Nene Kirjoitettu June 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2008 Tässäpä oma pukuni, joka on kuvattu sovituksessa. Puku on siis ostettu jo viime syksynä ja nyt pari viikkoa sitten vein sen ompelijalle korjautettavaksi. Helma on leveämpi, miltä kuvassa näyttää, sillä tuossa laahus on nostettu ylös. Täällä on ollut kyllä upeita pukuja näytillä ja välillä on oma valinta mietityttänyt. Mutta sovittaessa oma puku näytti edelleen niin minulta ja juuri sopivalta, että tyytyväinen kyllä olen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu June 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2008 Tältä näytti oma pukuni sitten tosi toimissa kovasti olin itse tyytyväinen ja paljon sai kehuja Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ärrä Kirjoitettu July 1, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2008 Tässähän omani. Laahusta ja leveyttä poistettu reilusti alkuperäisestä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sque_ Kirjoitettu July 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2008 Tässäpä miun Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiru Kirjoitettu July 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 9, 2008 Tässä mun puku viime viikolla sovitettuna... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jookos Kirjoitettu July 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2008 Tämä puku on mulla "tilauksessa". Joten toivottavasti sen saan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
strawberry87 Kirjoitettu July 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2008 Tällainen tulee mulle: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maar-i Kirjoitettu July 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2008 Mä oon joskus laittantu tänne kuvan omastani ekalta sovituskerralta, mutta kai mun täytyy nyt laittaakuva sitten siitä tositoimissakin...EdestäTakaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Outidii Kirjoitettu July 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 22, 2008 Tässäpä ois pari kuvaa puvustani. Alle ei ole tarkoitus sitten laittaa tummanharmaita rintsikoita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRi Kirjoitettu July 24, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2008 tässä kuvia mun puvusta tositoimissa 19.7.2008 (itsetehty kimppu ja viehe)http://www.aijaa.com/v.php?i=2396265.jpghttp://www.aijaa.com/v.php?i=2396269.jpghttp://www.aijaa.com/v.php?i=2396281.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosse Kirjoitettu July 30, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2008 Tässä tää mun sitten tositoimissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kameljontti Kirjoitettu July 31, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2008 Tässäpä omani sellaisena kuin se tilataan. Kun puku tulee, helmaa lyhennetään polven alapuolelle, ja varmaan nauhanväri vaihdetaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
binkku Kirjoitettu August 3, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2008 (muokattu) Tässä minun pukuni, pääsee käyttöön 2 viikon ja 6 päivän päästä Muokattu: August 3, 2008, käyttäjä: binkku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wen Kirjoitettu August 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2008 Tällainen omatekoinen puku oli päällä lauantaina. Kuvassa se tosin on vielä silittämättä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aurelle Kirjoitettu August 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 5, 2008 Tässäpä minun: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marusha Kirjoitettu August 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2008 Mulle mitä luultavammin tulee tällainen puku.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenan Kirjoitettu August 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 8, 2008 Tässäpä tämä minun ihanuus 2.8. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NicoleS Kirjoitettu August 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2008 tässä miun "päätön" pukukuva, heh !!!!http://www.aijaa.com/v.php?i=2538028.jpg Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Natasha Kirjoitettu August 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 20, 2008 Minun pukuni. Kun saisi pitää vielä päällä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariq Kirjoitettu August 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2008 (muokattu) Minun vuokrapukuni Muokattu: August 24, 2008, käyttäjä: mariq Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
akni3 Kirjoitettu August 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2008 tässä mun (vuokra)pukuni. kuukauden päästä tositoimissa. hääpuku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Basilica Kirjoitettu August 23, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2008 Tämä puku odottaa käyttöä parin viikon kuluttua. Mallikuvasta poiketen vyön väri on myös valkoinen. Puku tuntuu jakavan mielipiteitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potkuri Kirjoitettu September 4, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 4, 2008 Tuossapa on merten takaa matkannut, eilen saapunut pukuni edestä ja takaa (ilman alushametta tosin). Pääsis jo käyttämään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeanette Kirjoitettu September 5, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2008 Tässä mun puku,tilattu vaan ei vielä toimitettu...Muutoksena tuohon tulee vielä korsettiluut eteen ja nauhasidonta taakse.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fungus Kirjoitettu September 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2008 (muokattu) Tässäpä tämä tositoimissa: Muokattu: September 9, 2008, käyttäjä: Fungus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts