Helene Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Mie laitoin juuri tilauksen menemään SMT:lle. Tilasin kengät, jotka olin löytänyt ihan muualta netistä, ja he lupasivat tehdä mulle sellaiset (lisäksi halusin hieman erilaiset ja lyhemmät korot kuin kuvan kengissä). SMT:llä siis onnistuu kenkien teko myös itse lähettämän kuvan perusteella, jos niiden sivuilta ei löydy sopivia. SMT:ltä tuli mulle kaksi linkkiä. Toisesta sain valita koron ja toisesta värin. Laitan ne nyt tänne, jos jollekin on niistä apua:korotväritTilasin kengät koossa 40, sillä kaikki mun muutkin korkkarit on kokoa 40. Toivottavasti koko on oikea. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnu76 Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Enkulipeikko, paljonko SMT veloittaa kengistäsi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helene Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 ^49.99 dollaria + postikulut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lainie Kirjoitettu March 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2009 Kenkäni tulivat smt-elegantilta. Plussia:- ovat kuten kuvassa, niin väri kuin malli- kenkä tuntuu hyvältä jalassa- materiaali ok- hinta sopiva- mukana tuli kenkäpussi, päkiäpehmusteet ja toiset korkolaput. Mukava yllätys.Miinuksia- Ostin kengät 27.1. Sain ne eilen! Ei siis ihan pitänyt paikkaansa lupaus, toimittaa seuraaavana arkipäivänä tai viimeistään 3-5 pv. sisällä.- Viesteihin vastaaminen kesti liian kauan. - "Maggien" englantia oli välillä melkoisen vaikeaa tulkita.- sekavat nettisivut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aadis Kirjoitettu March 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2009 sain aamulla suoraan ovelle kannettuna paketin smt:ltä:kuva vääristää väriä, luonnossa enemmän vaaleansininen, kuitenkin hiukan mintunvihreään taittava. (huomaa ryppyiset lakanat taustalla )olen kyllä aika samaa mieltä Loopie:n kanssa kaikista kohdista, sekä plussista, että miinuksista. joku kyseli kenkien kokoa aiemmin, mulla on yleensä kokoa 37-38 olevat kengät, merkistä ja mallista riippuen, nyt tilasin koon 38 (uk5) ja ainakin mielestäni hyvin lähellä suomen kokoa 38 ovat. muutenkin hirmu hyvät jalassa, oon kyllä oikeen tyytyväinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aadis Kirjoitettu March 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2009 (muokattu) -- laitoinpa sitten varmuudeksi kahteen kertaan Muokattu: March 17, 2009, käyttäjä: aadasofia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninnu76 Kirjoitettu March 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2009 sain aamulla suoraan ovelle kannettuna paketin smt:ltä:kuva vääristää väriä, luonnossa enemmän vaaleansininen, kuitenkin hiukan mintunvihreään taittava. (huomaa ryppyiset lakanat taustalla )Aivan ihanat! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helene Kirjoitettu April 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2009 Hain mun SMT:ltä tilatut kengät ja laukun tänään tullista. Tilasin kengät koossa 40, kun mun kaikki muutkin korkkarit on sitä kokoa... mutta olisi sittenkin kannattanut tilata 41, sillä nuo on pienet! Nyt täytyy käydä suutarilla kysymässä, voiko koko-ongelmalle tehdä mitään. Kyllä nuo jalkaan mahtuu, mutta puristaa varpaista ikävästi. Sanoisin, että puoli numeroa liian pienet. Muuten olen kyllä tosi tyytyväinen! Nuo kengät ei ole SMT:n mallistoa, vaan lähetin heille kuvan jonka pohjalta he tekivät kengät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
korppu Kirjoitettu April 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2009 Kysymys teille, jotka olette tilanneet enempi tavaraa SMT:ltä..Itse meinasin tilata sieltä kengät sekä alushameen, yhteishintaa postikuluineen tulee punnissa vähän yli 60. Oletteko joutuneet maksamaan paketeistanne tullimaksuja?? Ainakin enkulipeikko viittasi tullista hakuun..Itse kun oletin, että firma on tuolla saarivaltiossa (Briteissä), eikä tullimaksuja näin ollen menisi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helene Kirjoitettu April 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2009 ^Tuo SMT-firma on kiinalainen, joten paketit tulee sieltä, ja näin ollen myös alvit ja tullit pitää maksaa. Tullit menee vissiin vain jos paketin hinta on (alveineen?) yli satasen. Korjatkaa, jos olen ymmärtäny väärin. Mie hain paketin tullista, mutta kun tullimies kuuli että paketissa on hääkengät ja laukku, niin päätti olla perimättä multa mitään (ei siis edes alveja!). Ihana tullimies! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
korppu Kirjoitettu April 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2009 Kaipailen vielä lisäkokemuksia tuosta tullijutusta.. Mut enkulipeikko, kuinka korkeat siun kenkien korot ovat?? Mietin täällä just koron kokoa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helene Kirjoitettu April 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2009 SMT:llä sai valita koron mallin ja korkeuden. Itse otin 6,5cm koron, vaikka on mulla joissakin juhlakengissä korkeampiakin. Kannattaa ottaa sellainen johon on tottunut muussakin juhlakäytössä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helene Kirjoitettu April 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2009 Tullausraja onkin 150 euroa, eikä 100 euroa. Minun kengistä ja laukusta olis siis pitäny maksaa pelkät alvit, ei tulleja. Mutta eipä tarvinnu maksaa edes alveja, kun tullimies oli niin hyvällä tuulella. "Yksityishenkilön netistä EU:n ulkopuolelta tilaamat, yksityiskäyttöön tarkoitetut maksulliset lähetykset ovat 1.12. lähtien tullittomia 150 euroon asti nykyisen 22 euron sijasta. Arvonlisäveroa lähetyksestä peritään kuitenkin edelleen, jos lähetyksen arvo on yli 22 euroa." Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane2010 Kirjoitettu September 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 11, 2009 Mä haaveilen näistä mut tällä hetkellä ei ole oikeaa kokoa nettikaupassa :/ On vähän eri näköset ku hääkengät yleensä mut mä en tykkää yhtään niistä "kalosseiden" näköisistä hääkengistä http://www.joyboots.fi/PublishedService?fi...e=PAR42%2FS%2FG Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nougat Kirjoitettu December 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2009 (muokattu) Tilasin Elegant Stepsiltä Pink:n Sherbert kengät. Tuli viikossa ja olivat täydelliset Pelkäsin ihan hulluna jostain syystä tilata ulkomailta mutta hyvinhän tuo sujui Tilasin myös kenkäklipsit ja nyt odotellaan niitä Muokattu: February 23, 2010, käyttäjä: Nougat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_salli_ Kirjoitettu December 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2009 (muokattu) poistettu Muokattu: December 15, 2009, käyttäjä: _salli_ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_salli_ Kirjoitettu December 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2009 Nougat:Aivan ihanat kengät! Kävin vierailemassa vinkkaamallasi kenkäklipsi- sivustolla. Houkuttaisi tilata klipsit omiin hääkenkiini, mutta klipsien kiinnitystä jäin vielä miettimään. Osaisitko kertoa miten klipsit kiinnitetään kenkiin?En mielestäni löytänyt sivustolta mainintaa tuosta, tai sitten en vain osannut etsiä oikeasta paikasta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nougat Kirjoitettu December 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2009 Kiitos _salli_! En osaa varmaksi sanoa miten kiinnitetään, ei ole paketti vielä saapunut. Minulle on tullut jotenkin sellainen mielikuva, että olisivat sellaisilla klipseillä kuin klipsikorviksetkin. Voin kertoa sitten tarkemmin kun saan pakettini Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cranberry Kirjoitettu December 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2009 ^ Mulla on kerran ollut tuommoiset kenkäklipsit ja niissä oli just semmoinen samanlainen, mutta tietenkin isompi klipsi kuin korviksissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fina Kirjoitettu December 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2009 Mullekin kenkäklipsisivustovinkki! (Olipas sanahirviö...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nougat Kirjoitettu December 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2009 Mullekin kenkäklipsisivustovinkki! (Olipas sanahirviö...) www.absolutelyaudrey.com Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fina Kirjoitettu December 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2009 ^Maksoitko Nougat todellakin klipseistäsi 60eur?? Meinasin tilata, mutta postikulut maksaa enemmän kuin klipsit, mikä on ihme tuon kokoisessa paketissa....Kimppatilausta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nougat Kirjoitettu December 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2009 Maksoin klipseistä 50 dollaria ja postarit oli ilmaiset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nougat Kirjoitettu December 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 18, 2009 Maksoin klipseistä 50 dollaria ja postarit oli ilmaiset.Ja tosiaan tilasin kahdet parit, 25 dollaria/pari Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fina Kirjoitettu December 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2009 Eli munkin kantsii tilata enemmän, niin postikulut maksaa suhteessa vähemmän! Wonderful. Kyllä me naiset osataan säästää!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts