Ruiskuningatar Kirjoitettu August 19, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu August 19, 2005 Uutta: koko asukokonaisuuteniVanhaa: korvakorutLainattua: siskon helmikaulanauhaJotain sinistä: silmämeikkini, mulle tulee sinistä ja turkoosia luomille! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Planet Kirjoitettu September 7, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2005 Olenpa kuullut tästä selaisenkin version, että uuden, vanhan, sinisen ja lainatun lisäksi pitäisi olla jotain varastettua. Kuinkas monella kaikki 5 kohtaa täyttyvät/täyttyivät ? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rellu Kirjoitettu September 8, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2005 Mä en muusta tiiä, mutta kun mä kysyin mun sulkilta että mitä sinistä mä oikeen hommaan, kun se ei sitten millään sopisi mun muihin varusteisiin, niin hän sano että mun silmät, kun ne on tosi siniset... Musta se oli aika söpösti sanottu! Mutta, Planet, ne ei kyllä ole varastettu... ;D Ehkä lainattu, kun ne on samanlaiset kun äidillä, en kyllä meinaa palauttaa niitä ikinä. Ja on ne jo aika vanhatki... ;D ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest henskuliini Kirjoitettu September 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2005 Mitä lainattua (ylimääräistä) voisi olla, kun muut kohdat on kunnossa ja kaikki hääreleet valmiina? Ehdotuksia? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rellu Kirjoitettu September 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 13, 2005 eikö sitä voi lainata vaikka nenäliinaa varmuuden vuoksi käsilaukkuun... siis sellasta kankaista nättiä, millä voi kuivata kyyneleet tarpeen tullen. Tai jotain muuta vastaavaa, mitä pitää sitten vaikka käsilaukussa...? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest henskuliini Kirjoitettu September 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2005 eikö sitä voi lainata vaikka nenäliinaa varmuuden vuoksi käsilaukkuun... siis sellasta kankaista nättiä, millä voi kuivata kyyneleet tarpeen tullen. Tai jotain muuta vastaavaa, mitä pitää sitten vaikka käsilaukussa...? Hyvä idea, kiitos Rellu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Latifah Kirjoitettu September 21, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2005 Uutta on puku, vanhaa on äidin antama kaulakoru, lainattua on kaasolta pollitty käsilaukku ja sinistä on sukkanauhassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m79 Kirjoitettu September 24, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2005 Voin olla väärässä, mutta eikös tuo "uutta, vanhaa, sinistä, lainattua"-rimpsu ole rantautunut tänne Amerikasta jossain vaiheessa? Eli Suomessa kun ollaan, niin halutessaan koko jutun tai osia siitä voi unohtaa... Tai ainakaan stressiä ei mielestäni kannata tästä aiheesta kehittää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nat Kirjoitettu October 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2005 Uutta: puku, huntu, kengät, jne...Vanhaa: morsiuskruunu vuodelta 1938...Sinistä: huntu, ja pukuunkin tulee sinistä...Lainattua: kruunu (tai no, se on siis vuokrattu Suomen Partiolaisilta)...Kaikki jo koossa! ;D Lisäksi ajattelin käsilaukkuuni laitta vanhan englantilaisen Sixpencen kun sellaisen kerran omistan..... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
chandra Kirjoitettu October 4, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2005 En pyrkinyt täyttämään "vaatimuksia", mutta kun huvikseni muistelen: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest enkula Kirjoitettu October 11, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 11, 2005 Pah, mulla ei taida nuo kaikki kohdat tule täyttymään ja ei ole niin väliksikään. Kaikki päällepantava kun on uutta. Aika hassu aihe kehittää itselleen lisästressi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nanna74 Kirjoitettu October 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 13, 2005 Lainattua ja vanhaa mulla tulee olemaan huntu. Kaverin huntua lainaan, jonka itse tehnyt joskus häihinsä 15vuotta sitten..ja aivan yhtä ihana kuin silloinkin Puku tulee olemaan uusi..sinisestä ei vielä tietoa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paula-Liina Kirjoitettu October 25, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2005 Enpä ole hirveästi stressannut näiden täyttymisestä. Mutta no, vanhaa on ainakin huntu, sinistä sukkanauha ja uutta melkein kaikki muu. Lainattua mulla ei taida olla mitään, enkä kyllä ala sitä sen kummemmin miettimäänkään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NKH Kirjoitettu October 27, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2005 Uutta: aviosäätyVanhaa: oma sukunimiLainattua: alushameSinistä: Mynthon-pastillit laukun pohjalla.. : Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carmen Kirjoitettu October 28, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2005 Kertokaapa vielä mistä tämä perinne juontaa juurensa? Entä onko jokaisella (vanha, uusi, lainattu ja sininen [sekä penni kengässä]) oma merkityksenä tai seurauksensa? Mitäs tapahtuu, jos tätä "sääntöä" ei noudata? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti.Aurinko Kirjoitettu November 6, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 6, 2005 Uutta on puku, vanhaa luultavasti korvakorut. Lainattua tiara ja vannehame. Sinistä jos löytäis sukkanauhan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnni Kirjoitettu November 14, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2005 Vanhaa:varmaan penni kengässäUutta:Uutta on vaatteet, sormus, kengät yms.Sinistä:sukkanauhaLainattua:ei tietoa ??? JOs vaikka lainais sen vanhan pennin kenkään mummolta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijutiira Kirjoitettu December 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2005 Mä kun en oikein mistään muista "perinteistä" ole pitänyt häiden osalta kiinni, niin tämän ajattelin toteuttaa.Siis:[highlight]uutta: [/highlight]vaatteet, sormus, alusvaatteet, pukukorut[highlight]vanhaa: [/highlight]käytettynä ostetut kengät[highlight]lainattua: [/highlight]sormus siskolta[highlight]sinistä: [/highlight]sinertävä kivi siskon sormuksesssa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
baudi83 Kirjoitettu December 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2005 uutta on puku, tiara, kengät ja laukku. Vanhaa on sormus. Lainattua tulee olemaan anopin kaulakoru. Multa puuttuu se sininen.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest K.a.i.s.a Kirjoitettu December 2, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2005 Uutta: Puku, sormus, kengätVanhaa: kaulakoru ja korviksetLainattua: Alushame Sinistä: Sukkanauhaan tulee sinisiä ruusuja ja sormuksessa on sininen timantti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ebana Kirjoitettu December 13, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2005 Uutta: Puku, kengät, sormus..Vanhaa: ???Lainattua: vuokrattu alushameSinistä: Sukkanauha tulee olemaan sininen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ses Kirjoitettu December 16, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 16, 2005 Uusi puku, mummolta saatu n. 40 vuotta vanha helminauha, mummolta lainatut helmikorvakorut ja sininen sukkanauha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meba Kirjoitettu December 30, 2005 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2005 Uutta puku, tiara, huntu, alusvaatteet, kengätVanhaa sulhon häistä nappaama sukkanauhaSinistä sukkanauhan koristeetLainattua korut äidiltä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tiina66 Kirjoitettu January 22, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 22, 2006 UUTTA:Puku, kengät, kaulakoru, hiuskoruVANHAA:Mummultani rippilahjaksi saamani (hän sai sen vaariltani kihlajaislahjaksi) kultainen rannerengasSINISTÄ:SukkanauhaLAINATTUA:Vannealushame morsiusliikkeestä ;D Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jasu(Guest) Kirjoitettu January 26, 2006 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2006 Uutta: korut, alusvaatteet, hiuskorut ja kengätVanhaa: sukkanauha, napattu myös aikoinaan yksistä häistä Lainattua: puku (vuokra)Sinistä: sukkanauhassa sinisiä koristekukkia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts