVanhaa - äidin äidin hunnusta palanen, jonka ompelen pukuni helmaan sisäpuolelleSinistä - pukuLainattua - kävisikö tuo samainen hunnun palanen, vaikka tuskin sitä palautan... täytyy vielä miettiä ja vihjailla kaasoille sun muille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kawa Kirjoitettu April 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2009 Uutta: kengät ja pukuVanhaa: voi olla että laitan vanhat ja hyväksitodetut alushousut. Vähän harmittaa kun olisin saanut kaasolta oikein wanhan pitsisen kruunun, mutta se oli luonnonvalkoinen eikä mulla oo mitään valkosta tai luonnonvalkosta The Päivänä Lainattua: Ehkä kaulakoru osittain, riippuu ompelenko sen siimalla kiinni punaiseen nahkaan vai pidänkö pelkästään nahkakoruja.Sinistä: ei ole vielä... Jos lakkais varpaankynnet siniseks? Paitsi että nekin näkyy mun kengistä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbina_ Kirjoitettu April 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 19, 2009 Vanhaa: kengätLainattua: helmikorvikset äidiltäSinistä: sukkanauhassaUutta: kaikki muu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu April 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2009 Lopullinen lista lauantain häihin:Uutta: Puku, alusvaatteet, kaulakoru, sormusVanhaa: Molemmat kengät, kihlasormus, rannerengas (mummun YO-lahja eli oikeasti aika vanha)Lainattua: Korvikset (isän vaimolta löytyi kaulakorun kanssa samaa settiä), varasukatSinistä: Sukkanauha, sormuksen kivi, silmät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laguna Kirjoitettu April 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2009 Lista tällä hetkellä tämä:Uutta: alusvaatteet & kengät & laukkuVanhaa: morsian ? No ei, korut on ostettu käytettynäSinistä: sukkanauhaLainattua: puku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu April 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2009 Uutta: puku, korutVanhaa: kihlasormus; tosin en käytä kihlaa vihkin kanssa yhtä aikaa, joten vanhaa ei taida olla?Sinistä: rintakoru löytyy (se tosin vintage eli menisi vanhasta), mutta pitää katsoa, kun puvun saan, että sopiiko lainkaan. Muuten ei sinistä.Lainattau: ei ole. Eli mulla jää puolitiehen nämä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuttaEmilia Kirjoitettu June 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2009 (muokattu) Uutta; kaikkiVanhaa; Kihlasormus jota käytän vihkisormuksenaLainattua; -Sinistä; - Muokattu: June 11, 2009, käyttäjä: JuttaEmilia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlueSea Kirjoitettu June 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2009 Uutta: PukuSinistä: sukkanauha + juhlapaikalta löytyyVanhaa? Pitää ilmeisesti etsiä joku vanha markan kolikko ja laittaa se sukkahousujen sisään jalan alle no kihlan kyllä ajattelin jättää myös vihkimisen ajaksi sormeeni, joten jos se lasketaan vanhaksi?Lainattua: vielä ihan haussa???? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Meg Kirjoitettu June 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2009 Uutta: pukuSinistä: Pitää varmaan kirjoa alushousuihin jotain sinistä vähän.Vanhaa: juhlakengät (vihreät)Lainattua: Toivon saavani hiuksiin lainaksi korun mummolta. (siis sitte kun hänelle selviää että ollaan menossa naimisiin ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikki Kirjoitettu June 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2009 ..minä muokkasin tätä sen verran, että en tunge kaikkea päälleni, vaan ylipäätään jonnekin hääjuhlaan.something old: mieheni ja minä olemme jo vanhoja tuttuja toisillemme (ja vanhempieni hääkakunkoriste on 26 vuotta vanha)something new: no melkeinpä kaikki.. puku nyt ainakin. ja toivottavasti kaikki pitopalvelun ruuat..something borrowed: vanhempieni hääkakun koriste tulee meille lainaksi.something blue: kaulakoruniand a sixpence in her shoe: tilaan sixpencen ebaysta ja sujautan sen kenkääni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts