Nikita85 Kirjoitettu May 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2008 Jospa nyt onnistui Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanne82 Kirjoitettu May 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2008 Tämä minulle pienin muutoksin. Ainakin tällä hetkellä olen päätymässä tuohon, tosin ehdin vielä muuttamaan mieltäni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kj Kirjoitettu May 7, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2008 Tässä mun tuleva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minc Kirjoitettu May 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2008 (muokattu) Laitan tän omanikin nyt tänne, ku on sopivan kokonen, tässä siis sovituskuvat; niin, alimmassa siis idiootti-ilme sensuroitu Muokattu: May 9, 2008, käyttäjä: minc84 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
paulakristiina Kirjoitettu May 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2008 Tässäpä oma Fara Sposani. Ensimmäinen ja ainoa hääpuku, jota olen ikinä sovittanut!Pääsinpäs sovitteluruljanssista helpolla... Paulan_h__puku.doc Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
shallan Kirjoitettu May 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2008 Puku on ollut omani jo syyskuusta lähtien, mutta tässä viimein sovituskuva pääsiäiseltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rouva TL Kirjoitettu May 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 14, 2008 (muokattu) Tässä minun pukuni. Lisäys: kuva puvusta tositoimissa Muokattu: June 23, 2008, käyttäjä: Morsian070608 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleuthera Kirjoitettu May 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2008 Oli pakko muutama kuva räpsiä kun sovitin pukua pitkästä aikaa.. Tajusin myös, etten voi lihoa yhtään häihin mennessä, koska puvussa ei ole nyörejä. Edessä vielä tosin helman lyhennys + vannehame puuttuu.. Niin ja älkää välittäkö taustan sotkusta, joka johtuu vanhempieni remontista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarella Kirjoitettu May 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2008 Tässä kuvaa sovitustilanteesta. Kyseessä siis Fara Sposan puku 5707. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu May 21, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2008 (muokattu) Tässä se, mikä päällä kirkkoon astellaan.. Muokattu: May 21, 2008, käyttäjä: m.a.n.z.i.c.c.a Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sque_ Kirjoitettu May 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2008 (muokattu) Tässäpä miun Sottero No tulipas pienet kuvat...eihän noista mitään nää... Muokattu: May 22, 2008, käyttäjä: Sque_ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naz Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Tällä mennään 27.6.09, toivottavasti morsian on silloin hiukan hehkeämmän näköinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
keijukainen4 Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Tässä minun pukuni. Tilasin sen netistä ja se tulee olemaan ivoryn värinen. Otan siitä uuden kuvan sitten kun se minulle saapuu B) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sque_ Kirjoitettu May 29, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2008 Kokeillaanpas uudestaan, josko nyt näkys isompana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
New York Kirjoitettu June 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2008 Voi itku, minulla kun ei oli vain vähän ajatusta millaisen puvun haluaisin mutta kyllä tämän viestiketjun myötä se ajatus hävisi taivaan tuuliin - kaikki puvut ovat todella kauniita!Tässä yksi jonka tyyppistä olen itselleni ajatellut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laura83 Kirjoitettu June 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2008 minun tuleva pukuni, tulee noin olkainten kanssa, vaikka ei se hassummalta näyttänyt ilman olkaimiakaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikita85 Kirjoitettu June 11, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 11, 2008 Tätä kävin tänään sovittamassa, ja se ylitti kyllä kaikki odotukset vaikka mallikappaletta ei täysin sopivaksi saatukaan:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
EnniOona Kirjoitettu June 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 15, 2008 Tässä mun puvusta vielä teko/sovitusvaiheessa kuva... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissPyjama Kirjoitettu June 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2008 onhan tämä tainnut muutaman kerran täällä olla jo esillä...jonkun muun pitämänä tosin.Tässä se siis on! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scaglietta Kirjoitettu June 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2008 Tässä minun pukuni, me tosin ei mennä kirkossa naimisiin ja pukukin omaan tyyliini sopivampana ei ole mikään perinteinen pitsiunelma. Tässä vielä lähempää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisbetti08 Kirjoitettu June 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2008 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cabriella Kirjoitettu June 17, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2008 miun pukuvalinta on muuttunu muutamien kuukausien kuluessa niin monta kertaa et oon laittanu tänne varmaan monia "miulle tulevia" pukujen kuvia, mutta vihdoin ja viimein: tämä ihanuus minulla nyt on sitten päälläni Suurena Päivänäni. ostin kiinasta, maksoi vain 60e ja puku saapui kuukaudessa kotiovelle (omilla mitoillani tehtynä)! en voisi olla tyytyväisempi, ensiluokkaista työtä. minulle tullut puku eroaa kuvasta sen verran, että minun on valkoinen (kuvan on dark ivory). ja tottakai puku on päälläni paljon muhkeampi vannehameen ansiosta. =) toivottavasti kuva näkyy. http://imagehost.vendio.com/preview/pi/pic...tore/A0632B.JPG Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanne82 Kirjoitettu June 19, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 19, 2008 Minä olen myös arponut the puvun kanssa, mutta kun tämän löysin niin tiesin että se se on... On juuri minun tyyliäni ja sopii talvihäihin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristalline Kirjoitettu June 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2008 (muokattu) Tässä minun tuleva pukuni; Pronoviaksen Himalaya Muokattu: June 20, 2008, käyttäjä: Kristalline Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toukokuu-08 Kirjoitettu June 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 20, 2008 (muokattu) Mulla oli tälläinen. Special Dayn Eugenie, edestä lyhennytin, sain sitten oman tyylisen puvun.http://www.naimisiin.info/yhteiso/uploads/..._227_103306.jpghttp://www.naimisiin.info/yhteiso/uploads/..._227_160781.jpg Muokattu: June 20, 2008, käyttäjä: Toukokuu-08 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts